Ik heb trouwens flink zitten googlen om mijn dvd collectie via xbmc te kunnen bereiken.
Ik heb zelf het programma All My Movies. (
http://www.bolidesoft.com/allmymovies.html)
Dit is in het kort gezegd een film database. Ik heb hier alle films die ik zelf heb in opgeslagen. Echter de film zelf staat op een dvd.
Na wat zoeken kwam ik op een script heeft genaamd DVD Profiler. Hiervoor heb je ook het programma DVD profiler op de pc nodig. Deze kan je gratis testen. Ik heb het ook werkend gekregen met xbmc. Echter ziet het er niet mooi uit. Verre van dat.
Ik ben nu dus op zoek naar een scripts zodat ik mijn dvd collectie kan bekijken via xbmc. Het liefst een die wordt weergegeven zoals Fanart doet. Ik heb zelf nog geen flauw idee hoe Fanart werkt. Ik kan deze optie namelijk nergens vinden binnen mijn xbmc. ( ik heb de nieuwste svn, en tevens van mijn skin: vision 2, de svn versie)
Ik neem aan dat Fanart op bepaalde tags van de film zijn gegevens via internet ophaalt. Ik neem daarom aan dat het niet nodig is om de film zelf daadwerkelijk op de hdd te hebben.
Wie heeft er een idee? Of ben ik zo slecht in googelen dat ik de oplossing voorbij ben gegaan?