Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson W960i topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

Reageer Nieuw Topic
Wiiiiiiii
Reg. datum: 18 juni 2004

Er is nog geen flash player voor UIQ die goed werkt. Opera komt wel binnenkort met Opera Mobile 9.5 en daar zit heel misschien Flash Lite 3 support in... maar dat is nog niet zeker.

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

Reg. datum: 23 december 2005

Heb net de W960i geupdate met de laatste nieuwe software.
Heb tot nu toe nog niets anders ondervonden. Wel heb ik een extra game!
SSX, zo een snowboard game denk ik.

Hebben anderen wel iets ondekt dat verbeterd/verslechterd is?

Verder als ik op internet ga, hoe weet ik dat die via GPRS of via WIFI gaat? Als ik op vakantie ga, dan wil ik wel via WIFI op internet en niet via GPRS, dat gaat mij pak geld kosten dan

Reg. datum: 15 september 2004

quote:
M3 SMGII schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:31:
Heb net de W960i geupdate met de laatste nieuwe software.
Heb tot nu toe nog niets anders ondervonden. Wel heb ik een extra game!
SSX, zo een snowboard game denk ik.

Hebben anderen wel iets ondekt dat verbeterd/verslechterd is?

Verder als ik op internet ga, hoe weet ik dat die via GPRS of via WIFI gaat? Als ik op vakantie ga, dan wil ik wel via WIFI op internet en niet via GPRS, dat gaat mij pak geld kosten dan
Zoek eens in dit topic, er is al eerder genoemd wat allemaal veranderd is.
En als je je wifi aanzet, dan gaat hij automatisch via wifi en niet via gprs

Leef, zolang je leeft...

Wiiiiiiii

Aanvulling op Felke: Tenzij er natuurlijk geen WiFi is of de verbinding niet goed genoeg is... dus daarom kan je beter je GPRS/internet account even verwijderen/uitschakelen, zodat die zeker weten niet gebruikt wordt.

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

Hoe schakel je de GPRS uit?
Wat ik nu gedaan heb is de wap-adres een deel heb gedeleted. Zodat die niet de juiste gegevens heeft om te connecten. hoop dat het werkt want deed dat ook bij mijn Iphone

Wiiiiiiii

Je kan het altijd proberen, he... Als je WiFi uitzet en dan probeert te internetten zou dat niet moeten lukken als GPRS uit staat.

Reg. datum: 29 januari 2005

Nou..

Gisteren gebeld met Vodafone over me kapotte telefoon.
Volgens hun is het geen garantie. en ze kunnen niks voor mij betekenen...

i.i.g ik ga nog steeds niet die 130 euro betalen want volgens mij heb je op alles wat uit een fabriek komt fabrieksgarantie.

Scherm is van binnenuit kapot en aan de buitenkant helemaal niks.

ben echt van plan om alle contracten met vodafone op te zeggen.

Reg. datum: 04 december 2007

quote:
Mandible schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:52:
Nou..

Gisteren gebeld met Vodafone over me kapotte telefoon.
Volgens hun is het geen garantie. en ze kunnen niks voor mij betekenen...

i.i.g ik ga nog steeds niet die 130 euro betalen want volgens mij heb je op alles wat uit een fabriek komt fabrieksgarantie.

Scherm is van binnenuit kapot en aan de buitenkant helemaal niks.

ben echt van plan om alle contracten met vodafone op te zeggen.
Neem contact op met Sony Ericsson zelf. Er zijn meerdere "reparatie" punten in Nederland. Deze winkels kunnen de telefoon voor je op sturen naar Sony Ericsson zelf. Aangezien jij de telefoon daar niet heb gekocht zal het zo zijn dat ze daar wel geld voor vragen, maar dat is ongeveer 25 euro als ik het goed weet. Dan weet je iig wel zeker dat het goed opgelost gaat worden. En hoe je dan met Vodafone om gaat moet je zelf weten maar ik zou het niet pikken in ieder geval.

Wiiiiiiii

Ik zou niet contact opnemen met SE, maar eerst nog bij Vodafone verder proberen. De garantie ontvang je namelijk (in eerste instantie) van de winkel waar je het hebt gekocht en dat is Vodafone en niet SE. Je zou ook even advies kunnen vragen in het Shopping forum hier op GoT, daar lopen wel een paar lui rond die er meer verstand van hebben. Als jij hem echt niet kapot hebt gemaakt (ook al is het per ongeluk), dan is het gewoon garantie op zo'n korte termijn en moet de winkelier aantonen dat jij hem kapot hebt gemaakt, maar dat is heel lastig. Dus dit is echt wel garantie.

Reg. datum: 04 juli 2008

Kan het met de zoekfunctie niet vinden, maar de 960 moet toch ook als modem kunnen fungeren. Via de usb of wifi aan een laptop hangen en dan (traag) het net op?

bvd

Reg. datum: 29 januari 2005

quote:
ChrisM schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:04:
Ik zou niet contact opnemen met SE, maar eerst nog bij Vodafone verder proberen. De garantie ontvang je namelijk (in eerste instantie) van de winkel waar je het hebt gekocht en dat is Vodafone en niet SE. Je zou ook even advies kunnen vragen in het Shopping forum hier op GoT, daar lopen wel een paar lui rond die er meer verstand van hebben. Als jij hem echt niet kapot hebt gemaakt (ook al is het per ongeluk), dan is het gewoon garantie op zo'n korte termijn en moet de winkelier aantonen dat jij hem kapot hebt gemaakt, maar dat is heel lastig. Dus dit is echt wel garantie.
heb gisteren contact gehad met sony ericcson hierover. en zij zeggen dat bij de reparateur is gebleken dat de telefoon door val/stoot of drukschade kapot is gegaan en dit valt niet onder de garantie voorwaarden.

Daarna nogmaals vodafone gebeld en gezegd dat ik niet van plan ben om die 130 euro te gaan betalen.
na een lang gesprek gehad te hebben vond hij het ook wel vrij lullig en hij wilde me graag helpen ook omdat ik al langer klant ben en een contract heb tot 2010.

vodafone kan mij 50 euro geven om te helpen. en dit heb ik dan maar geacpeteerd.
blijft er 80 euro over voor de reparatie ( nog steeds veel geld ).

ben nu nog even aan het onderzoeken of er iets geregeld kan worden met onze inboedel verzekering.
i.i.g ben ik blij dat vodafone daadwerkelijk iets voor haar klanten probeert te doen.

Wiiiiiiii

quote:
v164 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:22:
Kan het met de zoekfunctie niet vinden, maar de 960 moet toch ook als modem kunnen fungeren. Via de usb of wifi aan een laptop hangen en dan (traag) het net op?

bvd
Ja, dit kan. Als je hem aan je computer doet via USB of Bluetooth (let op: NIET via WiFi!), dan kan je met de bijgeleverde Connection Manager (zit in de PC Suite) je telefoon als modem gebruiken.

Via bluetooth zou je ook nog een WAN op kunnen zetten, een soort van netwerk tussen je telefoon en laptop. Je W960 kan je dan gebruiken om rechtstreeks op internet te gaan (je hoeft er dan niet mee in te bellen), echter dit werkt niet met BlueSoleil of met de Toshiba bluetooth stack, maar alleen met die van Widcomm. Ik heb nog nooit iemand gehoord waar dit bij werkt, trouwens.. :) Maar dus wel via de Connection Manager, dat werkt sowieso.

@Mandible: Nou ja, gelukkig dat er nog niets te regelen valt... in principe hebben ze natuurlijk wel gelijk, als het echt daardoor ontstaan is... maar voor jou is het wel lullig natuurlijk. :( Maar ja... Succes trouwens met de verzekering, maar ik ben bang dat je een eigen risico hebt van 50 of 100 euro ofzo, waardoor het geen zin heeft... maar het is altijd het proberen waard!

ChrisM wijzigde dit bericht 04-07-2008 15:49 (17%)

Ik had eigenlijk wel een groter topic verwacht bij deze telefoon.
Er is al door meerdere mensen, meerdere keren gevraagd of de startpost kan worden geupdate met interessante links, software, etc.
Zeker die soundmod moet vermeld worden.

Maar hoe krijgen we de topic starter zo ver om dit te doen?

Leef, zolang je leeft...

vinden jullie het geluid te zacht via de oortjes?
Ik vind die zeker voldoende. Bij mij staat die meestal iets boven het middelste streepje en dan vind ik het goed zo.

quote:
ChrisM schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:46:
Je kan het altijd proberen, he... Als je WiFi uitzet en dan probeert te internetten zou dat niet moeten lukken als GPRS uit staat.
heb het geprobeerd en werkt idd. Hij maakt geen verbinding via gprs dus is goed zo _/-\o_

quote:
ChrisM schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:48:
[...]

Ja, dit kan. Als je hem aan je computer doet via USB of Bluetooth (let op: NIET via WiFi!), dan kan je met de bijgeleverde Connection Manager (zit in de PC Suite) je telefoon als modem gebruiken.
Oke, zal ik PCsuite op de laptop installeren, bedankt

En het werkt, bedankt

Dit is misschien een zeer stomme vraag maar, hoe kan je op deze gsm gps op zetten zonder dat er een gps ontvanger in zit ?

http://not2secure4u.myminicity.com E6750 - 2GB - Geforce 8800GT 512mb RAM

quote:
M3 SMGII schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:31:
vinden jullie het geluid te zacht via de oortjes?
Ik vind die zeker voldoende. Bij mij staat die meestal iets boven het middelste streepje en dan vind ik het goed zo.
jij zit zeker nooit op de fiets... of in de bus... of trein... :+

Leef, zolang je leeft...

quote:
Felke schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:37:
[...]

jij zit zeker nooit op de fiets... of in de bus... of trein... :+
:) das waar.Als ik op trein zit luister ik meestal naar niets :P

quote:
not2secure4u schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:03:
Dit is misschien een zeer stomme vraag maar, hoe kan je op deze gsm gps op zetten zonder dat er een gps ontvanger in zit ?
gewoon tomtom6 erop zetten en dan apart een bluetoothmuis kopen en je hebt gps _/-\o_

Hold On

quote:
bekokv schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:03:
Kan iemand mij vertellen of se hge-100 kan werken met alle navigatie merken of aleen met wayfinder. en wat moet je doen om hem in werking te krijgen. alvast bedankt !!!
Ik heb Tom Tom 6,020 erop gezet maar hij herkent hge-100 niet als gps
Ik heb ook de HGE-100 besteld, maar weet nu nog niet of dat wel of niet met TomTom werkt..?

[edit] Hmm van wat ik er van lees, kan dit niet.
Dan wordt de vervolgvraag: is dat Wayfinder een beetje goed? Ik wil het ook gaan gebruiken in Amerika namelijk om met de auto rond te rijden..

Syntagma wijzigde dit bericht 08-07-2008 12:05 (18%)

Myspace (tracks & mixes) | Lost Angeles | First Ascent

Reg. datum: 19 december 2007

Ok 2 probleempjes:
soms krijg ik een smsje, en probeer ik hem te openen en krijg ik deze melding: Toegang geweigerd, en soms zelfs erbij, onvolledig bericht. Het rare is dus ook het SOMS
En, dit heb ik hier al eerder gelezen, maar als ik gebelt wordt staat er tegenwoordig een nummer, en geen naam meer.. Dit had iets met sim te maken, maar ik kreeg het op gelost..

quote:
koen61 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:16:
Ok 2 probleempjes:
soms krijg ik een smsje, en probeer ik hem te openen en krijg ik deze melding: Toegang geweigerd, en soms zelfs erbij, onvolledig bericht. Het rare is dus ook het SOMS
En, dit heb ik hier al eerder gelezen, maar als ik gebelt wordt staat er tegenwoordig een nummer, en geen naam meer.. Dit had iets met sim te maken, maar ik kreeg het op gelost..
Ik had dat probleem met nummerweergave.
Ik heb de nieuwste firmware geinstalleerd toen was het weg (dan is wel je hele tel gereset...)
Waarschijnlijk software foutje dus.

Leef, zolang je leeft...

quote:
koen61 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:16:
Ok 2 probleempjes:
had het probleem met sms 2 dagen geleden ook :( Onvolledig bericht. En het strafste van al is dat het bericht 2 dagen ervoor verstuurd is en ik hem niet eens ontvangen heb. Heb toen de gsm is herstart en kreeg die sms dus 2 dagen later aan, niet moeilijk dat die onvolledig is :( |:(

Probleem is dus dat ik wsl sms'en niet aankrijg

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: