May the Source be with you...
Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 25
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicDa's geen tikfoutje. For all I know gaat het hier om Stormbringer (lezen die handel! En ondertussen naar Cirith Ungol luisteren!), dus daar moet de auteur naar kijken en dan is een apart topic op zijn plaats.quote:RoeAntSte schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:55:
reviews: God of War - Chains of Olympus: Grieks epos in je palm van je hand!
Kratos zwaait zijn Blades of Athena, die aan zijn polsen zijn vastgebrand, met net zo veel souplesse als altijd door het beeld. En de animaties van deze vechtbewegingen komen prachtig in beeld.
Zoals albaholic al opmerkt, moet het waarschijnlijk Blades of Chaos zijn, want de blades of athena heb je pas ergens aan het eind van God of War 1.
De rest is gefikst
De komma aldaar is totaal overbodig.Europese bedrijven, de conclusie
Column. Fervent. Sowieso. Tie-wrap. Interessant. Misschien. Puberteit. Prioriteit. Seks. Intelligent. Enigszins. Verrassing. Applaudisseren. Tekst. Nee.
Reg. datum: 18 april 2005
Moet pertinent zijn, of pertinente onzinquote:van Asus pertinente onwaar
nieuws: Creative: Asus liegt over Eax-ondersteuning
één na laatste zin:
Error: In Japan is doet de serie het goed;
Lijkt me duidelijk wat de fout is
Onze short movie!! (updated 11 november!!) -> http://bipolair.wordpress.com
Reg. datum: 12 januari 2004
... en is nu bij versie 8.3 aanbeland.
aangeland of beland a.u.b.
http://www.vandale.nl/van...ek/?zoekwoord=aanbelandenquote:desmond schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:37:
nieuws: Enterprisedb krijgt financiële injectie van IBM
... en is nu bij versie 8.3 aanbeland.
aangeland of beland a.u.b.
God Bless America | Change We Can Believe In
Reg. datum: 04 april 2006
"Door veel internetters en en potentiële klanten werd hier furieus op gereageerd"
- komma mistquote:Het digitale audiosignaal dat met hdmi en displayport meegestuurd kan worden[.] kan het beeldscherm ook omzetten naar een analoog signaal.
- ander (cmiiaw)quote:[...] maar als je geen fratsen wilt kan je beter verder kijken naar een andere 30"-beeldkanon.
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Reg. datum: 08 juni 2007
Dat moet uiteraard de 701 zijn, de 401 is voor mij een onbekend product
Ik vermoed dat hier de Eee PC 701 (het huidige model) bedoeld wordt.quote:Ook blijkt uit de FCC-gegevens dat de netstroomadapter van de komende notebook een stuk groter gaat uitvallen dan die van de Eee PC 401.
/edit: net te laat/
Kul wijzigde dit bericht 27-03-2008 09:25 (3%)
Marantz SR4300 | KiSS DP500 | Wharfedale Valdus 400 (x2)
Neenquote:
We zijn weer bij en ik zeg dank
Oorspronkelijk wilde AMD zijn triplecores al in 2007 op de markt brengen, maar mede door de tld-bug die in het chipontwerp was geslopen...
...
Hoewel de tld-bug volgens Cnet dus ook in de nieuwe processors aanwezig is...
1e keer dat ik iets post hier, maar is het niet TLB-bug (Translation Lookaside Buffer)?
Reg. datum: 09 maart 2003
.quote:De B3-stepping zal pas later worden uitgeleverd.
Aangezien het niet om een gevangene gaat, neem ik aan dat bedoeld werd:
quote:De B3-stepping zal pas later worden geleverd.
Maarten Bakker
Reg. datum: 09 maart 2003
Nog eens controleren in de Van Dale wijst uit dat je gelijk hebt en in dit geval de tweede betekenis van toepassing is, maar ik vind het wel erg onnatuurlijk staan (heb het zelf in elk geval niet zo geleerd, daar zal het aan liggen).quote:Rataplan schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:06:
Nee hoor, uitleveren heeft meer betekenissen en het is hier correct gebruikt
quote:uit·le·ve·ren (overgankelijk werkwoord; leverde uit, heeft uitgeleverd; uitlevering)
1 overleveren aan de opeiser
2 (handel) (iets) afleveren
Maarten Bakker
quote:Eerder claimden de ontwikkelaars ...
"Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power." Benjamin Franklin
Nog een keertje herzien, die twee zinnenquote:Geheugenfabrikant Infineon spande daarop een rechtszaak tegen Rambus aan, dat intussen - gehinderd door prijsafspraken bij sdram-fabrikanten - tevergeefs probeerde Rambus zijn rdram aan de man te brengen. Rambus won de zaak tegen Infineon echter in hoger beroep gewonnen
In deeze zin staan drie fauten
Wat is een neger achter een piano? - Een pianist
Reg. datum: 04 april 2001
Ondanks dat de renderengine van Webkit - onder andere toegepast in de Apples Safari-browser - door de lakmoesproef heen wist te komen, zijn er door externe ontwikkelaars de nodige onvolkomenheden ontdekt in het weergeven van svg-animaties.
de Apple Safari Browser of Apples Safari Browser
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.