Reg. datum: 17 november 2003
Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 25
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 17 november 2003
kwartaalcijfersbekendgemaakt <= daar moet nog een spatie tussen...
http://specs.tweak.to/12089 | http://specs.tweak.to/12090
Daar ben ik ook benieuwd naar, maar ik kan die cijfers niet terugvinden. Dat is iets voor de auteur.quote:Sphere- schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:43:
Moet miljoen zijn neem ik aan? Heel Intel is waarschijnlijk niet eens 300 miljard waard.
<Lin> Laatst liep ik de Hema binnen
<Lin> Toen ik binnenstapte begon 'Never Gonna Give You Up' van Rick Ashley
<Lin> Werd ik dus gerickrolld in de fucking Hema :/
In de tabel staat een Q7700, dat moet naar ik aanneem een Q6600 zijn.
64 bit junkie.
Tabel
Q7700 -> Q6600 (in het artikel staat het wel goed)
Bij de cache van Q9300: 12MB -> 6MB (zie hier)
sewer wijzigde dit bericht 16-04-2008 10:49 (14%)
--> aan toevoegt.quote:Eind 2006 kreeg Realtime echter een investering van dertig miljoen dollar rond, terwijl het bedrijf daar nu nog eens een investering van vijftig miljoen dollar aan toegevoegd.
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. Groucho Marx
Reg. datum: 04 april 2006
Een 1,3-megapixelwebcam rondt het visuele deel van de notebook af.
Is de tweede zin staat Nintendo DA, moet dit niet Nintendo DS zijn?
Jabber/XMPP Software Foundation | using jabber since 2000
Reg. datum: 06 oktober 2001
Staat nu 2x in dat het apparaat ongeveer 250 euro gaat kosten (eerste en laatste zin artikel).
riezebosch wijzigde dit bericht 16-04-2008 13:32 (3%)
Canon EOS 400D + EFS 18-55mm F3.5-5.6 (kitlens) + EF 50mm F1.8 II + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
Reg. datum: 14 juni 2006
staat in nieuws: Pandora moet het opensource-antwoord op de Nintendo DS worden
derde alinea...
cheers!
"...binnen Rusland wil gebruiken vergunningplichting is."
Een n teveel op het einde.
Dit moet zijn "Toch weet het onderzoek wél te melden dat het gros van de zedendelicten gepleegd worden door blanke daders,..."
Het lijkt me dat dat: één, moet zijn.quote:De gratis versie van Trackmania kent ten opzichte van de betaalde versie één map en éen auto.
Tweaker gallery (T.net) - Gebruikersprofiel (GoT) - Timeline crew & ex-crew
Volgens mij wordt er in dit artikel iets te veel met millimeters gewerkt, terwijl het centimeters zouden moeten zijn
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps
quote:Een motie van wantrouwen die tegen staatssecretaris Huizinga was ingediend, in verband met de problemen rond de gekraakte ov-chip, heeft woensdag niet voldoende stemmen gekregen in de Tweede Kamer.
Beter: De coalitiepartijen D66 en de SGP vonden echter dat de soep niet zo heet gegeten diende te worden als zij werd opgediend.quote:De coalitiepartijen en D66 en de SGP vonden echter dat de soep niet zo heet diende te worden gegeten als zij werd opgediend.
::: Productreviews ::: Sysspecs ::: T-Gallery ::: Website :::
"De staatssecretaris verklaarde namelijk geen overhaaste conclusies te willen nemen"
Conclusies neem je volgens mij niet
Reg. datum: 30 september 2002
" De download is daarmee wel ruim 100MB groter geworden. Meer informatie over de verbeteringen die in het eerste service pack terug gevonden kunnen worden is in dit artikel op Tweakers.net te lezen"
Download 32bits is 544.3 MB
Download 64bits is 873.0 MB
Misschien handig om de werkelijke grote te noemen.
In rechter veld staat de ook 64bits vermeld maar dit is die van de 32bits versie
"Details
Versienummer Service Pack 1 NL
Releasestatus Final
Besturingssystemen Windows Vista, Windows Vista x64
Website Microsoft
Download http://www.microsoft.com/...9b-4579-b64a-09146a0ba746
Bestandsgrootte 544,30MB
Licentietype Freeware "
Reg. datum: 09 december 2002
Niet echt, D66 en de SGP zitten namelijk niet in de regering, maken geen deel uit van de coalitie en zijn dus geen coalitiepartijen. Wat er staat, is dus correct (al zou het wel duidelijker zijn als er "De coalitiepartijen, alsmede D66 en de SGP," of iets van die strekking zou staan).quote:Wiethoofd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:40:
nieuws: Staatssecretaris overleeft motie van wantrouwen over ov-chip
Beter: De coalitiepartijen D66 en de SGP vonden echter dat de soep niet zo heet gegeten diende te worden als zij werd opgediend.
Voor een andere correctie die niet echt een spel- of tikfout is, ga ik nu een topic openen.
Reg. datum: 09 december 2002
Volgens mij is het een goed idee deze zin te herformuleren.quote:Door een samenwerkingsverband op het gebied van webreclame met de zoekgigant aan te gaan en de mogelijkheden van een fusie te verkennen te fuseren met AOL van Time Warner hoopt Yahoo Microsoft van het lijf te kunnen houden.
Reg. datum: 17 december 2002
server\technologie
dat is vast gewoon servertechnologie (of als je dan toch een streepje wil gebruiken: - en niet een backslash)
Chips van 1GB lijkt me sterk, is dat geen 1Gb? (lijkt me dat dat toch wel scheelt)quote:wanneer chips met een capaciteit van 1GB worden ingezet. Tegelijk met de nieuwe, zuinige ddr3-modules kondigde Micron dd2-modules met een capaciteit van 2GB aan.
Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)
Reg. datum: 01 december 2007
(r bij ddr2 ontbreektquote:Tegelijk met de nieuwe, zuinige ddr3-modules kondigde Micron ddr2-modules met een capaciteit van 2GB aan.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.