Vandaag ineens internet weg hier.. 10 juli zouden ze het omzetten..laatste keer dat ik keek was een geen 10 juli.
Speedclinq DHCP server onbereikbaar voor mijn modem. Config opgelsagen, mongolen cdtje erin van telfort en kijken wat er gebeurd dan maar.. DSL link up, internet up! Nou ja zeg..het zal toch niet waar zijn?
Idd, het is ook niet waar.. de hele dag al geen internet. Helpdesk gebeld: "Meer dan 15 minuten wachttijd, spreek uw naam en telnr in"..oh ja..en niet voor mobiele telefoons!..."klak..tuut tuut tuut" Ja gvd waar moet ik anders mee bellen? Mn internetlijn die down is?
Later weer geprobeerd..blijkbaar was de wachttijd korter want ik kwam in de wacht. Ondertussen had ik al gezien dat ik een IP heb met 1.254.x.x. Vreemd? Dus dat doorgegeven aan die helpdesk dat ik een IP heb waar ik niet mee op internet kan.
"Ja dat klopt, u moet even uw internetbrowser openen en dan komt u vanzelf op de activatie pagina"
Ja dan gaat het dus echt jeuken he

Alsof ik IE nog niet open gehad had, waarom zou ik nou bellen? "Oh dan moet u even naar
http://1.254.254.253 surfen". Ik dacht eerst dat hij een geintje maakte, maar hij bleek serieus. Dan moest ik daar "activeren". Nou mooi niet werken dus. "Wacht u dan maar even tot morgen"
Buiten het feit dat dit echt suckt is het ook nog gewoon belachelijk. Sinds wanneer moet je een internet lijn activeren? Wat is dit voor wazig gedoe?
En dat gechoogel met die facturen had ik ook trouwens..