and I was like...whatever!
Banden hielden het netjes zoals aangegeven door rene.
Thanx rene voor mij overtuigen op een 2 stopper te blijven.
Rene haalde zelf nog nipt de 2 de plaats binnen, waardoor we als team weer een super resultaat neer hebben gezet met de volle 18 punten en in de CUP alweer een voordeel hebben van 1 overwinning.
Nu er nog 1 aan plakken en we zijn door naar de volgende ronde.
@sander.....problemen als je een babysit account hebt klinkt me niet onbekend, zelf ook gehad, gelukkig vergat ik toen te reparerenen bij me babysit account, helaas wel met beide account een keer de fout ingegaan met testen, test gedaan met het ene account en daar inloggen met het volgende account en dan practice doen en vergeten te testen.
brid wijzigde dit bericht 26-02-2008 20:48 (25%)
Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16
Reg. datum: 25 september 2002
Saev is ondanks een engine problem toch nog 7e geworden
Op naar de volgende race, ik heb goede hoop
I've Spoken Deal with it :D
En we hebben weer waardevolle data erbij, hebben een tactiek gereden die onze directe concurrenten niet aandurften en daarmee de overwinning gepakt. Als team weer 18 punten erbij, waarmee we nu echt mijlenver voor staan op de nummer 2. Ook in het kampioenschap begint het verschil tussen p1/p2 en de nummer 3 op te lopen. Geeft toch weer vertrouwen, maar zoals altijd: de onbetrouwbaarheid kan zomaar ineens toeslaan, maar ik denk dat we wel kunnen zeggen dat Daniel en ik gaan promoveren naar C2. Aan de reacties op ons groepsforum zijn ze blij ons daar te ontvangen
Imitation is the sincerest form of flattery
Nu pilsjes drinken...
SanderF1 wijzigde dit bericht 26-02-2008 22:50 (18%)
waar heb jij pilsjes gedronken dan ik heb je niet op de kroeg gezien!quote:SanderF1 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:48:
Hier 88 punten uit 9 racesmet de nummer twee op 45 punten achterstand
Nu rustig podiums blijven rijden (aangezien de rest een tweede engine upgrade heeft gedaan/gaat doen en ik aero aan het testen ben en de tweede engine upgrade niet ga gebruiken, verwacht ik niet dat ik mijn huidige resultaten zo makkelijk kan blijven rijden) en dan zien we elkaar volgend seizoen in C2
Nu pilsjes drinken...
Nu maar hopen dat die gasten de 2e engine upgrade verneuken zou wel leuk zijn
Reg. datum: 09 augustus 2005
Ik heb een designer van 65 volgens mij en ik kan me prima handhaven in C2. (Ik zeg maar niets over afgelopen race, want dat was niet zo'n beste).quote:SanderF1 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:35:
[...]
Excuse, een verwarring van mijn kant, ik heb een commerce van 74 en nog geen designer, die ik het BESTE geval dus uit gaat komen op 67...
Een designer van 74 is overigens best prima, dat zeker, maar het is geen TOP en als ik volgend seizoen serieus mee wil doen in C2 om eventueel te promoveren naar C1 dan moeten alle factoren top zijn om het seizoen erna in C1 goed mee te komen. Nu ga ik dus in het beste geval een designer van 67 "strikken" terwijl anderen 20 punten meer uit te delen hebben per race, dat heeft toch impact.
F1Time - Wesley Jonker (C2G1)
Reg. datum: 04 juli 2006
Ja, dat was heel goed te merken. Ik heb dit seizoen nog geen engine upgrade gedaan, op een circuit als Interlagos doet je dat de das om. Maar ach, 6e geeft ook punten.quote:SanderF1 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:48:
Hier 88 punten uit 9 racesmet de nummer twee op 45 punten achterstand
Nu rustig podiums blijven rijden (aangezien de rest een tweede engine upgrade heeft gedaan/gaat doen en ik aero aan het testen ben en de tweede engine upgrade niet ga gebruiken, verwacht ik niet dat ik mijn huidige resultaten zo makkelijk kan blijven rijden) en dan zien we elkaar volgend seizoen in C2
Nu pilsjes drinken...
quote:
C.director Moronobu Rindt [1698] rejected offer from manager Mantas Urbonas, initial offer (sal:372000) was lower than what c.director has asked for (sal:490000).
Even om vergissingen te voorkomen: het is voor directors en designers toch mogelijk om lager te bieden dan ze vragen? Of wijzen ze het bod dan altijd af?
Ik ben in onderhandeling met een paar designers. en c. directors, en ik heb (fors) lager geboden dan ze vroegen. Ik ben echter wel de enige met wie ze onderhandelen. Krijg ik nou sowieso mijn eerste keuze (als er geen ander mee gaat bieden) of kunnen ze mijn bod alsnog afwijzen?
F1Time - C3G1 - Team Racing for Holland | Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool
Dat antwoord al je vragen denk ik.
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
Preuverij, 2 Heeren, Alla, een mooi rijtjequote:Dauthi schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 02:50:
[...]
waar heb jij pilsjes gedronken dan ik heb je niet op de kroeg gezien!
Nu maar hopen dat die gasten de 2e engine upgrade verneuken zou wel leuk zijn
Als jij wilt promoveren zou ik snel een upgrade doen want Spaans en Sifonis zijn snel, vooral Spaans.quote:Josephus schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:45:
[...]
Ja, dat was heel goed te merken. Ik heb dit seizoen nog geen engine upgrade gedaan, op een circuit als Interlagos doet je dat de das om. Maar ach, 6e geeft ook punten.
wat een zalige practice voor de data zeg
meteen zeer belangrijke en cruciale info binnen weten te slepen
Reg. datum: 04 juli 2006
Als ik promoveer is het ook prima hoor, maar ik ben er niet op uit. Volgend seizoen zou ik er in ieder geval wel vol voor gaan. Ik kijk wel even hoe een en ander loopt, ik wil de ontwikkeling van mijn auto niet teveel remmen door aan de motor te klooien.quote:SanderF1 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 12:33:
[...]
Als jij wilt promoveren zou ik snel een upgrade doen want Spaans en Sifonis zijn snel, vooral Spaans.
Hm, ik dacht kort voor 6 uur nog even mijn boden aan te passen, blijkt dat het 6 uur server time was...quote:JesterRace schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:33:
Ik heb een CD voor 510K per race vraagprijs was 1M. Ik bood voor de gein toen 10K en kreeg die melding met 10K is less then the requeted 500K dus 510K geboden en was de enige met een bod op deze dame en voila.
Dat antwoord al je vragen denk ik.
Maar ik heb alles binnen wat ik wilde, voor C director en designer in ieder geval een mooie prijs.
Wel vreemd dat in het info centre staat:
":F1T reporter 2008-02-27 18:06:59
Running a profitable team has never been easy in F1TIME business and Sjaak Lagewaard knows that very well. But for team owner job just got a little easier as Lagewaard signed new commerce manager Veiko Ferguson to a 1 year deal. Both parties are very happy with a deal they have finalized today. Who got a better end of it we will know only if we can find out if 800.000 salary is worth the investment.:
"
Zo goedkoop was hij nou ook weer niet...
F1Time - C3G1 - Team Racing for Holland | Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool
Reg. datum: 03 november 2005
Maar nu loop ik echter tegen het volgende probleem aan:
Tot nu toe was het zo dat ik bij iedere practice-sessie bovenin het scherm precies kon volgen wat de kwaliteit van alle onderdelen incl motor etc (of beter gezegd de durability) was na iedere gereden ronde. Dit was exact tot zelfs een cijfer na de komma.
En helaas is dit nu helemaal verdwenen om een of andere reden. Bij de repair-pagina kan ik nog wel zien wat de huidige toestand is maar dus zonder de engine en gearbox durabilitys en in hele procenten ipv tot achter de komma.
Is dit iets wat je kunt aanpassen of is dit gewoon helemaal uit het spel gehaald voor iedereen?
Reg. datum: 08 maart 2007
Als je net begint krijg je een korte periode 'Supporter' als kadotje.quote:DWARQ schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:39:
Ben helemaal nieuw in het F1time gebeuren, heb nu een paar races gereden en moet zeggen dat het een erg geinig opgezet spel is. Ik vermaak me iig prima mee.
Maar nu loop ik echter tegen het volgende probleem aan:
Tot nu toe was het zo dat ik bij iedere practice-sessie bovenin het scherm precies kon volgen wat de kwaliteit van alle onderdelen incl motor etc (of beter gezegd de durability) was na iedere gereden ronde. Dit was exact tot zelfs een cijfer na de komma.
En helaas is dit nu helemaal verdwenen om een of andere reden. Bij de repair-pagina kan ik nog wel zien wat de huidige toestand is maar dus zonder de engine en gearbox durabilitys en in hele procenten ipv tot achter de komma.
Is dit iets wat je kunt aanpassen of is dit gewoon helemaal uit het spel gehaald voor iedereen?
Dit is nu verlopen, en daardoor verlies je inderdaad dit soort dingetjes. Als je dit terug wilt zul je dus supporter aan moeten schaffen
Edit: Nr. 9 damn you
Reg. datum: 03 november 2005
Reg. datum: 08 maart 2007
Reg. datum: 15 oktober 2000
edit: Sta nu in top 5 kwalificatie
C4G22 Harold Iedema
Justin2000 wijzigde dit bericht 27-02-2008 21:45 (29%)
Al heeeeeeel langquote:Grrrrrene schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 23:15:
Staat de lengte van de pitstraat altijd al bij de live race viewer of is dat nieuw? Valt me nu pas op nml
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Dit topic is gesloten. ![]()