Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N96

Pagina: 1 2 3 4 ... 80 81 82 83 84 85 86 87 88 ... 93 94 95 96 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 26 juni 1999

quote:
Peere schreef op donderdag 25 december 2008 @ 17:17:
Verder heb ik er nu eigenlijk een heel fijn toestel aan wat al aardig in de buurt komt van de N95-1 met de nieuwst software. Dus we gaan nu kijken naar de verdere ontwikkeling van de N96.
Ik mag hopen dat je een grapje maakt. De N96 is kwa ontwikkeling momenteel een ramp. De N95-1 is "uitontwikkeld" kwa firmware. De de laatste 2 updates doen zelfs meer kwaad dan goed. De N96 ansich is helaas een ramp en daar doet geen firmware geen goed meer aan. Nooit meer.

Reg. datum: 17 mei 2007

Ik heb inmiddels ook productcode veranderd, en man dat scheelt een hoop...!

Giste voor het eerst de phone aangesloten op de tv, dat werkt echt geniaal..! Nieuwe James Bond vervolgens gwn op mn tv gekeken, eentje die geconvert was voor mn phone, maar ziet er ook echt niet slecht uit op de tv, briljant!

Nog steeds t probleem dat N-Gage niet in landscape wil, of kan ie dat helemaal niet ofzo :S

Wolven zijn mooie dieren
Reg. datum: 11 september 2003

quote:
ALepH schreef op donderdag 25 december 2008 @ 22:57:
[...]
Ik mag hopen dat je een grapje maakt. De N96 is kwa ontwikkeling momenteel een ramp. De N95-1 is "uitontwikkeld" kwa firmware. De de laatste 2 updates doen zelfs meer kwaad dan goed. De N96 ansich is helaas een ramp en daar doet geen firmware geen goed meer aan. Nooit meer.
Flameeeee! De laatste 2 updates van de N95 deden bij SOMMIGEN meer goed dan kwaad. Bij anderen waren alleen maar bugs gefixed en hebben die updates wel geholpen.
De N96 is geen "onfixbare ramp", zoals je stelt. De N95 had in het begin ook aanloopproblemen en die heeft de N96 blijkbaar ook. En zeg nou zelf, naast de paar mensen die problemen hebben/hadden met Telfort Internet of KPN's Mobiele TV hoor je bijna geen klachten hier.

Ik heb trouwens geen problemen met de N96. Geen rare kraakgeluiden, geen bugs gevonden, geen DRM kwijt. Voor mij is dit de beste mobiel die er is.

ReFleXWolf wijzigde dit bericht 26-12-2008 12:49 (8%)

Rex

quote:
ReFleXWolf schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 12:47:
[...]

Ik heb trouwens geen problemen met de N96. Geen rare kraakgeluiden, geen bugs gevonden, geen DRM kwijt. Voor mij is dit de beste mobiel die er is.
Ik heb hier ook geen problemen met mijn N96 Alles werkt vlot, geen vastlopers niets van dit alles.
Ik ben dik tevreden met dit toestel en zijn vele mogelijkheden.
Ik heb nog steeds de 11.xxxx versie. (KPN)

Het enige minpuntje vind ik het geluid uit de speakertjes.
Reg. datum: 23 november 2007

quote:
ALepH schreef op donderdag 25 december 2008 @ 22:57:
[...]

HAHAHAHA 8)7

Reg. datum: 26 januari 2005

Heb er sinds een tijdje ook een, fijn ding vind ik zelf, stuk beter dan de N73.
Enige euvel waar ik tot nu toe tegen aan lijk te lopen is dat..het in ieder geval lijkt alsof de Autofocus van m'n camera niet werkt. Ik zie hem totaal niet bijstellen bij het maken van foto's en deze zijn dan ook erg soft. Fotografeer ik wat van dichtbij, kies de close-up modus, maar wat voor afstand ik ook neem, dichterbij of toch wat verder af, uberhaupt een beetje scherp en in focus worden de foto's niet. Ook bij andere scene's is dit zo. Iemand een idee wat er aan de hand is? Kan zo in de telefoon geen autofocus instellingen vinden.

Als mn pc het weer doet maar eens firmware downloaden, misschien dat het zich daarmee oplost?

Pentax K10D | Glasbak: DA*60-250 F4, DA 12-24F4, Sig10-20, Sig17-70, Tamron17-50&28-75, Sig 70-300 [TE KOOP] | 6 MF-primes | Pentax AF FG360Z | stapel filters

Iarwain Benadar

Eindelijk eens wat uitgebreider met mijn exemplaar gespeeld. Hebben meer mensen last van soms een kleine stotter tijdens de Transformersfilm?? Net alsof de CPU het net niet trekt :( De zelf erop gezette filmpjes lopen wel goed maar zijn minder van kwaliteit.

Voor de rest gaat alles goed alleen het TV kijken nog niet aan de praat. Digitenne DVB geselecteerd, abonnement aangevinkt en ook KPN gebeld voor de activatie maar steeds "geen gebruikersrechten". Iemand een idee? (Software 11.101) (EDIT: Opgelost dmv herstelen fabrieksinstellingen)

Hier de mijne in een hoes van PDair $28 incl verzenden

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/26/1230316232-180.jpg

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/26/1230316279-120.jpg

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Reg. datum: 26 december 2008

Ik had nog een aantal vragen over de n96:
- Is het mogenlijk om een telefoongesprek te beantwoorden dmv het openen met de slide-functie?
- Als de telefoon op stille modus staat, blijft hij nog steeds muziek afspelen, Dit vind ik persoonlijk erg irritant, als je bijv. muziek luisterd en dan even belt, haal ik altijd even het stekkertje van de oordopjes eruit, maar als je dan opgehangen hebt gaat je muziek gewoon weer aan, terwijl je bijv. in een volle bus staat:(..

Reg. datum: 22 februari 2007

quote:
janlannie schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 21:33:
- Is het mogenlijk om een telefoongesprek te beantwoorden dmv het openen met de slide-functie?
- Als de telefoon op stille modus staat, blijft hij nog steeds muziek afspelen, Dit vind ik persoonlijk erg irritant, als je bijv. muziek luisterd en dan even belt, haal ik altijd even het stekkertje van de oordopjes eruit, maar als je dan opgehangen hebt gaat je muziek gewoon weer aan, terwijl je bijv. in een volle bus staat:(..
1. Yep, hier wel in ieder geval. :)

2. Ik weet niet precies of dit goed werkt. Heb wel ervaring met bellen met de oortjes in en da's wel perfect gedaan.

djpdjpnl wijzigde dit bericht 26-12-2008 22:20 (7%)

Reg. datum: 06 december 2008

Ook ik heb mijn telefoon met KPN abo al een paar weken updated naar versie 12.043. En ook mijn ervaringen zijn TOP!!!! Het toestel is sneller, stabieler en werkt de TV stukken beter. Ik heb sindsdien ontvangst op plekken waar ik het eerder niet had ook het hangen van het toesten bij het wegvallen van het signaal is verleden tijd. TV opnames kan ik nu ook direct afspelen bij "mijn tv opnames".
Echt een duidelijke verbetering.
Ik verbaas me dan ook over de ervaringen van sommige onder ons. Ik heb ook eens een dag zonder TV gezeten met een soortgelijke melding. Ik heb daarop de instellingen van mobiele tv hersteld. Dit kan je doen als je mobiele tv opstart -> opties -> instellingen -> (naar beneden) inst.Mobiele tv herst. Hierna heb ik opnieuw mijn abonnement opgehaald en tarraa hij deed het weer. Probeer het eens misschien is het zo simpel.
Na de update werkte al mijn functies en films nog gewoon. Ik heb mijn toestel nog geen harde reset gegeven, misschien dat er dan wel de DRM code verdwijnt van de film So What. Ik heb hem nu wel gezien :)
Ik ben bezig geweest met het codere van film voor het toestel en gebruik hiervoor handbrake (ik heb een mac). Het resultaat is zeer goed. Ik heb de volgende settings hiervoor gebruikt (ook maar geleend)

For playback in N96 screen
Codec: MPEG-4 Part 10 AVC/H264 Baseline Profile
Container: .mp4
Resolution: QVGA 320x240
Aspect Ratio: 4:3 (1.3333)
Framerate: As per source but limit is 29.97
Bitrate: 600 kbps (but can go as high as 1 Mbps but there's little gain in quality)
Audio: mpeg4aac, 96 kbps @ 44.1 KHz sample rate (can use 48 KHz if source is 48 KHz)

Dus werkt je film niet meer? Maak er zelf een......

Het opnemen van de telefoon mbv de slide moet werken. RTFM pagina 157.

De kerstman is mij dit jaar niet vergeten. Ik ben nu de trotse bezitter van de SU-8W draadloos toetsenbord. Wat werkt dat gaaf. Je kunt je complete toestel ermee bedienen. Chat en internet gaan nu ook een stuk gemakkelijker.. LOL>

Ho ho ho merry X-mas
Martin.

IR (baboon :P)
Reg. datum: 07 februari 2000

Hmmmm... ik dacht dat het incidenteel was, maar ik heb toch iets wel heel iritants met mijn n96:

Als ik een koptelefoontje aansluit voor muziek (of het nou de meegeleverde is, sennheiser oordopjes van 9,95 of een 'high end' setje oordopjes van 90 euro (die op een sony mp3 player prima klinken)), ik moet het volume van muziek tot minimaal 80% of 90% zetten om een klein beetje geluid te krijgen en dat klinkt dan ook zwaar overstuurd.

Ik kies als ik de dopjes inplug altijd voor "hoofdtelefoon" en ik gebruik niet het afstandsbediening-tussenstukje.

:S

What to do if you can't think of a cool signature? :{

quote:
eymey schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 14:32:
Hmmmm... ik dacht dat het incidenteel was, maar ik heb toch iets wel heel iritants met mijn n96:

Als ik een koptelefoontje aansluit voor muziek (of het nou de meegeleverde is, sennheiser oordopjes van 9,95 of een 'high end' setje oordopjes van 90 euro (die op een sony mp3 player prima klinken)), ik moet het volume van muziek tot minimaal 80% of 90% zetten om een klein beetje geluid te krijgen en dat klinkt dan ook zwaar overstuurd.

Ik kies als ik de dopjes inplug altijd voor "hoofdtelefoon" en ik gebruik niet het afstandsbediening-tussenstukje.

:S
Ik heb dat stukje er wel tussen zitten, geen idee waarom. Leek me handig om dat wel te doen (ook met de splitter als ik in de auto zit met m'n vriendin bijv.). Zonder dat stukje klinkt 't niet extreem zacht zoals jij beschrijft. Misschien dat je de audio omhoog kan krikken in je toestel maar ik meen me te herinneren dat het wel je speakertjes e.d. kan beschadigen. Ik weet ook niet precies hoe dit moet op de N96, misschien dat mijn grote vriend je kan helpen?

Reg. datum: 23 november 2007

quote:
janlannie schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 21:33:
is dit niks:

http://handheld.softpedia.../Slide-Helper-65936.shtml

Reg. datum: 27 december 2008

Oke, een simpele vraag mischien, maar ik heb echt alles geprobeerd en ben ten einde raad.
Ik heb Nsuite van 600MB gedownload, met allerlei programmas waar ik geen moer aan heb, maar ik wil gewoon simpel muziek op mijn telefoon zetten zonder Windows explorer.
Als ik dat doe via die NSeries manager, zet ie hem gewoon doodleuk onder attachtments, wat de music player dus niet pikt, en ik via file manager lekker nummer voor nummer moet selecteren.
Ik word hier echt ziek van, welk programma in de Nsuite rotzooi gebruiken jullie voor het uppen van muziek ed naar jullie N96?

quote:
ReFleXWolf schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 12:47:
[...]

Flameeeee! De laatste 2 updates van de N95 deden bij SOMMIGEN meer goed dan kwaad. Bij anderen waren alleen maar bugs gefixed en hebben die updates wel geholpen.
De N96 is geen "onfixbare ramp", zoals je stelt. De N95 had in het begin ook aanloopproblemen en die heeft de N96 blijkbaar ook. En zeg nou zelf, naast de paar mensen die problemen hebben/hadden met Telfort Internet of KPN's Mobiele TV hoor je bijna geen klachten hier.

Flame my ass, het is gewoon een feit. And know your facts: De laatste twee updates voor de N95-1 waren geen verbetering, eerder een poging tot het blokkeren van bepaalde apps. De N95-1 loopt vanaf V21 perfect.

De N96 is te snel op de markt gebracht, ook dat is een feit. Het zal via firmware-updates ongetwijfeld een "beter" toestel geven maar het staat niet los dat de CPU het gewoon niet trekt kwa grafische applicaties en dat Nokia een fout gemaakt heeft daarmee. Dat ontkent niemand. Ik heb het toestel een paar maanden in bezit gehad en ik ben blij dat ie weer weg is. Dat is alles.

Als je dat een flame noemt......

ALepH wijzigde dit bericht 27-12-2008 19:05 (6%)

quote:
Meneerbeer666 schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:08:
Oke, een simpele vraag mischien, maar ik heb echt alles geprobeerd en ben ten einde raad.
Ik heb Nsuite van 600MB gedownload, met allerlei programmas waar ik geen moer aan heb, maar ik wil gewoon simpel muziek op mijn telefoon zetten zonder Windows explorer.
Als ik dat doe via die NSeries manager, zet ie hem gewoon doodleuk onder attachtments, wat de music player dus niet pikt, en ik via file manager lekker nummer voor nummer moet selecteren.
Ik word hier echt ziek van, welk programma in de Nsuite rotzooi gebruiken jullie voor het uppen van muziek ed naar jullie N96?
Geen enkele (net zoals met de N95). Kies "gegevensoverdracht" en kopieer dan jouw muziek naar de map die je wil op het toestel. Klaar. Dat geldt overigens voor allerlei soorten bestanden, ook films. Daarna zoek je de bestanden op en klaar. Ik heb Nokia Suite nog nooit ergens voor gebruikt. Succes!

edit: Ik zie net dat je Windows Explorer niet wil gebruiken. Als je Nokia Suite "rotzooi" vindt, dan is de Windows Explorer in jouw ogen nog grotere rotzooi? 8)7

ALepH wijzigde dit bericht 27-12-2008 19:15 (7%)

Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
ALepH schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 19:12:
[...]

Geen enkele (net zoals met de N95). Kies "gegevensoverdracht" en kopieer dan jouw muziek naar de map die je wil op het toestel. Klaar. Dat geldt overigens voor allerlei soorten bestanden, ook films. Daarna zoek je de bestanden op en klaar. Ik heb Nokia Suite nog nooit ergens voor gebruikt. Succes!
Exact! Waarom zo enorm moeilijk doen met Nsuite als het zo makkelijk anders kan...

IR (baboon :P)
Reg. datum: 07 februari 2000

quote:
djpdjpnl schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 15:02:
[...]

Ik heb dat stukje er wel tussen zitten, geen idee waarom. Leek me handig om dat wel te doen (ook met de splitter als ik in de auto zit met m'n vriendin bijv.). Zonder dat stukje klinkt 't niet extreem zacht zoals jij beschrijft. Misschien dat je de audio omhoog kan krikken in je toestel maar ik meen me te herinneren dat het wel je speakertjes e.d. kan beschadigen. Ik weet ook niet precies hoe dit moet op de N96, misschien dat mijn grote vriend je kan helpen?
Hmmm... ik snap je antwoord niet helemaal :). Je zegt dat je het stukje er wel altijd tussen hebt zitten maar je zegt dat het zonder het stukje niet extreem zacht klinkt. Dat zou dus betekenen dat ik dus geen probleem moet hebben omdat ik dat stukje ook niet gebruik :).

En 'moeten opkrikken'.... en Google... tsja. Ik heb gewoon het idee dat als de telefoon in koptelefoon-modus gaat, dat ik dan acceptabel volume moet krijgen rond de 30% (en ik ben absoluut NIET zo'n iemand die de hele trein wil llaten meegenieten met muziek).

What to do if you can't think of a cool signature? :{

Reg. datum: 19 december 2008

ben met kerst bij eerst bij mn schoonouders (inet van Solcon) en daarna bij mn ouders (Zeelandnet) geweest, internet over WLAN werkte daar perfect.

Nu weer thuis, maar krijg Wifi hier nog steeds niet aan de praat met de KPN Experia Box (Thomson). :/

Reg. datum: 04 oktober 1999

Ik wil graag 'langs de lijn' luisteren via RADIO1.
Nu wil ik dit graag via mijn mobiele intenet ontvangen, niet via fm radio.

Ben al op veel site's geweest, maar dan speelt ie het niet af op mijn N96.
Iemand enig idee, hoe het wel kan via mobiel internet?

The "real" Champ will always be The Champ

Hoi,

Dit kan gewoon via je nokia internet radio en dan zoeken naar radio 1, of via tunin fm.
Even de website zoeken met google.

cor

diamonds are forever

quote:
eymey schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 20:33:
[...]

Hmmm... ik snap je antwoord niet helemaal :). Je zegt dat je het stukje er wel altijd tussen hebt zitten maar je zegt dat het zonder het stukje niet extreem zacht klinkt. Dat zou dus betekenen dat ik dus geen probleem moet hebben omdat ik dat stukje ook niet gebruik :).
Ik heb het geprobeerd zonder dat stukje en dan klinkt het niet extreem zacht, dat bedoelde ik. :)

Reg. datum: 04 oktober 1999

quote:
cpootjes schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 22:50:
Hoi,

Dit kan gewoon via je nokia internet radio en dan zoeken naar radio 1, of via tunin fm.
Even de website zoeken met google.

cor
Tjah vreemd genoeg heb ik me nokia internet radio naar 'radio 1' laten zoeken, maar dan vind ie niks. Als je zelf daar gaat zoeken zie je hem wel staan. Echt goed zoeken doet ie dus niet.
Radio 1 staat er wel in, veronica of bijv 538 staat er weer niet in, of zit ik nu eens niet goed te zoeken?
Maar ben al blij dat langs de lijn hiermee te ontvangen is, kan ik lekker tijdens me werk op de hoogte blijven van me clubje. Hier heb ik namelijk geen normaal radio ontvangst.

The "real" Champ will always be The Champ

quote:
Woutervdkrol schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 11:27:

Giste voor het eerst de phone aangesloten op de tv, dat werkt echt geniaal..! Nieuwe James Bond vervolgens gwn op mn tv gekeken, eentje die geconvert was voor mn phone, maar ziet er ook echt niet slecht uit op de tv, briljant!
Vandaag ook gedaan en idd kwaliteit vond ik behoorlijk goed! Ik had al heel veel films gedownload voor Ipod (mp4 en mv4) en die werken prima op de N96
Iarwain Benadar

quote:
bombadil schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 19:58:
Voor de rest gaat alles goed alleen het TV kijken nog niet aan de praat. Digitenne DVB geselecteerd, abonnement aangevinkt en ook KPN gebeld voor de activatie maar steeds "geen gebruikersrechten". Iemand een idee? (Software 11.101)
Is verholpen met het "herstellen van de fabrieksinstellingen"

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Pagina: 1 2 3 4 ... 80 81 82 83 84 85 86 87 88 ... 93 94 95 96 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: