Hoofdcategorieën
Topicacties

[XBMC] Ervaringen met XBMC - Deel XI

Pagina: 1 2 3 4 ... 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 last

Nieuw Topic
i am i
Reg. datum: 21 januari 2001

Geen idee waarom de streepjes ervoor staan ??? Ze komen tevoorschijn in internetexploder en in notepad als ik de xml file open.
Ik gebruik xbmc op de xbox.
Anyways, ik was net m'n post aan het editen toen je antwoordde, dus bij mij werk een gewone copy - paste van jouw code tussen de bestaande.

What do you mean: I don't pay my bills!? Why do you think i'm broke, huh!?

Reg. datum: 10 september 2005

quote:
ReMiA schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:10:
[...]

Misschien is het een idee om het Buienradar Python script te gebrruiken
http://home.planet.nl/~jon70928/
Alleen werkt het niet helemaal 100%
Ben zelf ook al aan het puzzelen, waarschijnlijk is de link op buienradar gewijzigd.
Jah daar ben ik idd mee in de weer geweest. Het script aan passen was niet zo moeilijk echter loop ik vast op het weergeven van gif bestanden iets wat XBMC wel zou moeten kunnen. Ik heb hier en daar een linkje gevonden van mensen die daar ook problemen mee hebben. Er wordt zelfs gezegt dat het een bug in XBMC zou zijn waar door gif87 en gif89 niet goed worden weergegeven. Het rare is dat een gif bestand in een slideshow wel goed wordt weergegeven.

Dus iemand nog een idee ?

No more Mr. Nice Gaius!
Reg. datum: 03 juli 1999

Vandaag de nieuwe build van XBMC for Windows geinstalleerd samen met de laatste build van de Aeon skin en wauw, wat ziet dat er gelikt uit zeg :9~

http://www.aeonproject.com/images/screen_drophome2.jpg

http://www.aeonproject.com/images/aeon_episodes1.jpg

http://www.aeonproject.com/images/screen_imdb.jpg

Neem zeker eens een kijkje op www.aeonproject.com, je kunt ook prachtige backgrounds gebruiken in Aeon zelf. Momenteel bezig om mijn Philips MCE remote aan de praat te krijgen (die bij de OrigenAE S10V geleverd wordt, tesamen met het door hun geleverde IRTrans pakket), kijken of dat een beetje wil gaan lukken :)

All right, that's it! No more Mr. Nice Gaius!

Reg. datum: 12 juli 2008

Ziet er zeker gelikt uit!!

Arwen / Kayne

Hoe vaak gaat die gast nog van domein veranderen!?
Aeonismine.com, aeoncentral.com, aeonproject.com... 8)7

Maar ziet er wel :9~ uit natuurlijk! _/-\o_

Fire69 wijzigde dit bericht 21-07-2008 22:50 (18%)

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

Prachtige skin maar echt gruwelijk onleesbaar op 4:3 non-HD. Helaas...

Iemand een G11/G15 pootje polssteun over? PM Me plz!

Arwen / Kayne

Net 600MB aan backdrops voor Aeon afgehaald! :P Nog 100x mooier nu! _o_

Fire69 wijzigde dit bericht 22-07-2008 00:14 (12%)

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps

Reg. datum: 09 januari 2000

quote:
Fire69 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 00:13:
Net 600MB aan backdrops voor Aeon afgehaald! :P Nog 100x mooier nu! _o_
600Mb aan backdrops----->enorm bandbreedte gebruik---->problemen met hosting---->andere hostingprovider en nieuw domein.........om maar even een voorbeeld te geven van hoe je vragen aan elkaar gelinkt kunnen worden.

Oh ja, het is dus ook nog eens geen vervuiling van het topic maar gewoon een antwoord op;
quote:
Hoe vaak gaat die gast nog van domein veranderen!?
Mijn bijdrage aan een nuttig topic *kuch*kuch* 8)7 8)7

@Fire; ;)

No more Mr. Nice Gaius!
Reg. datum: 03 juli 1999

quote:
berties schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 00:43:
[...]

600Mb aan backdrops----->enorm bandbreedte gebruik---->problemen met hosting---->andere hostingprovider en nieuw domein.........om maar even een voorbeeld te geven van hoe je vragen aan elkaar gelinkt kunnen worden.

Oh ja, het is dus ook nog eens geen vervuiling van het topic maar gewoon een antwoord op;

[...]

Mijn bijdrage aan een nuttig topic *kuch*kuch* 8)7 8)7

@Fire; ;)
De backdrops worden via torrents verspreid. Dus dat zal de reden van zijn stoelendans niet zijn ;)

All right, that's it! No more Mr. Nice Gaius!

quote:
kazuka schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 01:20:
[...]

De backdrops worden via torrents verspreid. Dus dat zal de reden van zijn stoelendans niet zijn ;)
nu wel vroeger waren ze via de site.. staat ook bij de downloads notabene dat het nu enkel via mediafire & torrent is..

persoonlijk gebruik ik zeer graag Xtv & vision.. ^^ voor hun eenvoud, aeon heeft me niet kunnen bekoren... omdat ik liefst constitentie wil, en dat met steeds veranderende achtergronden niet kan bereiken..

Reg. datum: 29 september 2006

Vraagje: Hoe kan ik de volgende link bekijken op mijn xbox? Ik wil namelijk de livestreams van de Tour lekker vanuit mijn luie stoel buiten in het zonnetje volgen en mijn notebook is voor reparatie niet hier.....

Dit is de link: mms://livemedia2.omroep.nl/nos-tour2008-high-wm-public

want mij is het nog niet gelukt!!

Inmiddels wel gelukt! :*) Bleek niet zo moeilijk te zijn! Link +.strm

Beontherapy wijzigde dit bericht 22-07-2008 13:19 (10%)

god's right foot
Reg. datum: 24 november 2000

quote:
Mar2zz schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 18:56:
ratqz: Als je inhoud toewijst aan de map met films, dan kies je imdb, maar dan is er ook nog een knop instellingen. Die moet je even klikken, en dan verander je akas.imdb.com in www.imdb.com. Daar kan je ook de grootte van de binnen te halen thumbs instellen enzo. Daarna zou ie het gewoon moeten doen, sinds de t3ch-builds april heb ik in ieder geval geen last meer met het scrapen van films via imdb.
Ik heb sinds een paar maanden last ervan dat ik gewoon GEEN film info meer kan binnen halen.

Ik doe alles wat hierboven genoemd wordt, dus ook adres veranderen.
Als ik dan nogmaals nara informatie ga, dan zie ik heel snel dat er naar een IMDB plugin gezocht/opgestart wordt (of zo iets, het gaat ff te snel om goed te achterhalen wat er staat)
en dan krijg ik een scherm toetsenbord om de film naam op te geven.
Het rare is dat de naam al er op staat.
Al sik dan KLAAR indruk dan gaat dit weg en komt na een paar seconden weer terug :|

Geen idee hoe dat komt. :?

Intel Duo 2 Core E8400,Asus P5N32-e SLi,2x 1GB G-skill DDR800,2x EVGA 9600GT 512mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Apple Cinema 20"

quote:
seninha schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:24:
[...]

Ik heb sinds een paar maanden last ervan dat ik gewoon GEEN film info meer kan binnen halen.

Ik doe alles wat hierboven genoemd wordt, dus ook adres veranderen.
Als ik dan nogmaals nara informatie ga, dan zie ik heel snel dat er naar een IMDB plugin gezocht/opgestart wordt (of zo iets, het gaat ff te snel om goed te achterhalen wat er staat)
en dan krijg ik een scherm toetsenbord om de film naam op te geven.
Het rare is dat de naam al er op staat.
Al sik dan KLAAR indruk dan gaat dit weg en komt na een paar seconden weer terug :|

Geen idee hoe dat komt. :?
Hey,

Ik ken dit probleem. Ik had dit namelijk ook.
Ik heb het als volgt opgelost.

Ftp even naar je xbox.
Vervolgens kies je de plaats waar xmbc staat geïnstalleerd. Bij velen is dit: E/apps/xbmc
Ga vervolgens naar de map User data. Ik heb deze hele map gewist! (ben dus wel ff alle instellingen kwijt)

Ik heb een verse xbmc op mijn pc staan. Hiervan heb ik de User data map weer gekopieerd naar xbmc. (ivm de radio streams e.d.)

Vervolgens heb ik de map video's opnieuw toegewezen. Bij instellingen je gewenste instellingen instellen imdb werkte bij mij weer!

Orbital speed: 24.077 km/s
Reg. datum: 04 september 2007

Als xbmc op een partitie staat die vol is (of erg weinig ruimte over) dan gaat ie ook raar doen met filminfo ophalen (thumbs enzo worden dan niet opgehaald enzo).

quote:
Mar2zz schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:36:
Als xbmc op een partitie staat die vol is (of erg weinig ruimte over) dan gaat ie ook raar doen met filminfo ophalen (thumbs enzo worden dan niet opgehaald enzo).
Dat zal het dan zijn geweest :)

Reg. datum: 20 juli 2008

quote:
Pieter1984 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 09:34:
Ik heb een probleempje: ik heb een exterene USB HDD geshared op mijn pc.
Nu wil ik in XBMC die share openen. Hij ziet de share wel als ik browse, maar hij ziet niet de inhoud en hij zegt ook couldn't connect to resource.

Iemand een idee?

Een gewone share op pc werkt wel!
Niemand een idee?

Reg. datum: 09 januari 2000

@pieter1984; waarschijnlijk een probleem met autorisatie. Op welke manier is de map gedeeld, welk besturingssysteem gebruik je?

berties wijzigde dit bericht 22-07-2008 16:37 (203%)

quote:
ratqz schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:32:
[...]
Bij instellingen je gewenste instellingen instellen imdb werkte bij mij weer!
Prachtige zin! :D
Reg. datum: 11 maart 2008

Er is een nieuwe plugin genaamd videomonkey. Leuke ,goede plugin als je van filmpjes houd net als dumpert. (Dailymotion,google video,metacafe,youtube en meer)

Meer plugins voor de liefhebbers.
Vionage en ook even dan veohproxy script eropzetten voor de goede werking van plugins.

quote:
Ik denk dat het inderdaad met je autorisatie te maken heeft.

@pieter1984:
ik wil wel ff voor je zoeken maar wat meer info zou goed zijn. welk besturingsysteem heeft je pc os? is dat xp? heb je een firewall of een windowsfirewall? log je in met wachtwoord op windows? hoeveel tekens is de share?

btw:
heeft iemand hier al een alpha test status?
http://lifehacker.com/396...wer-look-and-social-flair

Mar2zz wijzigde dit bericht 22-07-2008 19:49 (21%)

god's right foot
Reg. datum: 24 november 2000

Ter info:
Was gister ff bij mn zwager en heb daar XBMC op z'n Mac Mini zien draaien.
Ziet er gelikt en vertrouwd uit.
Dashboard werkt soepel en snel.

720p werk zonder probleem (Bee Movie) of 1080 nog goed werkt weet ik niet , ben niet lang genoeg gebleven om dit te proberen.

Hij moet nog veel instellen maar wat ik zag brengt me wel aan de twijvel of het tijd wordt om mn Xbox de deur uit te doen .
Kan ik eindelijk in rust HD movies kijken (gaat nu via mn Xbox 360 :| )

Bediening is nog iets waar hij zich nog niet in verdiept heeft.Meesten dingen doet hij door gewoon te proberen (via Mac afstandbediening en via toetsenboard)
Vraag me wel af of je deze mini kan bedienen met een Logitech/Harman Kardon remote.
Dan zou het helemaal top zijn.

Intel Duo 2 Core E8400,Asus P5N32-e SLi,2x 1GB G-skill DDR800,2x EVGA 9600GT 512mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Apple Cinema 20"

Reg. datum: 20 juli 2008

Os is windows xp.
Share naam is: My ibook
Ik log aan met paswoord.
Maar de standaard sharemappen van windows kan ik wel perfect aan (mits ingeven paswoord).
Dus my shared videos kan ik wel aan als ik er files inzet.
Ik zie perfect de share staan, maar could connect, zie ook geen inhoud van de gesharede map.

Thx!

Probeer hem eens zelf toe te voegen aan je sources.xml met ipadres, misschien helpt dat.

<source>
<name>My ibook</name>
<path>smb://WERKGROEP;gebruikersnaam:wachtwoord@IPADRESPC/My ibook/</path>
</source>

moet je ff pasten tussen de andere code tussen <video> en </video>

Mar2zz wijzigde dit bericht 23-07-2008 11:08 (14%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: