Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N96

Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 23 september 2008

quote:
dude-nl schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:49:
[...]

Telfort productcode 0573749 moet werken.
productcode wijzigen naar 0573749 en dan opnieuw updaten via NSU (huidige firmware overschrijven)
Ok dus ik moet nu wel mijn product code wijzigen? mijn code nu is 0569617. De product code wijzigen werd mij eerder op dit forum sterk afgeraden. Vorige keer was ik bijna zover om te gaan flashen en ging dat mis.

''Als ik met nemesis aan de slag ga krijg ik een reading error. Hang ik mijn oude n95 er aan dan kan ik alles uitlezen''

Reg. datum: 12 september 2007

Is er een programma om je telefoon te gebruiken als zaklamp..... Heb er wel één gevonden (spot on) helaas werkt die niet op de nokia n96.

quote:
sjekrecords schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:31:
Is er een programma om je telefoon te gebruiken als zaklamp..... Heb er wel één gevonden (spot on) helaas werkt die niet op de nokia n96.
Uuh, gewoon de camera opstarten, videomodus aanzetten, en de lamp aanzetten?

Als ik iets zoek in 't donker, doe ik het op die manier!

Reg. datum: 22 februari 2007

quote:
herculesds schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:49:
[...]

Uuh, gewoon de camera opstarten, videomodus aanzetten, en de lamp aanzetten?

Als ik iets zoek in 't donker, doe ik het op die manier!
Uhu, doe ik ook en dat gaf mij meteen de bevestiging dat het wel kan. Ik las ergens namelijk dat het niet kon omdat die flitser steeds voor korte momenten opgeladen wordt en dat hij daarom niet continu aan kon staan i.v.m. doorbranden. Maar als het met video kan dan kan het ook met een app. Nadeel van de videomodus is wel dat als je de cam voor 2sec. aan hebt staan er weer meteen een video bij staat met eigenlijk niks zinnigs. Een losse flashlight app zou dan veul fijner zijn.

Reg. datum: 12 september 2007

oke.... maar ik dacht dat er wel van die programmaatjes voor waren?

Reg. datum: 08 november 2007

Na de laatste update is de nederlandse taal verwijderd. Hebben jullie hier ook last van? Weet iemand hoe ik dit kan herstellen?

quote:
sjekrecords schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:33:
oke.... maar ik dacht dat er wel van die programmaatjes voor waren?
Nog niet voor de N96 helaas.
quote:
remix999 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:07:
Na de laatste update is de nederlandse taal verwijderd. Hebben jullie hier ook last van? Weet iemand hoe ik dit kan herstellen?
Als je de productcode gewijzigd hebt, dan heb je 'm veranderd naar een verkeerde code. :)

Reg. datum: 27 oktober 2008

Heeft iemand hier trouwens ervaring met i-Wood op zijn/haar Nokia N96?

Hoe is dit? is dit lastig, valt het over dingen heen? Ik heb 't al wel gezien op een Omnia bijv. maar die heeft windows mobile.

is het fijn? de moeite waar? of echt helemaal niks.

EJ.

quote:
McPeer schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:11:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met i-Wood op zijn/haar Nokia N96?

Hoe is dit? is dit lastig, valt het over dingen heen? Ik heb 't al wel gezien op een Omnia bijv. maar die heeft windows mobile.

is het fijn? de moeite waar? of echt helemaal niks.

EJ.
Geen idee, zal vast werken. Lijkt me alleen een beetje irritant voor ¤5,- per maand (wat je nooit verdiend waarschijnlijk, maar ze claimen het wel op hun site). :)

Reg. datum: 20 april 2006

quote:
herbys schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:08:
[...]

Ok dus ik moet nu wel mijn product code wijzigen? mijn code nu is 0569617. De product code wijzigen werd mij eerder op dit forum sterk afgeraden. Vorige keer was ik bijna zover om te gaan flashen en ging dat mis.

''Als ik met nemesis aan de slag ga krijg ik een reading error. Hang ik mijn oude n95 er aan dan kan ik alles uitlezen''
met die productcode werkt het inderdaad niet nee...

Productcode veranderen is absoluut niet riskant...
volg de stappen op de hyves pagina.

Als nemesis het niet doet bij jou heb je wellicht een oude driver te pakken.
nieuwe nemesis pakken en nieuwe cable drivers... (anders andere pc gebruiken)

vervolgens firmware opnieuw eropzetten en je Internet zal het doen

Reg. datum: 20 april 2006

quote:
robertwebbe schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:51:
[...]

Zie http://gathering.tweakers...message/31201345#31201345.

[...]

Bestaat niet... Dit zijn de enige varianten die beschikbaar zijn naast de EURO2 open markt versies:

0569617 N96 KPN NL v2
0572764 N96 Vodafone NL
0573749 N96 Nokia Benelux BE Dark-Grey Transformers v1.0
0574290 N96 T-Mobile NL (with MyFaves)
Als je kijkt zie je ook dat ik een productcode heb genoemd die in het rijtje staat....

Is de zelfde als de allereerste KPN versies. 0573749
de productcode van KPN ondersteund volgens mij Telfort internet (nog) NIET!

Go Go Gadget Ondertitel!

na nieuwe firmware, kan ik nog steeds geen flash video's bekijken.
als ik via youtube een video bekijk, dan opent ie realplayer en wordt er oneindig lang verbinding gemaakt.
Dit is als ik de standaard browser gebruik.

In Opera mini opent ie het ook in realplayer er gebeurd er ook niks.

Huub Huub Barabatruc!

quote:
DNA_Saint schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:35:
na nieuwe firmware, kan ik nog steeds geen flash video's bekijken.
als ik via youtube een video bekijk, dan opent ie realplayer en wordt er oneindig lang verbinding gemaakt.
Dit is als ik de standaard browser gebruik.

In Opera mini opent ie het ook in realplayer er gebeurd er ook niks.
Even de proxy eraf halen onder instellingen!

Go Go Gadget Ondertitel!

in realplayer staat proxy gewoon uit.
Maar is er geen manier om gewoon flash in de browser af te spelen, zoals dat bij windows mobile ook kan.

Huub Huub Barabatruc!

Reg. datum: 02 december 1999

quote:
martijnoss schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 09:56:

Negatief:
- Er blijft rechtsboven een e-mail of sms icoontje knipperen terwijl mijn sms al hebt gelezen, zou het iets met e-mail instellingen zijn die ik nog niet geïnstalleerd heb?
Ik heb dit ook, is er een oplossing voor?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines - Anon

Robert Webbe
Reg. datum: 19 april 2005

quote:
dude-nl schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 17:28:
[...]
Als je kijkt zie je ook dat ik een productcode heb genoemd die in het rijtje staat....

Is de zelfde als de allereerste KPN versies. 0573749
de productcode van KPN ondersteunt volgens mij Telfort internet (nog) NIET!
Zie http://gathering.tweakers...message/31201345#31201345

Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!

quote:
dude-nl schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 17:26:
[...]

met die productcode werkt het inderdaad niet nee...

Productcode veranderen is absoluut niet riskant...
volg de stappen op de hyves pagina.

Als nemesis het niet doet bij jou heb je wellicht een oude driver te pakken.
nieuwe nemesis pakken en nieuwe cable drivers... (anders andere pc gebruiken)

vervolgens firmware opnieuw eropzetten en je Internet zal het doen
Ok ik ben weer wat stapjes verder. Zojuist een nieuwe productcode er in gezet 0573749.
Via nsu nogmaals versie 11.101 succesvol binnen gehaald. Service configuratie van telfort opnieuw opgeslagen. Ik start internet en ja hoor flop telefoon reset. Elke keer weer. Pffff dit is echt voor de volhouders.

Robert Webbe

quote:
herbys schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:44:
[...]
Ok ik ben weer wat stapjes verder. Zojuist een nieuwe productcode er in gezet 0573749.
Via nsu nogmaals versie 11.101 succesvol binnen gehaald. Service configuratie van telfort opnieuw opgeslagen. Ik start internet en ja hoor flop telefoon reset. Elke keer weer. Pffff dit is echt voor de volhouders.
Dan zou ik als ik jou was nog even de harde reset en content reset doen (*#7370# en *#7780#), dan ben je wel alles kwijt (maar dan ook alles) en heb je weer een maagdelijk schoon toestel. Vervolgens via FOTA (*#0000# > Opties > Update) update naar 12.043.

Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.

Reg. datum: 02 november 2008

quote:
robertwebbe schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:51:
[...]

Dan zou ik als ik jou was nog even de harde reset en content reset doen (*#7370# en *#7780#), dan ben je wel alles kwijt (maar dan ook alles) en heb je weer een maagdelijk schoon toestel. Vervolgens via FOTA (*#0000# > Opties > Update) update naar 12.043.
Robert,

Ik vestig even mijn hoop op jou. Heb jij al enige geluiden gehoord wanneer 12.043 met Telfort fix beschikbaar is via NSU??

Alvast bedankt.

Robert Webbe

quote:
jw-molenaar schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:22:
[...]
Robert, Ik vestig even mijn hoop op jou. Heb jij al enige geluiden gehoord wanneer 12.043 met Telfort fix beschikbaar is via NSU?? Alvast bedankt.
De beschikbaarheid via NSU duurt inderdaad wel erg lang. Er zaten natuurlijk veel vrije dagen tussen dus wellicht komt die nu snel. Maar waarom doe je het niet via FOTA dan? Dan kun je al wel updaten.

Reg. datum: 02 november 2008

quote:
robertwebbe schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:28:
[...]

De beschikbaarheid via NSU duurt inderdaad wel erg lang. Er zaten natuurlijk veel vrije dagen tussen dus wellicht komt die nu snel. Maar waarom doe je het niet via FOTA dan? Dan kun je al wel updaten.
Een lang verhaal en is mijn eigen schuld. Uiteindelijk heb ik de productcode veranderd en via NSU de update gedaan. Ik kreeg namelijk niets via FOTA. Uiteraard had ik gewoon geduld moeten hebben en een dag moeten wachten maar als ik dat had geweten :(

Nu heb ik dus al 12.043 op mijn N96 staan en helaas is het niet mogelijk om te herinstalleren middels FOTA.

Dus ik moet toch echt wachten op NSU :(

Moraal van het verhaal, geduld is een schone zaak...

quote:
jw-molenaar schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:32:
[...]

Een lang verhaal en is mijn eigen schuld. Uiteindelijk heb ik de productcode veranderd en via NSU de update gedaan. Ik kreeg namelijk niets via FOTA. Uiteraard had ik gewoon geduld moeten hebben en een dag moeten wachten maar als ik dat had geweten :(

Nu heb ik dus al 12.043 op mijn N96 staan en helaas is het niet mogelijk om te herinstalleren middels FOTA.

Dus ik moet toch echt wachten op NSU :(

Moraal van het verhaal, geduld is een schone zaak...
Kunnen we saampjes wachten. :)

Robert Webbe

O ja! Jullie waren de twee ongeduldigen :)
Zit in meerdere UI60 3.2 fora te posten en vergeet soms wel eens wie ook alweer welk probleem had.
Ik zal morgen eens naar onze vrienden gaan bellen om eens te informeren of ze al iets weten.

robertwebbe wijzigde dit bericht 06-01-2009 21:56 (24%)

quote:
robertwebbe schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:51:
[...]

Met dank aan dude-nl, jwmoolenaar en alle andere van dit forum. Mission completed, ik ben een blij mens het werkt!!!

Robert Webbe

quote:
herbys schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:44:
[...]
Pffff dit is echt voor de volhouders.
quote:
herbys schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:19:
[...]
Met dank aan dude-nl, jwmoolenaar en alle andere van dit forum. Mission completed, ik ben een blij mens het werkt!!!
Gefeliciteerd, jij bent nu ook officieel een volhouder :)

robertwebbe wijzigde dit bericht 06-01-2009 22:41 (21%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: