Was bij mij gisteren ook (BBNed, 0485). Vanmorgen doet-ie het weer.quote:
Mag ik hier een beetje onpasselijk van worden...
GoT Index » Internetproviders en Hosting » [Speedlinq] Ervaringen - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 69 70 71 72 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Was bij mij gisteren ook (BBNed, 0485). Vanmorgen doet-ie het weer.quote:Boattail schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:08:
Ook hier in 079 doet de telefoon het inene niet meer.
Ik weet niet of het waar is wat je zegt, maar zo ja dan is die newsserver de moeite van het betalen niet waard. Beter elders je geld besteden (hitnews.eu, eweka, etc)quote:Nielson schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:48:
[...]
Als je een SL abonnement hebt kun je dat toch gewoon uitproberen? Weliswaar met maar 1 thread en gecapte snelheid maar retentie zal geen verschil in zitten.
Maar dit gaat ook over de storing bij KPN; die is inmiddels al lang voorbij, maar sommige mensen zitten nu zelfs nog zonder internet. Een dagje zonder kan gebeuren, maar nu duurt het wel erg lang voor sommige mensen.quote:pven schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 04:34:
[...]
Beetje jammer dat Speedlinq en/of Telfort niet bij naam worden genoemd.
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Voor het geld wat SL er voor vraagt, heb je veeeeel betere alternatieven, waarbij je er dan ook nog niet meteen een jaar aan vast zit.quote:Als je een SL abonnement hebt kun je dat toch gewoon uitproberen? Weliswaar met maar 1 thread en gecapte snelheid maar retentie zal geen verschil in zitten.
Ik heb hem ook gekregen.quote:LCD_viewer schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:10:
Nou mensen, ik kreeg gisteren ook een telfort brief waarin vermeld stond dat ik vanaf nu met spXXXXXX@telfort.nl kan inloggen op de site om mail te lezen etc.
Ook gaan de inbel gegevens wijzigen, ik krijg een cdrom voor mijn speedtouch waarmee ik de inbelgegevens kan instellen.
Daarna is het mogelijk het abonnement te wijzigen als ik dat blief.
Ben benieuwd.
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Overstappen moet dus wel kunnen.quote:Kan ik nu overstappen naar een sneller internet abonnement?
Ja, dit kan vanaf het moment dat u uw nieuwe gebruikersnaam heeft ontvangen. U kunt dan overstappen naar het aantrekkelijke aanbod van Telfort internet. Met het Telfort internet 20 Mb abonnement krijgt u een ADSL-verbinding tot maar liefst 20 Mb voor maar ¤ 19,95 per maand.
U kunt uw abonnement gemakkelijk zelf online wijzigen. U kunt dit doen door hier in te loggen met uw nieuwe gebruikersnaam (deze heeft u per post van ons ontvangen) en uw oude wachtwoord.
Als u nog een oud modem heeft, dat niet geschikt is voor 20 Mb of voor vast bellen, dan kunt u bij het wijzigen van uw abonnement gelijk een nieuw modem, in bruikleen, bestellen.
Heb je hun nieuwste "BeterBellen" software al opgehaald en geïnstalleerd? Ergens in deze draad staat de exacte URL.quote:MuVo schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:13:
Zijn er andere instellingen die ik kan veranderen omdit probleem te verhelpen?
Wel. Zojuist geprobeerd (er stond in de brief: vanaf 21 mei). Dus inloggen met spXXXXXX@telfort.nl met je SL password.quote:ramaekd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:03:
Even voor mijn nieuwsgierigheid en ongeduld even te bevredigen: het password voor Telfort is vrees ik niet hetzelfde als bij SL, wel? ;-)
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Ik heb nu speedlinq en nog altijd een kpn budgetlijn voor kaalkoper aansluiting.quote:
Dus zou je zo overkunnen stappen naar Telfort 20Mb, en dan ook die KPN Budget opzeggen?quote:Geen extra kosten voor gebruik van de vaste lijn
Van Speedlinq naar Telfortquote:Als u uw KPN-abonnement opzegt, zal KPN ¤ 9,50 per maand aan netwerkkosten aan Telfort internet doorberekenen. Telfort brengt dit bedrag tegelijk met uw maandelijkse abonnementskosten aan u in rekening.
Als u echter overstapt naar Telfort 20Mb, dan zitten deze netwerkkosten inbegrepen bij uw abonnement. Indien u Telfort vast bellen bestelt en u laat uw nummer porteren, dan vervalt uw telefoonlijn en hoeft u ook geen netwerkkosten te betalen.
maui71 wijzigde dit bericht 21-05-2008 13:42 (49%)
Ten eerste waarom zou je in hemelsnaam?quote:MuVo schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:58:
Mijn modem heeft de volgende instellingen:
Instellingen VoIP Tiscali Netwerk:
SIP Service Domain tel.telefoniedienst.nl
Registrar: sip.telefoniedienst.nl
Registrar Port: 5060
Proxy: sip.telefoniedienst.nl
Proxy Port: 5060
Expire Time: 6000
Maar ik heb geen tiscalie of zo.
kan ik de volgende instellingen niet testen:
Instellingen VoIP KPN Netwerk:
Registrar: sip.ritstele.com
Registrar Port: 38383
Proxy: sip.ritstele.com
Proxy Port: 38383
Expire Time: 3600
of levert dat problemen op?
kaajee wijzigde dit bericht 21-05-2008 14:03 (5%)
GoT Index » Internetproviders en Hosting » [Speedlinq] Ervaringen - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 69 70 71 72 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos