Reg. datum: 18 juli 2003
Z4100 is toch alleen US model?quote:
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » [LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 49 50 51 52 last
[Nieuw Topic]Z4100 is toch alleen US model?quote:maxap schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:06:
[...]
inderdaad... Hoewel de nieuwe Bravia Engine 2, 3d interface, meer contrast, Ethernetpoort ook heel aantrekkelijk zijn (aanwezig op de ..z4100-serie en waarschijnlijk ook op de ..x4500)
Als het goed is, komt deze ook in Europa.... zo niet, dan zal het zeker het geval met de volgende X4500 zijn....quote:
maxap wijzigde dit bericht 12-05-2008 17:12 (13%)
"Hoe vrolijker je bent, hoe meer je nog hebt te leren." Don Herold.
Jepz, en voorlopig hebben we dan wel de E4000 serie.quote:maxap schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:12:
[...]
Als het goed is, komt deze ook in Europa.... zo niet, dan zal het zeker het geval met de volgende X4500 zijn....
Maar zo kun je echt eeuwig lang wachten... er komt altijd iets nieuws/beters....
Alles over glasvezel: http://www.fiberupdate.nl.
Is nu aan het bedenken welke PC ik zal samenstellen voor 1800 euro...
Lees de start post van dit topic.quote:Frank1973 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:04:
Ik heb net de KDL40V3000 gekocht met ingebouwde DVB C tuner.. Nu heb ik begrepen dat ik een Cam module moet hebben om het te laten werken..
Welke cam module werkt icm @Home?? Als dat uberhaupt werkt.. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ja inderdaad was iets te snel met posten , mijn excuses.. Nog maar even afwachten tot er misschien iets komt van de kabel maatschappijen.. ( zal wel niet )quote:
bij mij werkt het (enschede) perfect, een kdl40v3000 een classic cam module met de smartcard erin. Een en al genot.quote:Frank1973 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:56:
[...]
Ja inderdaad was iets te snel met posten , mijn excuses.. Nog maar even afwachten tot er misschien iets komt van de kabel maatschappijen.. ( zal wel niet )
Ackten
Ga ik toch maar eens zo'n module bestellen.. Hoe werkt het met het updaten van de firmware van de module?? Moet je dat laten doen of kun je dat zelf??quote:tom_aagten schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:17:
[...]
bij mij werkt het (enschede) perfect, een kdl40v3000 een classic cam module met de smartcard erin. Een en al genot.
Heb je je wel eerst verdiept in de beperkingen en bekende problemen? Dat het bij een ander werkt wil nog niet zeggen dat het ook geheel probleemloos bij jou zal gaan werken. De beperking is overigens dat je geen HD kanalen kan weergeven zonder externe HDTV ontvanger met de V3000 serie en verder kan nog afhankelijk van jouw kabelregio het zogenaamde afstemmingsprobleem spelen.quote:Frank1973 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:23:
Ga ik toch maar eens zo'n module bestellen..
In theorie kan dat via een PCMCIA slot in een laptop, maar de praktijk wijst uit dat het nogal lastig is om drivers van het update programma aan de praat te krijgen omdat niet alle PCMCIA sloten compatible zijn. Een kwestie van proberen dus. De andere methode is via een satelliet ontvanger met Common Interface slot. Dat gaat probleemloos, maar niet iedereen beschikt natuurlijk over een satelliet ontvanger. Mogelijk kan je met de verkoper een afspraak maken dat die zorg draagt voor het updaten van de AlphaCrypt Classic CAM mocht dat echt nodig zijn. De laatste firmware versies is er echter niet of nauwelijks iets aangepast voor de Irdeto ondersteuning van de AlphaCrypt Classic CAM, dus als je er voor zorgt dat je er één aanschaft met de laatste firmware versie dan zal het waarschijnlijk niet nodig zijn om te upgraden.quote:Frank1973 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:22:
Alleen heb ik nog niet kunnen achterhalen hoe je die cam module moet upgraden mocht dat nodig zijn voor de toekomst..
Mogelijk heb je per ongeluk PAP (Picture And Picture) ingeschakeld. Druk op Tools knop en zet optie PAP uit.quote:Edje1981 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:52:
Hallo ik heb me zojuist aangemeld en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Anderhalve maand geleden heb ik een 40V3000 gekocht. Tot nu toe met volle tevredenheid gebruik van gemaakt zowel tv via tele2 als games via de PS3 echt super. Alleen vanmorgen sloeg de schrik toe.
Ik zette de tv aan en had alleen nog maar beeld op de linkerhelft van het scherm. Ongeveer 40% aan de rechterkant is gewoon zwart. Dit doet zich voor zowel via Scart als HDMI. Het lijkt dus hardwarematig te zijn. Heeft iemand zoiets al eerder ervaren?
Vanavond zal ik er verder naar kijken, had vanmorgen niet echt de tijd om me er verder in te verdiepen.
Alvast bedankt.
Nice!quote:
maxap wijzigde dit bericht 13-05-2008 18:51 (38%)
Die blauwe kleur, daar zat ik ook even mee, maar ik heb verschillende keren gelezen dat het erg donkerblauw is, lijkt op dat glimmende piano-zwart, ziet er prachtig uit. Verder heeft die W4000 een erg smalle omlijsting, ziet er erg slank uit, zo'n 12cm verschil met de X3500. Ook heeft de W4000 weer wat nieuwe functies, die ontbreken op de X3500.quote:maxap schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:45:
Ik denk dat we maar de eerste reviews van de W4000 moeten afwachten en dan weten we het pas precies... Als het zo is, dat de nieuwe Bravia 2 Engine in de W4000 wonderen doet, dan ga ik er ook voor... aangezien de prijs in vergelijking met de X3500 heel redelijk is...
Alleen jammer van die blauwe kleur van de tv....
wel leuk om te weten dat amazon.co.uk hier de prijzen van de X3000 en X3500 onlangs heeft verlaagd... (logisch, we hebben nu de nieuwere W4000). Maar misschien is het helemaal geen slecht idee om dan over een tijdje de X3000/X3500 aan te schaffen omdat deze al geen kinderziektes hebben (die in de W4000 nog ontdenkt moeten en zullen worden) en omdat ze sowieso topmodellen zijn.... hmmmm
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Bij Scheer en Foppen in Veenendaal voor 1528 euro. Dat is inclusief de 8 euro verwijderingsbijdrage en BTW. Uiteraard maak ik ook gebruik van de EK aktie, kies voor die gratis 20" TV, ter waarde van 600 euro (winkelprijs). Bij een internet winkel betaal je voor die 2 TV's 1260+500=1760 euro. Een gewone winkel vind ik zowiso prettiger dan een internet winkel. Ik mocht zelfs even met mijn eigen computer langskomen om eens te kijken hoe het beeld zou zijn op een Sony 40" LCD. Dus ook hier was de keuze niet zo moeilijk.quote:kaos- schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:50:
cjdijk, wat heb je ervoor betaald, en waar heb je besteld ?
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
maxap wijzigde dit bericht 13-05-2008 21:18 (16%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » [LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 49 50 51 52 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus