Bovenaan deze pagina kan je hem bekijken:
http://memoryleak.be/lan/index.php
Ik denk dat de tekst nog niet goed is, misschien een ander lettertype ? suggesties ?
Be PWN-ed Server specs
GoT Index » Graphics » [2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 12
Pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Be PWN-ed Server specs
Be PWN-ed Server specs
quote:Tjeemp schreef op maandag 21 juli 2008 @ 02:46:
Vooral nummer 2 en 3 vind ik heel erg vet.
Doe je eigenlijk het kleuren van de vectoren volledig handmatig of niet? Het ziet er iig strak uit.
Je kunt natuurlijk kijken hoe je een achtergrond in die stijl kunt krijgen (natuurlijk kan je dan natuurlijk afhankelijk van de plaat kiezen of je die gebruikt of niet). Misschien is iets met de wazige achtergrond van een foto (het off-focus deel) wel leuk hiervoor.

daar had ik nog niet echt bij stil gestaan. maar thnx voor de tips, zo ziet ie er natuurlijk nog dynamischer uitquote:R-Duin schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 07:25:
Ten eerste: Nu laat je geen logo zien, maar een header. (Kan zijn dat je logo in je header verwerkt is)
Ten tweede: Je reflectie mag wel een update krijgen. Sowieso lijkt het mij niet, dat wanneer je rood reflecteerd, je grijs krijgt. Daarnaast is je reflectie erg aanwezig. Misschien een idee om de opacity wat lager te zetten ? En een klein tipje, je zou de reflectie ook kunnen transformen, zodat er wat meer dynamiek in zit.
Ten derde: Leuk bedacht.
[afbeelding]
Zoiets bedoel ik dan.

The time has come
Serenity wijzigde dit bericht 01-08-2008 17:28 (95%)
Reden: Verkeerde topic aangeklikt
Why don't you go poke the plant for a while.
woow dat ziet er vet uitquote:Jurryt schreef op zondag 20 juli 2008 @ 18:21:
Dan zou ik ook graag even mee willen doen aan deze topic
Hier enkele werken van mij. De style die ik graag goed naar voren wil brengen is een combinatie van 'foto, vector en line art'. Ik denk dat je deze stijlen fantastisch kunt mixen/omvormen tot 1 style.
Check www.jurgt.nl (binnenkort nieuwe website) en http://jurryt.deviantart.com (Recent werk) voor mijn werk.
Even voor toevoeging;
Wat je onderstaand vooral ziet zijn mensen op wit. Natuurlijk wil ik deze style nog meer op die manier uitbreiden om het te claimen, maar ik ga binnenkort ook afbeeldingen proberen met 'meer sfeer'.
Afijn, genoeg gelult
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
-- -- -- -- -- -- en ander soort werk
[afbeelding]
[afbeelding]
thanks =) comments etc zijn natuurlijk welkom.
Canon EOS 450D 18-55 f/3,5-5,6 IS, 55-250 IS [DPC] member moooooh [GoT]WP member, klik klik
Danku veer de feedback duidelijk en opbouwendquote:Jurryt schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 14:40:
ZypherNL:
Wat wil je voorstellen met het logo?(...)Voor mij zie ik nu een elfje en Althans, dat is mijn redenering.
ZypherNL wijzigde dit bericht 04-08-2008 01:02 (4%)
The time has come
Ik vond het elfje juist wel sterk, deed meteen denken aan "Pixiedust". Ik vond alleen het puntje onder de tweede X weer storend. Het voegt imho niets toe, en met je aparte lettertype, elfje en grond 'schaduw' is het al druk genoeg zonder die stip.quote:Jurryt schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 14:40:
ZypherNL:
Wat wil je voorstellen met het logo? Hoe wil je over komen? Voor mij zie ik nu een elfje en wordachtige lettertype onder het logo.
[snip]
Hoe doordachter een logo, hoe sterker het logoAlthans, dat is mijn redenering.
wacco webstack - blog - low budget, open source VGA compatible video card | homeserver

If you don't want to know the answer, don't ask the f###ing question!
Eerst wou ik dit ook zo doen (rond), maar later vond ik dit strakke toch mooier.quote:Schuey schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 00:13:
Ik zou, met het oog op de vorm in de header, de zijkantjes van de menubalk nu niet zo keihard schijn doen, maar ook mooi rond. Dat springt wat in het oog, en komt ook verder nergens echt terug. Verder lekker strak idd, zonder fratsen
Paar puntjes die ik heb betreffende je ontwerp:quote:
cc_tuner wijzigde dit bericht 05-08-2008 16:18 (9%)
plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl.
Als ik zo vrij mag zijn:quote:chpbjorn schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:19:
Heb de header een klein beetje veranderd:
de komma is nu weg en er zit schaduw onder 'volks' zodat het niet lijkt alsof die weg zakt in het blauw...
GoT Index » Graphics » [2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 12
Pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona