Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 25
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicHtml 5.0 is een belangrijk ingrediëntquote:Html 5.0 een belangrijk ingrediënt om dit te kunnen bereiken, ...
Carpet bombing from B52's is very very accurate: the bombs always hit the ground.
Een een woordje teveel.quote:van de Duitse bondskanselier Angela Merkel, de de Beierse minister-president Günther
reviews: Asus MK241 24" lcd-monitor bekeken
Op de link krijg ik een zooitje 20" monitoren, dat klopt niet lijkt me.quote:voor minder dan 400 euro zijn er heel wat 24"-lcd-monitors te vinden in de pricewatch
W3ird_N3rd wijzigde dit bericht 01-04-2008 01:41 (41%)
"Zij begonnen in 2002 met het project.."
Een zin is genoeg beëindigd met één punt
"There are two major products that came out of Berkeley: LSD and UNIX. We don't believe this to be a coincidence." - Jeremy S. Anderson
Deze kan de gebruiker zichtbaar kmaken door in het menu 'Global Awareness' aan te vinken.
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)
Reg. datum: 12 augustus 2005
na rechter graag "heeft" toevoegen.quote:Een Amerikaanse rechter geoordeeld dat het beschikbaar stellen van bestanden neerkomt op het verspreiden ervan.
Reg. datum: 17 december 2002
Het is misschien een beetje mierenneuken, maar: "een snelheid van 27.000km/h" -> km/u, zoals vandale zegt:
km/u
1 kilometer per uur
edit:
en 'dichtbij' moet in dat artikel 'dicht bij' worden (in: "Het feit dat dit mogelijk is was voor de Nasa al aanleiding om te stellen dat Europa dichtbij een bemand ruimtevaartprogramma zit.").
Ik kan niet precies m'n vinger erop leggen waarom, misschien dat iemand anders me kan bijlichten
Kuhlie wijzigde dit bericht 01-04-2008 10:15 (34%)
quote:_AvA_ schreef op maandag 31 maart 2008 @ 18:02:
nieuws: Intel en ST Microelectronics starten geheugenbedrijf Numonyx
Eerste zin: De nieuwe geheugenfabriek Numonyx is klaar om de productie van flashkaartjeste te starten.
flashkaartjeste is fout, geen te op het eind.
[...]
Het viel jouw ook op
Het is 'jou'
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
quote:....pakte de Australische Google uit met een bètazoekdienst voor nog niet gewebpagina's...
Ja, ik ben ontevreden over die poll. Het getuigt niet van objectiviteit van Tweakers.netquote:Rataplan schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 08:12:
Je bent ontevreden, begrijp ik? Dan staat 'ie er toch goed?
...geen spel- of tikfoutje.
Elke minuut is een kans om je leven te veranderen. Abre los ojos.
We zijn ook niet objectief (polls zijn nooit objectief), want wij zijn tweakers, we willen meer core's meer mhz, meer en meer. Overigens hoort dat niet in dit topic thuis.quote:MrWilliams schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:25:
[...]
Ja, ik ben ontevreden over die poll. Het getuigt niet van objectiviteit van Tweakers.net
Kees wijzigde dit bericht 01-04-2008 12:50 (3%)
About me - The possibilities are only limited by the amount of root access you have.
Oh en het moest idd 'dicht bij' zijn aangezien 'dicht' hier 'bij' versterkt en het niet om het voorzetsel 'dichtbij' gaat.
Titel: basisabonnementenTelenet
moet nog een spatie tussen
EDIT: laat maar, wordt net gefixt terwijl ik dit post
ERIKvanPAASSEN wijzigde dit bericht 01-04-2008 16:01 (11%)
EvP Webdesign | Mijn PC | Keyboard error. Press F1 to continue.
"et moest in het najaar de tweede plek op de laptopmarkt aan Acer prijsgeven,"
De url van "prijsgeven" klopt niet denk ik
Reg. datum: 03 juli 2004
nieuws: Microsoft introduceert nieuwe Windows Mobile
Hahn wijzigde dit bericht 01-04-2008 20:57 (7%)
You never end up where you thought you were going to be.
Reg. datum: 25 januari 2004
geüpdatetquote:... wordt niet synchroon met Epiphany geüpdatete: sinds de release...
quote:Verder is de 6.1-release voorzien van threaded sms, een nieuw startscherm en verbeterde intergratie met Windows Live-software.
quote:Volgens Laptop Magazine heeft Microsoft de kleine ergenissen die in versie 6.0 zaten uit Windows Mobile 6.1 gehaald
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)
Tweede zin na de intro:
quote:Veder Verder is de N810 met een 4,13"-touchscreen met een resolutie 800 bij 480 pixels, 2GB geheugen, een webcam, een gps-ontvanger, radio en bluetooth uitgerust.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯
Reg. datum: 10 januari 2005
Moet 2.4.1.0 zijn.quote:Lightning UK heeft dinsdag versie 2.4.0.0 van Imgburn uitgebracht.
|| Division Brabant || Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker. || Specs ||
Moet kB zijnquote:De processors, die ook wel bekend staan onder de codenaam Silverthorne, zijn gebakken op basis van 45nm-architectuur en beschikken over 512MB L2-cache.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.