Reg. datum: 02 januari 2008
..en de Ipaq is fixed
GoT Index » Geachte Redactie » Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 25
Pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]quote:PrGisteren is versie 0.124 van MAME uitgekomen.
De tweede omdat "is" impliceert dat er slechts één keer een 64bit-versie is gecompileerd.quote:Sinds enige tijd is wordt er ook een 64bit-versie gecomplieerd gecompileerd.
o.i.d.quote:Daar moet in mei, wanneer Acer zijn product een maand na de verwachte release van de vernieuwde Eee PC zou lanceren, verandering in moeten komen.
Ik wil niet vervelend zijn, maar op de frontpage staat nog steeds 'Business Messenger', terwijl nu boven het de review zelf (dus op de pagina van de review) wél 'Business Navigator' staat.quote:
EvP Webdesign | Mijn PC | Keyboard error. Press F1 to continue.
Ook maar even meervoud in de zin geflanstquote:JJJur schreef op maandag 24 maart 2008 @ 10:57:
@Megaflix: 'waren' wijst wat mij betreft voldoende op verleden tijd.
Wat een geprutsquote:ERIKvanPAASSEN schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 00:06:
Ik wil niet vervelend zijn, maar op de frontpage staat nog steeds 'Business Messenger', terwijl nu boven het de review zelf (dus op de pagina van de review) wél 'Business Navigator' staat.
all those moments will be lost in time
like tears in the rain...
- bluetoothquote:Draadloos netwerk, bluetooh, een gsm-chip en twee usb-poorten ronden de specificaties af.
quote:De accu zou het volgens opgaaf zo'n zeven uur uit moeten houden, [...]
PcDealer wijzigde dit bericht 25-03-2008 10:41 (17%)
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
moet dat niet nm zijn?quote:een 300mm-fab
--WaaZaa-- wijzigde dit bericht 25-03-2008 11:39 (9%)
Next Generation Stampertjes http://www.team-ngs.nl

quote:- Oogt soms wat onafgewerkt en simpel
isquote:Dit opensource programmai s een add-on voor Apple iTunes ...
|| Division Brabant || Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker. || Specs ||
bereiktquote:maar hoe dat het beste wordt berekt.
Formerly unknown as Conglacio
Denk ik dat "bereikt" moet zijn ipv berekt.quote:...
De vraag is niet meer of er getelewerkt moet worden, maar hoe dat het beste wordt berekt.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Geachte Redactie » Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 25
Pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea