Reg. datum: 01 oktober 2007
[Ervaringen] Deel 2 - Waterkoeling en onderdelen/setjes
Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 01 oktober 2007
Lol maak je niet druk Slofkes, de moderators merken dat ook wel en bij reclame wordt daar heus wel een melding van gemaakt. Dat kan je ook zelf doen.
Blog | Meer informatie over waterkoeling ? | te koop
Reg. datum: 17 april 2001
Dat heeft er niks mee te makenquote:Slofkes schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 20:48:
YPSUN
EK-Waterblocks maakt altijd goed spul
Hoe kun jij nu hier objectiefover praten jij werk of bent van Highflow.
Dus het is in jouw belang dat je EK producten verkoopt.
Het is een schande dat je hier op de topic reclame zit te maken voor je zaak of je werk.
Dit komt de topic niet te goede als bedrijven hier in deze topic hun belang zitten te verkopen.
Ik heb in de tijd dat ik waterblokken zocht voor mijn eigen PC veel reviews gezocht en gelezen over allerlei blokken en kan daarom zeggen dat EK goed is!
Probeer jij maar een review te vinden die een negatief uitslag heeft over EK.
En er zijn veel meer die EK producten verkoopt, MOCHT het reclame zijn, dan is het reclame voor elk ander bedrijf.
En zoals eerder iemand al zei, als er reclame gemaakt moet worden, dan wordt dat gedaan via pricewatch, googleads en etc.
YPSUN wijzigde dit bericht 27-02-2008 21:29 (4%)
Blog | Meer informatie over waterkoeling ? | te koop
Ik vind het persoonlijk een beetje vreemd dat Slofkes eerste en enige post de bovenstaande is. Misschien zelf toevallig van een concurrerend bedrijf ?
Die post van mij is toch gewoon algemeen, en was reactie op Ragingbull, die de positieve review had gelezen over de EK-Supreme Acetal.
Daarop zei ik dus, dat EK altijd goed spul maakt (altijd goede reviews).
Reclame is het pas, als ik post dat hij die bij Bedrijf X de supreme-acetal moet kopen.
Verbaast me niks dat Slofkes juist iemand van een ander bedrijf is en zo zijn concurrentie probeert zwart te maken, aangezien dat zijn eerste berichtje is hier op het forum.
Ik kan het natuurlijk ook verkeerd hebben, maar ik vind het wel vreemd.
Ik hang hier al jaren rond en dit heb ik nog niet eerder meegemaakt..
Nu moet ik zowiezo de boel gaan schoonmaken (set staat sinds maart 2005) te draaien.
Ik zit alleen ook met dat het reservoir van deze set niet 100% meer sluit. Het lekt een klein beetje rond het dopje. Gelukkig is deze wat verdiept en loopt het niet over maar toch. Zit me niet lekker.
Denk dat ik gelijk naar een iets groter reservoir wil en heb dan ook nieuwe slangen nodig.
Stukje erbij tenminste
Volgens mij heb ik nu 3/8"? Klopt dit?
Anyway, ik ben dus in de markt voor in ieder geval stukje slang & een tip voor een reservoir
Reg. datum: 10 februari 2007
Ikzelf vind de Micro Res van swiftech goed.(eigen ervaring)
Is makkelijk te ontluchten en wordt standaard geleverd met 3/8" en 1/2" aansluitingen.
En de prijs is ook niet te hoog, als je daar ook nog mee zit.
BTS wijzigde dit bericht 28-02-2008 09:37 (12%)
www.highflow.nl
Maar de oude van Tazzy is een bay reservoir of niet?
Je kan zo'n bay reservoir van DangerDen of XSPC nemen, die zien er ook goed uit vind ik.
Je kan ook een rol teflon tape halen en jouw oude reservoir dichten bij het dopje
3/8" is het zeker weten! die pompjes waarop de slang zit wordt niet verkocht in 1/2" in formaat
Weet iemand waar ik ergens kans maak omgeving eindhoven om bijpassende fittingen te kopen? Het hoeft niet perse inschroef te zijn, mag ook gewoon van de fittingen zijn waar een slangklem omheen moet. Liefst natuurlijk wel inschroef.
edit
Deze zou volgens mij wel moeten passen, http://shop.freezinghardw...0003&i=2292&c=188
Is alleen weer gelijk meer dan 10 euro inc verzenden... Ik meen dat er ergens een watercooling adresje in eindhoven zat... Eens informeren bij wat maties...
ragingbull wijzigde dit bericht 28-02-2008 11:52 (14%)
Cyberdyne Systems - SKYNET Division
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Het waterblok is voorzien van 1/4" schroefdraad en wordt zonder slangaansluitingen geleverd.quote:TEAMIKKE schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:56:
Weet je zeker dat je niet 8x10 hebt? Dat is de meest gangbare maat. Alleen TT gebruikt kleiner dacht ik.
Aldus freezinghardware.nl
Dus wat je in je cpublokdraait is wel 1/4" maar waar de slang overheen gaat kan verschillen in maat.
Zo heb je 8x10, 6x10 Dat staat er ook op die site.
Je kan natuurlijk ook gewoon aan een shop vragen of ze die 2 fittingen in een envelop doen, is niet breekbaar, en drukt de verzendkosten.
Als het 8x10 is heb ik er genoeg van liggen
Wat me eigenlijk goed bevalt, met de goede slangklemmen, geen lekken, mooie look, enigste minpunt is dat mijn kast zo klein is
BTS wijzigde dit bericht 28-02-2008 12:32 (22%)
www.highflow.nl
Zie BTSquote:ragingbull schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:02:
[...]
Het waterblok is voorzien van 1/4" schroefdraad en wordt zonder slangaansluitingen geleverd.
Aldus freezinghardware.nl
En qua verzending wil FH het idd. nog wel eens in een envelop doen. Dus dat zal wel lukken. Een mede-tweaker heeft vast ook nog wel wat liggen (o.a. ik).
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Klopt tis een bay, maar ik heb wel de ruimte om naar iets anders over te stappen. Maakt mij eigenijk niet echt uit. Heeft het dan geen zin om naar een groter reservoir te gaan? Die mcres lijkt (heb em nog nooit irl gezien) zo klein?quote:YPSUN schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:10:
Ik heb ook de mcres, superklein en doet zijn werk toch nog goed.
Maar de oude van Tazzy is een bay reservoir of niet?
Je kan zo'n bay reservoir van DangerDen of XSPC nemen, die zien er ook goed uit vind ik.
Je kan ook een rol teflon tape halen en jouw oude reservoir dichten bij het dopje
3/8" is het zeker weten! die pompjes waarop de slang zit wordt niet verkocht in 1/2" in formaat
8x10 is mijn slang maat in elk geval. En ik ga je even een mailtje sturen, mischien kunnen we wat regelenquote:BTS schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:11:
Hij bedoelt waar de slang op moet.
Dus wat je in je cpublokdraait is wel 1/4" maar waar de slang overheen gaat kan verschillen in maat.
Zo heb je 8x10, 6x10 Dat staat er ook op die site.
Je kan natuurlijk ook gewoon aan een shop vragen of ze die 2 fittingen in een envelop doen, is niet breekbaar, en drukt de verzendkosten.
Als het 8x10 is heb ik er genoeg van liggennet overgestapt naar 1/2"
![]()
Wat me eigenlijk goed bevalt, met de goede slangklemmen, geen lekken, mooie look, enigste minpunt is dat mijn kast zo klein iswat een geprop...
Ze zeggen dat een grotere reservoir sneller ontlucht.quote:Tazzy schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:17:
[...]
Klopt tis een bay, maar ik heb wel de ruimte om naar iets anders over te stappen. Maakt mij eigenijk niet echt uit. Heeft het dan geen zin om naar een groter reservoir te gaan? Die mcres lijkt (heb em nog nooit irl gezien) zo klein?
Maar bij mij doet de mcres het ook best snel, ook al issie klein
Ik merk wel een enorm verschil in ontluchten sinds ik met 50% koelvloeisof draai. Wat eerst met bijna alleen water een week nodig had lukt nu in een paar uur. Geen idee waarom maar het gaat met mijn huidige vloeistoffen stukken beter.
Q9550 | Asus X48 Rampage Formula | Crucial Ballistix Tracer Led PC6400 2x1GB | Ati HD4870 | Antec 650W NeoPower Blue | HP W2207H | Logitech G15 | Logitech Z5500 | Microsoft Habu | Custom WC: Thermochill 120.3/D-Tek Fuzion/Laing Pro
Heb dan wel 2 radiatoren, 1x120 en 2x120.
Raging_Bull heeft mail terug
BTS wijzigde dit bericht 28-02-2008 14:07 (9%)
www.highflow.nl
Je zou ook inplaats van een Res een T-line kunnen gebruiken. Is goedkoperquote:Tazzy schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:17:
[...]
Klopt tis een bay, maar ik heb wel de ruimte om naar iets anders over te stappen. Maakt mij eigenijk niet echt uit. Heeft het dan geen zin om naar een groter reservoir te gaan? Die mcres lijkt (heb em nog nooit irl gezien) zo klein?
Iddquote:Zenix schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:16:
[...]
Je zou ook inplaats van een Res een T-line kunnen gebruiken. Is goedkoperIs maar net wat je handigste vind.
Alleen is een swifftech reservoir is gelukkig niet zo heel duur
Ik zweer echt bij een reservoir, gewoon water er in gieten, en niet het waterpijl onder het outtake gat laten zakken dan komt 't helemaal goed.
bts, je heb weer mail by te way
setups.
Black Ice Xtreme - Swiftech MCP600 - D-Tek FuZion - T-line
DD Dual Heatercore - Swiftech MCP650 - Swiftech Storm - DD bay res.
Vond T-line ontluchten juist erg makkelijk ging stuk sneller dan met mijn bay res.
Maar die swiftech microres is idd ook goed en handig.
En je setup doorspoelen met azijn, zou als het goed nooit nodig moeten zijn als je goeie vloeistoffen gebruikt.
Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 38 39 40 41 last