Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N96

Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 22 februari 2007

quote:
The Champ schreef op zondag 28 december 2008 @ 11:39:
[...]

Tjah vreemd genoeg heb ik me nokia internet radio naar 'radio 1' laten zoeken, maar dan vind ie niks. Als je zelf daar gaat zoeken zie je hem wel staan. Echt goed zoeken doet ie dus niet.
Radio 1 staat er wel in, veronica of bijv 538 staat er weer niet in, of zit ik nu eens niet goed te zoeken?
Maar ben al blij dat langs de lijn hiermee te ontvangen is, kan ik lekker tijdens me werk op de hoogte blijven van me clubje. Hier heb ik namelijk geen normaal radio ontvangst.
De FM zenders vinden is pas een ramp! Nog nooit Arrow Classic Rock gevonden en de standaard populaire zenders missen ook. :(

Voor zij die trouwens nog iets zoeken tegen het krassen e.d.; invisibleSHIELD heeft voor USD11,95 een screen protector en voor USD24,95 een full body cover. :)

djpdjpnl wijzigde dit bericht 28-12-2008 17:56 (15%)

Reg. datum: 20 april 2006

quote:
djpdjpnl schreef op zondag 28 december 2008 @ 17:43:
[...]

De FM zenders vinden is pas een ramp! Nog nooit Arrow Classic Rock gevonden en de standaard populaire zenders missen ook. :(

Voor zij die trouwens nog iets zoeken tegen het krassen e.d.; invisibleSHIELD heeft voor USD11,95 een screen protector en voor USD24,95 een full body cover. :)
Ik heb voor 2 euro via ebay (engeland) een full face protector gekocht.
Dekt heel de voorkant af...

SUPER!

Reg. datum: 04 oktober 1999

Als iemand mij een sms stuurt met een smile teken erin dan zie ik geen smile tje, vreemd want in andere telefoons zie ik wel een smile tje. Kunnen we geen smilies zien op de N96?

The "real" Champ will always be The Champ

quote:
The Champ schreef op zondag 28 december 2008 @ 23:06:
Als iemand mij een sms stuurt met een smile teken erin dan zie ik geen smile tje, vreemd want in andere telefoons zie ik wel een smile tje. Kunnen we geen smilies zien op de N96?
nope, is niet mogelijk...

Reg. datum: 08 augustus 2002

Hallo,

Nadat ik Garmin mobile navigator heb geinstalleerd (deze werkt overigens perfect) zie ik nu ook alle garmin gerelateerde afbeeldingen voorbij komen in mijn foto galerij b.v. de icoontjes plaatje van garmin opstarten enz enz . hoe kan ik hier vanaf komen Ik durf deze niet te verwijderen uit de galerij :/

IR (baboon :P)
Reg. datum: 07 februari 2000

quote:
demotjo schreef op maandag 29 december 2008 @ 07:41:

Hallo,

Nadat ik Garmin mobile navigator heb geinstalleerd (deze werkt overigens perfect) zie ik nu ook alle garmin gerelateerde afbeeldingen voorbij komen in mijn foto galerij b.v. de icoontjes plaatje van garmin opstarten enz enz . hoe kan ik hier vanaf komen Ik durf deze niet te verwijderen uit de galerij :/
Ik heb daar uberhaupt last van. Dit geldt trouwens niet voor afbeeldingen maar ook geluiden (in m'n muziekbibliotheek staan bv. ook de ringtones die ik in een andere map heb gezet).

Ik zou het fijn vinden als er een manier was om ervoor te zorgen dat Nokia alleen bepaalde directories in z'n library of gallery opneemt.

What to do if you can't think of a cool signature? :{

Reg. datum: 23 september 2008

quote:
robertwebbe schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:23:
Ik heb nog even getest met 12.043 inzake de Telfort bug, de enige manier op dit moment om het voor elkaar te krijgen is via FOTA vanaf een 11.xxx versie ( *#0000# >Opties > Controleren op update) EN je productcode 0573749 is. Aangezien het toestel wel moet kunnen downloaden, is het noodzakelijk dat dit doet via wifi of, als je de bug al had opgelost in 11.xxx, dan kun je ook via GPRS downloaden.

Voor Nokia Software Updater (NSU) en Phoenix (Nokia Service Points / NSP) is nog geen 12.043 beschikbaar voor de productcode 0573749, dat is vermoedelijk de traagheid bij de verschillende distributiemethodes. Meestal is dat een kwestie van enkele dagen.

Ik heb ook nog even getest met 12.043 net de EURO2 productcode, zowel via NSU als NSP. Deze heeft niet de Telfort fix! Telfort gebruikers zullen dus 0573749 moeten gebruiken.
Na 1,5 jaar een n95 afgelopen zaterdag een n96 gekocht. Ook ik kan het internet niet op met mijn telfort abonnement. Ik heb wat dingen opgevolgd zoals dude en robertwebbe eerder schreven. Alleen blijf ik op het flashen hangen hier gaat iets mis. Ik heb deze site gebruikt om uit te vinden hoe te flashen.

Mijn productcode nu is 0569617 als ik met nemesis aan de slag ga krijg ik een reading error. Hang ik mijn oude n95 er aan dan kan ik alles uitlezen. Wat is het toch een gedoe om telfort internet op de n96 aand e praat te krijgen, ik lees overal op fora's berichten van klagende mensen. Wie heeft dit slagveld om telfort internet aan de praat te krijgen al overwonnen? en heeft bruikbare tips.

Reg. datum: 02 november 2008

quote:
herbys schreef op maandag 29 december 2008 @ 14:21:
[...]

Na 1,5 jaar een n95 afgelopen zaterdag een n96 gekocht. Ook ik kan het internet niet op met mijn telfort abonnement. Ik heb wat dingen opgevolgd zoals dude en robertwebbe eerder schreven. Alleen blijf ik op het flashen hangen hier gaat iets mis. Ik heb deze site gebruikt om uit te vinden hoe te flashen.

Mijn productcode nu is 0569617 als ik met nemesis aan de slag ga krijg ik een reading error. Hang ik mijn oude n95 er aan dan kan ik alles uitlezen. Wat is het toch een gedoe om telfort internet op de n96 aand e praat te krijgen, ik lees overal op fora's berichten van klagende mensen. Wie heeft dit slagveld om telfort internet aan de praat te krijgen al overwonnen? en heeft bruikbare tips.
Het laatste wat je moet doen is je productcode veranderen (indien je internet van Telfort wil)!!! Je moet je productcode op 0573749 laten staan. Connect je N96 via de USB met je PC en start Nokia Updater op je PC. Als je firmware 11.101 of lager heb dan zal de Updater vragen om te herinstalleren (indien je 11.101 hebt) of te updaten (als je lager hebt). Druk in beide gevallen op ja.

Maar nogmaals. Zodra je je productcode veranderd en je hebt 12.043 dan ben je net als ons het haasje.

Wanneer versie 12.043 via NSU beschikbaar is is echt een raadsel en niemand kan daar wat zinnigs over vertellen. Kan over een uur zijn maar ook over een maand.

Robert Webbe
Reg. datum: 19 april 2005

quote:
jw-molenaar schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:30:
[...]
Wanneer versie 12.043 via NSU beschikbaar is is echt een raadsel en niemand kan daar wat zinnigs over vertellen. Kan over een uur zijn maar ook over een maand.
Ik verwacht zelf vrij snel na de feestdagen. Traditioneel nemen veel techneuten vrije dagen op tussen kerst en nieuwjaar.

Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!

Reg. datum: 23 september 2008

quote:
jw-molenaar schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:30:
[...]

Het laatste wat je moet doen is je productcode veranderen (indien je internet van Telfort wil)!!! Je moet je productcode op 0573749 laten staan. Connect je N96 via de USB met je PC en start Nokia Updater op je PC. Als je firmware 11.101 of lager heb dan zal de Updater vragen om te herinstalleren (indien je 11.101 hebt) of te updaten (als je lager hebt). Druk in beide gevallen op ja.

Maar nogmaals. Zodra je je productcode veranderd en je hebt 12.043 dan ben je net als ons het haasje.

Ok bedankt voor de info. Dan is het afwachten op de volgende update 8)7

quote:
robertwebbe schreef op maandag 29 december 2008 @ 16:34:
[...]

Ik verwacht zelf vrij snel na de feestdagen. Traditioneel nemen veel techneuten vrije dagen op tussen kerst en nieuwjaar.
Wie niet he. :) Gemiddeld (zo ver ik weet hoor) komt KPN ca. een maand na de Nokia FW update met een update. De laatste Nokia (12) kwam op 26 november dus half januari zou haalbaar moeten zijn toch?

Reg. datum: 23 december 2008

Vandaag stond ik even op het station.. Dacht even proberen mijn mobiele tv te actieveren.. ging allemaal netjes.. programma gids gevonden.. activatie verzoek verzonden.. en tot mijn grote verbazing werd deze binnen enkele seconden goedgekeurd en kon ik weer gebruik maken van mijn mobiele tv.. :D

Ik heb aan mijn kant niks veranderd, weet niet of er aan de KPN kant iets is veranderd..

(v12.0.43 met Product code: EUR2)

quote:
RedoXXX schreef op maandag 29 december 2008 @ 18:29:
Vandaag stond ik even op het station.. Dacht even proberen mijn mobiele tv te actieveren.. ging allemaal netjes.. programma gids gevonden.. activatie verzoek verzonden.. en tot mijn grote verbazing werd deze binnen enkele seconden goedgekeurd en kon ik weer gebruik maken van mijn mobiele tv.. :D

Ik heb aan mijn kant niks veranderd, weet niet of er aan de KPN kant iets is veranderd..

(v12.0.43 met Product code: EUR2)
Weer gebruikmaken als in 'hij deed het niet meer en nu wel'? :)

Reg. datum: 23 december 2008

Ja, zie een paar posts omhoog, ik had dezelfde errors (33) als iedereen in dit topic. En nu werkt het tv kijken dus weer naar behoren en kan gewoon tv kijken. ;-)

Reg. datum: 08 september 2004

Heb na een harde reset geen mogelijkheid meer om Transformers te bekijken. Is het mogelijk om deze weer actief te krijgen of kan ik die net zo goed verwijderen? Toch 2x 700MB.

Reg. datum: 07 maart 2005

Voor mensen die nog problemen ervaren met het streamen van YouTube video's is er helaas nog geen gemakkelijke oplossing. Ik heb even op de Nokia forums rondgekeken en daar kwam naar voren dat mensen alles geprobeerd hadden: http://discussions.nokia....essage.uid=362782#U362782

En dat de conclusie was:
quote:
Reset *#7780# was the only solution to this one.
Ik heb geen zin in een hard reset dus ik hoop dat er ooit nog een oplossing komt waarbij je geen hard reset hoeft uit te voeren.

Het probleem zit bij mij in de Wlan connectie in combinatie met Realplayer streaming. Als ik namelijk bij RealPlayer instellingen Vodafone GRPS steam invul dan streamt die wel gewoon videobestanden.
Maar aangezien je maar een beperkte capaciteit hebt wil ik video's bekijken via mijn Wlan connectie. Verbind ik Youtube dmv de Wlan connectie dan gaat het bij het streamen fout en krijg ik het bericht: Video mislukt.
Het rare is dat de desktop versie van youtube wel werkt icm WLAN en dus video's streamt.
Zal het dan iets met de poort instellingen zijn of een fout in RealPlayer?

martijnoss wijzigde dit bericht 30-12-2008 17:04 (43%)

Ik zoek nog theme's voor de N96. Niet van die algemene S60 sites maar echt thema's gemaakt voor de N96.
Ik heb er tot nu toe maar 1 gevonden maar die heeft nog maar een paar thema's:

http://www.symbianthemes.us/nokia_n96/

quote:
Artwido schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 21:02:
Ik zoek nog theme's voor de N96. Niet van die algemene S60 sites maar echt thema's gemaakt voor de N96.

een paar?
staan er 71 op...
toch al heel wat...

Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
Artwido schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 21:02:

Ik zou zeggen houd Pizero.net in de gaten. Hij maakt toch wel de mooiste themes naar mijn mening.

Reg. datum: 17 mei 2007

quote:
ALepH schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 19:12:
[...]

Geen enkele (net zoals met de N95). Kies "gegevensoverdracht" en kopieer dan jouw muziek naar de map die je wil op het toestel. Klaar. Dat geldt overigens voor allerlei soorten bestanden, ook films. Daarna zoek je de bestanden op en klaar. Ik heb Nokia Suite nog nooit ergens voor gebruikt. Succes!

edit: Ik zie net dat je Windows Explorer niet wil gebruiken. Als je Nokia Suite "rotzooi" vindt, dan is de Windows Explorer in jouw ogen nog grotere rotzooi? 8)7
Ik manage de muziek op mn N96 met Winamp, die ik ook al gebruik voor het gewoon afspelen van al mn muziek; heel makkelijk managen, gwn slepen of rechtermuis-klikken en hij zet automatisch in goede map systeem (volgens mij is t Artiest / Album / Tracks) en met de Tags en albumart en alles 8)

Reg. datum: 02 oktober 2006

Wanneer komt die nieuwe zender nu? Hij zou vanaf 20 december in de lucht zijn...

IR (baboon :P)
Reg. datum: 07 februari 2000

quote:
dude-nl schreef op woensdag 31 december 2008 @ 11:06:
[...]

een paar?
staan er 71 op...
toch al heel wat...
Volgens mij zei hij toch echt "Speciaal voor de n96" en niet algemeen s60 ;)

What to do if you can't think of a cool signature? :{

Reg. datum: 08 september 2004

Ik heb een N96 van T-Mobile met een 2 jarig abonnement. Ik heb er laatst een KPN kaartje in gedaan en die werkte gewoon. Dus volgens mij geen simlock. Is het normaal dat er geen simlock op zit bij een 2 jarig abonnement?

xm create bosz -c

quote:
Xiquena schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 15:05:
Ik heb een N96 van T-Mobile met een 2 jarig abonnement. Ik heb er laatst een KPN kaartje in gedaan en die werkte gewoon. Dus volgens mij geen simlock. Is het normaal dat er geen simlock op zit bij een 2 jarig abonnement?
Toen T-Mobile me belde voor een verlening (meer overstap van Orange naar T-Mobile), heeft de dame in kwestie meerdere malen gemeld dat HUN N96 niet simlocked zou zijn (in tegenstelling tot de KPN).

Was ook nog een goeie deal ;) Alleen misschien eens die T-Mobile firmware eraf halen, maar zolang alles werkt ;).

rm -r *

Reg. datum: 26 juni 1999

quote:
Xiquena schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 15:05:
De afgelopen 10 jaar heb ik niet anders meegemaakt. Altijd 2-jarig en nog nooit een simlock op het toestel (KPN en de laatste jaren Vodafone) gehad.

Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: