Hoofdcategorieën
Topicacties

[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 49 50 51 52 last

Nieuw Topic
quote:
ChiLLeR schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:24:
[...]

Ja geef me een paar dagen tot ik hem in huis heb wil geen loze beloftes maken :)
Helaas, ik dacht een mooi koopje te hebben op ebay. http://cgi.ebay.com/ws/eB...tem&item=130215226024 staat nu op 1777, komt nog 99euro verzend kosten bij. Maar geef liever 200euro meer uit en dan heb ik hem in NL. Dus dat ga ik maar even doen dan, sorry jongens :P If it sounds to good to be true, it probably is. ;)

>> Signature?

vectrex.nl

quote:
ChiLLeR schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:14:
[...]
If it sounds to good to be true, it probably is. ;)
Beetje kul, dit zal waarschijnlijk werkelijke verzendkosten zijn met DHL en verzekering.
Wou je voor 99 euro naar duitsland rijden?

Foka rekent voor verzending van Rotterdam naar Rijswijk al 45 euro.
Zoek een webwinkel in je buurt, dat is het goedkoopst en weet je zeker dat je niet voor iets betaald dat ze niet op voorraad hebben.

vectrex wijzigde dit bericht 23-04-2008 19:33 (21%)

quote:
vectrex schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:32:
[...]

Beetje kul, dit zal waarschijnlijk werkelijke verzendkosten zijn met DHL en verzekering.
Wou je voor 99 euro naar duitsland rijden?
Nee, maar dat is wat ze rekenen als verzendkosten dus ik vond 99euro best fair, kan je idd niet voor naar Munchen rijden :) Dus ga m nu bestellen bij een lokale webshop

ChiLLeR wijzigde dit bericht 23-04-2008 19:39 (5%)

>> Signature?

Reg. datum: 13 september 2003

quote:
spasieba51 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:03:
[...]
Kan het mis hebben , maar volgens mij zag ik hem voor 2599 - 200 bij MediaMarkt staan .
Welke Mediamarkt was dat? Waar ik hem voor (dacht) 2799,- zag was in Arnhem.

Ruim baan voor de geemancipeerde vrouw!

Donde estan los conejos?
Reg. datum: 05 maart 2001

quote:
Mokio bijvoorbeeld.

Wii friend code: 6460 7247 0127 7819

Reg. datum: 02 april 2008

quote:
Hey bedankt man, nu kan ik mijn vader overhalen om toch een hdtv online te kopen;
Werkelijk bedankt!
wel een beetje duur die winkel.
Is het niet zo dat je op grote artikelen zoals een 40 inch hdtv zoiezo reparatie aan huis krijgt .

toiletopener wijzigde dit bericht 24-04-2008 17:54 (17%)

Reg. datum: 14 oktober 2007

quote:
toiletopener schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:45:
Hey bedankt man, nu kan ik mijn vader overhalen om toch een hdtv online te kopen;
Werkelijk bedankt!
wel een beetje duur die winkel.
Tja, de extra service moet natuurlijk ergens van betaald worden. Ze zitten in de regel wel dik onder de echte winkels zoals BCC, IT's etc., maar inderdaad iets boven de Internetwinkels die alleen als doorgeefluik fungeren tussen fabrikant en consument.

Reg. datum: 26 juni 2005

quote:
flowerp schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:54:
[...]

Welke Mediamarkt was dat? Waar ik hem voor (dacht) 2799,- zag was in Arnhem.
Deventer , 2599-200

kutjebef
Reg. datum: 07 augustus 2002

heb eindelijk me kabel om me computer om me Sony 32D3000 aan te sluiten, nou heb ik hem aangesloten op een hdmi-dvi kabel op mijn geforce 8800GT, nu ziet ik de tv wel bij mijn nvidia control panel, maar als ik de tv aanzet en zet hem op PC geeft hij aan geen signaal.

Wat moet ik nog veranderen of doen, want via mijn tv kan ik ook niet komen bij me instellingen voor de pc??

Ka-tjing

Reg. datum: 13 januari 2004

quote:
Th@_M@ster schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 18:07:
heb eindelijk me kabel om me computer om me Sony 32D3000 aan te sluiten, nou heb ik hem aangesloten op een hdmi-dvi kabel op mijn geforce 8800GT, nu ziet ik de tv wel bij mijn nvidia control panel, maar als ik de tv aanzet en zet hem op PC geeft hij aan geen signaal.

Wat moet ik nog veranderen of doen, want via mijn tv kan ik ook niet komen bij me instellingen voor de pc??
Je moet 'm ook niet op PC zetten, maar op de AV aansluiting die je gebruikt voor je HDMI > DVI kabel. Dat is als het goed is AV4 of AV5

Reg. datum: 24 maart 2003

Zijn er op dit moment al Full HD Bravia tv's leverbaar met XMB menu? :) Ik zag op de site van Sony een aantal nieuwe witte modelen staan, maar daar kan ik bar weinig over vinden... :'(

Mijn oog gaat uit naar zo'n 32inch full HD. Hopelijk zijn ze betaalbaar (hooguit 1000 euro :*) )

Reb87 wijzigde dit bericht 25-04-2008 22:21 (21%)

Reg. datum: 02 april 2008

Op dit moment nog niet maar er komen nieuwe modellen uit zoals de W4000 en de E4000 ( witte model)

Reg. datum: 26 april 2008

Hoor je een LCD TV (32D3000) ook eerst "in te spelen" (laag contrast). Zo ja, hoelang? Ik lees berichten verschillend van 40 tot 200 uur!

MRoyal wijzigde dit bericht 26-04-2008 12:12 (5%)

Reg. datum: 03 augustus 1999

Nee hoor, dat is onnodig. Dat wordt gedaan op plasma's tegen inbranden, LCD's hebben daar echter geen last van. Je kan hem dus direct helemaal normaal gebruiken zonder enig risico.

Ok bedankt!

Dit (32D3000) is mijn eerste LCD en breedbeeld TV, maar ik vind het beeld overigens maar tegenvallen!

Alle kleuren lijken bijvoorbeeld erg vaal (minder intens/fel), ik kijk nu wel nog analoog dus misschien dat het daar iets mee te maken heeft. Heb inmiddels verschillende instellingen geprobeerd, gevonden via het web, maar het ziet allemaal even vaal uit.

Ik heb ook de indruk dat ik toch iets verkeerd heb ingesteld want alles lijkt zo uitgerekt (rondjes die meer ovaal lijken). Dit is overigens met schermmodus SMART. Zenden alle Nederlandse zenders nu niet in breedbeeld uit, of zeg ik nu iets doms? :) Bij beeldinstellingen stond de standaard Verticale Grootte op MAX, maar dan valt een deel van het beeld buiten de tv zegmaar - logo's van zenders worden bijvoorbeeld bij de top afgeknipt omdat ze buiten het beeld vallen. Met die setting op MIN lijkt het beter te passen, maar ik heb nog steeds het idee dat kleine gedeeltes worden afgeknipt.

Nu is dit overigens wel mijn eerste breedbeeld televisie, zijn er wat instellingen die jullie aanraden of moet ik hier maar gewoon aan wennen :)

Reg. datum: 18 april 2008

Stap maar eerst eens over op digitaal, dan zullen je klachten wel over zijn !
quote:
MRoyal schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 15:12:
Ok bedankt!

Dit (32D3000) is mijn eerste LCD en breedbeeld TV, maar ik vind het beeld overigens maar tegenvallen!

Alle kleuren lijken bijvoorbeeld erg vaal (minder intens/fel), ik kijk nu wel nog analoog dus misschien dat het daar iets mee te maken heeft. Heb inmiddels verschillende instellingen geprobeerd, gevonden via het web, maar het ziet allemaal even vaal uit.

Ik heb ook de indruk dat ik toch iets verkeerd heb ingesteld want alles lijkt zo uitgerekt (rondjes die meer ovaal lijken). Dit is overigens met schermmodus SMART. Zenden alle Nederlandse zenders nu niet in breedbeeld uit, of zeg ik nu iets doms? :) Bij beeldinstellingen stond de standaard Verticale Grootte op MAX, maar dan valt een deel van het beeld buiten de tv zegmaar - logo's van zenders worden bijvoorbeeld bij de top afgeknipt omdat ze buiten het beeld vallen. Met die setting op MIN lijkt het beter te passen, maar ik heb nog steeds het idee dat kleine gedeeltes worden afgeknipt.

Nu is dit overigens wel mijn eerste breedbeeld televisie, zijn er wat instellingen die jullie aanraden of moet ik hier maar gewoon aan wennen :)

Reg. datum: 13 september 2003

quote:
MRoyal schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 15:12:
Verreweg de meeste LCDs hebben geven inderdaad analoog SD materiaal veel minder mooi weer dan een CRT dat doet. Alleen de allerduurste en allernieuwste LCDs komen iets in de buurt van wat een middelmatige CRT kon doen.

Het probleem is niet zozeer de LCD techniek zelf, maar de inferieure kwaliteit van met name het analoge SD signaal. LCDs zijn zo scherp, dat alle tekortkomingen in dat signaal pijnlijk duidelijk worden. De CRT heeft een soort auto-smooth functie (is geen expliciete functie, maar inherent aan de techniek), waardoor dat allemaal gladgestreken wordt.

LCDs moet je in de regel eigenlijk met een digitale HD bron aansturen.

Ruim baan voor de geemancipeerde vrouw!

Bedankt voor de antwoorden, heb inmiddels de digitale Nederland 1 gevonden (die is niet gecodeerd) en het is inderdaad een WERELD van verschil - kleuren zijn in ieder geval super, terwijl ik op mijn oude tv niet echt veel verschil merkte tussen analoog en digitaal!

Snel maar even een AlphaCrypt kaart kopen! Al ontvang ik daar een paar zenders niet mee doordat die ingebouwde DVB-C tuner gebugged is ;( Aan de andere kant is een externe tuner ook niet echt mijn ding; een tweede afstandsbediening en extra kastje...

Dilemma :/

Reg. datum: 08 augustus 2001

quote:
MRoyal schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:16:
Bedankt voor de antwoorden, heb inmiddels de digitale Nederland 1 gevonden (die is niet gecodeerd) en het is inderdaad een WERELD van verschil - kleuren zijn in ieder geval super, terwijl ik op mijn oude tv niet echt veel verschil merkte tussen analoog en digitaal!

Snel maar even een AlphaCrypt kaart kopen! Al ontvang ik daar een paar zenders niet mee doordat die ingebouwde DVB-C tuner gebugged is ;( Aan de andere kant is een externe tuner ook niet echt mijn ding; een tweede afstandsbediening en extra kastje...

Dilemma :/
Extra kastje subtiel wegwerken, en een harmony of andere universele AB kopen. Macro's ftw!

Hey, is dat niet die ene van Dancing on the Stars?

the naked truth

Ha allen,

Vraagje. Ik heb sinds een week een Sony KDL40V3000 met ingebouwde DVB-C dus en ik heb Multikabel thuis hier. Echter een paar vraagjes.

1. Ik heb vandaag via martkplaats voor 80EUR incl de Alphacrypt CI Module v3.14 (volledige verzie! BY Mascom) gekocht. Die gegarandeerd werkt voor Multikabel aldus de verkoper. Dat zit ook wel snor volgens mij alleen las ik hier een topic dat Alphacrypt binnenkort op "zwart" gaat, dat ze hem dus gaan blokken. Is hier een artikel over of iets dergelijks? Moet ik me zorgen maken?
2. Wij hebben hier thuis een Multikabel Digitaal abonnement met een enkele decoder voor de TV beneden. Een tijd geleden heb ik een multikabel pakket gekocht voor 10EUR toendertijd met een smartcard en antwoordkaart erin. Die hebben we een maand gebruikt (extra kanalen) en toen niet meer. Deze werkt inmiddels niet meer. Ik heb gezocht op multikabel.nl en het is mij inderdaad duidelijk dat een extra smartcard voor een 2e tv 0,50EUR per maand extra kost. Moet ik nu een ineuw 30EUR starterpakket kopen of kan ik gewoon multikabel bellen en mijn huidige smartcard activeren.

Sorry voor de specifieke multikabel vragen maar het komt volgens mij vaak genoeg ter sprake.

PSN ID: MiC-NL // GameBlogje // Currently Playing: CoD4, Uncharted, Guitar Hero 3

Reg. datum: 14 oktober 2007

quote:
nudie schreef op zondag 27 april 2008 @ 22:29:
alleen las ik hier een topic dat Alphacrypt binnenkort op "zwart" gaat, dat ze hem dus gaan blokken. Is hier een artikel over of iets dergelijks? Moet ik me zorgen maken?
Waar heb je dat gelezen dan? Ik ken dit topic vrij aardig maar heb dit nog niet zo specifiek gelezen.

EDIT: Al gevonden: AlphaCrypt binnenkort op zwart?
Ik stel voor om die discussie gewoon in dat specifieke forum te (blijven) voeren.

De kabelmaatschappijen waaronder Ziggo (o.a. Multikabel) ondersteunen de in de Sony Bravia's ingebouwde digitale kabeltuners niet (net zoals alle andere digitale kabeltuners met een Common Interface (CI) slot). Het is dus altijd mogelijk dat ze op een dag een extra beveiliging aanbrengen waardoor de Alphacrypt oplossing niet meer werkt. Dit zou bijvoorbeeld kunnen gebeuren als ze de nog te verschijnen CI+ standaard (2e generatie Common Interface slots) gaan ondersteunen. Tegelijkertijd zijn er op dit moment geen concrete aanwijzingen dat dat op korte of langere termijn ook gaat gebeuren.
quote:
Sorry voor de specifieke multikabel vragen maar het komt volgens mij vaak genoeg ter sprake.
Dit kan je inderdaad beter in het Ziggo gebruikers forum plaatsen ipv in een Sony Bravia forum. Zie http://ziggo-gebruikers.nl/forum/forumdisplay.php?f=66

Ik adviseer je om Multikabel te bellen en te vragen om je smartcard te activeren. Ik neem aan dat ze je dan zullen vragen om alsnog een antwoordkaart in te sturen.

G038 wijzigde dit bericht 28-04-2008 08:35 (19%)

Reg. datum: 19 september 2006

Ik had het hier al een aantal keer geroepen, maar ik heb hem dan eindelijk besteld... de 40D3500 :D

Tesamen met een Playstation 3 + GT5 Prologue Pack en 2 draadloze controllers :D Hopelijk vrijdag alles binnen!

Heb m'n UPC Royaal met DVR pakket al binnen dus dan kunnen we gelijk genieten van alle mooie beelden!

Reg. datum: 30 november 2007

quote:
Dr. Quipers schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:43:
Ik had het hier al een aantal keer geroepen, maar ik heb hem dan eindelijk besteld... de 40D3500 :D

Tesamen met een Playstation 3 + GT5 Prologue Pack en 2 draadloze controllers :D Hopelijk vrijdag alles binnen!

Heb m'n UPC Royaal met DVR pakket al binnen dus dan kunnen we gelijk genieten van alle mooie beelden!
Dat is wel een felicitatie waard.
PS3 met gt5 ..lijkt me super. Laat nog even weten wat je van de game kwaliteit vindt op de Sony.

XB360: OctagonQontrol
Reg. datum: 21 mei 2003

Misschien is het al een keertje langsgekomen maar ongeacht waar je in de EU een Sony-TV koopt; je kan na invoer in NL gewoon contact opnemen met Sony, bonnetje en serie-nummer bij de hand houden en telefonisch extra garantie kopen. Naar ik meen gaat dat voor een 40W4000 iets van 150 Euro kosten voor 3 jaar garantie bovenop het eerste jaar fabrieksgarantie.

Oftewel; kan je dus een TV goedkoop ergens anders halen, neem even contact op met Sony om de exacte voorwaarden na te vragen maar in principe kan je elke EU-TV extra laten verzekeren bij Sony (next business-day aan huis).

*edit*
Is er al uberhaupt meer zicht op wanneer die W4000-serie geleverd gaat worden; heb geen zin om van de week in een opwelling een 40X3500 te kopen en over een maand erachter komen dat de 40W4000 bijna een rug goedkoper is.

MAX3400 wijzigde dit bericht 28-04-2008 14:38 (16%)

Reg. datum: 18 april 2008

Nou Ik heb vanmorgen tel. contact gehad met Sony Nederland. Zij gaven aan dat midden mei 2008 de KDL 40w4000 wordt uitgeleverd.

Alleen konden ze me geen duidelijk antwoord geven of ik met een gekochte TV in Duitsland, ingeval een garantie probleem, een beroep kan doen op de nederlandse Sony servicedienst of dat ik naar Duitsland moest. Mogelijk kan iemand me hier meer duidelijkheid in geven.
quote:
MAX3400 schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:36:
Misschien is het al een keertje langsgekomen maar ongeacht waar je in de EU een Sony-TV koopt; je kan na invoer in NL gewoon contact opnemen met Sony, bonnetje en serie-nummer bij de hand houden en telefonisch extra garantie kopen. Naar ik meen gaat dat voor een 40W4000 iets van 150 Euro kosten voor 3 jaar garantie bovenop het eerste jaar fabrieksgarantie.

Oftewel; kan je dus een TV goedkoop ergens anders halen, neem even contact op met Sony om de exacte voorwaarden na te vragen maar in principe kan je elke EU-TV extra laten verzekeren bij Sony (next business-day aan huis).

*edit*
Is er al uberhaupt meer zicht op wanneer die W4000-serie geleverd gaat worden; heb geen zin om van de week in een opwelling een 40X3500 te kopen en over een maand erachter komen dat de 40W4000 bijna een rug goedkoper is.

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 49 50 51 52 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: