quote:
Ik heb een 40W4000 besteld. Hij is inderdaad nog zo nieuw dat hij nog nergens op voorraad is. De verwachtte leverdatum voor mij is 16 mei. Nog even geduld dus, wordt vervolgd.

quote:
ChiLLeR schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:30:
[...]
Nou Sony zegt gewoon, wil je aan onze acties meedoen? Dan moet je ook de geadviseerde prijzen hanteren, wil je dat niet prima blijf je gewoon officiele dealer maar dan zonder speciale deals.
Dus die EK actie is leuk maar kan je net zo goed dat scherm meteen erbij kopen, zit je ook op +500euro

Ik ben het niet helemaal eens met ChiLLeR. Ik heb mijn 40W4000 in een gewone winkel gekocht voor 1528 euro (dat is inclusief BTW, verwijderingsbijdrage en afleveren). Ik ontvang tevens die gratis 20B4030. Komt nog wel 20 euro verzendkosten bij, zoals in de aktievoorwaarden vermeld wordt. Totaal betaal ik dus voor die 2 tv's 1548 euro.
Als je die 2 zelfde tv's op de goedkoopste internet winkels gaat kopen, opgezocht op
www.kieskeurig.nl, betaal je 1276+483 euro (dat is inclusief BTW en verzenden), dus totaal 1759 euro, dus 211 euro duurder.
Zelf persoonlijk vind ik het ook nog eens prettiger om bij een gewone winkel te kopen. Tevens wordt hij keurig aangesloten, ingesteld en getest. Bij een internet winkel draai je zelf op voor de verzendkosten als ie ooit stukgaat (of direct defect blijkt te zijn bij afleveren).
Dus in de winkel is het ruim 200 euro goedkoper, en ook een betere service. Voor mij was de keuze niet zo moeilijk.