Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Zenit schreef op zondag 27 januari 2008 @ 11:26:
Hmm, voorlopig de laatste plaats in de quali ... dat belooft weinig goeds voor dit seizoen :(
Ter geruststelling, een aantal mensen voor je zal ongetwijfeld op een 2 stopper staan. Als jij op een 1 stopper staat moeten die wel bij te houden zijn in de race :)

Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light

quote:
Joss schreef op zondag 27 januari 2008 @ 12:48:
Eerste (GP)rondje van het seizoen en we beginnen met... 97% DQP op Monaco. Data van vorig seizoen is zo makkelijk te gebruiken O-)
Daar kan ik nu ook is een keer van profiteren. Ik had met mn eerste rondje gelijk 94% :) Helaas niet verder omhoog gekregen dan 95% :P

F1Time - Wesley Jonker (C2G1)

Reg. datum: 24 mei 2007

Hmm lastig circuit dat Old Hockenheim. Waar ik vorig seizoen vrij gemakkelijk tot 95% DQP of hoger kwam, lukte het me nu met moeite 92/93% te halen... Om eerlijk te zijn valt de Q me ietsje tegen (5e van 19 atm), maar goed in de race worden de punten pas verdeeld. Dus het is afwachten.

F1Time - Ronnie de Lang (C3G12) | Hattrick - TDL (VIII.2006)

Reg. datum: 11 september 2001

Hebben de revs ook invloed op de sltijage van de gearbox?
De mijne is nog niet helemaal betrouwbaar dus wil enigzins reserve houden en misschien op 95 revs gaan rijden...

and I was like...whatever!

quote:
SanderF1 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:43:
Hebben de revs ook invloed op de sltijage van de gearbox?
De mijne is nog niet helemaal betrouwbaar dus wil enigzins reserve houden en misschien op 95 revs gaan rijden...
Het heeft invloed op slijtage ja, maar of je daarvoor een race moet opofferen?

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Doet weer iets met vezels...

Ik heb vorig seizoen het hele eind gereden met een 86% gear box ofzo, alles op 100% revs en ik ben nooit uitgevallen door een kapotte gear box. Ik bedoel maar te zeggen: uitvallen kan door zoveel oorzaken, waarvan je gear box een van de opties is. Ik zou zeggen: doe lekker 98-100% revs, zodat je tenminste mee kunt komen met de rest :)

Imitation is the sincerest form of flattery

quote:
Joss schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:45:
[...]
Het heeft invloed op slijtage ja, maar of je daarvoor een race moet opofferen?
Ik heb nogal wat marge qua snelheid denk ik ;)

quote:
Requiem19 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 12:58:
[...]

Ter geruststelling, een aantal mensen voor je zal ongetwijfeld op een 2 stopper staan. Als jij op een 1 stopper staat moeten die wel bij te houden zijn in de race :)
We zullen het gaan zien, maar laatste positie vind ik niet cool :(

Ik hoopte top 20 te kunnen rijden, maar of dat gaat lukken... Ga dr in elk geval voor dit seizoen :)

F1Time C2G2

quote:
SanderF1 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 20:48:
[...]

Ik heb nogal wat marge qua snelheid denk ik ;)
Das waar, je zit weer in C3 :X Toch sluit ik me ook aan bij René ;)

Nou, ik sta ergens in het midden geparkeerd op de grid... Maar heb het vermoeden dat flink wat lui voor me 1 of meerdere stops extra gaan maken en ik ze dus wel weer voorbij vlieg... (sommige ex-C3 lui moeten volgens mij echt nog een lesje strategie krijgen :P)

Maar goed eerst maar eens afwachten wat het morgen gaat worden...

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

quote:
kieknwatwort schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 13:40:
[...]

Nou vooruit dan: 6e in de qualificatie, met 19 rijders gequalificeerd :9~
Zojuist mijn eerste race achter de rug: uiteindelijk 7e van start en een nette race gereden. Een paar rondjes voor het eind lag ik zelfs derde, maar ik werd 4 ronden voor het eind ingehaald.

En dan, in lap 71 van de 72: driver lost control :(

Uiteindelijk 9e geklasseerd, en dat is natuurlijk net de positie waar je niet wilt eindigen.

Nou ja, als ik hiermee mijn portie pech van dit seizoen heb gehad, dan zijn er in ieder geval kansen!

F1Time - C3G1 - Team Racing for Holland | Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Reg. datum: 12 februari 2000

Hiep hiep hoera,

zoals gezegd weer terug in C4, maar gelijk goed begonnen aldaar met overwinning in de 1e race :+
Helaas geen pole kunnen pakken, wellicht omdat degene die wel pole had zonodig zo weinig brandstof mee heeft genomen om de pole te pakken.

Je kan niet alles hebben in het leven denk ik maar. In ieder geval moet het geld nu weer binnenlopen om volgend seizoen weer in C3 mee te kunnen doen.

PC dood! Lang leve de laptop van de baas ...

Reg. datum: 25 september 2002

Zo ik denk dat ik wel kan zeggen dat de eerste pole van het seizoen binnen is. De #2 staat 0.160s achterme dus heel gerust ben ik er niet op. Zeker niet, omdat me verwachte DRP 94% is.
Toch denk dat het gewicht van mijn auto in mijn voordeel zal werken.

Maar goed we zien het morgen wel.

I've Spoken Deal with it :D

Ok voor morgen de pole binnen met de top3 binnen .035sec. Gaat dus heel close worden. Mijn teammate staat 4de en op een andere strat dan ik. Hoop dat eijenbroek nog trug komt:p

Haha geweldig, ben wel afgezakken naar de 5e plaats maar de top 8 (!!) staat binnen 0.2s van de leider... Als dit geen competitie is dan weet ik het niet meer O+ :9~ :9~

edit: en de nummer 23 op 1.016s

edit2: Oh net een nieuwe #1 dus post hierboven klopt niet 100% meer.. Nu plekken 2-10 binnen 0.2s :P

jwisgerhof wijzigde dit bericht 29-01-2008 00:32 (29%)

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

En nou maar hopen dat ik geen te grote gok heb genomen... Ik sta op dit moment 11e, ik had mezelf wat hoger verwacht, maar schijnbaar ben ik 1 van de weinigen die het aandurft om voor een 1 stopper te gaan in de regen bij een temp van meer dan 30 graden. Aangezien ik weer terug ben gegaan naar m'n oude bandenleverancier heb ik m'n oude date eens bekeken, en volgens mij zou het met mijn dqp moeten kunnen redden, als bubblefiets de data maar niet veranderd heeft...

nou ja, we zullen zien...

Good luck to you all!!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Wisgerhof success iig met de race vanavond, ik sta 22ste op de grid en zal voor spek en bonen meerijden vandaag. We zullen zien hoe races verlopen in C2 maar lijkt idd op een verschrikkelijk competatieve groep maar ik denk ook dat er veel mensen exact dezelfde leveranciers gekozen hebben omdat er overal een min of meer overduidelijke beter was.
Dus na de eerste revisies zuleln we hopelijk meer veranderingen zien.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Moet lukken hoor Andre, sta zelf ook op een 1 stopper bij een 30+ temp. (en met mij nog wel een paar C2-ers...)

Zo, daar zijn we dan weer. Eindelijk op de grid ( :X ), maar het ging niet geweldig. Sta nu 8e van de 25 en de DQP/setup zijn (danwel lijken) gewoon goed. Denk dat er zeker 5 voor me staan die voor meer stops gaan, maar dat zien we vanmiddag/avond wel.

Vind het altijd zo balen als er mensen voor me staan die 99% zeker langzamer zijn, zeker op zo'n impossible overtaking circuit.

Joss wijzigde dit bericht 29-01-2008 11:31 (23%)

19e :| dat is waar ik het mee moet doen. Was niet waar ik op gehoopt had. Maar ik weet zeker dat dit wel het mooiste seizoen ooit wordt voor mij, erg competitieve groep zoals jwisgerhof ook al zei. Nouja kijken wat het wordt. :)

F1Time - Wesley Jonker (C2G1)

De boer dat is de kerel...

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:12:
Moet lukken hoor Andre, sta zelf ook op een 1 stopper bij een 30+ temp. (en met mij nog wel een paar C2-ers...)
Ik ga er ook vanuit dat het kan, maar ja, bubblefiets heeft me al wel vaker verrast... Ik vindt het trouwens elk seizoen wel weer raar dat er zelfs ervaren mensen zijn die de eerste race(s) licht aan de start gaan staan. Ik heb de afgelopen seizoenen mijn lesje wel geleerd. Het zelfde geldt voor regenraces, er zijn nog altijd mensen die schijnbaar de slijtage in de regen niet hebben doorgrondt.
IK denk maar zo, na vanavond weten we weer zo'n beetje hoe de krachtsverhoudingen liggen...

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

quote:
Wes46 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:49:
19e :| dat is waar ik het mee moet doen. Was niet waar ik op gehoopt had. Maar ik weet zeker dat dit wel het mooiste seizoen ooit wordt voor mij, erg competitieve groep zoals jwisgerhof ook al zei. Nouja kijken wat het wordt. :)
Ik kan me nog wat uitspraken herinneren in je C3 tijd, over wat je in C2 allemaal dacht te kunnen... :X

Maar goed, da's lullig... Dus aan allen: Succes de 1e race, opdat het weer een mooi seizoen F1Time mag worden!
Meer GoT-ers naar C2, dan wordt het tenminste een Nederlandse aangelegenheid ipv een Portugees/Letse overheersing nu...!

Ben erg benieuwd vanavond. Me eerste in C2 Q sta ergens op P 16, 1,2sec achter de pole. Wat me tevreden stemt gezien me tactiek.

Dit kan nog best een mooi debuutseizoen worden. Hopelijk eens zonder fouten van mijn kant en zonder al te veel pech.

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Hmmmm sweet.... 27 mensen gekwalificeerd, 1e startplek voor Sander, 2e voor mij. Ik ben heel benieuwd naar de race.

PS: succes Sander, kijken of ik je bij kan houden.

Ik zit vooral in over de betrouwbaarheid, maar we zullen zien hoe het gaat!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws