Ackten
even over de kdl40v3000 of misschien ook voor anderen die er last van hebben, vaandel modus staat op basisinstelling zonder overbodige tekst. Maar af en toe wil ik wel eens lezen waar een film over gaat in de epg door op i te drukken, maar soms zie ik dan niet de hele tekst wanneer er teveel staat, ook als ik de vaandelmodus op volledig zet werkt niet niet en zie je .......... aan het eind. Wie weet er een oplossing voor of is er geen oplossing voor. Ps ik werk met de interne dvb-c module.
Reg. datum: 26 november 2005
Reg. datum: 26 november 2005
Sony kapt de tekst helaas af na zoveel karakters en dan sluiten ze de tekst af door die puntjes. Dat is één van die punten die via een firmware update voor de TV verbeterd zou kunnen worden, maar dat zal wel nooit gebeuren.quote:tom_aagten schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:17:
even over de kdl40v3000 of misschien ook voor anderen die er last van hebben, vaandel modus staat op basisinstelling zonder overbodige tekst. Maar af en toe wil ik wel eens lezen waar een film over gaat in de epg door op i te drukken, maar soms zie ik dan niet de hele tekst wanneer er teveel staat, ook als ik de vaandelmodus op volledig zet werkt niet niet en zie je .......... aan het eind. Wie weet er een oplossing voor of is er geen oplossing voor. Ps ik werk met de interne dvb-c module.
Reg. datum: 14 mei 2008
Reg. datum: 14 mei 2008
Ik heb sinds vandaag een Bravia KDL 40D3500. Super-TV, maar ook ik heb het probleem van dat AV-signaal dat in beeld blijft staan.quote:BetHa schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 20:40:
Ik ben in het bezit van een KLV V40A10E en momenteel zit ik met een vervelend probleempje..
Linksboven op het beeldscherm staat continue de AV uitgang die geselecteerd is.
Bijv SAT >(symb) 1
Ik heb de handleiding er al op nageslagen maar dus succes.
Wie weet de oplossing?
Weet iemand hoe je dit wegkrijgt? Resetten is wat mij betreft een (vervelende) laatste optie...
Ik heb mijn Sony LCD nog niet binnen, maar bij mijn Sony CRT kan ik dat aan of uitzetten met de "i" knop op mijn afstandsbediening.quote:haico81 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 00:26:
[...]
Ik heb sinds vandaag een Bravia KDL 40D3500. Super-TV, maar ook ik heb het probleem van dat AV-signaal dat in beeld blijft staan.
Weet iemand hoe je dit wegkrijgt? Resetten is wat mij betreft een (vervelende) laatste optie...
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Reg. datum: 19 september 2006
Reg. datum: 19 september 2006
Ik heb de D3500 nu iets meer dan een week en met de PS3 heb je echt geweldig beeld! Door het vervangen van de coax en scartkabel van de UPC mediabox is de kwaliteit van het digitale signaal ook goed! Moet alleen nog eens spelen met de kleurinstellingen... daar mankeert nu nog wel het 1-en-ander aan.quote:maxap schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:56:
Ik ben serieus onder de indruk van wat ik zag op de D3500... het plaatje is zo scherp en zo mooi... het is echt genieten als je zo'n scherm en de PS3 hebt...
Volgens mij met de knop linksbovenin of rechtsbovenin op de afstandsbediening... ik zat ook wat te spelen met de afstandsbediening en had ook het AV-teken in beeld... beetje op de knopjes drukken en het was weer wegquote:haico81 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 00:26:
[...]
Ik heb sinds vandaag een Bravia KDL 40D3500. Super-TV, maar ook ik heb het probleem van dat AV-signaal dat in beeld blijft staan.
Ik heb sinds gisteren ook een KDL-40D3500, en ben tot nu toe erg tevreden erover.
Maar ik vroeg me af of er hier toevallig nog gebruikers zijn die zowel een PS3 (via HDMI) als een Wii (via compoment) erop aangesloten hebben. Ik zit namelijk met het probleem dat de ideale kleurinstellingen voor de PS3 er niet uitzien wanneer ik de Wii gebruik. Nu is het volgens mij mogelijk om de kleuren per AV ingang in te stellen, maar dan nog kan ik geen goede instellingen vinden voor de Wii.
Maar ik vroeg me af of er hier toevallig nog gebruikers zijn die zowel een PS3 (via HDMI) als een Wii (via compoment) erop aangesloten hebben. Ik zit namelijk met het probleem dat de ideale kleurinstellingen voor de PS3 er niet uitzien wanneer ik de Wii gebruik. Nu is het volgens mij mogelijk om de kleuren per AV ingang in te stellen, maar dan nog kan ik geen goede instellingen vinden voor de Wii.
[#] Viva! Blunt force trauma. | PSN: SD5k
Reg. datum: 29 januari 2006
Gisteren de tv kapot....
Na hier enkele forums door gespit te hebben zit ik erg op het sony spoor (mijn oude was ook een sony, breedbeeld 27")
Mijn belangstelling gaat uit naar de 40w4000, maar ik twijfel erg over de afmeting 40"! (da's ruim één meter) terwijl mij kijkafstand ongeveer een kleine 3 meter (2,8) zal zijn (dan heb ik al rekening gehouden met de ruimte winst). Anders wordt het de toch de 32w4000 die naar mijn gevoel toch aanzienlijk minder is dan de 40w4000.
Mag ik jullie eens vragen welk formaat (beelddiagonaal) je kijkt met welke kijkafstand.
Bij nu is het dus
27" - 2,8 meter
Na hier enkele forums door gespit te hebben zit ik erg op het sony spoor (mijn oude was ook een sony, breedbeeld 27")
Mijn belangstelling gaat uit naar de 40w4000, maar ik twijfel erg over de afmeting 40"! (da's ruim één meter) terwijl mij kijkafstand ongeveer een kleine 3 meter (2,8) zal zijn (dan heb ik al rekening gehouden met de ruimte winst). Anders wordt het de toch de 32w4000 die naar mijn gevoel toch aanzienlijk minder is dan de 40w4000.
Mag ik jullie eens vragen welk formaat (beelddiagonaal) je kijkt met welke kijkafstand.
Bij nu is het dus
27" - 2,8 meter
Vanavond een 40D3500 opgehaald bij MM, en wat een ontzettend stoere tv zeg.
Zit alleen nog erg te prutsen met instellingen omdat ik met zwart beeld zo hier en daar een beetje clouding heb. Nu heb ik in dit topic wel wat links en instellingen van users gezien, dus daar ga ik even mee prutsen.
Nu is mijn vraag, kan ik per verschillend kanaal ook verschillende instellingen gebruiken ?
Heb namelijk nog een "antieke" playstation2 hier staan puur voor een paar games, en daar wil ik natuurlijk ook zo goed mogelijk beeld behalen
Zit alleen nog erg te prutsen met instellingen omdat ik met zwart beeld zo hier en daar een beetje clouding heb. Nu heb ik in dit topic wel wat links en instellingen van users gezien, dus daar ga ik even mee prutsen.
Nu is mijn vraag, kan ik per verschillend kanaal ook verschillende instellingen gebruiken ?
Heb namelijk nog een "antieke" playstation2 hier staan puur voor een paar games, en daar wil ik natuurlijk ook zo goed mogelijk beeld behalen
Hier is het 2.2meter met een 32" (32D3000) en goed te doen, al kan ik me voorstellen dat sommige mensen op een halve meter met 47" zitten en nergens last van hebben. Ik vind deze afstand met name fijn voor tv, met de PS3 kan ik gerust iets dichterbij gaan zitten.quote:badcorne schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:11:
Reg. datum: 26 mei 2005
Reg. datum: 26 mei 2005
2 meter met een 40X3500, binnenkort ga ik de afstand vergroten. Zit nu op een zoldertje
.
Alles over glasvezel: http://www.fiberupdate.nl.
Ik zit in vrijwel dezelfde situatie als jij. Heb nu een 28" breedbeeld crt. Dat is eigenlijk te klein. Kijkafstand bijna 3 meter. Volgens een artikel in de consumentenbond is de ideale kijkafstand de hoogte van het beeld vermenigvuldigd met 6. Heb dit even uitgerekend aan de hand van mijn huidige breedbeeld crt, daar komt de volgende tabel uit:quote:badcorne schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:11:
Gisteren de tv kapot....
Bij nu is het dus
27" - 2,8 meter
32 inch 2 meter 20
40 inch 2 meter 75
46 inch 3 meter 15
Vrijdag wordt mijn 40W4000 geleverd. Dan zal ik uiteraard mijn ervaring melden hier.
Toch even een vraag naar aanleiding van je berekening:
36" een grotere afstand dan 40"?
hier 46" op 3m, overkill :-) maar o zo sweet als je (hd) films kijkt...
je hebt dan echt het cinema gevoel, ge moet je hoofd soms draaien om de actie te volgen
je hebt dan echt het cinema gevoel, ge moet je hoofd soms draaien om de actie te volgen
@ MUSBACK.BLOGSPOT.COM
Tikfoutje, net even veranderd, moest 46" zijnquote:badcorne schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 02:57:
Toch even een vraag naar aanleiding van je berekening:
Met de prijzen van de W4000 is mijn keus al geupgrade naar een 52" op 3,5 meter ofzo (misschien 4). Even wachten op de review van HDTV want ik ben wel erg gecharmeerd van hun reviews en dan zal de bestelling waarschijnlijk erdoorheen gaan.quote:musback schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 04:01:
hier 46" op 3m, overkill :-) maar o zo sweet als je (hd) films kijkt...
Nog getwijfeld toch voor de 46X3500 te gaan, maar die is nog duurder dan een 52W4000, terwijl de 100 Hz me wel een leuke, maar geen noodzakelijke feature lijkt (ook aan de verschillende meningen hierover te horen).
Nu nog de vraag of ik voor 400 euro minder de goedkoopste koop, of voor extra service en garantie bij Mokio ga, maar een stukje duurder uit ben ......
Choices, choices!
Wii friend code: 6460 7247 0127 7819
Ik kan je zeggen, ik heb TV's gezien met en zonder 100Hz, en ik vind het verschil echt zeer minimaal.
De enige keer wanneer je het echt ziet, is bij aftiteling van een film. Maargoed om daar nu zoveel extra's voor te gaan betalen..
Heb gisteren Pro Evolution Soccer gespeeld op de Playstation 2 samen met vrienden, en het beeld is nog nooit zo soepel geweest. (zonder noemenswaardig kwaliteitsverlies)
Heb een D3500 btw.
De enige keer wanneer je het echt ziet, is bij aftiteling van een film. Maargoed om daar nu zoveel extra's voor te gaan betalen..
Heb gisteren Pro Evolution Soccer gespeeld op de Playstation 2 samen met vrienden, en het beeld is nog nooit zo soepel geweest. (zonder noemenswaardig kwaliteitsverlies)
Heb een D3500 btw.
Reg. datum: 25 april 2008
Reg. datum: 25 april 2008
goede Middag,
Gisteren de 40W4000 ontvangen en geinstaleerd
Wow wat een beeld zeg had een philips 28 pw glasbak. en nu dus de 40" .
Zit op ongeveer 2,75 / 3 meter en is echt mooi formaat niet te groot .
Heb decoder h360 samsung en de dav dz 260 van sony dit met hdmi verbonden met tv .
alleen nog opt geluidkabel tussen decoder en dav set zodat ook evt geluid van tv over set kan.
Maar Tv heeft ook mooi geluid .
beeld is echt super en de 100 hertz mis je niet voetbal ook zeer goed.
De kwaliteit van dvd's is echt super de set doet upscal naar 1080i
Menu zeer duidelijk een kind kan de was doen
De lijst om tv ook mooie lijkt meer zwart als de blauwe gloed op vorige foto,s
Zal vanavond nog wat foto's posten .
iemand toevallig al de beste instelling ???
Gisteren de 40W4000 ontvangen en geinstaleerd
Wow wat een beeld zeg had een philips 28 pw glasbak. en nu dus de 40" .
Zit op ongeveer 2,75 / 3 meter en is echt mooi formaat niet te groot .
Heb decoder h360 samsung en de dav dz 260 van sony dit met hdmi verbonden met tv .
alleen nog opt geluidkabel tussen decoder en dav set zodat ook evt geluid van tv over set kan.
Maar Tv heeft ook mooi geluid .
beeld is echt super en de 100 hertz mis je niet voetbal ook zeer goed.
De kwaliteit van dvd's is echt super de set doet upscal naar 1080i
Menu zeer duidelijk een kind kan de was doen
De lijst om tv ook mooie lijkt meer zwart als de blauwe gloed op vorige foto,s
Zal vanavond nog wat foto's posten .
iemand toevallig al de beste instelling ???
Ik denk dat je best de settings van een D3000 of een D3500 kan gebruiken.quote:tom_aagten schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:36:
wie heeft de instellingen voor een kdl40v3000
Het draait namelijk om 1 ding : Contrast superhoog, en backlight zo min mogelijk gebruiken.
De rest is persoonlijk denk ik.
Reg. datum: 29 maart 2001
Reg. datum: 29 maart 2001
Ben benieuwd naar de foto's Marco013 en waar heb jij die TV gehaald? Op Internet lijkt hij nergens leverbaar. Gelukkig begint het EK pas op 7 Juni 
Intel E8400 | 4GB DDRII | Gigabyte DS3R rev 2.1 | Radeon 3850 | Asus Xonar D2 | Antec | Enermax 425W MODU | WD Raptor 10000 RPM S-ATA | WD GP 500GB | NEC ND4570 DVD-RW | Logitech UltraX / MX518
Leuk... ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen met de nieuwe W4000...
By the way, voor mij is de SD kwaliteit nog steeds zeer belangrijk en daarom wil ik altijd weten hoe het ermee zit.
Hier heb je een handig dvd'tje (iso) dat je zelf kunt branden en in de winkel de SD kwaliteit van een HDTV die je op het oog hebt, makkelijk kunt testen: http://www.tvblink.com/index.html
Deze zal ik misschien ook even naar de MM meenemen
By the way, voor mij is de SD kwaliteit nog steeds zeer belangrijk en daarom wil ik altijd weten hoe het ermee zit.
Hier heb je een handig dvd'tje (iso) dat je zelf kunt branden en in de winkel de SD kwaliteit van een HDTV die je op het oog hebt, makkelijk kunt testen: http://www.tvblink.com/index.html
"Hoe vrolijker je bent, hoe meer je nog hebt te leren." Don Herold.
Het is natuurlijk ook erg interessant om te weten hoe het nu zit met DVB-C tuner. Aangezien deze in het verleden nogal eens veel problemen heeft gegeven bij Sony Bravia's.quote:maxap schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:22:
Leuk... ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen met de nieuwe W4000...
Dit punt is voor mij nog de afweging W300 / W4000 of de Sharp LC-42XL2E
Voor mij is de vergelijking W4000/X3500 nog interessanter... Is de X3500 nog steeds een topmodel or is het beter om de W4000 aan te schaffen? Of misschien is het nog slimmer om de volgende X4000 af te wachten
Waar blijven de reviews?!
Wees niet te bescheiden, mensen (early adopters)!
maxap wijzigde dit bericht 15-05-2008 17:21 (3%)
"Hoe vrolijker je bent, hoe meer je nog hebt te leren." Don Herold.
Reg. datum: 11 mei 2008
Reg. datum: 11 mei 2008
Ben ook van plan om de W4000 aan te schaffen i.c.m. alphacrypt. Ben benieuwd naar de gebruikersrecensies en zeker ook de werking met de alphacrypt
Overigens kom ik in dit forum nauwelijks de mei test van Media Totaal tegen. Hierin is de W4000 als beste getest (9 van 10 sterren).
Verder viel me in die test op dat van de top 3 (Sony W4000, Philips 9703 en JVC S90) 2 tv's geen 100hz hebben. Het noodzaak van 100hz lijkt me dus niet echt relevant gelet op de extra Euro's die je er voor af moet tikken.
Overigens kom ik in dit forum nauwelijks de mei test van Media Totaal tegen. Hierin is de W4000 als beste getest (9 van 10 sterren).
Verder viel me in die test op dat van de top 3 (Sony W4000, Philips 9703 en JVC S90) 2 tv's geen 100hz hebben. Het noodzaak van 100hz lijkt me dus niet echt relevant gelet op de extra Euro's die je er voor af moet tikken.
Dit topic is gesloten. ![]()