Reg. datum: 24 oktober 2007
ik heb een crystal 1.6 met een HDD van 500GB erin... werkt perfect zonder dat er een modchip inzit, heb dat indertijd via een xcalibur cd'tje gefikstquote:
GoT Index » Client Software Algemeen » [XBMC] Ervaringen met XBMC - Deel XI
Pagina's: 1 2 3 4 ... 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ... 91 92 93 94 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]ik heb een crystal 1.6 met een HDD van 500GB erin... werkt perfect zonder dat er een modchip inzit, heb dat indertijd via een xcalibur cd'tje gefikstquote:arnova schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 08:52:
[...]
Volgens mij gooien sommige mensen de termen "softmod" en "tsop flash" door elkaar. D.w.z. als je geen modchip hebt, betekent dat niet per se dat je een zgn. "softmod" hebt. Je kan namelijk via een softmod ook je flash-rom op het moederbord van je xbox (behalve bij een v1.6 xbox dacht ik) zelf flashen met eenzelfde bios (bv. evox of executor) als in de verschillende modchips zit. En dan heb je uiteraard ook de zgn. 48bit LBA patch waarmee je 120Gb+ schijven kan gebruiken met bv. XBMC.
2/3 pagina's terug staat er een linkje naar een forum waar dit probleem beschreven staat, blijkbaar heeft www.weather.com, waar xbmc zijn data van krabt, zijn url's gewijzigd van 'prod' naar 'link'. Door default.xbe te openen in een hex-editor en die prod in link te veranderen in de weather.com url kan xbmc terug de data van het net halen,quote:MsG schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:43:
Huh hex verwijzing? Ik volg het topic trouw, maar weet niet beter dan dat "het weer" gewoon even niet werkt. Jij hebt het dus wel weer werkend? Hoe
Ja je zal toch ergens een Evox-Dash of een boot cd'tje Slayer's (waar ook Evox dash op staat) vandaan moeten halen om je BIOS te kunnen dumpen. Bekende plekken zijn eMule, Bittorrent (mininova misschien?) of Xbins...quote:onsgeluk schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:38:
[...]
Alleen bekend met nieuwsgroepen en niet met alternatieve download methodes. Via binsearch kan ik in ieder geval niets bruikbaars vinden. EVTool en XBTool wel kunnen vinden, maar ik weet niet hoe ik een dump zou moeten maken. Ik draai alleen XBMC, Evox heb ik namelijk per ongeluk eraf gegooid.
Iemand een G11/G15 pootje polssteun over? PM Me plz!
Ook als de bestanden een beetje afwijkende namen hebben?quote:MsG schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:32:
Scan voor nieuwe inhoud en zet hem op library modus. Als je het een beetje goed doet pakt hij automatisch de plaatjes.
MsG wijzigde dit bericht 13-05-2008 21:33 (6%)
Tierelier
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Tranzy wijzigde dit bericht 14-05-2008 09:09 (5%)
E6600 @ 3Ghz | P5W DH Dlx | Asus 8800GTS 640MB | OCZ 2* 2GB DDR2-800 | WD RAPTOR 150GB | WD Cav 500GB | WD Cav 750GB | WD MYBOOK 1TB | X-FI MUSIC | DELL 2407WFP | VISTA ULT. UK | Full Specs
Je zal versteld staan van de merken en types die ondersteund worden.quote:ivago schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:40:
zo'n universele remote lijkt me ook wel iets... heb nu 4 remotes nl. TV + surround + digicorder (telenet) + xbox
zou ik die met die harmony 525 allemaal kunnen vervangen? (vooral die digicorder is vrij specifiek vermoed'k).
E6600 @ 3Ghz | P5W DH Dlx | Asus 8800GTS 640MB | OCZ 2* 2GB DDR2-800 | WD RAPTOR 150GB | WD Cav 500GB | WD Cav 750GB | WD MYBOOK 1TB | X-FI MUSIC | DELL 2407WFP | VISTA ULT. UK | Full Specs
Ja, hernoem ze voordat je ze inscanned naar library, anders wordt het een rommeltje. Je kan zelfs meerdere seizoenen in 1 map gooien, de library deelt ze dan netjes op, als je ze maar consequent renamed. Mooie renameproggies: Bulk Rename Utility of Advanced Renamer.quote:Amp. schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:16:
Ik heb gisteren eventjes gedaan, zo van TV Informatie ophalen, en dan kreeg ik bijv bij Southpark keurig een plaatje
Alleen met episodes, bij 1 serie kreeg ik ineens alle titels van de episodes te zien.
Moet ik dan bijv met Southpark elke episode zo noemen: Southpark S12E03 ?
Werkt iig helemaal top! thx
Daar heb ik een mooi wake-up-on-LAN scriptje voor. Hoef je niet eens op te staan.quote:Amp. schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:41:
[...]
Bij mij is streamen nooit zo handig omdat de xbox bij mn bed staat en dan is de PC uit
cd 1 en cd2 in de naam opnemen, en dan in de filmmap gooien. Die filmmap moet je wel ff via witte knop inhoud bepalen op films zetten (voor de scrapers), maar ook voor de knop groeperen. Die verschijnt dan links. als je groeperen aanvinkt dan wordt het 1 bestand, en de woorden cd1 en cd2 worden dan verborgen.quote:BartŠ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:17:
Weet iemand hoe ik mijn bestandsnamen aan moet passen als ik een film heb die uit twee bestanden bestaat maar als een item in XBMC weergegeven wil hebben?
Het is me een keer per ongeluk gelukt, maar weet niet meer hoe.
Een niet heel erg elegante oplossing: voor elke 2 afleveringen 1 mapje maken in de spongebobmap. Dus 20 mappen. Vervolgens geef je die mappen de naam van de aflevering (spongebob S01Exx en verder). Vervolgens moet je ff elke submap ff handmatig toevoegen aan de database, niet recursief scannen. De eigenlijke filmbestanden ff cd1 en cd2 noemen ofzo, zodat je niet perongeluk dubbel scanned ofzo.quote:MsG schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:48:
Ik heb een probleem:
Ik heb Spongebob gedownload, het schijnt zo te zijn dat elke episode twee spongebob afleveringen beslaat. Echter zijn de bestanden los, XBMC ziet 1 episode als 2 afleveringen. De serie zelf gebruikte S1E01a en b om dit te scheiden. Echter heb ik voor de rest van de series niks met a en b. Weet iemand hoe ik het toch normaal kan gebruiken? Ik heb nu maar gewoon voor elke afleveirng een episode gemaakt, waardoor je dus 40 episodes hebt ipv 20, maar dit werkt natuurlijk niet, want XBMC snapt het na de 20e episode niet meer, omdat er volgens hem maar 20 zijn. Hoe doen jullie dit?
Mar2zz wijzigde dit bericht 14-05-2008 15:58 (46%)
Gewoon de knop instelling overnemen van apparaat xbox met dvd en deze instellen in activiteit. Dat is alles.quote:Tranzy schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:08:
Toevallig dat dit nu ter sprake komt ... ik heb net mijn harmony 525 ingesteld met mijn xbox als Game console with DVD .. het werkt ook prima verder.....alleen moet ik altijd eerst op de device knop drukken en vervolgens op Game console voordat ik ermee kan werken. Helaas kan ik dan niet meer het volume van mijn versterker bedienen. Kan dit anders?
GoT Index » Client Software Algemeen » [XBMC] Ervaringen met XBMC - Deel XI
Pagina's: 1 2 3 4 ... 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ... 91 92 93 94 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos