quote:
Samsung PS50C91, uit 2007 (denk ik) het is de enige op kieskeurig. Ik heb de handleiding even niet bij de hand. Ik heb een speciale test dvd gebrand, die ik hier kon downloaden en volgens mij is dat het allerbeste, nog beter dan een zender aanzetten. Deze-->
http://www.avsforum.com/a...8677&page=1&pp=50
En dit is mijn plasma
http://www.kieskeurig.nl/...B837FC12572AB002BD0FA.htm
Het was gisteren al superlaat dus ik ben gaan slapen, nu net terug uit mijn werk en ik zal de dvd weer aanzetten. En ik zal invervolg anders misschien die radar in GTA IV uitzetten...hoewel dat zeer onhandig spelen is..maar tis wel een game die je voordat je het weet al gauw wat uurtjes speelt achter elkaar.
De laatste tijd speel ik wat meer games...maar heel veel achter elkaar niet, want als ik bijv GTA IV een uurtje of 2 a 3 gespeeld heb , heb ik qua gaming het wel even gehad weer. Wat ik echter wel regelmatig heb gedaan de afgelopen tijd was dat tijdens het spelen van GTA IV, ik ook op de laptop een beetje bezig was (MSN, internet etc...) en toch wel vaak drukte ik dan GTA IV op pauze...geen ramp zou je zeggen, echter is het pauze scherm de hele wereldmap van die game, en ik zie de map in de inbranding of retentie terug. Ik ben in elk geval blij dat ik er niks van zie als het scherm blauw, grijs, lichtelijk wit is....bij fel wit zie ik het alleen.
Maar ik denk dat ik geluk heb, want ik check het nu net...en al is de radar nog duidelijk en zie ik ook dingen van de map van de game nog..(kleine vormpjes...het is zeker wel minder hevig dan gisteren. Als dit helemaal wegtrekt heb ik er in elk geval van geleerd nooit meer pauze schermen aan te laten staan...en verdomme, ik heb een hele lange tijd na aankoop mezelf eraan gehouden, was er heel streng op...al ging ik even wat te snacken halen beneden...ik zette de tv gelijk op een zender en geen stilstaand pauze scherm...en toch de laatste tijd is dat wat afgezwakt bij mij....moet echt niet.
devilsnight wijzigde dit bericht 01-09-2008 18:14 (37%)