Hoofdcategorieën
Topicacties

[XBMC] Ervaringen met XBMC - Deel XI

Pagina: 1 2 3 4 ... 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 04 december 2001

quote:
Remen schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:01:
eeuhh...wait.... light bulb moment.... XBox Media Center en XBMC....hmmmm
joh flikker anders gewoon op naar een ander forum als het je niet bevalt

Reg. datum: 07 maart 2006

gaan we nou gelijk zo doen? spijtig, het was niet zo bedoeld als dat jij het waarschijnlijk opvat, alleen voor je taalgebruik zou jij al ergens anders moeten gaan buiten spelen, niet ik.

Reg. datum: 04 december 2001

quote:
Remen schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:08:
gaan we nou gelijk zo doen? spijtig, het was niet zo bedoeld als dat jij het waarschijnlijk opvat, alleen voor je taalgebruik zou jij al ergens anders moeten gaan buiten spelen, niet ik.
Je zit hier al een tijd te discussieren over de regels en wat daaruit voortvloeit, ik ben er wel klaar mee en dat zie je in m'n taalgebruik terug. Ik wil niet dat dit topic op slot gaat omdat jij het als je persoonlijke helpdesk wilt gebruiken en vervelend gaat lopen doorzeiken als je er op gewezen wordt dat dat niet in alle gevallen kan.

MrAngry wijzigde dit bericht 06-08-2008 13:17 (3%)

Reg. datum: 07 maart 2006

get a life man, als jij er niet tegen kunt dat ik hier vragen stel omdat ik ergens mee zit, dan ga je toch gewoon niet naar dit topic? daar waar ik de regels overtreden heb heb ik mijn excuses aangeboden, en voor de rest wordt het eens tijd dat sommige GoT'rs hun oogkleppen wat minder strak afstellen, jeeez waar een mens zich wel niet druk over kan maken.
het feit dat jij direct uit je slof schiet, en dat je ''er klaar mee bent'' zegt meer over jouw, dan over een willekeurige andere gebruiker die intensief van het forum gebruik maakt omdat hij of zij met een probleem zit.
ik wil echt niet iedere x off-topic gaan, maar dit soort reply's vragen er gewoon om, en op deze manier wordt het alleen maar meer en meer een vicieuze cirkel, dus laten we nu alsjeblieft ophouden, als ik iemand op z'n tenen heb getrapt voor wat betreft de regels, nogmaals sorry en nou kappen met dat gemiereneuk.

Remen wijzigde dit bericht 06-08-2008 13:21 (16%)

Michael Baysplosions!!!
Reg. datum: 15 september 2002

quote:
MrAngry schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:01:
Zullen we anders ook eens een nieuwe TS maken met z'n allen?
Goed idee, de TS mag inderdaad wel eens geüpdate worden. XBMC draait al enige tijd niet meer alleen op een XBox, en gezien de topicreports die aan dit topic hangen blijkt dat de topicwaarschuwing alweer genegeerd wordt. Daarbij zit dit deel al redelijk 'vol'.

Zorg ervoor bij een nieuw deel dat ook de andere builds van XBMC besproken worden. Ter verduidelijking, dit topic gaat gewoon over het stukje software XBMC, niet over het systeem waar het op draait. Ik weet zelf ook wel dat een XBox gemod moet worden om de boel te draaien, maar vragen over je XBox modden, de harde schijf, hotswappen, partities aanmaken e.d. horen hier simpelweg niet thuis. Dit topic gaat over XBMC, niet over de XBox en zijn hardware. Wil je dat toch bespreken, dan verwijs ik je naar Het Grote Xbox Topic Deel 11. Mocht het over het modden van de hardware gaan, dan zijn er genoeg andere sites daarvoor. :)
quote:
Remen schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:01:
eeuhh...wait.... light bulb moment.... XBox Media Center en XBMC....hmmmm
offtopic:
Klopt, XBMC was vroeger een afkorting voor XBox Media Center. Sinds er echter ports voor Linux, Mac OS en Windows zijn verschenen is besloten de afkorting te laten voor wat het is en het project gewoon XBMC te noemen. ;)

Ik ga dit topic sluiten, wie zich geroepen voelt mag een nieuw topic aanmaken met nieuwe topicstart.

In the end, these are pittances. I am the one who gets to tell you, DANCE YOU WRETCHED MONGRELS

You have 80:00 minutes.

Pagina: 1 2 3 4 ... 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: