Reg. datum: 20 mei 2004
bij mij werd de koerier ook gesteld op maandag van 9 tot 5 en toch kwam hij half 8.
GoT Index » Complete Systemen & Laptops » [Ervaringen] Dell XPS 1330 - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Ja klopt versie 2.20, weet je toevallig een ander programma wat wel aan deze chipset kan meten?quote:silmaril8 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 18:36:
Everest Home Edition (ik neem aan versie 2.20?) ondersteunt officieel geen Santa Rosa chipset; de gegevens kunnen dus niet kloppen. En waarschijnlijk klopt dat ook aangezien je cpu maar 32 graden wordt volgens Everest, en dit is nogal heel erg laag.
Zo rond de 90 graden lijkt mij normaal, is gelijk aan mijn 1330 bij extreme belasting van de gpu.quote:Yellowpete schreef op zondag 17 februari 2008 @ 18:05:
Ik heb met everest home edition de volgende temperaturen gemeten met battlefield 2
Cpu: 32 graden
Gpu tussen de 80 en 90 graden
Van Gemert Juristen - Rechtsbijstand & Incasso
hmm dus ik begrijp dat het aan de temperatuur niet ligt, dat mijn beeldscherm uit valt? Want het lampje van dat de laptop aanstaat, brandt dan nog wel gewoon.quote:Sovereign schreef op zondag 17 februari 2008 @ 22:01:
[...]
Zo rond de 90 graden lijkt mij normaal, is gelijk aan mijn 1330 bij extreme belasting van de gpu.
Omschrijf dat eens nader. Wanneer gebeurt dat?quote:Yellowpete schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:13:
hmm dus ik begrijp dat het aan de temperatuur niet ligt, dat mijn beeldscherm uit valt? Want het lampje van dat de laptop aanstaat, brandt dan nog wel gewoon.
Van Gemert Juristen - Rechtsbijstand & Incasso
Welke BIOS versie heb je? Ik had met A05 namelijk ook het probleem dat mijn beeldscherm soms uit viel. Dit was opgelost toen ik BIOS A06 installeerde.quote:Yellowpete schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:13:
[...]
hmm dus ik begrijp dat het aan de temperatuur niet ligt, dat mijn beeldscherm uit valt? Want het lampje van dat de laptop aanstaat, brandt dan nog wel gewoon.
Als ik Battlefield 2 voor ongeveer een 3 kwartier a 1 uur speel. Valt me geluid en beeld weg. Ik speel via een extern scherm en die geeft ook aan dat die geen signaal krijgt. Ik heb via de FN + F8 toets geprobeerd terug te gaan naar me laptopscherm, dit werkte niet. Ook heb ik via Ctrl + Alt + delete geprobeerd beeld te krijgen werkte ook niet, toen heb ik hem opnieuw opgestart via de aan/uit knop en toen deed alles het weer.quote:Sovereign schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:15:
[...]
Omschrijf dat eens nader. Wanneer gebeurt dat?
Ik heb versie A06quote:Bamsebjorn schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:58:
[...]
Welke BIOS versie heb je? Ik had met A05 namelijk ook het probleem dat mijn beeldscherm soms uit viel. Dit was opgelost toen ik BIOS A06 installeerde.
Euhm, deze site? Alles wat je maar wilt weten kun je hier vinden.quote:Prutje19 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:35:
Nou vroeg ik mij af (ik wil minimaal 1024mb erbij) welke keuzes ik heb. Weet iemand ook een goeie site waar alle mogelijkheden opstaan en waarvoor ik het beste kan gaan.
Zijn er nog meer mogelijkheden me computer sneller te laten lopen?
Dookie Fundamentalist
Kan iemand mij helpen aan de single Snow van Saloon?
Qua geheugenuitbreiding weet ik niet hoe veel je er mee op schiet qua snelheid. Het verschil in snelheid tussen 2 en 3 GB zal niet bijster groot zijn tenzij je heel veel applicaties tegelijk draait.quote:Prutje19 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:35:
luitjes,
ik zoek al een tijdje ernaar maar kan het nergens vinden. Ik ben in het bezit van
xps 1330
Intel® Core™2 Duo T7500 Processor (2,2 GHz, 800 MHz, 4 MB L2-cache)
Legitieme Windows Vista® Home Premium - Nederlands
Tuxedo Black & camera met 0,3 megapixel voor WLED-beeldscherm
Thin & light 13.3" UltraSharp™ WXGA (1280x800) White-LED Display (300 nits) with TrueLife™
No Biometric Fingerprint Reader
2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024]
160 GB SATA harde schijf (5.400 rpm)
128 MB nVidia® GeForce® 8400M GS
Vast 8x DVD+/-RW-station , inclusief SW
9-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 W/h)
Externe 56K/V90-modem (USB) inclusief kabel en adapter - Nederlands
Wat ik wil is mijn computer iets sneller maken. Ik had een begrepen (correct me if iam wrong) dat je dit het makkelijkste kunt doen door er wat geheugen bij te stoppen.
Nou vroeg ik mij af (ik wil minimaal 1024mb erbij) welke keuzes ik heb. Weet iemand ook een goeie site waar alle mogelijkheden opstaan en waarvoor ik het beste kan gaan.
Zijn er nog meer mogelijkheden me computer sneller te laten lopen?
Dookie Fundamentalist
Kan iemand mij helpen aan de single Snow van Saloon?
Ligt dit is verder toe? Ik heb buiten de standaard problemen (drivers streamen), niks anders ondervonden bij het installeren van xp.quote:FezzFest schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 19:45:
Misschien handige tip voor mensen die hun m1330 willen formateren en Vista/XP opnieuw willen installeren: zorg ervoor dat bluetooth en wifi ingeschakeld zijn vooraleer je het OS opnieuw installeert, dit zal je veel last besparen!
GoT Index » Complete Systemen & Laptops » [Ervaringen] Dell XPS 1330 - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos