Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
spasieba51 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:29:
[...]

Ik kan me zo voorstellen dat fysieke winkels die toestellen echt hebben staan
(mensen willen het toch in het echt zien) worden bevoordeeld t.o.v. internetwinkels
(geen showroom) , lijkt me toch logisch ? Als er helemaal geen fysieke winkels zouden
zijn kan de cosnument die toestellen toch nergens in het echt zien.
Het maakt mij als consument niet uit of de winkel waar ik die tv koop de tv heeft staan of niet. Alsof alle fysieke winkels élk model in de winkel hebben staan... Ik wil als consument voor de laagste prijs kunnen kiezen. Blijkbaar meent Sony het verschil te moeten maken met het wel of niet verstrekken van korting of een gratis tv...

Canon 40D - Canon 17-40 f/4L - Canon 70-200 f/4L - Canon 50 1,8 II - Canon BG-E2N

quote:
RoelJewel schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:28:
[...]

Het maakt mij als consument niet uit of de winkel waar ik die tv koop de tv heeft staan of niet. Alsof alle fysieke winkels élk model in de winkel hebben staan... Ik wil als consument voor de laagste prijs kunnen kiezen. Blijkbaar meent Sony het verschil te moeten maken met het wel of niet verstrekken van korting of een gratis tv...
Ik begrijp dat het voor jou niet uitmaakt , maar voor Sony is het toch van wezenlijk belang
dat er winkels zijn die wel investeren in een showroom en daar hun spullen neerzetten ,
nogmaals , kan me goed indenken dat Sony andere voorwaarden schept voor handelaren
die wel die investeringen doen .

kutjebef

Heb sinds gister mijn Sony 32D3000 ontvangen :D vraagje over de AlphaCrypt, wat ik er uit begrijp is het grootste voordeel dus dat je niet zit te klote met een externe decoder? Moet je tv alsnog analoog aangesloten zijn al heb je de AlphaCrypt? Scheelt me namelijk een kabelgoot kopen :)

Ka-tjing

quote:
The Spank schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:50:
[...]

Waar koop jij de 40X3500 voor ¤ 1600 !!!!???? Dan ga ik hem nu ook meteen bestellen.....
Ja geef me een paar dagen tot ik hem in huis heb wil geen loze beloftes maken :)

>> Signature?

Reg. datum: 14 oktober 2007

quote:
Th@_M@ster schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:34:
Heb sinds gister mijn Sony 32D3000 ontvangen :D vraagje over de AlphaCrypt, wat ik er uit begrijp is het grootste voordeel dus dat je niet zit te klote met een externe decoder? Moet je tv alsnog analoog aangesloten zijn al heb je de AlphaCrypt? Scheelt me namelijk een kabelgoot kopen :)
Als je digitale kabel kijkt met je ingebouwde DVB-C tuner in combinatie met de Alphacrypt Classic CAM dan heb je een Coaxverbinding met het kabelnet nodig. Dit is dus hetzelfde als wanneer je analoog zou kijken.
Voordelen zijn inderdaad dat je geen 2e afstandsbediening hebt, geen extra kastje en (mogelijk) een betere kwaliteit beeld.

G038 wijzigde dit bericht 22-04-2008 19:51 (3%)

Reg. datum: 25 augustus 2006

Bij sommige online winkels staat er bij de KDL-46W4000 een E achter het type nummer, bij andere dan weer niet. Weet iemand wat dat betekent, die "E" ?

quote:
ChiLLeR schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:24:
[...]

Ja geef me een paar dagen tot ik hem in huis heb wil geen loze beloftes maken :)
Ik wil ook graag weten waar de 40X3500 te koop is voor 1600 euro.

quote:
ChiLLeR schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:24:
[...]

Nu maak je ons wel heel nieuwsgierig ! Buitenland ???

Please share your koopjes knowledge !

The Spank wijzigde dit bericht 22-04-2008 21:54 (19%)

Reg. datum: 14 september 2007

quote:
The Spank schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:50:
[...]

Waar koop jij de 40X3500 voor ¤ 1600 !!!!???? Dan ga ik hem nu ook meteen bestellen.....
Ik heb de 40X3500 eind vorig jaar al voor 2599 gekocht in een gewone winkel inclusief de gratis PS3.
Ik zie 'm nu het goedkoopst voor 2119 op Internet staan bij Kieskeurig. Ik kan me niet voorstellen dat je in de winkel nog steeds 2600 moet betalen.

PSN-ID: nielsan

Reg. datum: 26 augustus 2006

Sony Nederland betaald de EK actie en stuurt geen gratis TV achter toestellen aan die niet bij Sony Nederland (= buitenland) gekocht zijn. BRAVIA partner winkels kopen wel rechtstreeks bij Sony en doen derhalve mee aan de actie. Zo simpel is het.

Bovenstaand klopt helemaal.

Echter heb ik zelf in een electronica winkel gewerkt en diverse Sony acties meegemaakt en ze zijn zeker aan het stuntelen met de prijzen vlak voor zo'n actie ingaat. Goed voorbeeld is rond de feestdagen vorig jaar, toen was de 40W2000 (toen al een erg oud scherm) al een hele tijd op de markt, was toen zelfs 1699 of 1599 geweest en die ging mooi terug naar 1999 tijdens de actie (in alle winkels die meededen met de PS3/Cash-Back actie). Dus iedereen snel erheen en denken een top deal te hebben (was alsnog een leuke deal) maar in werkelijkheid schieten ze er weinig mee op.

Is natuurlijk logisch/slimme zet, maar wel sneaky.

PSN ID: MiC-NL // GameBlogje // Currently Playing: CoD4, Uncharted, Guitar Hero 3

Reg. datum: 03 november 2001

Kan iemand wat zeggen over de kwaliteit van de analoge tuner in met name de 40W4000. Is het kijken gelijkwaardig met mijn oude sony 32" CRT. Ik las op dit forum dat gewone kabel er niet uit ziet op somige sony modellen, maar is dat alleen in vergelijking met HD content (wat logisch is) of ook in vergelijking met mijn logge CRT?

C2D6600-1950PRO256-2x1024MB-ASROCK_CONROE_XFIRE-500GBSATAII-ENERMAX-Liberty500W

quote:
nudie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:36:
Goed voorbeeld is rond de feestdagen vorig jaar, toen was de 40W2000 (toen al een erg oud scherm) al een hele tijd op de markt, was toen zelfs 1699 of 1599 geweest en die ging mooi terug naar 1999 tijdens de actie (in alle winkels die meededen met de PS3/Cash-Back actie). Dus iedereen snel erheen en denken een top deal te hebben (was alsnog een leuke deal) maar in werkelijkheid schieten ze er weinig mee op.
Wat ik nu merk als ik kieskeurig.nl in de gaten houd wat betreft de prijzen van de 40D3500 is dat deze in rap tempo dalen... In een maand tijd toch zon 200 euro.
Heeft dat dan ook met die EK-actie te maken... De D3500 zit niet in de EK-actie en om tcoh die modellen verkocht te krijgen dalen de prijzen? Of is dat een onjuiste conclusie?

Wellicht, ze gaan in ieder geval niet omhoog. Lijkt me sterk dat ze dan expres goedkoper worden, denk eerder gewoon normale prijsdaling. Een ding is zeker, tijdens zo'n actie zijn er stricte afspraken omtrent de verkoopprijzen bij winkels die met de actie meedoen. Verschil is er namelijk vrijwel niet onderling in de winkels. Althans dat is er altijd wel maar moeilijker te vinden.

PSN ID: MiC-NL // GameBlogje // Currently Playing: CoD4, Uncharted, Guitar Hero 3

Volgens Sony (even gebeld) zijn via de volgende webwinkels de gratis tv's te krijgen:
wehkamp, neckermann, modern, megapool, bcc, koopjeskampioen en plattetv.nl

Heb net plattetv.nl gebeld:
zij hebben de 40X3500 voor ¤ 2.198 (excl. actie) en ¤ 2.398 (incl actie)

quote:
-fantasy- schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:35:
Volgens Sony (even gebeld) zijn via de volgende webwinkels de gratis tv's te krijgen:
wehkamp, neckermann, modern, megapool, bcc, koopjeskampioen en plattetv.nl

Heb net plattetv.nl gebeld:
zij hebben de 40X3500 voor ¤ 2.198 (excl. actie) en ¤ 2.398 (incl actie)
Als je voor de 200 euro korting gaat, kun je je dus beter een postzegel voor het opsturen van de actiefomulieren besparen :').

Canon 40D - Canon 17-40 f/4L - Canon 70-200 f/4L - Canon 50 1,8 II - Canon BG-E2N

quote:
eatme schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:55:
Kan iemand wat zeggen over de kwaliteit van de analoge tuner in met name de 40W4000. Is het kijken gelijkwaardig met mijn oude sony 32" CRT. Ik las op dit forum dat gewone kabel er niet uit ziet op somige sony modellen, maar is dat alleen in vergelijking met HD content (wat logisch is) of ook in vergelijking met mijn logge CRT?
De 40W4000 is nog niet uit, dus hands-on ervaringen kan niemand je meedelen. En enkel op basis van technische specificaties is ook riskant, kijk maar naar de W3000. Die overtreft op veel vlakken de W2000 op papier , en toch vinden er veel personen de W2000 beter dan de W3000.

Sony KDL40W3000, Sony STR-DG910, Sony playstation 3, Sony SDM-HX73S, Sony Dsc-P200, Dsc-F717.

Reg. datum: 03 november 2001

quote:
be004837 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:59:
[...]

De 40W4000 is nog niet uit, dus hands-on ervaringen kan niemand je meedelen. En enkel op basis van technische specificaties is ook riskant, kijk maar naar de W3000. Die overtreft op veel vlakken de W2000 op papier , en toch vinden er veel personen de W2000 beter dan de W3000.
Bedankt voor dit antwoord, dat had ik zelf kunnen bedenken 8)7 8)7

Ik zal in ieder geval dit forum in de gaten houden en mogelijk de vraag later nog eens stellen.

C2D6600-1950PRO256-2x1024MB-ASROCK_CONROE_XFIRE-500GBSATAII-ENERMAX-Liberty500W

Hans favoriete radiostation

quote:
eatme schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:51:
[...]

Bedankt voor dit antwoord, dat had ik zelf kunnen bedenken 8)7 8)7

Ik zal in ieder geval dit forum in de gaten houden en mogelijk de vraag later nog eens stellen.
Ik heb een 40W4000 besteld. Hij is inderdaad nog zo nieuw dat hij nog nergens op voorraad is. De verwachtte leverdatum voor mij is 16 mei. Nog even geduld dus, wordt vervolgd. :P
quote:
ChiLLeR schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:30:
[...]

Nou Sony zegt gewoon, wil je aan onze acties meedoen? Dan moet je ook de geadviseerde prijzen hanteren, wil je dat niet prima blijf je gewoon officiele dealer maar dan zonder speciale deals.
Dus die EK actie is leuk maar kan je net zo goed dat scherm meteen erbij kopen, zit je ook op +500euro :)
Ik ben het niet helemaal eens met ChiLLeR. Ik heb mijn 40W4000 in een gewone winkel gekocht voor 1528 euro (dat is inclusief BTW, verwijderingsbijdrage en afleveren). Ik ontvang tevens die gratis 20B4030. Komt nog wel 20 euro verzendkosten bij, zoals in de aktievoorwaarden vermeld wordt. Totaal betaal ik dus voor die 2 tv's 1548 euro.

Als je die 2 zelfde tv's op de goedkoopste internet winkels gaat kopen, opgezocht op www.kieskeurig.nl, betaal je 1276+483 euro (dat is inclusief BTW en verzenden), dus totaal 1759 euro, dus 211 euro duurder. :o

Zelf persoonlijk vind ik het ook nog eens prettiger om bij een gewone winkel te kopen. Tevens wordt hij keurig aangesloten, ingesteld en getest. Bij een internet winkel draai je zelf op voor de verzendkosten als ie ooit stukgaat (of direct defect blijkt te zijn bij afleveren). :)

Dus in de winkel is het ruim 200 euro goedkoper, en ook een betere service. Voor mij was de keuze niet zo moeilijk. ;)

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Reg. datum: 13 september 2003

quote:
catbert schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 21:59:
Ik heb de 40X3500 eind vorig jaar al voor 2599 gekocht in een gewone winkel inclusief de gratis PS3.
Ik zie 'm nu het goedkoopst voor 2119 op Internet staan bij Kieskeurig. Ik kan me niet voorstellen dat je in de winkel nog steeds 2600 moet betalen.
Volgens mij staat ie bij Mediamarkt nog voor iets van 2799,-. Vorige week nog zien staan. Slechts 2 maanden terug ofzo verkocht de Mediamarkt hem voor 2999,-.

Ruim baan voor de geemancipeerde vrouw!

quote:
flowerp schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:29:
[...]

Volgens mij staat ie bij Mediamarkt nog voor iets van 2799,-. Vorige week nog zien staan. Slechts 2 maanden terug ofzo verkocht de Mediamarkt hem voor 2999,-.
via internet kun je de 46x3500 krijgen voor +- 2600 euro (zonder actie) en voor 2700 met actie!

Donde estan los conejos?

quote:
cjdijk schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:18:
[...]

Ik heb een 40W4000 besteld. Hij is inderdaad nog zo nieuw dat hij nog nergens op voorraad is. De verwachtte leverdatum voor mij is 16 mei. Nog even geduld dus, wordt vervolgd. :P

[...]

Zelf persoonlijk vind ik het ook nog eens prettiger om bij een gewone winkel te kopen. Tevens wordt hij keurig aangesloten, ingesteld en getest. Bij een internet winkel draai je zelf op voor de verzendkosten als ie ooit stukgaat (of direct defect blijkt te zijn bij afleveren). :)
Dit is niet altijd het geval. Bij sommige winkels komen ze netjes elke keer je tv (zonder extra kosten) halen en weer terugbrengen.
Vind ik persoonlijk zelfs nog beter dan zelf met die tv naar de winkel te moeten slepen.

Wii friend code: 6460 7247 0127 7819

quote:
TomWinkelmolen schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:59:
[...]

via internet kun je de 46x3500 krijgen voor +- 2600 euro (zonder actie) en voor 2700 met actie!
Kan het mis hebben , maar volgens mij zag ik hem voor 2599 - 200 bij MediaMarkt staan .

quote:
Blindfold schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:00:
[...]

Dit is niet altijd het geval. Bij sommige winkels komen ze netjes elke keer je tv (zonder extra kosten) halen en weer terugbrengen.
Vind ik persoonlijk zelfs nog beter dan zelf met die tv naar de winkel te moeten slepen.
Welke winkels dan?

Mijn poes popelt.

Ik weet niet hoor maar sony komt voor grote televisies volgens mij gewoon langs.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws