Wii friend code: 6460 7247 0127 7819
[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 5
Pagina: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 last
Nieuw TopicBerichten: 109
Reg. datum: 11 augustus 2005
Reg. datum: 11 augustus 2005
HDCP misschien??quote:BlackiE1982 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:18:
Al de instelling pixelmapping 1:1 gezet....
Anders een beveiling (naam ben ik vergeten) die op nieuwe monitoren en videokaarten zitten, iets afkort met 4 letters..
Is nu aan het bedenken welke PC ik zal samenstellen voor 1800 euro...
Reg. datum: 30 oktober 2007
Reg. datum: 30 oktober 2007
Zoals jullie weten werkt de KDL-32D3500 prima met Casema DVB-C en een Alphacrypt kaartje.
Ik zit er aan te denken om over te stappen op zo'n alles-in-1 pakket van Ziggo (liever geen commentaar op deze gedachte
. Dan krijg ik ook een nieuw irdeto kaartje van Ziggo als ik het goed begrijp.
Nu is mijn vraag, heeft iemand al ervaring met de nieuwe Irdeto kaartjes van Ziggo. Werken deze prima?
Ik wil voorkomen dat ik straks weer een extra doosje met zo'n ouderwetse analoge scartkabel aan mijn TV heb hangen.
Ik zit er aan te denken om over te stappen op zo'n alles-in-1 pakket van Ziggo (liever geen commentaar op deze gedachte
Nu is mijn vraag, heeft iemand al ervaring met de nieuwe Irdeto kaartjes van Ziggo. Werken deze prima?
Ik wil voorkomen dat ik straks weer een extra doosje met zo'n ouderwetse analoge scartkabel aan mijn TV heb hangen.
Je moet me niet altijd serieus nemen
, maar dit vind ik geen fout. Met grote letters 'incl. tv' vind ik geen fout. Dit is gewoon consument pesten.
Weer ontopic:
idd, ik zocht naar HDCP
Weer ontopic:
idd, ik zocht naar HDCP
:: BlackiE :: Mijn systeem :: PS Gamer ID: BlackiE_Nl
Reg. datum: 19 december 2007
Reg. datum: 19 december 2007
Wij hebben de KDL-32W4000 en hebben ook onze laptop een keer aan de TV gehangen via HDMI. De laptop (BTO) heeft een eigen HDMI uitgang en hij was op de HDMI 3 ingang (aan de zijkant) ingeplugd. De laptop herkende de TV automatisch en vroeg welke modus hij moest selecteren (duplicate desktop of alleen op extern scherm). Ik koos voor de laatste optie. Het scherm van de laptop werd zwart, en op de TV verscheen na enkele seconden het bureaublad van de laptop. De resolutie was gelijk 1080p. Dat heb ik ook gecheckt op de laptop. De tv gaf toen nog niet het volledige bureaublad weer, hij paste een kleine overscan toe. Dat heb ik toen opgelost door: <MENU> / <Instellingen> / <Instellingen> / <Beeldbereik> / <Hoge resolutie>. Zodoende heeft hij nu 1:1 pixelmapping als de laptop aan de tv is aangesloten. Hopelijk helpt dit.quote:cjdijk schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:47:
In elk geval bedankt, ineens wel enige reakties.Als ik het zo hoor, kan ik toch maar beter mijn 40W4000 behouden. Werkend krijg ik het zelf nog niet, maar in elk geval weet ik nu dat de tv het zou moeten kunnen. Dus moet ik nog even verder zoeken naar een oplossing.
Misschien dat iemand mij dan stap voor stap wil uitleggen wat ik moet doen. Eigenlijk wil ik liever geen andere computer kopen. Deze huidige pc heb ik speciaal voor bij mijn tv gekocht (2 jaar geleden). Voorlopig geen budget voor een nieuwe, mijn auto is ook weg voor een dure reparatie.![]()
Even wat feiten over mijn computer. Het is een Asus Pundit-R "barebone/mini" pc met de volgende uitgangen: d-sub, dvi, composiet, s-video, line-uit, sp-dif. De grafische kaart is agp (on-board), ati radeon 9100 igp, 128MB video geheugen, tot maximaal 2048x1536, waaronder ook 1920x1080@60Hz.
Zojuist even mijn tv gereset, en even gezocht naar "Home > Screen Settings > Display Area > Full Pixel." Is dat "Home > Instellingen > Beeldregeling > Beeldbereik"? Als ik hem op hdmi 1 heb staan zegt mijn tv "Niet beschikbaar voor huidig signaal"?
Reg. datum: 12 februari 2005
Reg. datum: 12 februari 2005
Ik lees hier van alles over 1:1 pixelmapping.. Heeft een 32T3000 dat ook?
Reg. datum: 14 oktober 2007
Opvallend ook dat MediaMarkt de 40W4000 zo uitdrukkelijk aanprijst om de ingebouwde DVB-C/DVB-C(HD) tuners. Dit terwijl deze tuners door Sony zelf niet ondersteund worden. Het lijkt me dat als deze tuners dezelfde problemen blijken te hebben als bijvoorbeeld de W3000 dat je dan MediaMarkt daar op kan aanspreken.quote:RoelJewel schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:38:
[afbeelding]
Over misleidend adverteren gesproken.... Of krijg je bij MediaMarkt (Maastricht) én 200 euro korting én een gratis tv?Lijkt me niet....
In de gedrukte folder in de bus stond overigens in de kleine lettertjes dat je die 200 euro via Philips retour kreeg.
Reg. datum: 18 april 2008
Ik heb de interne decoder van mijn 40w4000 uitgeprobeerd met een Alphacrypt module met software update 3.14 waarin ik de @home smartcard heb gedaan. Ik heb een digitaal extra en een HD abonnement.
Het grootste deel van de zenders is te ontvangen; jammer dat ik vwb HD alleen de zenders History channel HD en Discovery HD kan ontvangen, maar wel in een 1080 beeld. De beeldkwaliteit is m.i. prima van de zenders.
Ik zal nog eens nagaan welke zenders niet via de interne decoder zijn te ontvangen. Weet iemand exact waaraan dit ligt.
Het grootste deel van de zenders is te ontvangen; jammer dat ik vwb HD alleen de zenders History channel HD en Discovery HD kan ontvangen, maar wel in een 1080 beeld. De beeldkwaliteit is m.i. prima van de zenders.
Ik zal nog eens nagaan welke zenders niet via de interne decoder zijn te ontvangen. Weet iemand exact waaraan dit ligt.
Reg. datum: 26 augustus 2006
Reg. datum: 26 augustus 2006
Een hardnekkig misverstand, maar bij problemen/defecten met een apparaat kun je ALTIJD de betreffende winkel aanspreken. Je hebt namelijk een koopovereenkomst met MediaMarkt en niet met Sony/Philips/Samsung etc. Zij moeten het voor je oplossen en mogen je dus niet doorverwijzen naar de fabrikant.quote:G038 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:31:
[...]
Opvallend ook dat MediaMarkt de 40W4000 zo uitdrukkelijk aanprijst om de ingebouwde DVB-C/DVB-C(HD) tuners. Dit terwijl deze tuners door Sony zelf niet ondersteund worden. Het lijkt me dat als deze tuners dezelfde problemen blijken te hebben als bijvoorbeeld de W3000 dat je dan MediaMarkt daar op kan aanspreken.
Reg. datum: 27 maart 2003
Reg. datum: 27 maart 2003
Ik ben van plan om - zodra beschikbaar bij een specifieke winkel - de 46W4000 te kopen. Over de tv heb ik al geen twijfels meer, en deze zal dan ook mijn huidige Sony CRT vervangen. Met de TV wil ik thuis helemaal 2.0 gaan, en ben nu aan het nadenken over mijn set-up.
Uiteraard gaat er een PS3 (met NAS, maar dat terzijde) aan hangen om al mijn multimedia gedoe erop af te spelen. Hierbij wil ik wel een Hifi set zonder dvd-speler aanschaffen van Sony (Bravia Sync, zelfde design
), omdat de speakers van de tv zelf uiteraard niet aan mijn wensen zullen voldoen. Mijn vraag is echter of je de PS3 kunt aansluiten op een set met zowel een HDMI in- als uitgang. Dus PS3 > Receiver > TV. De PS3 kan het a/v zowel gezamenlijk via HDMI als gescheiden met HDMI/optisch versturen, maar ik weet dus niet zeker of dan ook het video-signaal via de receiver naar de tv wordt verstuurd. Ik zit onder andere te twijfelen over de HT-SS1300 en de HT-SF1300. Beiden beschikken over 3x HDMI in en 1x out.
Heeft iemand al een dergelijke setup, en zal dat werken i.c.m. de PS3?
Uiteraard gaat er een PS3 (met NAS, maar dat terzijde) aan hangen om al mijn multimedia gedoe erop af te spelen. Hierbij wil ik wel een Hifi set zonder dvd-speler aanschaffen van Sony (Bravia Sync, zelfde design
Heeft iemand al een dergelijke setup, en zal dat werken i.c.m. de PS3?
Reg. datum: 26 november 2005
http://www.digitalekabeltelevisie.nl/techniek/tvhome.shtmlquote:goodLUCk schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:27:
Ik heb de interne decoder van mijn 40w4000 uitgeprobeerd met een Alphacrypt module met software update 3.14 waarin ik de @home smartcard heb gedaan. Ik heb een digitaal extra en een HD abonnement.
Via de bovenstaande link vind je een overzicht van alle kanalen die Ziggo/@Home op de kabel zet inclusief de verdeling van de kanalen over de Transport Streams. Die Transport Streams worden vervolgens afhankelijk van de regio waarin je woont op een bepaalde frequenties doorgegeven. De juiste frequentie tabel voor jouw regio kan je via de bovenstaande link vinden aan de hand van het netwerk ID dat je in een aanbevolen ontvanger moet invoeren. Dat is ook aan te bevelen bij de Sony TV's omdat de tuner anders nog wel eens frequenties over het hoofd wil zien.
Bepaal aan de hand van het kanalen overzicht welke kanalen je TV niet gevonden heeft en kijk of die kanalen toevallig in een bepaalde Transport Streams zitten. Op die manier kan je snel achterhalen welke frequenties de TV allemaal heeft overgeslagen wat mogelijk kan duiden op een slecht signaal.
De TV hoort overigens alle kanalen te vinden ongeacht of die kanalen nu wel of niet tot je abonnement behoren. Je afgesloten abonnementen bepalen alleen welke van die gevonden kanalen je ook kan bekijken.
Voor alle duidelijkheid: Vul bij de Quick Scan instellingen ook het netwerk ID voor jouw regio, de frequentie en de symbolrate in. Dat verhoogt de kans dat de TV alle Transport Streams weet te vinden.
Reg. datum: 20 mei 2008
Reg. datum: 20 mei 2008
Hoezo ondersteund Sony deze HD tuners niet? Ik heb er zojuist 1 besteld vanwege oa de HD-tuner.
Het lijkt mij juist de beste en zuiverste vorm van HD tv kijken?
quote:G038 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:31:
[...]
Opvallend ook dat MediaMarkt de 40W4000 zo uitdrukkelijk aanprijst om de ingebouwde DVB-C/DVB-C(HD) tuners. Dit terwijl deze tuners door Sony zelf niet ondersteund worden. Het lijkt me dat als deze tuners dezelfde problemen blijken te hebben als bijvoorbeeld de W3000 dat je dan MediaMarkt daar op kan aanspreken.
Lees dit topic eens door en ook de voorgaande delen. Verder is er nog een specifiek topic voor alle problemen met directe DVB-C ontvangst voor de X3000, X3500 en W3000 serie hier op het forum. Een beetje research doen kan geen kwaad.quote:Sickboylz schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:05:
Hoezo ondersteund Sony deze HD tuners niet? Ik heb er zojuist 1 besteld vanwege oa de HD-tuner.
Ik ken de theorie. Op het moment dat de winkelier nooit heeft gezegd/geschreven dat de ingebouwde DVB-C behoort te werken kun je hem daar ook niet op aanspreken.quote:Purk schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:33:
[...]
Een hardnekkig misverstand, maar bij problemen/defecten met een apparaat kun je ALTIJD de betreffende winkel aanspreken. Je hebt namelijk een koopovereenkomst met MediaMarkt en niet met Sony/Philips/Samsung etc. Zij moeten het voor je oplossen en mogen je dus niet doorverwijzen naar de fabrikant.
Ik ben er al uit hoor. Mijn conclusie is, dat niet alle dvi uitgangen geschikt zijn voor hdmi. Het moet dus een redelijk recente grafische kaart zijn. In mijn geval heb ik besloten mijn mini-pc met onboard grafische kaart (ATI 9100 IGP), te verwisselen met een normale desktop, met agp slot. Daar inmiddels een nieuwere grafische kaart ingebouwd (NVIDIA GF6200). Het viel gelijk op, zelfs in "dos" zegt mijn tv nu 1080pquote:PASM89 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:01:
[...]
Wij hebben de KDL-32W4000 en hebben ook onze laptop een keer aan de TV gehangen via HDMI. De laptop (BTO) heeft een eigen HDMI uitgang en hij was op de HDMI 3 ingang (aan de zijkant) ingeplugd. De laptop herkende de TV automatisch en vroeg welke modus hij moest selecteren (duplicate desktop of alleen op extern scherm). Ik koos voor de laatste optie. Het scherm van de laptop werd zwart, en op de TV verscheen na enkele seconden het bureaublad van de laptop. De resolutie was gelijk 1080p. Dat heb ik ook gecheckt op de laptop. De tv gaf toen nog niet het volledige bureaublad weer, hij paste een kleine overscan toe. Dat heb ik toen opgelost door: <MENU> / <Instellingen> / <Instellingen> / <Beeldbereik> / <Hoge resolutie>. Zodoende heeft hij nu 1:1 pixelmapping als de laptop aan de tv is aangesloten. Hopelijk helpt dit.
Bios schermpje in full-hd

Dos schermpje in full-hd

Windows destop in full-hd

Dus iedereen bedankt voor de hulp, ik ben blij
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Je mag de rand van die TV wel eens schoonmaken. Er zit allemaal stof en spetters op...quote:
Reg. datum: 15 augustus 2001
Ik mis op mijn nieuwe 40W4000 geen enkel digitaal kanaal. Ik heb nog geen Alphacrypt, maar alle zenders, ook die op TS 396MHz komen in mijn lijst voor. Zie de discussie hier:quote:goodLUCk schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:27:
[LCD TV] Sony W3000 / X3000 / X3500 DVB-C Tuner Problemen
Vraag voor goodLUCk: werkte jou Aphacrypt zonder problemen in jouw 40W4000?
Ik moet er nog een aanschaffen en ben benieuwd of ik nog last krijg van het bekende hw-timing probleem....
Bedankt voor je (onderstaande) tip.
Ik heb een snelscan gedaan met het ID van 1111 (Brabant-Limburg) op een freq. van 420.000. Aansluitend kon ik alle kanalen op mijn tv weergeven die binnen mijn abonnementen vallen, zelfs ook alle HD kanalen. De beeldkwaliteit vind ik beter dan voorheen via mijn Samsung HD decoder.
Ik heb een snelscan gedaan met het ID van 1111 (Brabant-Limburg) op een freq. van 420.000. Aansluitend kon ik alle kanalen op mijn tv weergeven die binnen mijn abonnementen vallen, zelfs ook alle HD kanalen. De beeldkwaliteit vind ik beter dan voorheen via mijn Samsung HD decoder.
quote:ArChie schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:48:
[...]
http://www.digitalekabeltelevisie.nl/techniek/tvhome.shtml
Via de bovenstaande link vind je een overzicht van alle kanalen die Ziggo/@Home op de kabel zet inclusief de verdeling van de kanalen over de Transport Streams. Die Transport Streams worden vervolgens afhankelijk van de regio waarin je woont op een bepaalde frequenties doorgegeven. De juiste frequentie tabel voor jouw regio kan je via de bovenstaande link vinden aan de hand van het netwerk ID dat je in een aanbevolen ontvanger moet invoeren. Dat is ook aan te bevelen bij de Sony TV's omdat de tuner anders nog wel eens frequenties over het hoofd wil zien.
Bepaal aan de hand van het kanalen overzicht welke kanalen je TV niet gevonden heeft en kijk of die kanalen toevallig in een bepaalde Transport Streams zitten. Op die manier kan je snel achterhalen welke frequenties de TV allemaal heeft overgeslagen wat mogelijk kan duiden op een slecht signaal.
De TV hoort overigens alle kanalen te vinden ongeacht of die kanalen nu wel of niet tot je abonnement behoren. Je afgesloten abonnementen bepalen alleen welke van die gevonden kanalen je ook kan bekijken.
Voor alle duidelijkheid: Vul bij de Quick Scan instellingen ook het netwerk ID voor jouw regio, de frequentie en de symbolrate in. Dat verhoogt de kans dat de TV alle Transport Streams weet te vinden.
Vraag voor goodLUCk: werkte jou Aphacrypt zonder problemen in jouw 40W4000?quote:goodLUCk schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:34:
[...]
Ik moet er nog een aanschaffen en ben benieuwd of ik nog last krijg van het bekende hw-timing probleem....
Reg. datum: 12 oktober 2007
Reg. datum: 12 oktober 2007
Ben al langs aardig wat winkels gegaan om de 40w4000 te bekijken/kopen en ook internetwinkels aangeschreven. Maar de 40w4000 is toch moeilijk te krijgen. Kent iemand een winkel (mag ook internetwinkel zijn, mits nederlands model) waar de 40w4000 te krijgen is voor ongeveer 1400-1500 euro? (met daar bovenop de gratis tv)
De Alphacrypt heb ik sinds vanavond in gebruik en werkt prima !
quote:Megafaz schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:48:
[...]
Vraag voor goodLUCk: werkte jou Aphacrypt zonder problemen in jouw 40W4000?
Reg. datum: 19 maart 2006
Reg. datum: 19 maart 2006
Ook ik heb inmiddels mijn KDL40W400 besteld.
Hij wordt eind mei begin juni geleverd. Ik heb ervoor gekozen om hem bij de expert aan te schaffen. Na onderhandelen heb ik hem voor de prijs van 1599 gekregen en kreeg ik er een HDMI kabel twv 50 euries bij.
Kan niet wachten tot hij geleverd wordt. Ik ga voor de extra 20" tv voor boven op een slaapkamer.
Thanks voor alle info in dit topic..
Hij wordt eind mei begin juni geleverd. Ik heb ervoor gekozen om hem bij de expert aan te schaffen. Na onderhandelen heb ik hem voor de prijs van 1599 gekregen en kreeg ik er een HDMI kabel twv 50 euries bij.
Kan niet wachten tot hij geleverd wordt. Ik ga voor de extra 20" tv voor boven op een slaapkamer.
Thanks voor alle info in dit topic..
Mag ik vragen waar je hem hebt aangeschaft?quote:goodLUCk schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:23:
De Alphacrypt heb ik sinds vanavond in gebruik en werkt prima !
[...]
Eigenlijk hoort bij netwerk ID 1111 volgens mij als netwerk frequentie 356 MHz i.p.v. 420 MHz. Dat zou ook in je startpakket moeten staan dat je destijds bij de Samsung HD ontvanger hebt aangeschaft. Maar goed, als hij alles ook via die 420 MHz van Transport Stream 1 heeft gevonden dan zou ik er niet meer aan rommelen.quote:goodLUCk schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:34:
Volgt nu een belangrijke vraag: Voor netwerk ID 1111 dat gebruikt moet worden in Brabant-Limburg wordt Transport Stream 6 op de 396 MHz doorgegeven. Bij de 3000 series worden kanalen op die frequentie niet gevonden. Wil jij voor mij controleren of je de volgende kanalen hebt in de kanalenlijst en of je die ook weer kan geven mits ze tot je abonnement behoren tenminste:
Nickelodeon/Comedy Central
Eurosport
Animal Planet
MTV
TMF
Sport1
De alphacrypt heb ik gekocht via Ebay. Je kunt hem op meerdere plekken kopen. Let wel erop dat het de Classic versie is en niet de light.
http://www.alphacrypt.de/
http://www.alphacrypt.de/
quote:
Pagina: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 last
Dit topic is gesloten.