Gathering of Tweakers

Quicksearch
Goed avond

Heb hem gekocht bij impact retail ( it's, modern, prijstopper, bestfive )

En zijn inderdaad nog niet leverbaar de eerste partij die binne kwam ging meteen naar de winkels als show model
Maar goed eentje ging er dus mee deze kant in :-)

bij deze de foto's / wat snel genomen rest volgt

Zijn beelden van uitzendign in sd via hd360 samsung

http://i93.photobucket.com/albums/l67/marco013/P1020122.jpg

http://i93.photobucket.com/albums/l67/marco013/P1020131.jpg

http://i93.photobucket.com/albums/l67/marco013/P1020124.jpg

Vanavond nog even met de instellingen spelen / tot nu bevalt hij super

quote:
et36s schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:59:
Ben benieuwd naar de foto's Marco013 en waar heb jij die TV gehaald? Op Internet lijkt hij nergens leverbaar. Gelukkig begint het EK pas op 7 Juni :)
Volgens mij heeft videopartner.nl 'm wel. Ongeveer 1270 euro.

Canon 40D - Canon 17-40 f/4L - Canon 70-200 f/4L - Canon 50 1,8 II - Canon BG-E2N

quote:
marco013 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:26:
Goed avond

Heb hem gekocht bij impact retail ( it's, modern, prijstopper, bestfive )

En zijn inderdaad nog niet leverbaar de eerste partij die binne kwam ging meteen naar de winkels als show model
Maar goed eentje ging er dus mee deze kant in :-)

bij deze de foto's / wat snel genomen rest volgt

Zijn beelden van uitzendign in sd via hd360 samsung

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Vanavond nog even met de instellingen spelen / tot nu bevalt hij super
Ik heb een vraagje: Me pa is ook op zoek naar een nieuwe tv en heeft de w4000 ook op het oog. Is het mogelijk om bij die tv het kaartje van je Digitale Tv in de tv te stoppen of heb je daar ook die AlphaCrypt voor nodig dat je weet?

Ik hoor graag van je.

Denk dat je wel die AlphaCrypt nodig hebt , zit nu een soort van kaart in van plastic maar is veel groter als je kaatje van digitale tv dus denk dat je kaartje weer in een soort module moet en die kan dan in je tv.

Maar heb begrepen dat dit nu alleen maar kan via digitene en de andere aanbiders nog niet zo ver zijn.
Dus voorlopig maar met de Samsung verder , maar als @home( Ziggo) het aangaat bieden zou super zijn . weer een kastje minder alleen de vraag is kommen dan ook de hd kanalen door

Reg. datum: 08 oktober 2004

quote:
marco013 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:26:
Wat mooie photo's en het verhaal van marco013...
Bedankt voor de photo's ... De W4000 ziet er inderdaad veel beter uit dan ik dacht: deze is meer zwart dan blauw.... hmmm... nu nog even wachten op de eerste echte recensies... ben wel benieuwd hoe de SD/HD kwaliteit van deze tv is en hoe PS3 games erop uitzien.... :*)

"Hoe vrolijker je bent, hoe meer je nog hebt te leren." Don Herold.

Spits ya in the face!

quote:
Dr. Quipers schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:46:
Ik heb de D3500 nu iets meer dan een week en met de PS3 heb je echt geweldig beeld! Door het vervangen van de coax en scartkabel van de UPC mediabox is de kwaliteit van het digitale signaal ook goed! Moet alleen nog eens spelen met de kleurinstellingen... daar mankeert nu nog wel het 1-en-ander aan.
Ik heb ook de D3500 (via Komplett thuisbezorgd voor 1006 EUR) icm mediabox. Waardoor heb jij coax en scart vervangen? Ik dacht dat de box alleen via scart kan worden aangesloten of heb jij zo'n nieuwe box?

Il Ljama wijzigde dit bericht 15-05-2008 20:39 (3%)

quote:
maxap schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:27:
[...]

Bedankt voor de photo's ... De W4000 ziet er inderdaad veel beter uit dan ik dacht: deze is meer zwart dan blauw.... hmmm... nu nog even wachten op de eerste echte recensies... ben wel benieuwd hoe de SD/HD kwaliteit van deze tv is en hoe PS3 games erop uitzien.... :*)
Ik heb de 40W4000 afgelopen weekend bij m'n ouders gezien. Er is niets blauws te zien tenzij je er met een lampje van heel dichtbij op gaan schijnen. Dan zie je iets wat op blauwe spikkeltjes lijkt.

Canon 40D - Canon 17-40 f/4L - Canon 70-200 f/4L - Canon 50 1,8 II - Canon BG-E2N

Mijn 40W4000 is vandaag geleverd en wat direct opvalt is dat je niet zomaar aan de white balance kunt zitten in het standaard instellingen menu. Er is echter wel een service menu dat je kunt bereiken door wanneer de tv uit staat de volgende knoppen op de afstandsbediening te beroeren: I+, 5, Vol+, TV aan (zet je tv eerst even op analoog, in digitaal wil het nog wel eens mislukken).

Standaard is de 40W4000 behoorlijk kleurrijk ingesteld, dus wellicht dat de echte tweaker hier wat mee kan. Ik vind het persoonlijk een erg mooi toestel, PS3 games zien er schitterend uit, ondanks hier en daar wat jagged edges (vooral in GTAIV).

De glitters in de behuizing zie je louter en alleen van heel dichtbij en ik ben daar niet bijzonder rouwig om, het is wat mij betreft een heel sierlijk ontwerp.

Ik vraag me overigens af of de standaard instellingen van de white balance (level 0) op alle W4000's standaard hetzelfde zijn. Wellicht dat een aantal bezitters hun rgb instellingen willen posten?

Edit: de mijne (level0): R154, G161, B163.

eRixxje wijzigde dit bericht 15-05-2008 20:59 (6%)

Reg. datum: 11 mei 2008

quote:
marco013 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:18:
Denk dat je wel die AlphaCrypt nodig hebt , zit nu een soort van kaart in van plastic maar is veel groter als je kaatje van digitale tv dus denk dat je kaartje weer in een soort module moet en die kan dan in je tv.

Maar heb begrepen dat dit nu alleen maar kan via digitene en de andere aanbiders nog niet zo ver zijn.
Dus voorlopig maar met de Samsung verder , maar als @home( Ziggo) het aangaat bieden zou super zijn . weer een kastje minder alleen de vraag is kommen dan ook de hd kanalen door
Zie voor alphacrypt ook andere tpoics. Ben erg benieuwd of het bij Ziggo werkt. Als het werkt moet het weergeven van de HD kanalen volgens mij geen probleem zijn in de W4000 omdat er een HD ontvanger inzit. HD heeft niets te maken met encryptie, maar met compressie.

Ik wacht ook met smart af op de reviews!
Mijn ouders willen gelukkig een w4000 halen.
@E Rixxje: GTA 4 ziet er op veel scherm niet altijd perfect uit ;)

http://specs.tweak.to/9079 WC: Liang, Cooplex 25, Cooltek Exstream, D-Tek Fuzion (binnekort gebowd + nozzle)

Slitch: Ik wijt het ook niet aan het scherm, dat had ik even moeten zeggen :-)

Reg. datum: 08 oktober 2004

eRixxje, thanks voor je kleine reviewtje...

Maar hoe ervaren jullie het beeld dat jullie dus zonder de Motion Flow te zien krijgen? Loopt het met schokken? Misschien is die Motion Flow helemaal niet zo belangrijk en hoef ik niet meer op de W4500 te wachten of nu de X3500 te halen...

"Hoe vrolijker je bent, hoe meer je nog hebt te leren." Don Herold.

eRixxje,

Welke toets bedoel je precies met I+? Is dat dan de PROG+ toets? Moet je trouwens deze toetsen tegelijkertijd indrukken?

Ik las op een Spaans forum dat je met de mute toets de settings kan saven.

Dus je kunt niet het wit balans corrigeren zonder in het service menu te duiken? Dat is wel jammer aangezien de W3000 dit wel gewoon kan zonder het service menu aan te raken.

http://www.esoteric-warriors.com

En nu de belangrijkste vraag: welke internetshop heeft nog voorraad ?? Voorzover ik kan zien alleen Aabaatron. Iemand nog andere suggesties ?

Reg. datum: 21 oktober 2004

Bij welke webshops kan je trouwens bestellen met recht op de 200 korting (welke sony op dit moment geeft op bepaalde types)?

quote:
Il Ljama schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:35:
[...]

Ik heb ook de D3500 (via Komplett thuisbezorgd voor 1006 EUR) icm mediabox. Waardoor heb jij coax en scart vervangen? Ik dacht dat de box alleen via scart kan worden aangesloten of heb jij zo'n nieuwe box?
Ik heb bij de Mediamarkt kabels van Hirschmann gekocht. Scartkabel van mediabox naar TV was rond de 25 euro en coax van mediabox naar de muur was rond de 15 euro... Verschil is absoluut te zien!

Overigens heb ik geruchten opgevangen dat vanaf maandag UPC ook HDTV in het tripleplay pakket gaat aanbieden. Dat zou me straks 7 euro in de maand meer kosten en dan kan ik iig het EK en de OS in HD kijken! :D Bijkomend voordeel dat je dan een mediabox hebt die je via HDMI kan aansluiten!

De fotos hier van de W4000 zien er goed uit! Ik vind alleen het design in vergelijking met de bijvoorbeeld de D3500 toch minder door die glazen rand eronder... Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak :)

quote:
glider8 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:19:
eRixxje,

Welke toets bedoel je precies met I+? Is dat dan de PROG+ toets? Moet je trouwens deze toetsen tegelijkertijd indrukken?

Ik las op een Spaans forum dat je met de mute toets de settings kan saven.
Je moet ze achter elkaar intoetsen. Dus eerst TV uitzetten. Dan: I+ (linksboven, informatie), 5 (numeriek), Vol+ (volume 1 hoger) en dan TV aan.

quote:
maxap schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:31:

Maar hoe ervaren jullie het beeld dat jullie dus zonder de Motion Flow te zien krijgen? Loopt het met schokken? Misschien is die Motion Flow helemaal niet zo belangrijk en hoef ik niet meer op de W4500 te wachten of nu de X3500 te halen...
Ik heb in de winkel een aantal modellen gezien met motionflow, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het verschil niet merk met de W4000. Natuurlijk is dat wel persoonlijk. Tevens heb ik geen last van blokkerige weergave en ik heb gisteren even expres voetbal gekeken. Dat was zeer acceptabel. Maar nogmaals, dit soort dingen zijn wat mij betreft nogal persoonlijk.

quote:
Quacka schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:36:
Bij welke webshops kan je trouwens bestellen met recht op de 200 korting (welke sony op dit moment geeft op bepaalde types)?
Het lijstje tot nu toe;
quote:
BRAVIA PARTNERS

NIET

* Shop.nl
* Bobshop.nl
* Mokio
* Televisiestore.nl
* Homecinemastore.nl
* Store.nl
* Db-electronics.nl
* Komplett.nl
* Aabatron.nl

WEL

* Wehkamp
* Neckermann
* Modern
* Megapool
* BCC
* Koopjeskampioen
* Plattetv.nl

:: BlackiE :: Mijn systeem :: PS Gamer ID: BlackiE_Nl

dankje!
Mooi dat koopjeskampioen en megapool er ook bij staan. Want op hun internetsites werd ik niet veel wijzer.

Wat ik niet begrijp is dat in eerdere reactie in dit draadje staat dat veel webshops 2 prijzen hanteren.
1 voor met korting en 1 zonder korting.

Als ik nu kijk naar deze https://www.megapool.nl/i...p;productInCategoryId=976 dan kost die onder de 1300 (bij aflevering) en na de korting dus maar 1100.
Maar als ik dan kijk wat deze bij it's, mediamarkt, e.d. kost, dan zit daar een groot verschil in.

Quacka wijzigde dit bericht 16-05-2008 12:06 (65%)

awesome
Reg. datum: 21 december 2000

quote:
maxap schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:31:

Ik snap het idee niet van Motion Flow. Wil je zeggen dat een tv zonder motion flow geen vloeiende beelden kan laten zien? Dan zou dat betekenen dat Sony de enige tv's heeft die vloeiden beelden kan laten zien :?

Reg. datum: 11 mei 2008

quote:
BlackiE1982 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:08:
[...]

Het lijstje tot nu toe;

[...]
Koopjeskampioen.nl doet NIET mee aan de Bravia actie ;( Ik heb hun vorige week een mail gestuurd en daarin hebben ze dat zelf bevestigd. Gelet op hun redelijk concurrerende prijsstelling verbaast met dit trouwens niet. Als je van de Bravia actie gebruik wilt maken kun je volgens mij het beste naar een fysieke shop gaan en daar proberen te onderhandelen. Vervolgens kijken hoe je qua prijs uitkomt als je de 20" tv erbij neemt. De korting van 200E compenseert het verschil met webwinkels volgens mij in geen enkel geval.

Reg. datum: 15 augustus 2001

quote:
taq schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:00:
[...]

Koopjeskampioen.nl doet NIET mee aan de Bravia actie ;( Ik heb hun vorige week een mail gestuurd en daarin hebben ze dat zelf bevestigd. Gelet op hun redelijk concurrerende prijsstelling verbaast met dit trouwens niet. Als je van de Bravia actie gebruik wilt maken kun je volgens mij het beste naar een fysieke shop gaan en daar proberen te onderhandelen. Vervolgens kijken hoe je qua prijs uitkomt als je de 20" tv erbij neemt. De korting van 200E compenseert het verschil met webwinkels volgens mij in geen enkel geval.
Megapool doet volgens hun 0900-nr NIET mee aan de actie van ¤200 euro retour....

Kortom: Vermoedelijk blijven alleen de webshops over die dezelfde (hoge) prijzen hanteren als in de winkel.
Sony geeft consumenten dus een sigaar uit eigen doos.

Ik vraag me af of mensen die afgelopen maandag/dinsdag een goedkope tv bij mediamarkt kochten wel de korting/tv krijgen.

Sony heeft echt mooie tv's, maar dit soort acties zijn eigenlijk behoorlijk irritant.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws