Ok, ook ik wil aan de XBMC op mijn mooie zwarte (stofhappende) kast.
Ik heb me ingelezen en ben tot de conclusie gekomen dat ik het d.m.v. een softmod wil gaan doen (safegame-hack op splinter cell). Op deze manier wil ik FTPtoegang verkrijgen en dan XBMC er op spetteren.
Is dit een goede manier(aanraders/tips?)? zie ik hier iets over het hoofd?
Dan wat anders: om die safegame op mijn xbox te zetten heb ik eerst een memorycard nodig, die ook compatible is met de computer. Ik kan een action replay kopen, maar ik denk dat dit zonde is, aangezien ik het toch maar 1 keer gebruik. Ik heb toen een hoop gelezen over zelf solderen: een oude controller of verlengkabel vast te maken aan een usbstekkertje. Maar het is mij nog niet helemaal duidelijk..
de xbox heeft 4 gaatjes, dit zijn verbouwde USBslots. Hier kan ik via een kabeltje een USBstick aanhangen (die uiteraard wel goed geflashed is) en gebruiken als memorycard, of doe ik nou wat fout?
Weet iemand een simpel (goedkoop?) adresje voor zo'n kabeltje of misschien zelfs een gebakken kabeltje van Xbox-male -> USB-female (A-type)?
offtopic:
mocht ik de regels overtreden door te beginnen over softmodden, sorry! Dan zal ik braaf mijn mond op slot houden hierover