Well, ik zit nu achter mijn PC, met de pomp uit in zwaar ondervoltte en teruggeklokte toestand(1,4ghz @1,175 volt...ik zie de cpu temp langzaam opkruipen van +/-30 naar 38 in een kleine 20 minuten)
Zolang ik niets spectaculairs doe, that is...alle overbodige meuk zoals winbar, d-tools, overclock meuk al uit 't opstarten verwijderd, zodattie sneller op start en minder hoeft te doen

(39 graden inmiddels)
Lang houdt ie 't dus niet uit zonder pomp, hoewel convectie wel een beetje koelt en het rad écht wel hoger staat dan de CPU, denk ik niet dat ik veel kan doen behalve browsen en muziek luisteren...misschien dattie nog een filmpje doet
edit:
En ja, ik had de pomp idd al gezien bij verschillende winkels in uithoeken van 't land(oa. in maastricht) dus ik ga um wel online bestellen, ook al zijn niet al die grow shops even koosjer

Bestel er wel gelijk 2, just in case...best fucked als Sicce de lijn beindigd heeft(importeur van de discus keten kon er ook niet aan komen nl.) kan ik er beter een extra inkopen dn over 2-3 jaar helemaal frakked zijn...
Rey Nemaattori wijzigde dit bericht 05-03-2008 20:14 (27%)