Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 30

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 30 juni 2006

Die Poang's zitten kut. Heb er nu ook 2 op mn kamer, maar ben blij als ik vanaf volgende week lekker op een bank kan hangen!

Reg. datum: 30 juni 2006

Zitting is mij te kort.

Reg. datum: 30 april 2007

quote:
cdneger schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:59:Edit: LOL soek de vout in de platje. ;)
Ik zie het nu pas en ik kijk al een paar dagen tegen deze sketches aan.
Naast de kastjes op foto twee zit er ook een herhaalde fout bij het plankje waar de radio op staat. De lijn eindigd aan de verkeerde kant van de muur... En daarbij: soek de vout in de platje

Verder vind ik het niet verkeerd voor een 1e keer Sketch up hoor... Ik kom niet verder dan een vierkante doos (vind het echt een bout programma :D )

Edit: En dat over je tekst is natuurlijk puur sarcasme... Voor je me verslijt voor dom :+ (wat ik wel ben... O-) )

-GijsJUH- wijzigde dit bericht 12-03-2008 23:09 (9%)

Dat zeg ik...
Reg. datum: 05 oktober 2000

bij deze de mijne:

http://www.kirsp.nl/images/huiskamer_klein.jpg

Electronica:
- Samsung LE46F86BDX
- Onkyo 905 silver
- PS3 'oud model' (dus alle opties nog voorhanden) :)
- Xbox360 (helaas nog op component)
- UPC digital (RGB scart, beetje jammer maar ondanks dat toch goed beeld.)
- DreamBox 7000 (good old sat receiver, Component)

Speakers:
- KEF Q7 voor
- KEF Q5 achter
- KEF Q9c centerspeaker
- no sub, ook niet nodig door genoeg laag uit mijn kef's
- oja en Line6 PocketPOD.

To do:
- opruimen & en kabels wegwerken.

ik zal binnenkort een wat beter plaatje produceren

Dus... ja ik heb ook een laptop en een versterker met leuke speakers... en een vissenbak... kopen?

Reg. datum: 13 december 2007

Mooi, Kef speakers en die Onkyo 905 ! Ben benieuwd naar andere plaatjes !
Zit zelf erover na te denken om voor dezelfde combo te gaan, bevalt het? Of zou je voor een andere combo gaan als je het mocht overdoen?

Wouterovic wijzigde dit bericht 13-03-2008 00:27 (17%)

Reg. datum: 10 maart 2008

quote:
bramberk15 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 20:15:
Kijk, dit zijn de leuke ideeen. Die stoelen zitten idd relax, maar ik zou denk ik toch ook liever voor een loungebank gaan. Is wat flexibeler. Heb nog wel een tip: denk meteen aan een goede en vooral stille airco, want op de gemiddelde zolder kan het nogal warm worden in de zomer.
Kijk nu komen we in mijn wereldje, ben nl koelmonteur 8)7

The Denon man
Reg. datum: 27 februari 2004

quote:
cdneger schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 19:45:
[...]
derde.... Die deed wat lang over het laden, maar ik wist toen ik de titel las al lang en breed wat ik moest verwachten. Ik werd niet teleurgesteld. 8)7
Heb je die stoelen en die lamp gezien? Wat een blamage! Doe het dan ineens goed 8)7

Denon, Denon, Denon, Denon, Denon and Arcam

Reg. datum: 13 augustus 2004

quote:
RoelW schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 08:32:
[...]

Kijk nu komen we in mijn wereldje, ben nl koelmonteur 8)7
Tja, mijn pa tegenwoordig ook, dus.... :)

Dat zeg ik...

een beter overzichtje:

http://www.kirsp.nl/images/huiskamer_klein02.jpg

nu ook KEF Q5 zichtbaar en een schaap hangend aan het plafon :)
http://www.kirsp.nl/images/huiskamer_klein03.jpg

Jaja ik moet nog ff de kabels wegwerken maar das best lastig met zo'n glazen geval.
Ik ben nog op zoek naar een mooi meubel om alles in kwijt te kunnen maar voor de time beeing kan het zo even proefdraaien. Ik heb de Onkyo nu pas een week dus ben nog lekker aan het pielen met alle opties.

Btw, de muren hebben we destijds zelf gedaan, ik doe het geen tweede keer meer :) ik vraag me wel af hoe je het er weer afkrijgt :)

Dus... ja ik heb ook een laptop en een versterker met leuke speakers... en een vissenbak... kopen?

Reg. datum: 05 september 2004

Ik mis een raam?

Verder erg netjes ;) Ben zelf ook een grote fan van de KEF Q's. Heb momenteel JBL E-30's, maar als ik het geld zou hebben, dan wist ik het wel.

Amd Athlon x2 3800+ | Asus M2N-E Sli | 2048mb pc5300 | XFX 7900GT | 160gig WD S-Ata2 | 200gig WD Ata | XFi-Extremegamer | Logitech g5

Dat zeg ik...

haha, die zit links.

Diet Coke and a pizza please
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
NoE948 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:17:
een beter overzichtje:

[afbeelding]

nu ook KEF Q5 zichtbaar en een schaap hangend aan het plafon :)
[afbeelding]

Jaja ik moet nog ff de kabels wegwerken maar das best lastig met zo'n glazen geval.
Ik ben nog op zoek naar een mooi meubel om alles in kwijt te kunnen maar voor de time beeing kan het zo even proefdraaien. Ik heb de Onkyo nu pas een week dus ben nog lekker aan het pielen met alle opties.

Btw, de muren hebben we destijds zelf gedaan, ik doe het geen tweede keer meer :) ik vraag me wel af hoe je het er weer afkrijgt :)
Wat voor schilderij hangt daar? Ziet er wel mooi uit :)
Ik heb hem zelf ook
Reg. datum: 07 februari 2000

Da's nou een LCD TV :)

Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels

Trotse oom
Reg. datum: 13 januari 2005

quote:
_O-

...thee over mijn keyboard ;(

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Reg. datum: 15 februari 2008

quote:
CTRace schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 03:41:

........
Ziet er zo uit :) :
Met alle lampen uit, ziet het er met mijn DIY 18 mm dikke MDF plaat (2.00x1.13m) voorzien van primer en (verflaagje of 10, ding weegt zeker 60 kg) er zo uit:

http://www.romkes.dds.nl/HT/IMG_7261.jpg
Hey CTRace,
Ik ben ook van plan een MDF plaat als projectiescherm te gebruiken, alleen dan 12mm inplaats van 18mm.
Bij jou zo op de fotos ziet het er erg goed uit,

Maar nu is mijn vraag, hoe heb jij die MDF plaat bevestigt? (60 kg is niet niks)
Heb je de plaat doorboord? of op een andere manier?

Nu een vraag in het algemeen:
Welke normale verf is het beste? Ik hoef niet special projectie verf, gewoon normale verf?
Moet dat mat wit zijn? Latex? Grondverf?

Groetjes,

Reg. datum: 02 februari 2003

quote:
Helhond schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 08:33:
[...]

Hey CTRace,
Ik ben ook van plan een MDF plaat als projectiescherm te gebruiken, alleen dan 12mm inplaats van 18mm.
Bij jou zo op de fotos ziet het er erg goed uit,

Maar nu is mijn vraag, hoe heb jij die MDF plaat bevestigt? (60 kg is niet niks)
Heb je de plaat doorboord? of op een andere manier?

Nu een vraag in het algemeen:
Welke normale verf is het beste? Ik hoef niet special projectie verf, gewoon normale verf?
Moet dat mat wit zijn? Latex? Grondverf?

Groetjes,
Zonsverduisterend gordijnstof van de kwantum werkt ook zeer goed, moet je gewoon om een frame heenspannen, goedkoper en makkelijker/lichter. anders het liefst projectieverf (duur) en matwit inderdaad, hoogglans wil je echt niet :+

The bigger the miracle the smaller the audience

Mooh?
Reg. datum: 09 november 2005

Een echt projectiedoek spannen, of projectieverf is toch zeker wel aan te raden :)
The force is a powerfull ally
Reg. datum: 11 oktober 2002

En een zwarte rand er omheen geeft ook een betere beleving dan zonder.

KABOEM!!! Dyslectisch (ofzow)

Mad World

quote:
mac1987 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:29:
[...]

Ik zei ook niet dat ze niet kan zingen ofzo (ze komt niet voor niks in al die reviews voor), maar bedoel alleen dat het een beetje afgezaagd begint te worden :P. Je ontkomt er gewoon niet aan tegenwoordig :P Is zoals met een nieuwe VW Passat. Mooie goeie auto, maar na een maand zie je half lease-rijdend Nederland erin en wil je wel weer eens wat anders zien ;). Echt iedereen die een echt mooie set heeft laat haar cd's erop horen ;)
Ik laat het album Dire Straits - Brothers In Arms altijd horen. :)

28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Reg. datum: 13 september 2005

@ NoE948, jouw huiskamer ademt best wel wat sfeer cool!

@ CTRace, die verlichting rondom het scherm ziet er kick uit en tof bedacht. voegt het nou ook nog wat toe?

@ MartijnGizmo, blijf het tof paars vinden hehe.
Zou een plaatje van 4 of 5 cm dik voor onder je center niet toffer staan? Voor home cinema zijn kabels echt irritant vind het de wand en lijnen altijd zo breken. Door plankje op maat van je center te zagen kan je je center precies op televisie hoogte maken?

Reg. datum: 15 februari 2008

Hallo,
Ik heb dan nu ook de eerste foto's van mijn scherm binnen,

Stelt nog niet veel voor, er moet nog zeer veel aan gebeuren. Maar toch al erg goed om gewoon even een filmpje op te kijken.

Heb als noodplan snel even een matrashoes over mijn scherm van 1.80 bij 1.22 getrokken
(De hoes staat niet strak, of wat dan ook, maar het voldoet)
Heb de MDF-plaat even op een stoel gezet. En voor de grap een groene TL buis achter het scherm gezet, wat bij voetbal een vrij mooi effect geeft.

http://img341.imageshack.us/img341/6122/59332875yk7.jpg

http://img247.imageshack.us/img247/5227/54639576sa7.jpg

Ik zal dit weekend het scherm ophangen en wit-mat verven.
Verder maak ik nog een kistje waar ik me beamer in kan doen, van het restant MDF-hout. En die hang ik dan op, aangezien ik op 2de verdieping zit en de wand 45° is. Is de beste oplossing zelf een mooie kist maken, vogels kunnen naar beetje research vrijwel niet de hoek van 45° maken. Meestal houdt het al op bij 30°.

http://img256.imageshack.us/img256/9396/21663050do6.jpg

Owjah ik kijk btw via een oude Videorecorder en mijn Beamer: Acer P1265

Reg. datum: 13 augustus 2004

http://www.hipparchia.org/vogels2.gif

:? :? :?

Reg. datum: 12 juni 2005

Beamer omgebouwd naar Xenon verlichting | ThinkPad T40 | ThinkPad T42 | Dell Latitude X300 | Fujitsu Scaleo P 8600GT, P4 3Ghz, 1GB

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: