Dode pixelsquote:twann96 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:10:
Ik heb laats de nokia n96 aangeschaft, hij werkt perfect en ben er tevreden mee.
maar ik heb een dode pixel in me scherm (nauwelijks te zien maar in het donker wel te zien, en nog 4 hele kleintje) moet ik hem terug sturen naar de webshop war ik hem gekocht hem of er maar mee leven. verder doet de led verlichting het maar 2 seconde tijdens het filmen en gaat dan verder met filmen zonder de verlichting, is hij kapot of doe ik iets fout? ook heb ik al een paar keer gebruikt gemaakt met het gps systeem, werk grappig maar ik weet nu niet zeker of ik iets heb aangeschaft om te betalen?!?, word er zelfs beetje zenuwachtig van als ik lees bij instellingen dat ik een licentie heb aangevraagd voor 361 dagen voor routes in benelux en frankrijk. heb ik hier voor betaald? ik heb alleen de eerste keer iets bevestig en kreeg toen een bevestiging terug voor het gebruik. ik hoop dat een van jullie me snel kan helpen op al deze vragen.
m.v.g. twan
- Eventjes mailen/bellen naar die webshop wat je moet doen. Bij computerschermen is het voor zover ik weet best wel lastig om dode pixels in de garantie te praten, maar hoe het bij telefoons zit weet ik niet. Bel gewoon eventjes en claim dat je een nieuw toestel wilt.
Verlichting
- De verlichting met filmen kun je met het derde icoontje van bovenaf aanzetten. Als het goed is blijft ie dan aanstaan.
Navigatie
- Met Nokia Maps is het inderdaad mogelijk om een licentie te kopen. Als je dit aangeklikt hebt kan het goed zijn dat je dit op je rekening terug ziet. Houd de rekeningen even goed in de gaten.
Update ook goed je firmware, dit kan rare probleempjes, waardoor het lijkt dat er iets kapot is terwijl het allemaal gewoon werkt, uit het systeem van de telefoon halen