[Ervaringen] Deel 2 - Waterkoeling en onderdelen/setjes
Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicEdit:
Heb al gevonden wat ik zocht. Ze bestaan toch. Alleen nu nog in Nederland.
Yate Loon maakt ze (misschien o.a.) Typenummers met een C erachter.
ShaquilleMoreno wijzigde dit bericht 05-02-2008 21:53 (15%)
Je moet niet dronken dat ik denken ben.
Wat is B&G computers langzaam zeg. Meteen betaalt met giro, ging naar giro dus ze hadden het direct op hun rekening. Paar dagen later een mailtje met ontvangst van betaling bevestiging
Q9550 | Asus X48 Rampage Formula | Crucial Ballistix Tracer Led PC6400 2x1GB | Ati HD4870 | Antec 650W NeoPower Blue | HP W2207H | Logitech G15 | Logitech Z5500 | Microsoft Habu | Custom WC: Thermochill 120.3/D-Tek Fuzion/Laing Pro
Die hebben, net zoals vele andere webshops, het veel te druk met succesen boeken waardoor ze zichzelf in de vingers snijden. Kwaliteit en service gaat omlaag > deel v/d klanten naar nieuwe webshop en het begint weer opnieuw.quote:Sp33dFr34k schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:14:
Let wel dat de Yate Loons een "lang busje" hebben waar de schroef doorheen gaat...
Wat is B&G computers langzaam zeg. Meteen betaalt met giro, ging naar giro dus ze hadden het direct op hun rekening. Paar dagen later een mailtje met ontvangst van betaling bevestigingNu weer een paar dagen later en nog steeds niets ontvangen...sjees... kan nu niet echt verder zo
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Ik heb ook een aantal keren spulletjes besteld bij en snelheid is inderdaad nu niet hun sterkste punt, maar kan je ze niet bellen dan?quote:
Zelfde trouwens ook bij freezinghardware gehad. Ik kreeg een mail dat het verstuurd zou worden omdat alles binnen was. Een paar dagen later nog steeds niks ontvangen. Ze gebeld en het bleek daar nog gewoon te liggen
Je moet niet dronken dat ik denken ben.
Q9550 | Asus X48 Rampage Formula | Crucial Ballistix Tracer Led PC6400 2x1GB | Ati HD4870 | Antec 650W NeoPower Blue | HP W2207H | Logitech G15 | Logitech Z5500 | Microsoft Habu | Custom WC: Thermochill 120.3/D-Tek Fuzion/Laing Pro
Op zich hebben ze mijn problemen wel redelijk netjes opgelost. De verkeerde fittingen mocht ik houden en de nieuwe werden redelijk vlot opgestuurd. Helaas was ook een CCFL kapot, die heb ik echter gelaten voor wat het is aangezien dat ding minder waard is dan de verzendkosten.
Nu hoop ik de boel toch wel snel af te maken. Volgens mij heb ik alles wel compleet nu. Het enige wat ik nog moet doen is de schroefgaten voor de radiator boren. Echter daarvoor zal mijn kast wel eerst leeg moeten. Ik ben in ieder geval blij dat de boel nu waterdicht is, mijn eigen reservoir werkt ook, daar lagen mijn grootste zorgen toch wel.
Reg. datum: 02 juli 2007
Kreeg jij meteen een ordernummer? Ik heb daar nu vorige week maandag oid besteld en nog steeds geen ordernummer gekregen, vindt het wel erg slordig.quote:Sp33dFr34k schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:14:
Let wel dat de Yate Loons een "lang busje" hebben waar de schroef doorheen gaat...
Wat is B&G computers langzaam zeg. Meteen betaalt met giro, ging naar giro dus ze hadden het direct op hun rekening. Paar dagen later een mailtje met ontvangst van betaling bevestigingNu weer een paar dagen later en nog steeds niets ontvangen...sjees... kan nu niet echt verder zo
Reg. datum: 17 april 2001
YPSUN wijzigde dit bericht 08-02-2008 14:37 (100%)
Blog | Meer informatie over waterkoeling ? | te koop
Ik zou het gewoon bij bg-computers houden...
Mis dat ze wat sloom zijn, maar voor rest is het een prima winkel!
Reg. datum: 17 april 2001
Maar tis te begrijpen, heb link uit mijn post verwijderd.
Reg. datum: 02 juli 2007
Ik zie mensen klagen maar ik voel me daar zowat enige klant!
Misschien laten ze jullie in de kou staan, of gaan ze alleen hard aan het werk als een klant klaagt.
Ik ben dus een beetje gaan klagen van wat duurt dat lang enzo, nu melden ze me via mail dat het spul opgestuurd is en morgen of volgende week aankomt met de GLS
Heb net zelf ook een bestelling gedaan bij BG maar deze keer gekozen voor TNT. GLS vind ik echt niet opschieten. Ook hebben ze mijn pakketje toen bij de buren afgegeven zonder dat mij te laten weten. Buurman is em komen brengen maar had ie dat niet gedaan was mijn pakketje dus gewoon verdwenen.
Reg. datum: 10 februari 2007
www.highflow.nl
:: GigaByte P35C-DS3R :: Q6600 ::.Corsair 2x 2Gb CM2X2048-6400C5 :: Sapphire HD3870 :: X-Fi Xtreme Gamer :: Watercooled --> homepage :: Corsair 520HX psu ::
Hier doet ie het gewoon.
BTS wijzigde dit bericht 12-02-2008 09:07 (43%)
www.highflow.nl
Voor die vragen kan je naar een ander onderdeel van Gathering.tweakers.net (Netwerken), Xplod. Oneliners hebben zowiezo geen toevoeging aan dit topic en al helemaal niet jouw bericht.
Ik ga trouwens binnenkort eens een nieuwe radiator aanschaffen aangezien ik denk dat mijn huidige radiator het allemaal niet meer trekt.
Blog | Meer informatie over waterkoeling ? | te koop
Ik kreeg zo'n vreemd bericht dat ik mijn pagina moest herladen ofzo.quote:
Met Ctrl+R in Firefox is het weer ok gekomen.
:: GigaByte P35C-DS3R :: Q6600 ::.Corsair 2x 2Gb CM2X2048-6400C5 :: Sapphire HD3870 :: X-Fi Xtreme Gamer :: Watercooled --> homepage :: Corsair 520HX psu ::
Onderdelen zijn:
Black Ice Extreme 240 rad
Dangerdan 120 rad
Cpu Apogee GTX
Pomp is een Laing DDC-1Plus met OCLabs XP plexi top.
alle verbindingen zijn 1/2" met 1/4" schroef aansluiting.
slang is masterclear, had 2 meter besteld en was net genoeg
Fotos verkleind voor de azijnpissers

Bovenin en onderin heb ik 2 radgrillz geplaats.
Ik kan eventueel op verzoek nog wel specifieke fotos maken
Ik ben iig hardstikke blijk
BTS wijzigde dit bericht 12-02-2008 19:53 (102%)
www.highflow.nl
Wat een bende
Ik zou zeggen aan kant maken die boel!!!
En het reservoir zit op een strategische plek, nou kan ik em makkelijk bijvullen, wat nog nodig is.
Ook zat ik een beetje met slang tekort waardoor ik dus even moest improviseren.
www.highflow.nl
Verder mooi dat het in elkaar zit en goed werkt maar ik zou idd ook de boel wat netter maken. Waarom maak je het reservoir en de pomp niet gewoon vast aan de kast ?
Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 38 39 40 41 last