Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N96

Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 08 september 2004

Ik had hiervoor een N70 ook van Tmobile (2 jaar). Maar hier zat wel een simlock op. Ik heb wel verhalen gehoord dat er op een N96 van KPN een simlock zit.

Aan de ene kant ook raar dat er bij een 2 jarig abonnement een simlock zit want ze zijn verplicht om een gesimlockt toestel na een jaar simlock vrij te maken op verzoek.

Reg. datum: 22 februari 2007

quote:
Xiquena schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 16:29:
Ik had hiervoor een N70 ook van Tmobile (2 jaar). Maar hier zat wel een simlock op. Ik heb wel verhalen gehoord dat er op een N96 van KPN een simlock zit.

Aan de ene kant ook raar dat er bij een 2 jarig abonnement een simlock zit want ze zijn verplicht om een gesimlockt toestel na een jaar simlock vrij te maken op verzoek.
Op verzoek ja. :) Dus het eerste jaar mag ie gelocked zijn.

Reg. datum: 12 september 2007

mijn mobiel tv doet het inmiddels met de nieuwste firmware en euro2 code! Heb mobiel instellingen gereset en nu doet hij het prima!

Reg. datum: 27 oktober 2008

quote:
Xiquena schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 16:29:

Mijn KPN toetsel is ook gelocked.

Maarja, wat is gelocked tegenwoordig nog? Je kunt de simkaarten van KPN, Hi en telfort gebruiken, en ook a Debitel abonnementjes van KPN,Hi, telfort.

Enkel T-mobile, vodafone etc. zijn uitgesloten :P

Natuurlijk laat ik hem na een jaar ook unlocken, maar ik heb toch een 2 jarig abo, dus erg lastig vind ik hetn iet.

:D

quote:
sjekrecords schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 17:27:
mijn mobiel tv doet het inmiddels met de nieuwste firmware en euro2 code! Heb mobiel instellingen gereset en nu doet hij het prima!
FW 12 met Euro2?
Heb je de MobielTV instellingen gerest of de toestelinstellingen (harde of zachte reset?).
Deed ie 't eerst niet en wanneer werkte 't weer wel?

:) Ben benieuwd of ie nu hier ok werkt vandaar.

Reg. datum: 02 januari 2009

Vorige week ook een N96 opgehaald bij The Phonehouse
Toestel bevalt redelijk
Tv werkt perfect
Sygic Navigatie Krijgt pas na 5 min verbinding
Toestel is wel traag en de accu is binnen 8 uur helemaal leeg
Vandaag weer even naar the phonehouse geweest om de problemen voor te leggen.
Accu is een bekend probleem en zou na verschillende keren opladen langer mee moeten gaan.
De traagheid zou met een software update beter moeten gaan.
Toen ik weg wilde gaan zag ik een grote poster hangen met exact hetzelfde abbo wat ik had afgesloten.
Alleen nu krijg je er een 16 gig Micro SD kaart bij.
Ik heb gevraagd waarom ik die niet alsnog er bij krijg.
Dit moest overlegd worden met de filliaal manager.
Morgen nog maar eens vragen dan is de filiaal manager er.
Ik ben benieuwd of de service van The Phone House zo goed is dat ik hem er gewoon alsnog bij krijg
Wordt vervolgt

quote:
Cableguy1 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 21:57:
Vorige week ook een N96 opgehaald bij The Phonehouse
Toestel bevalt redelijk
Tv werkt perfect
Sygic Navigatie Krijgt pas na 5 min verbinding
Toestel is wel traag en de accu is binnen 8 uur helemaal leeg
Vandaag weer even naar the phonehouse geweest om de problemen voor te leggen.
Accu is een bekend probleem en zou na verschillende keren opladen langer mee moeten gaan.
De traagheid zou met een software update beter moeten gaan.
Toen ik weg wilde gaan zag ik een grote poster hangen met exact hetzelfde abbo wat ik had afgesloten.
Alleen nu krijg je er een 16 gig Micro SD kaart bij.
Ik heb gevraagd waarom ik die niet alsnog er bij krijg.
Dit moest overlegd worden met de filliaal manager.
Morgen nog maar eens vragen dan is de filiaal manager er.
Ik ben benieuwd of de service van The Phone House zo goed is dat ik hem er gewoon alsnog bij krijg
Wordt vervolgt
Zou leuk zijn als je 'm alsnog krijgt. The Phone House is mij in ieder geval altijd goed bevallen qua service. Bij een BelCompany, T for Telecom Primafoon, Vodafone etc. wordt je altijd maar aan de kant gegooid omdat je een vraag hebt en niks komt kopen en bij The Phone House ben ik meerdere malen netjes te woord gestaan bij een vraag en heb daar dus ook de telefoon voor mijn vriendin gekocht. Zij waren de enige die mij alle opties normaal wilden uitleggen en dat ie daar dan ietsje duurder was maakt mij dan niet veel uit. Ik geef je dus een goede kans dat het lukt. :)

De problemen die je hebt worden met de firmware updates steeds een stapje verbeterd dus er zit hoop in!

djpdjpnl wijzigde dit bericht 02-01-2009 22:15 (3%)

Ja idd laatste firmware en euro2 mobiel tv instellingen gereset. Niet het toestel gereset. Eerst deed hij het niet..... nu gelukkig wel!
quote:
djpdjpnl schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 20:00:
[...]

FW 12 met Euro2?
Heb je de MobielTV instellingen gerest of de toestelinstellingen (harde of zachte reset?).
Deed ie 't eerst niet en wanneer werkte 't weer wel?

:) Ben benieuwd of ie nu hier ok werkt vandaar.

sygic moet het veel sneller doen.... even de instellingen na lopen. Assisted gps aanzetten op je n96 en in syguc

Ik heb via instellingen de Assisted gps en Netwerk aanstaan
En in sygic Assisted gps aan
Alleen staat er in Sygic wel een kruis door gps module aanzetten.
Het duurt hier echt bijna 5 min voor een fix

quote:
Cableguy1 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 22:53:
Ik heb via instellingen de Assisted gps en Netwerk aanstaan
En in sygic Assisted gps aan
Alleen staat er in Sygic wel een kruis door gps module aanzetten.
Het duurt hier echt bijna 5 min voor een fix
Echt apart, met de nieuwste sygic heb ik zelfs in huis bereik! En dat binnen 10 seconden.

quote:
sjekrecords schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 22:44:
Ja idd laatste firmware en euro2 mobiel tv instellingen gereset. Niet het toestel gereset. Eerst deed hij het niet..... nu gelukkig wel!

[...]
Heb ze gereset maar krijg nu error code -1 (ligt waarschijnlijk aan m'n bereik). Tot dusver alleen -3 en 30342 gehad dus het is een verandering! :)

Reg. datum: 20 april 2006

quote:

quote:
dude-nl schreef op woensdag 31 december 2008 @ 11:06:
[...]

een paar?
staan er 71 op...
toch al heel wat...

eymey schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 22:42:

[...]

Volgens mij zei hij toch echt "Speciaal voor de n96" en niet algemeen s60 ;)
Staat op de website:
Total of 71 themes for Nokia N96.

Ziet er toch uit al 71 stuks voor de N96 tenzij mijn browser wat anders laat zien dan jouw browser ;)

Vanochtend terug geweest naar The Phonehouse in Wageningen.
Ik werd daar uiterst vriendelijk geholpen door Andries en kreeg alsnog de 16 gig kaart ter waarde van 50 euro kado.
Wat een super service
Hier kunnen heel veel winkels een voorbeeld aan nemen
The Phonehouse Wageningen verdiend wat mij betreft dan ook de warme douche.

beetje wasig.
Reg. datum: 20 december 2002

Wanneer ik mijn N96 aansluit om te synchen met mijn PC crashed mijn Winamp continu :(

Zijn er meer mensen met dit probleem die een mogelijke oplossing hebben? Heb google er even op nagezocht, op het forum van Winamp loopt er ook al een topic over. Echter wordt er geen oplossing aangedragen.

quote:
Dix0r schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:03:
Wanneer ik mijn N96 aansluit om te synchen met mijn PC crashed mijn Winamp continu :(

Zijn er meer mensen met dit probleem die een mogelijke oplossing hebben? Heb google er even op nagezocht, op het forum van Winamp loopt er ook al een topic over. Echter wordt er geen oplossing aangedragen.
Ik heb hier zelf geen problemen mee. Draai je Vista (geen SP of SP1) of XP (SP1 of SP2)?
Misschien dat iets meer info meer mede-probleemondervinders oplevert?

beetje wasig.
Reg. datum: 20 december 2002

quote:
djpdjpnl schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:16:
[...]

Ik heb hier zelf geen problemen mee. Draai je Vista (geen SP of SP1) of XP (SP1 of SP2)?
Misschien dat iets meer info meer mede-probleemondervinders oplevert?
Draai momenteel WinXP SP3. Heb nog even gekeken bij de plug-ins van de 'Portables' devices, bij de configuratie instellingen van Winamp. Enige wat me daar opvalt is dat er niet een specifieke plugin is voor Nokia toestellen (en dus wel voor bijv. WM5+, iPod, Creative).

Het crashen gebeurd ongeveer na 5 seconden na het opstarten van Winamp wanneer het toestel min of meer 'herkend' word.

Reg. datum: 17 mei 2007

quote:
Dix0r schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:21:
[...]

Draai momenteel WinXP SP3. Heb nog even gekeken bij de plug-ins van de 'Portables' devices, bij de configuratie instellingen van Winamp. Enige wat me daar opvalt is dat er niet een specifieke plugin is voor Nokia toestellen (en dus wel voor bijv. WM5+, iPod, Creative).

Het crashen gebeurd ongeveer na 5 seconden na het opstarten van Winamp wanneer het toestel min of meer 'herkend' word.
Probeer het toestel een x aan te sluiten in Media Transfer mode ipv PC Suite, wellicht dat dat wel werkt.

Reg. datum: 04 maart 2003

Ik heb een probleem met de gps van de n96. Ik heb zowel mcguider als garmin geprobeerd maar hij krijgt geen connectie met de satelieten. Overigens met een t mobile sim en met de standaard firmware (nooit geupdate)

Kan dit te maken hebben met het toegangspunt? Deze staat op t-mobile internet maar ik heb geen internet. Ik kan verder alleen tmobile mms of tzones selecteren. Ik lees overal dat navigeren gratis is maar waarom hebben we deze instellingen dan nodig.

Ik heb ook verschillende methoden pos.bepaling geprobeerd, werkt ook allemaal niet.

Wellicht is de interne gps defect?

Reg. datum: 26 juni 1999

quote:
serv-on schreef op zondag 04 januari 2009 @ 01:45:
Ik heb een probleem met de gps van de n96. Ik heb zowel mcguider als garmin geprobeerd maar hij krijgt geen connectie met de satelieten. Overigens met een t mobile sim en met de standaard firmware (nooit geupdate)

Kan dit te maken hebben met het toegangspunt? Deze staat op t-mobile internet maar ik heb geen internet. Ik kan verder alleen tmobile mms of tzones selecteren. Ik lees overal dat navigeren gratis is maar waarom hebben we deze instellingen dan nodig.

Ik heb ook verschillende methoden pos.bepaling geprobeerd, werkt ook allemaal niet.

Wellicht is de interne gps defect?
Als je geen A-GPS kan gebruiken moet dit ook uitgezet worden, anders kan Sygic nooit een fix krijgen. Zonder A(ssisted)-GPS kan een fix bijzonder lang duren, vooral voor de eerste keer. Binnenshuis een fix krijgen is dan ook redelijk onmogelijk. Buitenshuis kan je zomaar een half uur wachten op een eerste fix. Ik denk niet (maar dat is maar een gok) dat de interne GPS defect is.

Reg. datum: 18 augustus 2004

Is er al weer wat meer bekent over een nieuwe firmware..

Mijn N96 is namelijk over het algemeen gewoon snel, maar soms spontaan niet meer vooruit te branden.. Reageerd dan bijna nergens meer op, en na even wachten soms weer snel, soms ook niet en dan is er weer een reboot nodig..

IR (baboon :P)
Reg. datum: 07 februari 2000

quote:
djpdjpnl schreef op zondag 28 december 2008 @ 17:43:
[...]

De FM zenders vinden is pas een ramp! Nog nooit Arrow Classic Rock gevonden en de standaard populaire zenders missen ook. :(
Hmm, over de FM heb ik nog niet te klagen gehad bij de n96 :). Ik durf zelfs bijna te stellen dat de ontvangst beter is dan op m'n vorige telefoon (SE k800i). Misschien ligt het ook mede aan gebruikte oordopjes (Sennheiser dopjes van ong. 11 euro bij Mediamarkt), maar alles wat in de Ether zit pakt ie buiten wel op.

Binnen in een gewoon huis wordt het wel snel minder maar de zender die ik het meest luister (3fm) is in de trein en zelfs rondbanjerend op station Utrecht Centraal overal prima te horen :). En als bonus ook nog eens gewoon op normaal volume (zie m'n eerdere opmerking over de geluidskwaliteit bij mp3 luisteren).

What to do if you can't think of a cool signature? :{

quote:
eymey schreef op zondag 04 januari 2009 @ 12:33:
[...]

Hmm, over de FM heb ik nog niet te klagen gehad bij de n96 :). Ik durf zelfs bijna te stellen dat de ontvangst beter is dan op m'n vorige telefoon (SE k800i). Misschien ligt het ook mede aan gebruikte oordopjes (Sennheiser dopjes van ong. 11 euro bij Mediamarkt), maar alles wat in de Ether zit pakt ie buiten wel op.

Binnen in een gewoon huis wordt het wel snel minder maar de zender die ik het meest luister (3fm) is in de trein en zelfs rondbanjerend op station Utrecht Centraal overal prima te horen :). En als bonus ook nog eens gewoon op normaal volume (zie m'n eerdere opmerking over de geluidskwaliteit bij mp3 luisteren).
Hmz... ik heb dat tussenstukje er tussen zitten (moet voor de FM ontvangst toch?) en daar eigen oortjes in geprikt. Ik heb 't meerdere keren in de auto/buiten geprobeerd maar zonder geluk. Ik haal er wel een paar grote zenders uit maar een 3FM, 538 etc. zie ik niet staan. Aghja... ik heb gelukkig veel mp3'tjes erop staan. :)

Reg. datum: 04 januari 2009

Ik heb laats de nokia n96 aangeschaft, hij werkt perfect en ben er tevreden mee.
maar ik heb een dode pixel in me scherm (nauwelijks te zien maar in het donker wel te zien, en nog 4 hele kleintje) moet ik hem terug sturen naar de webshop war ik hem gekocht hem of er maar mee leven. verder doet de led verlichting het maar 2 seconde tijdens het filmen en gaat dan verder met filmen zonder de verlichting, is hij kapot of doe ik iets fout? ook heb ik al een paar keer gebruikt gemaakt met het gps systeem, werk grappig maar ik weet nu niet zeker of ik iets heb aangeschaft om te betalen?!?, word er zelfs beetje zenuwachtig van als ik lees bij instellingen dat ik een licentie heb aangevraagd voor 361 dagen voor routes in benelux en frankrijk. heb ik hier voor betaald? ik heb alleen de eerste keer iets bevestig en kreeg toen een bevestiging terug voor het gebruik. ik hoop dat een van jullie me snel kan helpen op al deze vragen.
m.v.g. twan

Reg. datum: 14 november 2008

quote:
Giem schreef op zondag 04 januari 2009 @ 12:20:
Mijn N96 is namelijk over het algemeen gewoon snel, maar soms spontaan niet meer vooruit te branden.. Reageerd dan bijna nergens meer op, en na even wachten soms weer snel, soms ook niet en dan is er weer een reboot nodig..
Ik heb hetzelfde probleem. Over het algemeen werkt hij gewoon goed, en dan spontaan doet hij bijna niks meer waardoor ik moet rebooten.

Hacula wijzigde dit bericht 04-01-2009 17:23 (23%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: