Hoofdcategorieën
Topicacties

[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 last

Nieuw Topic
quote:
TomWinkelmolen schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 23:39:
ik heb met onderhandelen de prijs van de 46x3500 op 2799 kunnen krijgen bij de MM (roermond, limburg)
Meteen besteld? :P :D. of meegenomen? :9~

mrc16 wijzigde dit bericht 18-05-2008 00:33 (3%)

Alles over glasvezel: http://www.glasvezel.nu/

Reg. datum: 08 oktober 2004

quote:
TomWinkelmolen schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 23:39:
ik heb met onderhandelen de prijs van de 46x3500 op 2799 kunnen krijgen bij de MM (roermond, limburg)
Hey, kun je me zeggen hoe je dat gedaan hebt? Ik heb het nog nooit gedaan en het lijkt me best zwaar. Hopelijk zal het me ook lukken, hoewel ik daar mijn twijfels over heb.
Ik wou bij de MM zowel de PS3 als de 46X3000 kopen, is er een kans dat ik enige korting zal kunnen krijgen? :S

"Hoe vrolijker je bent, hoe meer je nog hebt te leren." Don Herold.

Hans favoriete radiostation

Wel apart dat ik de enige hier ben, die een computer op z'n 40W4000 heeft aangesloten. Tenminste ik hoor niemand hierover. Is er al iemand die 1920x1080 aan de praat heeft? Bij mij lukt het wel via d-sub, maar dan is het beeld niet beeldvullend, en is dat ook niet bij te stellen, want dan zegt de tv dat de resolutie niet ondersteund wordt. 1920x1080 via hdmi werkt zowiso niet. Mijn computer ziet de tv wel gewoon als een monitor van 1920x1080@60Hz, maar het beeld blijft zwart.

Ik overweeg zelfs mijn 40W4000 om te ruilen voor het oudere model 40W3000, gezien die wel gewoon (volgens de gebruiksaanwijzig) die resolutie aan kan. Maar ik vraag me af ruilen zowiso een mogelijkheid is, en of de 40W3000 weer andere minpuntjes heeft. Niet te geloven eigenlijk dat dit kan, hoe kun je nu als fabrikant een nieuwer model uit dezelfde serie, mindere specs geven? Of zou er nog een nieuwe firmware komen voor de 40W4000? Of ligt het aan mijn PC?

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

quote:
Joop schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:42:
[...]

Dat is inderdaad de USA Roadmap. De UK Roadmap (die waarschijnlijk grotendeels hetzelfde zal zijn als de rest van de EU) is ook gelekt:

[afbeelding]
Ben benieuwd wanneer de x4500 daadwerkelijk leverbaar zal zijn :)

Reg. datum: 18 mei 2008

Op HDTVtest is alvast een deel van hun review van de 40w4000 te lezen:

Due to popular demand, we've decided to release the first few bits of the Sony KDL40W4000 review... the rest should be ready in 48-72 hours.

http://www.hdtvtest.co.uk/Sony-KDL40W4000/

Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
Joop schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:42:
[...]

Dat is inderdaad de USA Roadmap. De UK Roadmap (die waarschijnlijk grotendeels hetzelfde zal zijn als de rest van de EU) is ook gelekt:

[afbeelding]
De V4500 komt ook in 37 inch:
Link naar kieskeurig.nl

Wel vreemd dat Sony alle 32 en 40+ inch in Full HD heeft, maar alle 37 inch modellen (die er dus precies tussenin zitten) niet... :? Zo'n V4500 zou met die kleur rand waarschijnlijk perfect bij de PS3 passen.

Jorn1986 wijzigde dit bericht 18-05-2008 10:39 (5%)

Reg. datum: 18 mei 2007

@ maxap: Gewoon een beetje onderhandelen, m'n oom had ook een nieuwe tv nodig, en hij wou graag de 46X3500. Helaas had m'n oom gezegd dat ie het op het internet voor ¤2600,- kon krijgen, klopt niet echt, en kreeg natuurlijk dat hele verhaal van die verkoper over internet zaken.

Toen zei ik gewoon dat ik em kon krijgen voor ¤2750,- in een normale winkel met volledige service etc. Opeens zei hij dat hij hem voor ¤2700,- wel wou meegeven...

De winkel weet ik helaas niet meer uit mijn hoofd, maar het schijnt een bekende in Rotterdam te zijn, had die man nl. aan de telefoon, was zelf niet in de winkel.

Succes in ieder geval! :)

P.S.: Hier zit een gelukkige 46W2000 bezitter. :D Moet alleen nog eens de juiste instellingen opzoeken, hoewel het er standaard al prima uitziet.
Reg. datum: 31 december 2006

quote:
maxap schreef op zondag 18 mei 2008 @ 01:49:
[...]

Hey, kun je me zeggen hoe je dat gedaan hebt? Ik heb het nog nooit gedaan en het lijkt me best zwaar. Hopelijk zal het me ook lukken, hoewel ik daar mijn twijfels over heb.
Ik wou bij de MM zowel de PS3 als de 46X3000 kopen, is er een kans dat ik enige korting zal kunnen krijgen? :S
gewoon langs gaan en een wat oudere verkoper aanspreken. Van te voren even op internet wat research doen naar de prijzen. Ik kon de 46x3500 via internet b.v. voor 2600 euro krijgen. Dan vertel je tegen die verkoper gewoon dat je dat toestel voor die prijs kan krijgen. Helaas doe je voor die prijs niet mee aan die sony actie, terwijl ik graag een kleiner toestel voor op mn kamer erbij wou hebben. Daarbij komt dat je via een gewone winkel makkelijker langs kunt komen als je problemen ondervind.

Nou goed. Ik was al ergens anders langs geweest om te onderhandelen, en zei konden mij de tv waarschijnlijk voor +- 2900 verkopen (IT's roermond). Ik dat gezegd bij die MM (retailpark roermond). Omdat zij de laagste prijs garantie hebben zouden (daar stond de tv voor 3500 euro te koop) moesten ze zoieso onder die prijs zitten. Die verkoper bij de MM ging het even navragen en hij kon m mij verkopen voor 2800 euro.

Ik wou eigenlijk het toestel zien te krijgen voor 2700 euro (was EIGENLIJK mijn max budget), en ging even langs bij de tummers (ligt langs de MM in roermond) om daar even te onderhandelen. Zij kwamen op dezelfde prijs uit als de MM en heb m daar maar gewoon gekocht voor 2800 euro.

Ik ben een aantal dagen geleden terug geweest bij de MM en daar staat nu de tv als 'speciale aanbieding' voor 2799 te koop.

Jammer is wel dat tummers het toestel niet op voorraad had. In eerste instantie zou de tv binnen 2 dagen geleverd moeten worden, maar dit is uitgelopen tot eind mei (een paar weken). MM had de tv op voorraad. Mij maakt het wachten nu nog niet zo heel veel uit, aangezien ik nog even moet wachten op een tv-meubel, maar was toch wel enigzins teleurgesteld. Ik heb de 2800 euro aanbetaald, maar als het me echt te lang gaat duren ga ik gewoon naar de MM.

Reg. datum: 13 september 2003

quote:
maxap schreef op zondag 18 mei 2008 @ 01:49:
[...]
Het hangt een beetje van de verkoper af natuurlijk, maar in Arnhem bij de MM ging het ongeveer zo:

Ik sta te kijken bij de 40x3500. Verkoper komt eraan. Ik vraag eerst wat praktische zaken over hun garantie, leverbaarheid en bezorgkosten (ik heb zelf geen auto). Daarna zeg ik gewoon dat ik bij diverse winkels aan het langs gaan ben, en overal even de prijzen vergelijk. Maak terstonds even de opmerking dat ie op internet wel heel goedkoop is (vanaf zo'n 2200) maar om het niet te veel als een 'aanval' te laten blijken zeg ik meteen dat dan de Sony EK actie niet geldt en dat ik me wat bezorgd maak over de garantie bij zo'n internet winkel. Eigenlijk zonder dat ik er verder om hoefde te vragen gaat de verkoper naar een van computer terminals, loopt wat te rommelen, laat me nog even de inkoops prijs zien (ergens in de 2100) en stelt voor dat ik het toestel voor ongeveer 2500,- kan krijgen.

Omdat ik zelf ook eigenlijk absoluut geen onderhandelaar ben heb ik bedankt, nog even wat over de techniek van het toestel gebabbeld, en gezegd dat ik eerst nog wat meer winkels ga bekijken maar deze prijs zeker heel serieus mee neem.

Als ik -echt- voor het toestel ga neem ik m'n vriend mee naar de winkel. Die is wat meer een smooth talker en wellicht dat er dan nog wat meer van die 2500,- af kan. Die zegt meer dingen als "Kom op peter (als de verkoper peter heet), we weten allemaal dat jij ook je bonus moet halen. Laten we nou niet moeilijk doen over die 75,- want voor deze en deze prijs neem ik hem gewoon nu mee en hebben we allebei een leuk weekend". Nja, of zoiets dan :P

Maar het hangt ook van de verkoper af. Een kennis van me ging afgelopen vrijdag heel serieus met de intentie om die avond te kopen naar de MM in Amsterdam, oa naar aanleiding van mijn verhaal met de 40x3500 bij de MM in Arnhem. Daar stond het zelfde toestel voor de antieke prijs van 2999,- maar men wilde er geen cent vanaf doen. Hij was naar zeggen een half uur bezig geweest, maar 2999,- was hun prijs en 2999,- bleef hun prijs...

Ruim baan voor de geemancipeerde vrouw!

Hmm, ik ben 18 jaar en nog student. Ik had een beetje het gevoel alsof ik totaal niet serieus zou worden genomen als ik binnen zou komen lopen en onderhandelen over de prijs van een toestel wat in de winkel 3500 kost. Je moet iig niet zo'n jonge verkoper aanspreken, aangezien die over het algemeen toch niet veel kunnen regelen en eigenlijk alleen maar informatie kan verstrekken over technische specificaties ed. De MM heeft dus die laagste prijs garantie. Als je dan langs gaat bij een andere winkel die in de buurt ligt, en waar ze het toestel voor een lagere prijs verkopen moet je met bewijs de MM binnenlopen en dit laten zien. Bij de MM MOETEN ze dan op die prijs gaan zitten, en vaker nog eronder.

Het laatste wat je moet doen is jezelf in een hoekje laten lullen. Gewoon met een redelijk prijsvoorstel komen en als ze niet accoord gaan moet je ze gewoon zeggen dat je het te veel vind, boven je budget gaat (of om welke reden dan ook je niet meer (over) hebt voor die tv) en zeggen dat je dan wel ergens anders gaan kijken als ze echt niets kunnen doen om in de buurt van jou prijs te kunnen komen. Winkels willen graag tevreden klanten, en zullen mits je serieus bent, je ook niet zomaar weg 'sturen'

Reg. datum: 15 augustus 2001

quote:
plaster schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:02:
[...]

`keb een KDL 40 d 3000 en bij mij verscijnen er twee groene pijltjes links boven in het ttxt scherm zodra de eerste subpagina in hetgehuegen geladen is.
Als ik hetgoed begrepen heb is dat wat je bedoeld?
Ja dat bedoel ik. Die pijltjes heb ik nog niet ontdekt.
Wat bedoelt men eigenlijk in de specs met 1000 pagina's geheugen? Ik nam aan dat op de achtergrond dan alle 1000 pagina's worden ingelezen, zodat je niet hoeft te wachten, maar regelmatig moet ik toch even wachten op de juiste pagina.
Toch vreemd dat ik niet door de subpagina's kan lopen....

Ik ben vanaf komende week ook de gelukkige eigenaar van een 40X3500, gisteren online besteld. Eindelijk full hd kijken met mn ps3 :)

>> Signature?

Weet iemand iets over de (beeld) kwaliteit x3500 vs w4000? Nergens een review oid kunnen lezen hierover...

Reg. datum: 27 maart 2003

Het eerste gedeelte van de review van hdtvtest.co.uk is online, de rest volgt binnen 1 á 2 dagen :)

quote:
cjdijk schreef op zondag 18 mei 2008 @ 07:46:
Wel apart dat ik de enige hier ben, die een computer op z'n 40W4000 heeft aangesloten. Tenminste ik hoor niemand hierover. Is er al iemand die 1920x1080 aan de praat heeft? Bij mij lukt het wel via d-sub, maar dan is het beeld niet beeldvullend, en is dat ook niet bij te stellen, want dan zegt de tv dat de resolutie niet ondersteund wordt. 1920x1080 via hdmi werkt zowiso niet. Mijn computer ziet de tv wel gewoon als een monitor van 1920x1080@60Hz, maar het beeld blijft zwart.

Ik overweeg zelfs mijn 40W4000 om te ruilen voor het oudere model 40W3000, gezien die wel gewoon (volgens de gebruiksaanwijzig) die resolutie aan kan. Maar ik vraag me af ruilen zowiso een mogelijkheid is, en of de 40W3000 weer andere minpuntjes heeft. Niet te geloven eigenlijk dat dit kan, hoe kun je nu als fabrikant een nieuwer model uit dezelfde serie, mindere specs geven? Of zou er nog een nieuwe firmware komen voor de 40W4000? Of ligt het aan mijn PC?
Helemaal niemand die een computer op z'n 40w4000 heeft aangesloten? Ik zou bijna gaan denken dat ik per abuis op www.fok.nl zit te posten. Of ben ik nu zo'n uitzondering? Het valt me nu ook op trouwens dat de 40w3000 (oud model) 200 euro duurder is dan de 40w4000 (nieuw model). Zou dat de reden zijn dat de 40w3000 wel 1920x1080 via een pc aankan, en de 40w4000 niet. Het lijkt alsof de 40w4000, minder is kwa specs dan zijn voorganger, de 40w3000. Of vergis ik mij?

Reg. datum: 18 mei 2007

Zelf ben ik 15 jaar. :) Wat werkt is een ouder persoon meenemen, je vader bijvoorbeeld. En dan doen alsof het toestel voor hem is, en jij wat research heb gedaan.

Zo is het bij ons ook echt het geval, en is het makkelijk om bij de MM er af te dingen. Toen gedaan toen de W2000 serie er net was.

Daarna op internet besteld, is toch niks geworden, order geannuleerd.

Uiteindelijk gewoon naar It's gegaan, gezegd dat ik het voor zoveel bij de concurrent kon krijgen, maar omdat ik meer ervaring bij It's heb (echt waar) wil ik liever hier bestellen voor dezelfde prijs. Geen probleem.

EDIT: En natuurlijk geen cent aanbetaald.

SChief wijzigde dit bericht 18-05-2008 13:50 (8%)

ik ga voortaan ook nix meer aanbetalen! Dat ik dit heb gedaan is omdat ze me zeiden dat de tv binnen 2 dagen binnen zou zijn... Niet dus! Achja, beter laaat dan nooit :+

Reg. datum: 18 april 2008

Vandaag een blue ray film (1080p) bekeken op mijn 40w4000. Film speelde ik vanaf mijn Sony VIAO FZ31Z, die was verbonden met HDMI aan de TV. Op de laptop werd de tv herkend en kon ik instellen op 1080p/1920×1080. Echter bij weergave van de film gaf het TV scherm aan 1280×720.
Heeft iemand een verklaring waarom ik de 1080p weergave niet heb.

Reg. datum: 14 oktober 2007

:9~
quote:
EmRuTToY schreef op zondag 18 mei 2008 @ 13:40:
Het eerste gedeelte van de review van hdtvtest.co.uk is online, de rest volgt binnen 1 á 2 dagen :)
Goed om te zien dat Sony eindelijk iets aan die grote informatie 'vaandels'/banners doet bovenin het scherm.

weet je zeker dat je uitgangssignaal 1080p was?

Reg. datum: 02 april 2008

Ik heb de knoop doorgehakt ik ga mijn W2000 vervangen voor een W4000 al wil ik dat doen zonder verlies te lijden... De W2000 is momenteel moeilijk te vinden dus misschien is er wel iemand die bereid is om een goed prijsje te geven aan een praktisch nieuwe (3 maanden) TV met 5 jaar serviplus garantie

Reg. datum: 18 april 2008

Op de laptop kon ik, vwb de extern herkende TV, kiezen voor 1080p.
Ik ga er vanuit dat het uitgangssignaal via HDMI vanuit de laptop ook 1080p is.
quote:
TomWinkelmolen schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:11:
weet je zeker dat je uitgangssignaal 1080p was?

goodLUCk wijzigde dit bericht 18-05-2008 16:35 (17%)

quote:
goodLUCk schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:31:
Vandaag een blue ray film (1080p) bekeken op mijn 40w4000. Film speelde ik vanaf mijn Sony VIAO FZ31Z, die was verbonden met HDMI aan de TV. Op de laptop werd de tv herkend en kon ik instellen op 1080p/1920×1080. Echter bij weergave van de film gaf het TV scherm aan 1280×720.
Heeft iemand een verklaring waarom ik de 1080p weergave niet heb.
Dat is bij mij ook de maximale resolutie die ik via hdmi krijg (pc). Zodra ik de resolutie hoger instel gaat het hdmi beeld op zwart. In de gebruiksaanwijzing van mijn 40W4000 staat trouwens dat hij ook 1360x768 moet kunnen, bij zowel d-sub als bij hdmi. 1920x1080 wordt zowiso niet genoemd. Hoewel 1920x1080 via d-sub wel werkt (met 2 zwarte balkjes links en rechts).

Reg. datum: 26 november 2005

quote:
G038 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:10:
Goed om te zien dat Sony eindelijk iets aan die grote informatie 'vaandels'/banners doet bovenin het scherm.
Tja, hij staat nog steeds bovenaan het scherm. Als Sony wat beter zou luisteren naar het klanten dan had ik eerlijk gezegd verwacht dat hij ondertussen wel onderaan het scherm zou staan of desnoods instelbaar.

Is er ondertussen al iemand met zo'n W4000 die aan het testen is geweest met DVB-C ontvangst?

XB360: OctagonQontrol
Reg. datum: 21 mei 2003

Heeft iemand al gezocht/gekeken/ervaring tussen de 40W4000 en de 46W4000? Op de site van Sony, alhoewel ik kan voorstellen dat 'ie nog niet helemaal up to date is, staat namelijk een verschil tussen de gebruikte Bravia Engine waarbij de 40W een betere engine lijkt te bevatten dan de 46W. Gezien het feit FullHD vs. kijkafstand, denk ik dat een 46" me beter gaat bevallen maar dan wil ik eigenlijk wel even weten in hoeverre die Bravia Engine anders/gelijk is.

Iemand enig idee?

Pagina: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: