wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is UP!) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!
Playstation 3 als media center - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 03 november 2006
Het is dus niet mogelijk om je externe HD in dat filesystem te formatteren, of kan WIndows dat dan weer niet lezen?quote:Shiver23 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:20:
[...]Via streamen of een netwerktransfer kun je dan wel de grotere bestanden op de HD krijgen, omdat de PS3 intern een ander filesysteem gebruikt.
Ik split nu ook de files, maar zou ze uiteraard liever als een grote file erop zetten.
Ik had eerst ook problemen met Xvid maar na een wat overbodige codecs op mn PC verwijderd te hebben en gebruik te hebben gemaakt van Twonkymedia ipv windows media player worden alle formats zonder probleem afgespeeld.
Ik heb een PSP met firmware 3.71 M33-4, mijn playstation heeft Firmware 2.0
Het lukt mij gewoon niet om mijn psp te connecten aan de Playstation! Ik krijgt constant de melding:
"A software update is required for your psp"
Ik snap er compleet niks van aangezien je dit echt wel hoort te kunnen met de door mij gebruikte firmware!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP
Voor zo ver ik weet wel.. ik heb een bluray film van spiderman en die speelt ie super soepel af. Verder heb ik recent een 1080p film gewodnload en die speelt ie perfect af op mn hd ready scherm.quote:remczero schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:52:
Misschien een beetje een basisvraagje, maar ik zit ook te denken om de ps3 naast mijn tv te zetten voor HDfilms. Echter heb ik een hdready scherm. Kun je 1080p vanaf externe schijf en blu-ray gewoon downscalen naar 720p, als je de ps3 via hdmi 720p uit laat sturen? Het lijkt me logisch maar ik vraag het even om het zeker te weten voor ik tot aanschaf over ga. Alvast bedankt
My website PSP, PS3, YDL6.0 and former NES, PS2, XBOX user. Gaming on SONY PS3+SAMSUNG le32m86+SONY HT set with BOSE stereo front speakers.
Oh Thxquote:Shiver23 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:05:
Nee, je hebt minimaal 3.72 nodig.
Reg. datum: 01 april 2005
Ik heb een Macbook (1,83 CoreDuo, 2gb geheugen) en bij Azureus zie ik instellingen voor Media Server (voorkeuren>plugins>media server). Het icoontje zie ik als torrentbestanden binnenhaal op m'n Macbook via wi-fi.
Ik heb sinds een paar dagen een PS3 en ik wil heel graag 720p series kijken, zoals Lost, Heroes, 24 etc. Dat zijn .mkv bestanden. Speel ik probleemloos af op m'n Mac, maar dus niet op de PS3. Dit moet omgezet worden naar MP4 heb ik begrepen.
2 Vragen:
-Hoe kan ik het makkelijkst die series bekijken op m'n PS3 (dus zonder omzetting). Kan dat door Azureus als Media Server te gebruiken?
-Als ik dan toch moet omzetten naar MP4, welk programma kan ik dan het beste gebruiken voor m'n Mac? Ik heb geen Vista/XP (bootcamp) of Virtualisatie-software op m'n Mac.
Reg. datum: 06 maart 2005
ja, resp. kon altijd al
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is UP!) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!
Zover ik weet zijn er geen mediaservers voor de mac die mkv's kunnen transcoden naar iets dat de PS3 begrijpt.quote:wilmundo schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:33:
[...]
2 Vragen:
-Hoe kan ik het makkelijkst die series bekijken op m'n PS3 (dus zonder omzetting). Kan dat door Azureus als Media Server te gebruiken?
-Als ik dan toch moet omzetten naar MP4, welk programma kan ik dan het beste gebruiken voor m'n Mac? Ik heb geen Vista/XP (bootcamp) of Virtualisatie-software op m'n Mac.
Zelf gebruik ik Medialink van Nullriver om alles te streamen naar de PS3.
Voor het omzetten gebruik ik GOTSent, maar dus wel via virtualisatie-software. Dit is namelijk de enige werkbare situatie op dit moment. Verder weinig problemen eigenlijk.
G4-450 Cube - 12" Powerbook - 20" iMac 2.4 - iPod nano 2GB - PS3 60GB - PSP
Reg. datum: 09 september 2003
http://www.esoteric-warriors.com
quote:wilmundo schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:33:
Jawel hoor, Visualhub, werkt perfect.quote:Seraphus-Y schreef op woensdag 02 april 2008 @ 21:27:
[...]
Voor het omzetten gebruik ik GOTSent, maar dus wel via virtualisatie-software. Dit is namelijk de enige werkbare situatie op dit moment. Verder weinig problemen eigenlijk.
Alleen re-encode hij, en dat duurt langer dan wat GOTSent doet.
Is een betaald progje (maar zeer de moeite waard, en met de lage dollarkoers geen enkel punt).
Gebruik het voor de PS3, m'n iPhone, om snel dvdtjes te bakken van avi's + subs. Check het forum op de site voor meer vragen.
Nitai wijzigde dit bericht 02-04-2008 23:00 (35%)
Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2G + 3G | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83
Reg. datum: 09 september 2003
Ok bedankt. Ik heb nog geen PSP namelijk maar ik wil er wel één aanschaffen mits deze mogelijkheid er ook in zit.quote:Grannd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 22:49:
Probeer het zou ik zeggen, hij doet het wel met HD trailers die op me PS3 stonden dus ik denk dat hij datzelfde trucje ook wel met vobs kan als die het met mp4'tjes ook doet. De kwaliteit was wel duidelijk lager dan 480x272 (de resolutie van het schermpje en bijvoorbeeld umd-films), maar het werkt wel.
http://www.esoteric-warriors.com
My website PSP, PS3, YDL6.0 and former NES, PS2, XBOX user. Gaming on SONY PS3+SAMSUNG le32m86+SONY HT set with BOSE stereo front speakers.
Reg. datum: 23 augustus 2004
Ik zit normaal op het algemene PS3 topic, maar heb nu een media-vraagje. Ik ben eens wat aan t proberen met HD video streamen van mijn PCtje naar de PS3.
Op de PC gebruik ik TVersity, en streamen van normale divx videos enzo gaat prima.
Nu wilde ik eens een HD film proberen, en begonnen met
Star.Wars.Episode.II.2002.HDTV.VC1.720p.5.1.WMV-BamHD.wmv
beeld is prima, maar geen ik krijg geluid. Als ik dan in de opties ga kijken, zie ook geen andere audio opties (melding: no audio).
Ik hoop dat iemand iets over kan roepen? Ik ben niet heel erg onderlegd in de verschillende audio-tracks, dus ik hoop dat de bestandsnaam hier wat info over geeft.
PS3 games: 19 and counting... PSN: Chrisboers Now playing: Burnout Paradise, Force Unleashed, GRiD
Ik zou zeggen, kijk eens een paar pagina's terug, waar beschreven wordt hoe je WMA-pro naar wmav2 kan omzetten in een WMV bestand. Dat zou je oplossing moeten zijn.quote:chrisboers schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:21:
Hoi allemaal.
Ik zit normaal op het algemene PS3 topic, maar heb nu een media-vraagje. Ik ben eens wat aan t proberen met HD video streamen van mijn PCtje naar de PS3.
Op de PC gebruik ik TVersity, en streamen van normale divx videos enzo gaat prima.
Nu wilde ik eens een HD film proberen, en begonnen met
Star.Wars.Episode.II.2002.HDTV.VC1.720p.5.1.WMV-BamHD.wmv
beeld is prima, maar geen ik krijg geluid. Als ik dan in de opties ga kijken, zie ook geen andere audio opties (melding: no audio).
Ik hoop dat iemand iets over kan roepen? Ik ben niet heel erg onderlegd in de verschillende audio-tracks, dus ik hoop dat de bestandsnaam hier wat info over geeft.
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Okido, ik heb het PDFje gevonden. Vanavond maar eens proberen. Begreep ik nou dat dat file-splitten (stap 3) niet meer nodig zou zijn met firmware 2.20?quote:Sentry23 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:29:
[...]
Ik zou zeggen, kijk eens een paar pagina's terug, waar beschreven wordt hoe je WMA-pro naar wmav2 kan omzetten in een WMV bestand. Dat zou je oplossing moeten zijn.
PS3 games: 19 and counting... PSN: Chrisboers Now playing: Burnout Paradise, Force Unleashed, GRiD
Reg. datum: 02 januari 2008
Het gaat nog steeds over
"Star.Wars.Episode.II.2002.HDTV.VC1.720p.5.1.WMV-BamHD.wmv"
Ik kan hem wel gewoon afspelen dus de codec is volgens mij gewoon aanwezig. Mis ik nog wat?
Verder prima en duidelijke handleiding overigens!
Het probleem schijnt met de volgende firmwareversie verholpen te worden. Nou maar hopen dat deze snel komt.
Sowieso over twee weken, want dan komt de nieuwe Store uit. Daarbij hoort een nieuwe firmware.quote:Da.Rock schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:52:
Het probleem schijnt met de volgende firmwareversie verholpen te worden. Nou maar hopen dat deze snel komt.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.