Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson W960i topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 29 januari 2008

Kan iemand mij vertellen of se hge-100 kan werken met alle navigatie merken of aleen met wayfinder. en wat moet je doen om hem in werking te krijgen. alvast bedankt !!!
Ik heb Tom Tom 6,020 erop gezet maar hij herkent hge-100 niet als gps

Wiiiiiiii
Reg. datum: 18 juni 2004

quote:
bekokv schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:03:
Kan iemand mij vertellen of se hge-100 kan werken met alle navigatie merken of aleen met wayfinder. en wat moet je doen om hem in werking te krijgen. alvast bedankt !!!
Ik heb Tom Tom 6,020 erop gezet maar hij herkent hge-100 niet als gps
Misschien werkt het niet, omdat TomTom alleen maar met bluetooth ontvangers kan werken? Je kan onderstaande even proberen:

Heb je in TomTom wel aangegeven dat het je een Andere Bluetooth GPS-ontvanger gebruikt? In het menu, ga naar Wijzig voorkeuren, dan Toon GPS-status (pagina 4), dan Stel In en klik op opzij om naar Andere Bluetooth GPS ontvanger te kiezen. Maar die SE HGE-100 heeft geen bluetooth, of wel? Is toch gewoon via het draadje?

Kan me dus voorstellen dat het daarom niet werkt...

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

quote:
ChrisM schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:18:
[...]

Misschien werkt het niet, omdat TomTom alleen maar met bluetooth ontvangers kan werken? Je kan onderstaande even proberen:

Heb je in TomTom wel aangegeven dat het je een Andere Bluetooth GPS-ontvanger gebruikt? In het menu, ga naar Wijzig voorkeuren, dan Toon GPS-status (pagina 4), dan Stel In en klik op opzij om naar Andere Bluetooth GPS ontvanger te kiezen. Maar die SE HGE-100 heeft geen bluetooth, of wel? Is toch gewoon via het draadje?

Kan me dus voorstellen dat het daarom niet werkt...
Nee, SE HGE-100 heeft geen bluetooth, werkt via draad

Insane Obtrusion

Er zijn eigenlijk nog 2 dingetjes die ik er graag mee wil kunnen, en dat is op een makkelijke mooie manier plaatjes bekijken op het ding. Ik had op mijn MDA Resco Photo viewer, die was echt perfect. Der is een versie voor Symbian UIQ, maar mijn telefoon geeft aan dat de versie niet geschikt is. Kan ik hier iets aan doen? Forceren die installer?

Weet iemand of er iets vergelijkbaars is voor de w960i?

Ook zoek ik een alternatieve media player, omdat die er nu in zit niet echt logisch is, hij vind de helft van mijn mp3's niet goed, of hij zet ze neit in het correcte album en dergelijke. Ok, ik weet dat dit aan de id-3 tags ligt, maar ik heb geen zin die allemaal aan te passen :D. LCG Jukebox vind ik al een hele verbetering, maar er zijn vast meer alternatieven. Eigenlijk moet hij net zo werken als Winamp...

Iemand tips???

Damian wijzigde dit bericht 25-03-2008 21:51 (9%)

Canon EOS 350D -|- Canon BG-E3 grip -|- Canon EF-S 18-55 Kitlens -|- Sigma 18-125 DC -|- Sigma 70-300 DG Apo Macro -|- Metz Mecablitz 36AF-4C -|- 2GB Kingston HighSpeed || - Specs -

Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
Damian schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:48:
Er zijn eigenlijk nog 2 dingetjes die ik er graag mee wil kunnen, en dat is op een makkelijke mooie manier plaatjes bekijken op het ding. Ik had op mijn MDA Resco Photo viewer, die was echt perfect. Der is een versie voor Symbian UIQ, maar mijn telefoon geeft aan dat de versie niet geschikt is. Kan ik hier iets aan doen? Forceren die installer?

Weet iemand of er iets vergelijkbaars is voor de w960i?
Menu -> Multimedia -> Afbeeldingen Galerie

Insane Obtrusion

quote:
DaFreakhead schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:05:
[...]

Menu -> Multimedia -> Afbeeldingen Galerie
Mjah geinig, had ik al gezien uiteraard, maar vind ik niet vergelijkbaar met Resco ;)

Canon EOS 350D -|- Canon BG-E3 grip -|- Canon EF-S 18-55 Kitlens -|- Sigma 18-125 DC -|- Sigma 70-300 DG Apo Macro -|- Metz Mecablitz 36AF-4C -|- 2GB Kingston HighSpeed || - Specs -

Ik ben toch wel erg geïnteresseerd in deze telefoon. Nu ben ik een beetje aan het rondkijken voor een geschikt abonnement + internet op je mobiel. Maar in hoeverre maakt dat 'branded' bij de providers etc nou nog uit? Ik snap dat niet zo goed, kan je dan minder?

Xbox 360 Live GamerTag: KVD88

Wiiiiiiii

quote:
Thrilled schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:22:
Ik ben toch wel erg geïnteresseerd in deze telefoon. Nu ben ik een beetje aan het rondkijken voor een geschikt abonnement + internet op je mobiel. Maar in hoeverre maakt dat 'branded' bij de providers etc nou nog uit? Ik snap dat niet zo goed, kan je dan minder?
Soms wel, ja. Sommige providers halen bepaalde functies uit de telefoon... maar soms is het ook gewoon een andere skin op je telefoon. Ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk altijd de functionaliteit van branded telefoons op z'n hoogst gelijk is aan een unbranded telefoon, maar meestal slechter. Er wordt niet vaak iets nuttigs toegevoegd.

Maar... als je naar een onafhankelijke winkel gaat, zoals T for Telecom of Belcompany, dan krijg je in principe altijd een unbranded telefoon en zit je dus sowieso goed. Verder is het een super telefoon! :) Kopen!

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

ah ok :) dan denk ik dat ik via Belcompany een Hi 30 + Eindeloos Online (9,95 p/m) abo neem, dan krijg ik de telefoon gratis voor 39,95 p/m, 2 jaar lang.. en dan even het data abo topic doorlezen over de F.U.P enz..

Thrilled wijzigde dit bericht 26-03-2008 17:27 (3%)

GSM-Media.nl

quote:
Thrilled schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:22:
Ik kreeg gewoon een Unlocked en unbranded toestel bij de T-Mobile Shop er bij. :P

Misschien tipje.

En anders wil ik wel een link plaatsen hoe je je W960i unbranded kan maken (als het mag van de modjes)

Sony Vaio FZ38M - Sony Ericsson W960i - Sony PSP Slim & Lite - Samsung T260

Reg. datum: 02 augustus 2007

Ik heb even een vraagje:
Sinds kort is mij opgevallen dat mijn internetverbinding voor een korte periode vanzelf aan en uit gaat. Als ik kijk bij verbindingen zie ik dat er kleine hoeveelheden verzonden/ontvangen worden (0,8 kb).

Ik heb al in dit topic gelezen dat het kan voorkomen als je e-mail hebt ingesteld. Maar ik heb geen e-mail ingesteld, gebruik geen ActiveSync en heb verder geen applicaties die internet gebruiken. Iemand enig idee waar het aan ligt en of er een manier is om het uit te zetten?

Reg. datum: 04 december 2007

quote:
marciagillian schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 01:11:
Ik heb even een vraagje:
Sinds kort is mij opgevallen dat mijn internetverbinding voor een korte periode vanzelf aan en uit gaat. Als ik kijk bij verbindingen zie ik dat er kleine hoeveelheden verzonden/ontvangen worden (0,8 kb).

Ik heb al in dit topic gelezen dat het kan voorkomen als je e-mail hebt ingesteld. Maar ik heb geen e-mail ingesteld, gebruik geen ActiveSync en heb verder geen applicaties die internet gebruiken. Iemand enig idee waar het aan ligt en of er een manier is om het uit te zetten?
Ik heb dit probleem sinds kort ook. Al is het wel zo dat ik een mail account heb ingesteld. Maar ook lang na het verzenden en ontvangen van berichten blijft de verbinding aan staan. Nu is het niet heel erg met een eindeloos online bundel, maar mn batterij gaat wel veel sneller leeg. Ik heb zitten zoeken wat het is dat de Inet verbinding gebruikt maar ik kan dat nergens zien.

Reg. datum: 02 augustus 2007

Ik heb Zorgeloos Mobiel van Vodafone, dus is het inderdaad niet zo erg. Maar ik zou graag willen weten welke internetverbinding gemaakt wordt en hoe ik het uit kan zetten. Heb ook overal gekeken, maar kan het nergens vinden. En ja, mijn batterij gaat ook veel sneller leeg.

Gisteren naar de mediamarkt geweest om even dit toestelletje in mn handen te houden.. is me zeer goed bevallen moet ik zeggen. Uiteraard zat er geen stylus bij maar kon ik goed uit de voeten met mijn handen ( :P ). De camera vind ik lekkerder werken dan op mijn w800i en de kwaliteit is zeker vele malen beter. Het menu vond ik nogal saai, maar kan ook liggen aan het thema. Scrollwieltje aan de linkerkant vond ik op zich een goed iets, maar had beter tot zn recht gekomen als hij rechts zat denk ik.

Wat zijn de tweak-mogelijkheden met dit toestel? De HTC-touch topics bevatten ellenlange pagina's over hoe je alles wat los en vast zit aan de touch kan aanpassen. Is dat hier net zo of loop je al gauw tegen beperkingen op?

Wiiiiiiii

Wat wil je tweaken? Er zijn een aantal desktop-programmaatjes waar je mee kan klooien, verder kan je best veel instellen... maar ik denk niet dat het zo uitgebreid is als Windows Mobile. Maar ja, wat wil je er mee doen? Ik heb de telefoon al.. nou.. sinds de dag dat je hem bij Belcompany kan kopen en ik doe er een heleboel mee.. en loop niet echt tegen vervelende dingen aan, moet ik zeggen.

nja sowieso het instellen van kleuren, screensavers, thema's, achtergronden, knoppen etc zal misschien allemaal standaard al ingebouwd zitten.. ik weet uit mn hoofd ook niet wat ik wil veranderen, zal ik hem eerst voor moeten hebben uitgeprobeerd in eigen gebruik :P ik denk dat ik de gok maar gewoon ga wagen en bij belcompany bestel..

Wiiiiiiii

quote:
Thrilled schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:20:
nja sowieso het instellen van kleuren, screensavers, thema's, achtergronden, knoppen etc zal misschien allemaal standaard al ingebouwd zitten.. ik weet uit mn hoofd ook niet wat ik wil veranderen, zal ik hem eerst voor moeten hebben uitgeprobeerd in eigen gebruik :P ik denk dat ik de gok maar gewoon ga wagen en bij belcompany bestel..
Het is geen gok, hoor! :) Je krijgt sowieso een gave telefoon.

Je kan in ieder geval kleuren en thema's en achtergronden enzo allemaal instellen (en downloaden). Ook kan je 15 voorkeuze snelkoppelingen naar programma's instellen op de desktop. Genoeg in te stellen. :)

GSM-Media.nl

En anders zoek je eens op google naar Gdesk :D

Reg. datum: 04 december 2007

weet een van jullie of er een site is waar je gemakkelijk kan checken of er nieuwe fw uit is? Ik heb nl niet echt zin om iederekeer de hele procudure van SEUS door te lopen...

Wiiiiiiii

quote:
Amrod schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:12:
weet een van jullie of er een site is waar je gemakkelijk kan checken of er nieuwe fw uit is? Ik heb nl niet echt zin om iederekeer de hele procudure van SEUS door te lopen...
Check dit onderwerp regelmatig en hou het Esato onderwerp over de W960i in de gaten. Als er een nieuwe firmware is, dan wordt het daar of hier vast wel gezegd. En als je het wel weet, maar hier of daar nog niet staat, zet het er dan neer... dan weet de rest het ook. :)

Wiiiiiiii

Heeft er eigenlijk al iemand een Bluetooth PAN netwerk opgezet? En dus vanuit je telefoon, zodat je via je telefoon met je laptop kan internetten (en dus gebruik maken van je onbeperkte t-mobile PIT abo'tje ofzoiets)? Het lukt me echt niet, wat ik ook probeer! Ik heb Toshiba stack, Blue-soleil en Vista stack geprobeerd, niks werkt. Heb ook een mailtje gestuurd naar SE, maar word ik niet veel wijs van (zie hieronder voor 't mailtje). Ga dit weekend nog maar even proberen om een andere BT adapter te gebruiken, waarbij ik de Widcomm stack kan gebruiken... maar Toshiba/Bluesoleil zou toch ook moeten werken!?

't Gaat dus om dat je de internetverbinding op je telefoon gebruikt op je laptop... andersom vind ik niet interessant.

Hier 't mailtje van SE:
quote:
Start u vanuit het standaard verbinding maken met Bluetooth™ .
De eerste vereisten moeten worden verklaard, namelijk Bluetooth? 1.2 apparaat dat stapel Widcomm gebruikt (b.v. gebruikt D-Verbinding dbt-122 3.0.1.915).
Verwijdert u alle bluetooth internet accounts en gepairde apparaaten.
Maakt u dan een nieuwe bluetooth internet pan account aan.
A Gaat u naar HOOFDMENU
2. Selecteert u [EXTRAS]
3. Selecteert u [CONFIGURATIESCHERM]
4.Selecteert u [VERBINDINGEN]
5. Selecteert u [INTERNET ACCOUNTS]
6. Selecteert u [MEER]
7. [NIEUW ACCOUNT]
8. Hier kunt u [Bluetooth Internet (PAN)] kiezen
Ga akkoord met de standard waarden, controleert u dat de op het tabblad [INSTELLINGEN], "Laat het weten als alle .........." checkbox is aangevinkt. Tickt u op tabblad [APPARAATEN] ;> [VOEG APPARAAT TOE], selecteert u dan de laptop of de PC. Voegt u de bluetooth account toe aan de voorkeursgroep.
Pairt u met de computer. (Wees voorzichtig, nummers (eerst ALT, dan nummer)worden verschuild tijdens het intikken).
Verbindt met het internet via Bluetooth™ Internet (PAN)
Er staat wel dat ik Widcomm moet gebruiken... maar, pfff, dat geloof ik niet. :)

Trouwens... heb ook een mailtje naar SE gestuurd over dat bij de laatste firmware update de links op sites zwart omkaderd (of wit omkaderd) zijn... maar daar zeggen zij bij dat ze nog niet over dat probleem gehoord hebben... Ga ook dit weekend dan maar even wat fotootjes maken daarvan.

Weet iemand hoe je tv (streams) kan bekijken op internet, of het kan. Ik heb van merdere sites geprobeerd maar het lukt maar niet. Alvast bedankt!

Reg. datum: 08 augustus 2007

quote:
ChrisM schreef op donderdag 03 april 2008 @ 01:21:

Trouwens... heb ook een mailtje naar SE gestuurd over dat bij de laatste firmware update de links op sites zwart omkaderd (of wit omkaderd) zijn... maar daar zeggen zij bij dat ze nog niet over dat probleem gehoord hebben... Ga ook dit weekend dan maar even wat fotootjes maken daarvan.
mhmm ik had SE daar ook oversgestuurd bij mij kwamen ze met master reset en nieuwe update blablabla. maar nog niks verbeterd

Insane Obtrusion

Ik ben nog wat aan het kloten met wat software.

Gaat om het volgende pakketje:

http://www.resco.net/symbian/photoviewer_uiq/downloads.asp

Er is dus een UIQ versie, maar als ik het wil starten op de w960, dan geeft ie aan dat de versie van het installatie bestand niet word ondersteund.

Kan ik hier langsheen? Iemand tips?

En nog een vraag, welke versie van TomTom gaat hier op draaien? die voor nokia N series? of voor S60?

Damian wijzigde dit bericht 04-04-2008 15:35 (13%)

GSM-Media.nl

quote:
Damian schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:08:
Ik ben nog wat aan het kloten met wat software.

Gaat om het volgende pakketje:

http://www.resco.net/symbian/photoviewer_uiq/downloads.asp

Er is dus een UIQ versie, maar als ik het wil starten op de w960, dan geeft ie aan dat de versie van het installatie bestand niet word ondersteund.

Kan ik hier langsheen? Iemand tips?

En nog een vraag, welke versie van TomTom gaat hier op draaien? die voor nokia N series? of voor S60?
Er is een UIQ versie van TomTom

En moet dit topic niet in Non-Windows Based Mobiles & PDA's ipv. GSM's?

Hoe kan je een pm sturen naar een moderator voor dit?

Edit: is al verplaatst zie ik :P

m-tuning wijzigde dit bericht 05-04-2008 19:36 (12%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: