Hoofdcategorieën
Topicacties

[Ervaringen] Deel 2 - Waterkoeling en onderdelen/setjes

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 04 september 2002

@R-O-Y.

Ik heb het zelfde blokje gehad voor de CPU als die jij nu hebt. Bij mij is het plexi bij de out take gaan scheuren na anderhalf jaar. Hoeft bij jou natuurlijk niet te gebeuren maar ik zou het blokje wel in de gaten houden. Het plexi is op die plek maar iets van 3mm en is erg gevoelig voor scheuren omdat het zo dun is.

PilatuS wijzigde dit bericht 05-02-2008 13:18 (5%)

_0-
Reg. datum: 20 juni 2006

ik hou dat spul ook goed in de gaten. Dat is nu even het enige blok in m'n pc vanwege een nieuw bord/videokaart. Voorlopig werkt dat ding nog prima. Heb heb blok ook aan beide zijden gevlakt. Mocht het plexi ooit minder worden maak ik op school gewoon een nieuwe bovenplaat. Dat koperen plaatje blijft gelukkig wel goed :P
Reg. datum: 23 november 2006

Ik heb een 2 X 120mm rad waaraan ik aan beide zijde fans wil plaatsen (push and pull). Vanwege ruimtegebrek aan de onderzijde wil ik daar iets plattere fans plaatsen dan de reguliere. Meestal zijn ze 2,5cm dik (of dikker), maar ik zoek iets van rond de 2cm. Weet iemand of zoiets bestaat en zo ja welk merk of zaak welke ze verkoopt? Ik ben behoorlijk aan het zoeken geweest maar kan ze niet vinden. Ik begin toch wel te betwijfelen of ze überhaupt wel bestaan.

Edit:

Heb al gevonden wat ik zocht. Ze bestaan toch. Alleen nu nog in Nederland.
Yate Loon maakt ze (misschien o.a.) Typenummers met een C erachter.

ShaquilleMoreno wijzigde dit bericht 05-02-2008 21:53 (15%)

Je moet niet dronken dat ik denken ben.

Reg. datum: 13 juni 2006

Let wel dat de Yate Loons een "lang busje" hebben waar de schroef doorheen gaat...

Wat is B&G computers langzaam zeg. Meteen betaalt met giro, ging naar giro dus ze hadden het direct op hun rekening. Paar dagen later een mailtje met ontvangst van betaling bevestiging :? Nu weer een paar dagen later en nog steeds niets ontvangen...sjees... kan nu niet echt verder zo ;(

Q9550 | Asus X48 Rampage Formula | Crucial Ballistix Tracer Led PC6400 2x1GB | Ati HD4870 | Antec 650W NeoPower Blue | HP W2207H | Logitech G15 | Logitech Z5500 | Microsoft Habu | Custom WC: Thermochill 120.3/D-Tek Fuzion/Laing Pro

[Zelf in te vullen]
Reg. datum: 14 februari 2006

quote:
Sp33dFr34k schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:14:
Let wel dat de Yate Loons een "lang busje" hebben waar de schroef doorheen gaat...

Wat is B&G computers langzaam zeg. Meteen betaalt met giro, ging naar giro dus ze hadden het direct op hun rekening. Paar dagen later een mailtje met ontvangst van betaling bevestiging :? Nu weer een paar dagen later en nog steeds niets ontvangen...sjees... kan nu niet echt verder zo ;(
Die hebben, net zoals vele andere webshops, het veel te druk met succesen boeken waardoor ze zichzelf in de vingers snijden. Kwaliteit en service gaat omlaag > deel v/d klanten naar nieuwe webshop en het begint weer opnieuw.
Reg. datum: 23 november 2006

quote:
Wat is B&G computers langzaam zeg..... ;(
Ik heb ook een aantal keren spulletjes besteld bij en snelheid is inderdaad nu niet hun sterkste punt, maar kan je ze niet bellen dan?

Zelfde trouwens ook bij freezinghardware gehad. Ik kreeg een mail dat het verstuurd zou worden omdat alles binnen was. Een paar dagen later nog steeds niks ontvangen. Ze gebeld en het bleek daar nog gewoon te liggen :'( Pas twee dagen daarna het bestelde in huis. Maar als ik niet had gebeld wat dan?

Je moet niet dronken dat ik denken ben.

Ja inderdaad, ze hebben opzich wel een breed assortiment en zijn niet duur, maar die webshop is niet echt je van het... :? Heb ze wel gebeld, maar ze nemen blijkbaar niet op als het druk is, zeggen ze ook op hun site vandaar dat ik ze maar gemailed heb. Maargoed, we wachten af. Misschien moeten ze de spullen toch bestellen, ook al zijn bijna alle producten op hun site groen...

Q9550 | Asus X48 Rampage Formula | Crucial Ballistix Tracer Led PC6400 2x1GB | Ati HD4870 | Antec 650W NeoPower Blue | HP W2207H | Logitech G15 | Logitech Z5500 | Microsoft Habu | Custom WC: Thermochill 120.3/D-Tek Fuzion/Laing Pro

Reg. datum: 04 november 2003

Ze houden toch zelf geen voorraad. Het is slechts een indicatie of hun leverancier het snel kan leveren. En dan nog klopt die ook niet altijd. Een van de onderdelen die ik de vorige keer besteld had was niet eens eens meer leverbaar door hun leverancier. Ze zouden er wellicht niet slecht aan doen om een beetje meer te automatiseren.

Op zich hebben ze mijn problemen wel redelijk netjes opgelost. De verkeerde fittingen mocht ik houden en de nieuwe werden redelijk vlot opgestuurd. Helaas was ook een CCFL kapot, die heb ik echter gelaten voor wat het is aangezien dat ding minder waard is dan de verzendkosten.

Nu hoop ik de boel toch wel snel af te maken. Volgens mij heb ik alles wel compleet nu. Het enige wat ik nog moet doen is de schroefgaten voor de radiator boren. Echter daarvoor zal mijn kast wel eerst leeg moeten. Ik ben in ieder geval blij dat de boel nu waterdicht is, mijn eigen reservoir werkt ook, daar lagen mijn grootste zorgen toch wel.
Reg. datum: 02 juli 2007

quote:

Kreeg jij meteen een ordernummer? Ik heb daar nu vorige week maandag oid besteld en nog steeds geen ordernummer gekregen, vindt het wel erg slordig.

----

YPSUN wijzigde dit bericht 08-02-2008 14:37 (100%)

SLIDE
Reg. datum: 28 november 2005

Het is niet de bedoeling om voor jezelf reclame te maken YPSUN, dat kan je via de Pricewatch doen.

Blog | Meer informatie over waterkoeling ? | te koop

Wat mot je?!?
Reg. datum: 13 januari 2005

Tering zeg... Das al de 2e keer in 2 pagina's :S

Ik zou het gewoon bij bg-computers houden...
Mis dat ze wat sloom zijn, maar voor rest is het een prima winkel!
excuses. was niet direct bedoeld als reclame, maar als tip.
Maar tis te begrijpen, heb link uit mijn post verwijderd.
Reg. datum: 02 juli 2007

Ik heb een mail naar BG gestuurd en ze hadden geen order van me ontvangen (btw binnen 25 min antwoord op mijn mail!) omdat ik een pic mee had gestuurd wat ik had besteld hadden ze zelf voor mij de order geplaatst en meteen het ordernummer gestuurd. Daarna heb ik een zelf een bedankmailtje gestuurd en weer binnen 15 min antwoord!

Ik zie mensen klagen maar ik voel me daar zowat enige klant! ;)

Misschien laten ze jullie in de kou staan, of gaan ze alleen hard aan het werk als een klant klaagt.

Nee, mijn ordernummer moest ook via mail komen wat erg lang duurde :?

Ik ben dus een beetje gaan klagen van wat duurt dat lang enzo, nu melden ze me via mail dat het spul opgestuurd is en morgen of volgende week aankomt met de GLS :)

Morgen komt het sowieso niet. GLS bezorgd niet op zaterdag. Mijn pakketje van BG was ook verzonden op vrijdag maar ik kreeg het pas op dinsdag. Maandag GLS gebelt en ze vertelden mij dat de bezorging 1 dag uitgestelt was, geen idee waarom maar balen was het wel.

Heb net zelf ook een bestelling gedaan bij BG maar deze keer gekozen voor TNT. GLS vind ik echt niet opschieten. Ook hebben ze mijn pakketje toen bij de buren afgegeven zonder dat mij te laten weten. Buurman is em komen brengen maar had ie dat niet gedaan was mijn pakketje dus gewoon verdwenen.
Reg. datum: 10 februari 2007

Spullen net ontvangen, ziet er super uit. nou nog ff naar halfords en de kruitvat.

www.highflow.nl

Reg. datum: 28 januari 2004

Wat is er aan de hand met de site van www.aquatuning.de :?

:: GigaByte P35C-DS3R :: Q6600 ::.Corsair 2x 2Gb CM2X2048-6400C5 :: Sapphire HD3870 :: X-Fi Xtreme Gamer :: Watercooled --> homepage :: Corsair 520HX psu ::

Wat is er mis mee?

Hier doet ie het gewoon.

BTS wijzigde dit bericht 12-02-2008 09:07 (43%)

www.highflow.nl

SLIDE
Reg. datum: 28 november 2005

offtopic:
Voor die vragen kan je naar een ander onderdeel van Gathering.tweakers.net (Netwerken), Xplod. Oneliners hebben zowiezo geen toevoeging aan dit topic en al helemaal niet jouw bericht.
Ik wil dus absoluut niet de moderator uithangen, maar komop topic vervuiling heb je ook niets aan.

Ik ga trouwens binnenkort eens een nieuwe radiator aanschaffen aangezien ik denk dat mijn huidige radiator het allemaal niet meer trekt.

Blog | Meer informatie over waterkoeling ? | te koop

Reg. datum: 28 januari 2004

quote:
BTS schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:06:
Wat is er mis mee?

Hier doet ie het gewoon.
Ik kreeg zo'n vreemd bericht dat ik mijn pagina moest herladen ofzo.
Met Ctrl+R in Firefox is het weer ok gekomen.

:: GigaByte P35C-DS3R :: Q6600 ::.Corsair 2x 2Gb CM2X2048-6400C5 :: Sapphire HD3870 :: X-Fi Xtreme Gamer :: Watercooled --> homepage :: Corsair 520HX psu ::

Heb eindelijk mijn setup compleet geinstalleerd.

Onderdelen zijn:
Black Ice Extreme 240 rad
Dangerdan 120 rad
Cpu Apogee GTX
Pomp is een Laing DDC-1Plus met OCLabs XP plexi top.
alle verbindingen zijn 1/2" met 1/4" schroef aansluiting.
slang is masterclear, had 2 meter besteld en was net genoeg :D

Fotos verkleind voor de azijnpissers :P

http://www.plaatjesupload.nl/img34/1202842218-040.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/img34/1202842218-051.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/img34/1202842218-052.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/img34/1202842218-054.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/img34/1202842218-055.jpghttp://www.plaatjesupload.nl/img34/1202842218-066.jpg

Bovenin en onderin heb ik 2 radgrillz geplaats.
Ik kan eventueel op verzoek nog wel specifieke fotos maken :)

Ik ben iig hardstikke blijk 8)

BTS wijzigde dit bericht 12-02-2008 19:53 (102%)

www.highflow.nl

Wat mot je?!?
Reg. datum: 13 januari 2005

Damn :|
Wat een bende :P
Ik zou zeggen aan kant maken die boel!!!

Bedoel je het snoerwerk of de slangen, want de slangen kan niet meer, zit vast, en de rest heb net ff snel gedaan dus ben nog niet helemaal klaar.

En het reservoir zit op een strategische plek, nou kan ik em makkelijk bijvullen, wat nog nodig is.
Ook zat ik een beetje met slang tekort waardoor ik dus even moest improviseren.

www.highflow.nl

Kan je de plaatjes even resizen. 1632 pixels breed is aardig wat meer dan de 570 breed die de bedoeling is.

Verder mooi dat het in elkaar zit en goed werkt maar ik zou idd ook de boel wat netter maken. Waarom maak je het reservoir en de pomp niet gewoon vast aan de kast ?

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: