Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson W960i topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 15 december 2007

het geluid kan dus nog harder... ik ga gelijk ff kijken of het werkt...

Wiiiiiiii
Reg. datum: 18 juni 2004

Mooie tutorial, maar 2 dingen: je zet een hackpack neer in een exe bestand... ik snap dat je het gemakkelijk wil maken voor je bezoekers, maar ik denk dat het beter is om te verwijzen naar de mods site (die bij googlepages). Sowieso lijkt het nu alsof jij het hebt bedacht, en dat is niet zo (toch?). Maar ik zou sowieso verwijzen naar de pagina's daar, omdat je dan ook altijd de laatste versie van de mods hebt. Maar wel een duidelijke uitleg!

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

Pluk een roos.
Reg. datum: 31 mei 2007

quote:
m-tuning schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 21:26:
Laat me weten of je er nog wat in mist of zo :D
Let op!: Alles wat je nu gaat doen is op je eigen risico! GSM-Media of ik zijn aansprakelijk voor schade.

Klopt niet ? :p

Reg. datum: 15 december 2007

Ik weet niet of iemand al die full sound mod heeft geprobeerd maar ik heb het idee dat die lite sound mod wel harder gaat! Heeft iemand dit zelfde idee?

Bij die lite mod kon ik em niet op zn hardst zetten want dan werd je gewoon doof, en nu bij die full mod wordt ik niet doof op zn hardst.....

Diavolo2000 wijzigde dit bericht 21-06-2008 16:05 (32%)

Wiiiiiiii

Ik heb wel de full sound mod, maar niet de lite mod geprobeerd.. dus ik weet 't niet echt... Maar ik ben wel al m'n bookmarks kwijt! :(

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

GSM-Media.nl

quote:
Matsetst schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 14:20:
[...]

Let op!: Alles wat je nu gaat doen is op je eigen risico! GSM-Media of ik zijn aansprakelijk voor schade.

Klopt niet ? :p
haha, had ik ook al opgemerkt :P

beetje dom he :9

Sony Vaio FZ38M - Sony Ericsson W960i - Sony PSP Slim & Lite - Samsung T260

Reg. datum: 21 juni 2008

Na de volgende acties te hebben gedaan kan ik 1 MP4 bestand niet verwijderen:

1) Via datakabel met "de normale modus" heb ik 27 MP4 bestanden in keer gekopieerd.
2) Met PC Suite de "File Manager" in Media Memorie, mapje Video de MP4 bestanden gezet.
3) Via hoofdmenu icoon Video (rechtsboven) betreffende MP4 bestand aan gevinkt, vervolgens button "Meer" Bestanden beheren, uitklapmenu "Verwijd. geselecteerd, vervolgens voor "ja" gekozen. Ik krijg de volgende melding: "Een of meerdere bestanden of mappen kunnen niet worden verwijderd!"

Ik wil graag dit bestand verwijderd hebben, daar deze niet afgespeeld kan worden op de 960i, op de PC werkt hij wel.

Voorts heb ik geprobeerd het bestand in kwestie te knippen en plakken (verplaatsen). Dit wordt niet ondersteund. Ik heb ook geprobeerd het bestand te overschrijven, ik krijg dan dezelfde melding:
"Een of meerdere bestanden of mappen kunnen niet worden verwijderd!"

Wie kan mij hierbij helpen?

(Ik heb eindelijk gevonden, waar ik deze heb mogen posten, bedankt moderators)

Hold On

Ik heb nu ongeveer een maand een nieuwe W960 en tot volle tevredenheid.
Echter sinds gisteren is er iets vreemds: de batterij loopt opeens heel snel leeg. Heb bijvoorbeeld de hele nacht opgeladen, maar op dit moment is hij alweer op 60%. Ook merkte ik gisteravond dat de telefoon erg warm aanvoelde.

Weet iemand wat dit kan zijn? Of moet ik gaan bellen voor een nieuwe batterij?

Myspace (tracks & mixes) | Lost Angeles | First Ascent

Pluk een roos.

Misschien firmware update?

Of heb je niet internet of onwijs veel applicaties aan staan?

Hold On

quote:
Matsetst schreef op maandag 30 juni 2008 @ 09:56:
Misschien firmware update?

Of heb je niet internet of onwijs veel applicaties aan staan?
Nope, ik heb geen internet of iets anders aanstaan voor zover ik weet.
Een update heb ik niet gedaan.. dus wel vaag dat ie van het ene op het andere moment is begonnen met leeg lopen. Ik heb de telefoon net even opnieuw opgestart, eens kijken of dat nog wat uitmaakt.

Wiiiiiiii

@Syntagma: mijn telefoon word ook warm bij het opladen... (merk het vooral als ik hem, lange tijd, aan de USB heb hangen, dat hij daarna echt warm is) en ik doe echt niet langer dan 30u met een volle batterij lading. Maar ik heb de telefoon al wel sinds release in NL en heb hem sinds toen eigenlijk elke nacht opgeladen... gebruik hem ook veel, ook bijv. automatisch elke zoveel minuten email binnen halen enzo. Heb jij dat dan toevallig niet ook nog aanstaan? UMTS aan kan ook meer batterij kosten. Bluetooth aan ook. Extra applicaties die van alles op de achtergrond doen ook......

Hold On

quote:
ChrisM schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:32:
@Syntagma: mijn telefoon word ook warm bij het opladen... (merk het vooral als ik hem, lange tijd, aan de USB heb hangen, dat hij daarna echt warm is) en ik doe echt niet langer dan 30u met een volle batterij lading. Maar ik heb de telefoon al wel sinds release in NL en heb hem sinds toen eigenlijk elke nacht opgeladen... gebruik hem ook veel, ook bijv. automatisch elke zoveel minuten email binnen halen enzo. Heb jij dat dan toevallig niet ook nog aanstaan? UMTS aan kan ook meer batterij kosten. Bluetooth aan ook. Extra applicaties die van alles op de achtergrond doen ook......
Nee, hij wordt bij mij niet warm tijdens opladen, maar gisteren werd hij gewoon erg warm terwijl ik er niets mee deed (dus niet aan de oplader en niet in gebruik). Er staat geen bluetooth of internet aan..

Heb net de telefoon gereboot en het lijkt er op dat het stroomverbruik nu weer normaal is (hij staat nu al een tijdje op 53%), maar ik ging er net even mee internetten via GPRS en toen trok ie meteen weer wat procenten er vanaf. Er is iets niet helemaal in de haak in elk geval, ik hou het even in de gaten.
Wellicht is de accu niet goed.

Pluk een roos.

quote:
Syntagma schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:52:

Wellicht is de accu niet goed.
Tjah, dan maar even bellen?

Trouwens mij batterij word soms ook wel warm en mijn batterij klepje kraakt heel erg eigenlijk. Weet niet of dit komt door de warme batterij maar het is heel irritant met smsen :P Meer mensen last van een krakend batterijklepje?

Reg. datum: 04 december 2007

quote:
Matsetst schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:57:
[...]

Trouwens mij batterij word soms ook wel warm en mijn batterij klepje kraakt heel erg eigenlijk. Weet niet of dit komt door de warme batterij maar het is heel irritant met smsen :P Meer mensen last van een krakend batterijklepje?
Same here. Heb ook last van een krakend klepje en mijn batterij word vooral warm tijdens lang bellen. En dat is warmer dan mijn handen dus niet veroorzaakt door mijzelf. Tijdens het opladen word hij warmer, maar niet zo heel erg. Het warmer worden tijden het opladen is denk ik niet heel raar aangezien mijn vorige twee telefoons(z520i en K800i) dit ook hadden. Maar tijdens het bellen twijfel ik nog een beetje over.

Reg. datum: 15 september 2004

quote:
Matsetst schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:57:
[...]

hier ook last van een krakend batterijklepje.. zeer irritant.

Verder: als ik met internet verbindind krijg ik een gprs verbinding. Ik maak gebruik van Hi eindeloos online. Moet dit niet een umts verbinden zijn? (weet het verschil ook niet).
Na de firmware update de internet instellingen van HI ontvangen en geinstalleerd, sindsdien kan ik bijna nergens meer internetten en is het verschikkelijk langzaam.
Me telefoon is verbonden met 3g (is dit gprs?).

Weet iemand hoe ik wel sneller kan internetten?

Leef, zolang je leeft...

Wiiiiiiii

GPRS verbinding... hoe weet je dat? Omdat je het wereldbolletje ziet (knipperen)? Dat geeft aan dat er een data-verbinding is, niet per se een GPRS verbinding.

In principe, als je een 3G verbinding hebt, dan gaat dataverkeer altijd over 3G en heb je dus een hogere snelheid. Als je niet het 3G symbooltje hebt, gaat het over GPRS. Of een dataverbinding mogelijk is, zie je omdat er boven je streepjes van je bereik een blauw vakje staat.

Als je wil kijken wat je snelheid is, kan je het beste een mobiele speedtest gebruiken, bijv. deze: http://www.dslreports.com/mspeed

Als het sneller dan ongeveer 64 kbit/s is, dan heb je een 3G verbinding. Maar het kan ook zijn dat deze in snelheid wordt beperkt.

omdat de verbinding in me telefoon SEMC GPRS heet.
Ik heb ook nog een verbinding: mobiel internet.
SEMC gprs staat echter als voorkeusverbinding (mobiel internet werkt niet :S).
Ik ben zowiezo verbonden met 3g, dus dat kan het niet zijn.
Wanneer ik bij verbindingen alleen 3g aanzet doet internet het wel via die SEMC gprs verbinding (ik weet dus niet of ik daardwerkelijk via 3g internet).

Ik krijg overgens op die site: unstable / too fast a result, please choose a larger file (dit heb ik gedaan maar krijg telkens hetzelfde) (voer de speedtest uit met opera mini 4.1).

Zijn hier mensen met Hi eindeloos online, en zo ja: hoe heet deze verbinding bij jullie en hoe heb je hem ingesteld?

Felke wijzigde dit bericht 01-07-2008 14:32 (51%)

Leef, zolang je leeft...

Achiever.

quote:
Felke schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:15:

Ik krijg overgens op die site: unstable / too fast a result, please choose a larger file (dit heb ik gedaan maar krijg telkens hetzelfde) (voer de speedtest uit met opera mini 4.1).
Ik denk dat je deze test moet uitvoeren met de standaard browser van je telefoon, en niet Opera Mini.

I'm staying. I'm finishing my coffee. Enjoying my coffee.

quote:
fwenk570 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:39:
[...]

Ik denk dat je deze test moet uitvoeren met de standaard browser van je telefoon, en niet Opera Mini.
die ondersteund geen java.. dus werkt het niet :/

Leef, zolang je leeft...

Wiiiiiiii

quote:
Felke schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 17:00:
[...]
die ondersteund geen java.. dus werkt het niet :/
Je hebt geen java nodig hoor, voor die site... (Wat javascript, maar dat doet het wel met de browser op je telefoon)

Reg. datum: 29 januari 2005

Mensen,

16 Juni pak ik me telefoon uit me broekzak en zie dat het display geen beeld meer geeft.
de touchscreen werkte echter nog wel want ik kon de telefoon opnemen als ik gebeld werd door op het beeld te drukken.

Ik heb de telefoon dus opgestuurt naar de reparatuur van vodafone ( dynafix )
en kreeg vandaag een brief thuis en het blijkt een prijsopgave te zijn.
De telefoon heb ik overiges eind januari ontvangen.

Op de prijsopgave staat dat de telefoon voor een bedrag van 130,90 euro gemaakt kan worden!
130,90 euro!

Andere opties zijn de telefoon terug laten sturen ongerepareerd voor 35,70 euro ( onderzoek kosten )
en laatste optie is afstand doen van het product!

Wat is dit? waarom valt dit buiten de garantie periode?
Ik vind het echt vaag, heb toen al 90 euro moeten bijbetalen om de telefoon te krijgen en ga echt geen 130,90 euro betalen voor een reparatie aan het scherm.

quote:
ChrisM schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 17:24:
[...]

Je hebt geen java nodig hoor, voor die site... (Wat javascript, maar dat doet het wel met de browser op je telefoon)
het werkt niet met de standaard browser... is er een andere manier waarop ik kan zien of die SEMC grps verbinding nou gprs of 3g is?

Leef, zolang je leeft...

Wiiiiiiii

@Mandible: in principe zou het gewoon onder garantie moeten vallen... of zij moeten aangeven waarom het geen garantie is. Wat zegt je winkel dan?

@Felke: Als je het 3G icoontje ziet staan, heb je een UMTS verbinding en daar gaat de data ook over. De snelheid ligt aan je provider.

ChrisM wijzigde dit bericht 01-07-2008 21:38 (32%)

Reg. datum: 29 januari 2005

quote:
ChrisM schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:36:
@Mandible: in principe zou het gewoon onder garantie moeten vallen... of zij moeten aangeven waarom het geen garantie is. Wat zegt je winkel dan?

@Felke: Als je het 3G icoontje ziet staan, heb je een UMTS verbinding en daar gaat de data ook over. De snelheid ligt aan je provider.
Ik heb gewoon een reparatie formulier gedownload van de vodafone site en die moest je daarheen sturen.
Mischien is het handig als ik morgen eens vodafone bel en duidelijk maak dat ik het hier niet mee eens ben.

Lijkt me dat je toch wat doet voor je klanten. En daarnaast heb ik geen vermelding gezien waarom het niet onder garantie valt.

Reg. datum: 19 december 2007

Ik probeerde gister liedjes te luisteren op imeem.com maar daarvoor had je flash player nodig.... Ik kan tot noch toe er geen vinden voor uiq3... Jullie wel:D?
Eeen, youtube werkt nog steeds niet... Voor de mensen waarbij het wel werkt, wat hebben jullie gedaan om het werkend te krijgen? }:O

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: