Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N96

Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 22 februari 2007

quote:
twann96 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:10:
Ik heb laats de nokia n96 aangeschaft, hij werkt perfect en ben er tevreden mee.
maar ik heb een dode pixel in me scherm (nauwelijks te zien maar in het donker wel te zien, en nog 4 hele kleintje) moet ik hem terug sturen naar de webshop war ik hem gekocht hem of er maar mee leven. verder doet de led verlichting het maar 2 seconde tijdens het filmen en gaat dan verder met filmen zonder de verlichting, is hij kapot of doe ik iets fout? ook heb ik al een paar keer gebruikt gemaakt met het gps systeem, werk grappig maar ik weet nu niet zeker of ik iets heb aangeschaft om te betalen?!?, word er zelfs beetje zenuwachtig van als ik lees bij instellingen dat ik een licentie heb aangevraagd voor 361 dagen voor routes in benelux en frankrijk. heb ik hier voor betaald? ik heb alleen de eerste keer iets bevestig en kreeg toen een bevestiging terug voor het gebruik. ik hoop dat een van jullie me snel kan helpen op al deze vragen.
m.v.g. twan
Dode pixels
- Eventjes mailen/bellen naar die webshop wat je moet doen. Bij computerschermen is het voor zover ik weet best wel lastig om dode pixels in de garantie te praten, maar hoe het bij telefoons zit weet ik niet. Bel gewoon eventjes en claim dat je een nieuw toestel wilt.

Verlichting
- De verlichting met filmen kun je met het derde icoontje van bovenaf aanzetten. Als het goed is blijft ie dan aanstaan.

Navigatie
- Met Nokia Maps is het inderdaad mogelijk om een licentie te kopen. Als je dit aangeklikt hebt kan het goed zijn dat je dit op je rekening terug ziet. Houd de rekeningen even goed in de gaten.

Update ook goed je firmware, dit kan rare probleempjes, waardoor het lijkt dat er iets kapot is terwijl het allemaal gewoon werkt, uit het systeem van de telefoon halen

Reg. datum: 02 oktober 2006

Misschien zijn het geen dode pixels maar is het stof onder je scherm, heb ik (volgensmij) ook last van.
Waar kun je bij Sygic Drive instellen dat hij gebruikt maakt van A-GPS? Kan het nergens vinden... Bij mij heeft ie na 5 minuten nog steeds geen fix...

quote:
roelywoely schreef op zondag 04 januari 2009 @ 19:48:
Misschien zijn het geen dode pixels maar is het stof onder je scherm, heb ik (volgensmij) ook last van.
Ik heb dit al meer gelezen in dit topic maar ik heb nergens last van. :/ Hoe zou dat stof er dan in moeten komen?

Reg. datum: 23 september 2008

Na een week met het toestel gespeeld te hebben, ben ik nog niet laaiend enthousiast. Mijn n95 liep toch wel lekker snel door alle menu's en zware applicaties heen.

- Minpunten: Nog steeds geen update om het internet probleem met telfort spot te fixen (zonder productcode te wijzigen). Verder had Ik minstens verwacht dat de free to air zenders van de publieken zowel regionaal als landelijk te gratis te ontvangen waren.

+ Grote van het beeldscherm, Audiokwaliteit, scherpte van foto's,

Reg. datum: 02 november 2008

quote:
herbys schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:02:
Na een week met het toestel gespeeld te hebben, ben ik nog niet laaiend enthousiast. Mijn n95 liep toch wel lekker snel door alle menu's en zware applicaties heen.

- Minpunten: Nog steeds geen update om het internet probleem met telfort spot te fixen (zonder productcode te wijzigen). Verder had Ik minstens verwacht dat de free to air zenders van de publieken zowel regionaal als landelijk te gratis te ontvangen waren.

+ Grote van het beeldscherm, Audiokwaliteit, scherpte van foto's,
Kan je de update ook niet doen middels *#0000# - opties - controlere op updates. Dit doe je op je toestel. Je moet dan wel Wifi verbinding hebben.

quote:
jw-molenaar schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:24:
[...]

Kan je de update ook niet doen middels *#0000# - opties - controlere op updates. Dit doe je op je toestel. Je moet dan wel Wifi verbinding hebben.
Zojuist geprobeerd via wifi een update binnen te halen ''geen updates beschikbaar'' is de melding. Ik heb via dezelfde manier een week geleden software update 11.101.205.5 binnengehaald. Blijkbaar is er nog steeds geen nieuwe update beschikbaar?

quote:
herbys schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:02:

Tegenwoordig is niets gratis, dat lijkt me inmiddels voor zich spreken. Als 1,2 en 3 gratis zouden zijn dan heeft KPN nog maar zeven unieke zenders in het pakken. Nu krijg je tien (binnenkort elf) zenders voor 9,95, ongeveer een euro per zender dus. Als er zeven voor 9,95 zouden zijn komt dat neer op ongeveer anderhalve euro per zender. Lijkt me niet een aantrekkelijk pakket. Sowieso, waarom zou KPN gratis zenders op hun gadget-service gooien terwijl men er best voor wil betalen. Als je gratis wilt kijken had je voor 31 dec. vorig jaar een abo moeten afsluiten. :)
quote:
herbys schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:40:
[...]

Zojuist geprobeerd via wifi een update binnen te halen ''geen updates beschikbaar'' is de melding. Ik heb via dezelfde manier een week geleden software update 11.101.205.5 binnengehaald. Blijkbaar is er nog steeds geen nieuwe update beschikbaar?
Als je de productcode niet gewijzigd hebt dan is dit voor nu de laatste update die je kunt binnen halen.

djpdjpnl wijzigde dit bericht 04-01-2009 22:05 (53%)

Reg. datum: 23 februari 2004

quote:
djpdjpnl schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:55:
[...]

Als je gratis wilt kijken had je voor 31 dec. vorig jaar een abo moeten afsluiten. :)
De actie is verlengt tot en met 31 maart :)

Reg. datum: 20 april 2006

quote:
herbys schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:40:
[...]

Met die update kan je gewoon Telfort internet gebruiken hoor...

quote:
Upbeat schreef op zondag 04 januari 2009 @ 22:50:
[...]

De actie is verlengt tot en met 31 maart :)
Ah... dan zal ie wel weer tot 31 juni verlengd worden straks en met een beetje geluk krijg ik 'm weer gratis als ik m'n abo verleng over 1,5 jaar. ;)

quote:
Dix0r schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:03:
Wanneer ik mijn N96 aansluit om te synchen met mijn PC crashed mijn Winamp continu :(

Zijn er meer mensen met dit probleem die een mogelijke oplossing hebben? Heb google er even op nagezocht, op het forum van Winamp loopt er ook al een topic over. Echter wordt er geen oplossing aangedragen.
Dit heb ik dus ook. Gebeurt gelijk als je je Nokia aansluit.

beetje wasig.
Reg. datum: 20 december 2002

quote:
Woutervdkrol schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:30:
[...]

Probeer het toestel een x aan te sluiten in Media Transfer mode ipv PC Suite, wellicht dat dat wel werkt.
Maakt jammer genoeg geen verschil.

quote:
dude-nl schreef op zondag 04 januari 2009 @ 23:56:
[...]

Met die update kan je gewoon Telfort internet gebruiken hoor...
Dan vraag ik mij af wat ik verkeerd doe. Hoe zijn jouw instellingen dude-nl.
Ik heb dit hele n96 topic doorgespit naar de oplossing, maar niets kunnen vinden.
Heb de settings van telfort spot opnieuw binnen gehaald, ip adres weggehaald maar geen resultaat.

beetje wasig.
Reg. datum: 20 december 2002

Zie dat er inmiddels weer een nieuwe firmware update mogelijk is (versie 12 oid). Wil mijn toestel maar eens updaten, dit betekend dat ik automatisch alle gegevens kwijt ben en deze terug moet zetten met backup restore, toch?

edit:
ah.. alle gegevens blijven gewoon behouden :)

Dix0r wijzigde dit bericht 05-01-2009 18:38 (12%)

quote:
herbys schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:06:
[...]

Ik heb dit hele n96 topic doorgespit naar de oplossing, maar niets kunnen vinden.
Heb de settings van telfort spot opnieuw binnen gehaald, ip adres weggehaald maar geen resultaat.
Gebruik je de laatste Telfort (dat zal dezelfde als KPN zijn?) firmware of heb je je productcode veranderd?

edit; voor de KPN Surf&Mail Totaal gebruikers onder ons; *klikje naar Tweakers.net nieuwbericht*! Gaan we dr nu hard op vooruit of geldt dit voor de mobiel internet versies voor computers enzo?

djpdjpnl wijzigde dit bericht 05-01-2009 18:20 (24%)

Reg. datum: 27 oktober 2008

quote:
djpdjpnl schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:56:
[...]

Gebruik je de laatste Telfort (dat zal dezelfde als KPN zijn?) firmware of heb je je productcode veranderd?

edit; voor de KPN Surf&Mail Totaal gebruikers onder ons; *klikje naar Tweakers.net nieuwbericht*! Gaan we dr nu hard op vooruit of geldt dit voor de mobiel internet versies voor computers enzo?
Het lijkt er op dat dit niet voor ons is hoor. Ik zie het woord 'Totaal' en 'Standaard' niet staan. Ik vind inderdaad dat KPN ons voor die 10euro pm wel iets sneller internet mag bieden, is die 128kbps echt die HSDPA?

Dat kan toch sneller, of?

VOlgns mij is het enkel voor de Laptop's etc.!

quote:
herbys schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:06:
[...]

Mijn settings, ik heb geen setting gepost :)

Maar heb ze ook gebruikt die hier opstonden.

Er zijn meerdere personen hier die met die settings Telfort internet hebben.

Even voor de zekerheid.
heb je de 11.101 wel via NSU geinstalleerd?

Wellicht dat die versie anders is dan via FOTA.

via NSU kiezen voor opnieuw installeren....

ben benieuwd...

quote:
djpdjpnl schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:56:
[...]

Telfort product code is anders dan die van KPN...
Je moet de Telfort 11.101 opnieuw installeren via NSU.

quote:
dude-nl schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:56:
[...]

Heb KPN en nergens last van. :)
Maar het leek me vrij logisch als KPN voor zowel KPN als Telfort klanten één en dezelfde firmware uitrollen.
Dat ze verschillende productcodes hebben spreekt eigenlijk wel voor zich.

Robert Webbe
Reg. datum: 19 april 2005

quote:
dude-nl schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:56:
[...]
Wat is volgens jou de Telfort productcode dan?

Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!

quote:
dude-nl schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:54:
[...]

Mijn settings, ik heb geen setting gepost :)

Maar heb ze ook gebruikt die hier opstonden.

Er zijn meerdere personen hier die met die settings Telfort internet hebben.

Even voor de zekerheid.
heb je de 11.101 wel via NSU geinstalleerd?

Wellicht dat die versie anders is dan via FOTA.

via NSU kiezen voor opnieuw installeren....

ben benieuwd...
Zojuist de laatse nsu update gedownload en opnieuw versie 11.101 in mijn telefoon gezet.
*#0000# levert een laatste update datum van een week geleden op dat vindt ik vreemd. Nsu gaf wel aan dat de update helemaal goed gegeaan was.
Overigens werkt het internet na het opnieuw instellen van de telfort spot settings nog steeds niet.

quote:
robertwebbe schreef op maandag 05 januari 2009 @ 21:52:
[...]

Wat is volgens jou de Telfort productcode dan?
weet ik niet uit mijn hoofd maar die staat hier wel ergens in het topic...

quote:
herbys schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:09:
[...]

Zojuist de laatse nsu update gedownload en opnieuw versie 11.101 in mijn telefoon gezet.
*#0000# levert een laatste update datum van een week geleden op dat vindt ik vreemd. Nsu gaf wel aan dat de update helemaal goed gegeaan was.
Overigens werkt het internet na het opnieuw instellen van de telfort spot settings nog steeds niet.
erg vreemd aangezien het hier bij de meeste wel werkte.

gebruiker Tha heeft zelfs de 12.043 werkend voor Telfort...

quote:
[...]

Telfort productcode 0573749 moet werken.
productcode wijzigen naar 0573749 en dan opnieuw updaten via NSU (huidige firmware overschrijven)

Robert Webbe
Reg. datum: 19 april 2005

quote:
[...]
Zie http://gathering.tweakers...message/31201345#31201345.

quote:
dude-nl schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:44:
[...]
weet ik niet uit mijn hoofd maar die staat hier wel ergens in het topic...
Bestaat niet... Dit zijn de enige varianten die beschikbaar zijn naast de EURO2 open markt versies:

0569617 N96 KPN NL v2
0572764 N96 Vodafone NL
0573749 N96 Nokia Benelux BE Dark-Grey Transformers v1.0
0574290 N96 T-Mobile NL (with MyFaves)

Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!

Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: