Er is maar 1 paginaquote:
Reg. datum: 08 juni 2005
Als je dan probeert de huidige build opnieuw te installeren dan krijg je een waarschuwing.
Misschien dat je toekomstige builds er wel overheen kan installeren maar dat weet ik niet zeker.
hmm, das misschien wel een punt van aandacht.
Zijn er verder nog waarschuwingen die ik toe kan voegen aan te topic start zodat mensen geen problemen krijgen?
Asus p5b, E6600, Arctic freezer 7 pro, seagate barracuda 7200.10 320GB, ati x1950pro Join het GoT Whatpulse team
Verder moet je bij de geslipstreamde versie gewoon je key invoeren tijdens installatie, krijg je alle versies van Malicious Software Removal aangeboden sinds April.quote:ozakigames schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 09:54:
@ soldaatje:
hmm, das misschien wel een punt van aandacht.
Zijn er verder nog waarschuwingen die ik toe kan voegen aan te topic start zodat mensen geen problemen krijgen?
Ik las op zdnet.be dat IE7 er in zou zitten, in deze build nog niet.
Overigens staat er een foutje in je quote van het nieuwsbericht, ik heb er al een topic over geopend op FP feedback, het gaat erom dat de download niet 580 MB is maar 336 MB, alleen hebben ze de fout nog niet hersteld.
Ik zou zeggen trek je eigen conclusies.
Edit: Yoeri heeft de fout inmiddels hersteld.
Asus p5b, E6600, Arctic freezer 7 pro, seagate barracuda 7200.10 320GB, ati x1950pro Join het GoT Whatpulse team
Bij mijn geslipstreamde versie kon ik net als bij Vista gewoon verder zonder een key in te voeren.quote:Soldaatje schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:03:
[...]
Verder moet je bij de geslipstreamde versie gewoon je key invoeren tijdens installatie, krijg je alle versies van Malicious Software Removal aangeboden sinds April.
IE7 en MP11 zullen er niet (m.i. helaas) niet in zitten, het is meer een verzameling tot nu toe uitgebrachte crticial updates.quote:Ik las op zdnet.be dat IE7 er in zou zitten, in deze build nog niet.
Reg. datum: 04 september 2001
Hoop eerlijk gezegd dat MP11 er ook niet in zal zitten, aangezien er nog steeds geen (bij mij bekende) oplossing is om na installatie van MP11 een sysprep op een systeem te kunnen doen.quote:Nielson schreef op zondag 23 december 2007 @ 10:21:
IE7 en MP11 zullen er niet (m.i. helaas) niet in zitten, het is meer een verzameling tot nu toe uitgebrachte crticial updates.
De sysprep werkt wel, maar als de klant daarna systeem opstart geeft hij een error: windows is not setup complete, please use setup again (o.i.d. doe dit uit mijn hoofd
Met MP11 en syspreppen geen ervaring, weet wel dat je bij MP10 minimaal de SP2 versie van sysprep moest gebruiken omdat anders de DRM rommel niet goed gereset werd.quote:rdfeij schreef op zondag 23 december 2007 @ 10:32:
[...]
Hoop eerlijk gezegd dat MP11 er ook niet in zal zitten, aangezien er nog steeds geen (bij mij bekende) oplossing is om na installatie van MP11 een sysprep op een systeem te kunnen doen.
De sysprep werkt wel, maar als de klant daarna systeem opstart geeft hij een error: windows is not setup complete, please use setup again (o.i.d. doe dit uit mijn hoofd)
Ik iig nog niet...
Ik hoop dat met SP3 deze extra items bij Software(programma's&windowsonderdelen) weglaat en integreerd in de SP3 setup, want het geeft mij het gevoel dat deze extra toevoegingen bij Software meer schijfruimte kost...
Helaas, dat wordt dus zo te zien nog wel even wachten.
(Enig idee wanneer de NL versie komt?)
PcManiaxx wijzigde dit bericht 30-12-2007 14:55 (13%)
Asus P5E-X38 - E6750 @ 3.8ghz - Crucial Ballistix PC8500 2gb - Jetway 8800GT 750/1200- Enermax Galaxy 1000W - 2x Raptor 10K 150GB RAID-0 + 2x Hitachi Deskstar 500gb 16mb - Audigy X-Fi Elite Pro - Samsung 226BW 2ms - Vista Home Premium X86
Als je het SP los installeert dan maakt hij een back-up van je oude situatie en dat kost meer schijfruimte (geen werkgeheugen).quote:Djerique schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:22:
Altijd als ik XP aan het installeren ben en daarna via Microsoft-update de updates binnenhaalde, dan zag ik altijd extra geinstalleerde items bij Software staan. Deze extra items worden al aanzienlijk minder als je Win XP SP2 koopt en dan de overige updates installeert.
Ik hoop dat met SP3 deze extra items bij Software(programma's&windowsonderdelen) weglaat en integreerd in de SP3 setup, want het geeft mij het gevoel dat deze extra toevoegingen bij Software meer geheugen kost...
Ik ben erg benieuwd of er snelheidswinst te halen is bij het gamen en of je dat bijvoobeeld kan zien met een 3DMark test voor en na installatie van SP3.
ASUS P5B Deluxe, Intel E6600, 1x Samsung 550GB SATA, 2x WD 250GB SATA, 2048MB PC6400 Corsair, Asus GeForce 8800GTS 640MB, Creative SB X-Fi, Creative Inspire 5300, Toshiba DVD, NEC DVD-RW, Samsung 223BW TFT
Als je niet kan wachten op de nederlandse versie dan download je toch gewoon ergens een engelse windows xp iso. Je eigen key op gebruiken en je hebt zo een geactiveerde legale versie van windows xp alleen dan zonder de nederlandse vertalingquote:PcManiaxx schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:53:
Ik wil het ook graag testen, alleen zit ik hier dus met de NL versie.![]()
Helaas, dat wordt dus zo te zien nog wel even wachten.
(Enig idee wanneer de NL versie komt?)
Windows Vista: nutteloos en overbodig.
De iPhone is een waardeloos apparaat en alleen sukkels gaan het kopen.
Officiële Telfort forum
Jah dat heb ik en nee je merkt geen verschil.quote:Leader98 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:05:
Heeft er al iemand SP3 geinstalleerd op z'n gamepc?
Ik ben erg benieuwd of er snelheidswinst te halen is bij het gamen en of je dat bijvoobeeld kan zien met een 3DMark test voor en na installatie van SP3.
Alleen bepaalde onderdelen van office 2007 lopen sneller.
Reg. datum: 05 september 2001
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Reg. datum: 05 september 2001
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Weet je zeker dat je geen Vista hebtquote:Sneak[3G] schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:07:
nee daarmee kan ik wel door de windows scrollen die openstaan en ik zie dan kleine thumbnails erboven. Maar ik bedoel echt dat de windows een soort van 3d worden en je vanaf de zijkant gaat zien.
Lama was dus topdesk..
CAP-Team wijzigde dit bericht 13-01-2008 00:43 (4%)
Mijn beleving is dat programma's sneller opstarten, Explorer de inhoud van mappen sneller weergeeft, en ook Internet Explorer 7 sneller browst. Firefox helaas niet. Ik ben nu aan mijzelf aan het twijfelen of het écht sneller is, of dat het alleen zo aanvoelt.
Alles is goed gegaan, en heb ook geen foutmeldingen of niks gekregen. Op de update site staat ook dat het succelvol is afgerond. Nu ga ik echter naar config > systeem en daar staat nog steeds Service Pack 2.
Is dit een kleine bug en hebben hier meer mensen last van of of het geen officiele update net als van SP1 naar SP2 ? Of staat het daar niet omdat ik windows SP2 heb gekocht en het er altijd blijft staan ook al heb ik SP100 ??
* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * Samsung U600 *
Of je hebt niet goed gekeken en office 2k3 sp3 geinstalleerd via windows update.quote:NeoMe schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:51:
Ik heb paar dagen geleden Service Pack 3 geinstalleerd via de officiele weg ( updates ).
Alles is goed gegaan, en heb ook geen foutmeldingen of niks gekregen. Op de update site staat ook dat het succelvol is afgerond. Nu ga ik echter naar config > systeem en daar staat nog steeds Service Pack 2.
Is dit een kleine bug en hebben hier meer mensen last van of of het geen officiele update net als van SP1 naar SP2 ? Of staat het daar niet omdat ik windows SP2 heb gekocht en het er altijd blijft staan ook al heb ik SP100 ??
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Systeem: http://tweakers.net/gallery/sys/3006
Voor zover ik weet is hij alleen via de microsoft site te downloaden en niet via windows update (omdat het een rc (release candidate) is).quote:NeoMe schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:51:
Ik heb paar dagen geleden Service Pack 3 geinstalleerd via de officiele weg ( updates ).
En: Ik zie sommigen zeggen dat je wel een key nodig hebt bij de installatie als je hem slipstreamd en anderen zeggen dat het net zo is als bij Vista. Kan iemand uitsluitsel geven?
edit:
ozakigames wijzigde dit bericht 10-02-2008 11:52 (4%)
Dit topic is gesloten. ![]()