Hoofdcategorieën
Topicacties

Welke voeding heb ik nodig? Deel 19

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 18 september 2002

Ik kan niet zoveel vinden over die Tagan. Kun je me vertellen hoeveel er op de (gecombineerde) +12V staat? Ik kom op een totaal verbruik van inderdaad zo'n 400W met minimaal 26A nodig op de 12V en 12A op de 5V. Het kan zijn dat het amperage niet genoeg is.

Het zou wel genoeg moeten zijn, maar volgens mij loopt ie af en toe behoorlijk op z'n tenen, zeker als de voeding al flink oud is. Je zou een sterkere PSU kunnen lenen van iemand om te kijken of de voeding inderdaad het probleem is.

Reg. datum: 07 februari 2008

quote:
sub0kelvin schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 09:16:
Ik kan niet zoveel vinden over die Tagan. Kun je me vertellen hoeveel er op de (gecombineerde) +12V staat? Ik kom op een totaal verbruik van inderdaad zo'n 400W met minimaal 26A nodig op de 12V en 12A op de 5V. Het kan zijn dat het amperage niet genoeg is.

Het zou wel genoeg moeten zijn, maar volgens mij loopt ie af en toe behoorlijk op z'n tenen, zeker als de voeding al flink oud is. Je zou een sterkere PSU kunnen lenen van iemand om te kijken of de voeding inderdaad het probleem is.
De voeding is nu 2 jaar oud en de specs staan op deze pagina:

http://www.tagan.com/page...430-U15_Tagan_UK_mini.pdf

De datasheet spreekt over maximaal 30A op de 5V en 20A op de +12V1 en 20A op de +12V2.
Onder 'current' wordt voor de twee +12V rails gezamenlijk aangegeven dat ze maximaal 26A kunnen leveren.

Reg. datum: 10 april 2007

Wat voor voeding heb ik nodig? (aantal watt) (zonder staggered spinup)
Hoeveel watt verbruikt hij in totaal, en hoeveel heb ik nodig?
Nog hoeveel fans, en harddisks kan ik er nog bijprikken?

Mobo: Gigabyte P35c-DS3R
CPU: Intel Quad core Q6600 (100watt) (icm Scythe Infinity, 120mm fan)
Mem: 4x 1GB Kingston PC6400 DDR2
GPU: 1x MSI HD3850 512MB
Drives: 1 x DVDrw (IDE)
HHD's: 2 x 250GB (Western digital/samsung) , en 7x 500GB samsung
USB: toetsenbord, muis en joystick, scanner,
Case: Chieftec Bigtower (incl fans 2 x 120mm (led) + 5 x 90mm)
PCI: 2x PCI LAN, firewire PCI kaart
Casefans: 1x Zalman fancontroller 5x 90mm en 2x 120mm

Op dit moment heb ik een Zalman 600watt die 4lijnen 16AMP 12volt kan leveren. (600HP)
Moet ik een nieuwe voeding kopen om de benodigde kracht te leveren?

http://i5.tinypic.com/829i7at.jpg

Power specs van de 2x 250GB.
http://i26.tinypic.com/anzs6t.jpg

Power specs van de overige 7x 500GB

http://i30.tinypic.com/1zzi9sg.jpg

F04 wijzigde dit bericht 08-02-2008 17:49 (39%)

Reg. datum: 03 oktober 2007

Zou het mogelijk zijn om een xbox 360 voeding in een oude pc te stoppen?Als ik gewoon die kabel doorknip en molex kabels enzo daar op aansluit (dus gwn rood op rood,zwart op zwart...)zou dit kunnen werken?Die pc is een oude amd athlon 900mhz met integrated vga.Had dit nog gevonden maar dat is juist het omgekeerde van wat ik wil doen = http://www.hackaday.com/2...box-360-atx-power-supply/

Reg. datum: 03 november 2007

quote:
disco stu schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 09:21:
De laptopadapter voldoet aan de minimumeisen van de picoPSU zèlf (om deze onbelast te kunnen laten werken) maar niet aan de eisen van het systeem dat daar nog eens achterhangt.

Niets houdt je tegen om eens te kijken wat het ding doet met een andere krachtigere adapter (5-6A @19V) die je hiervoor even van iemand anders leent.
Dank je voor je uitleg. Het technische verhaal snap ik wel, maar ik vind dat dat niet naar voren komt in de handleiding van de PicoPsu.
Maar goed, nu heb ik een 60W externe voeding en de computer start correct op!

Oi
Reg. datum: 17 januari 2007

Ik heb een Antec NeoHe 430Watt en een Coolermaster Realpower 550Watt (herriebak)

Mijn systeem wordt ongeveer

E6750/8200
4Gb RAM PC6400
2 x spinpoints T166 320GB
X-Fi Xtreme Music
TV-kaart
1 optische drive

Ik wil de E6750/8200 ook nog wat gaan overclocken tot 3Ghz ofzo. Kan de Antec NeoHe dit aan? Of kan ik beter een Nexus fan in de Coolermaster Modden?

timskiej wijzigde dit bericht 09-02-2008 12:41 (3%)

quote:
timskiej schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:13:
Ik heb een Antec NeoHe 430Watt en een Coolermaster Realpower 550Watt (herriebak)

Mijn systeem wordt ongeveer

E6750/8200
4Gb RAM PC6400
2 x spinpoints T166 320GB
X-Fi Xtreme Music
TV-kaart
1 optische drive

Ik wil de E6750/8200 ook nog wat gaan overclocken tot 3Ghz ofzo. Kan de Antec NeoHe dit aan? Of kan ik beter een Nexus fan in de Coolermaster Modden?
Als je geen videokaart hebt maar onboard video dan kan de Antec het makkelijk aan, ook naar overklokken van je processor. :)

Specs Intel Core 2 Duo E7200 4GHz - Crucial Ballistix PC2-5300 @ 1380MHz - ATi Radeon HD4850 @ 700MHz-1000MHz

Codaname-47-
Reg. datum: 23 augustus 2003

Ik ben ook van plan een nieuwe PC te kopen en ik twijfel tussen een 520 of 620 exemplaar van Corsair:

- Q9450
- Gigabyte P35 Mobo
- GeForce 8800 GT
- 4 Gig ram
- 1 optische schijf
- 3 HDD's
- Creative X-Fi Audio
- Artic Freezer 7 voor cpu
- 2 x 120 mm Nexus fan

Ik ben niet van plan om over te klokken.

Hitman-47- wijzigde dit bericht 09-02-2008 14:32 (3%)

Athlon XP 1800+, GeForce 4 Ti 4200, 512 mb-ram, 17' Samsung monitor, FPS 1600, Working at Project Salvation, a HL2 MOD. More info at www.projectsalvation.tk

Oi
Reg. datum: 17 januari 2007

Oeps sorry die ben ik vergeten :P
Er komt nu een 7600GT in en later een 3850/3870/8800 iets in die richting in.

Reg. datum: 05 april 2005

Ik ga een nieuwe computer kopen, maar ik zet er ook 1 of 2 oude SATA HDDs bij. Nu weet ik niet helemaal welke voeding ik moet hebben want 't is me niet duidelijk met welke aansluiting de HDDs stroom krijgen. ze zitten vast met 2 zwarte een gele en rode draad. easyplug? iig niet een Sata drive power aansluiting.
Als ik naar nieuwe voedingen kijk zie ik alleen maar t aantal IDE en SATA aansluitingen, maar volgens mij gebruiken mijn harde schijven dus geen van beide. Kan iemand mij dit uitleggen?
Verder valt t me op dat de meeste nieuwe voedingen maar 2 SATA aansluitingen hebben, is dit niet wat weinig, nu nieuwe hardeschijven en dvd drives zo'n beetje allemaal sata gebruiken?

thanks

Reg. datum: 18 september 2002

@F04: Ik kom op 500W met 32A op +12V (op peak vermogen). Je zalman kan combined 42A trekken, dus m.i. moet dat wel lukken.

de rest doe ik later nog wel even.

Pixel Artist
Reg. datum: 18 maart 2007

quote:
bassie schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:11:
Ik heb hier een oud 350w compaq (20 pins) voedinkje die ik als test voeding wil gebruiken. Alleen heb ik geen idee hoe ik dat ding moet starten.

Zo hoort de de stekker er uit te zien.
[afbeelding]

Zo ziet het er bij mij uit.
[afbeelding]

Voor compaq voedingen kwam ik deze pinout tegen, maar die komt ook niet over een met mijne.

Iemand tips om dat ding weer levend te krijgen? Of is het beter om hem naar de sloop te brengen?
je moet andere pinnen hebben, ik weet allen niet of de *kleuren* uberhaupt wel kloppen.. schroef anders ff de voeding open, waar de kabels je PCB ingaan staat aangegeven wat ze zijn, dan moet je ze ff op de goede plek in de stekker steken, en dan werkt het wel...
als je van de kleurtjes weet wat ze doen, kan je ze verwiselen zodat ie wel matched met de atx standaard... ;)

De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt is de dag dat ze stofzuigers gaan maken!

Reg. datum: 22 mei 2005

quote:
sl1200 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 22:21:
Denken jullie dat mijn onderstaand systeem gewoon te zwaar was geweest voor mijn voeding of is het inderdaad een slechte productie zoals vele topics hier op GoT beweren? Is het nou juist beter om de stroom van de voeding eraf te halen als je PC uit is, of niet?
Die voeding zou het toch moeten aankunnen lijkt me. Antec (waaronder zeker het model dat jij hebt) staat bekend om nogal vaak slechte reeksen/batchen te maken. Als je een niet-probleem exemplaar hebt zijn het uitstekende voeding, maar er is nog altijd de "als".
In principe zou stroom van voeding afhalen geen probleem mogen zijn. Het enige wat misschien niet wenselijk is, is piekjes van slechte schakelaars van stekkerdozen bij het aan/uitzetten, maar een kwalitatieve en beveiligde voeding zou normaal gezien ook daar geen problemen mee mogen hebben.
quote:
bassie schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:11:
Ik heb hier een oud 350w compaq (20 pins) voedinkje die ik als test voeding wil gebruiken. Alleen heb ik geen idee hoe ik dat ding moet starten.

Zo hoort de de stekker er uit te zien.
[afbeelding]

Zo ziet het er bij mij uit.
[afbeelding]

Voor compaq voedingen kwam ik deze pinout tegen, maar die komt ook niet over een met mijne.

Iemand tips om dat ding weer levend te krijgen? Of is het beter om hem naar de sloop te brengen?
Zijn maar een paar pennen die van plaats verschillen, voor de rest ziet de lay-out hetzelfde uit, ook het aantal pennen en respectievelijk kleuren. Ik schat de kans groot in dat de boel perfect werkt als je dus gewoon de pennen verplaatst naar de gewenste plaats. Indien mogelijk eerst verifieren/uitmeten voor de zekerheid en dan gewoon testen.
quote:
F04 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:14:
Wat voor voeding heb ik nodig? (aantal watt) (zonder staggered spinup)
Hoeveel watt verbruikt hij in totaal, en hoeveel heb ik nodig?
Nog hoeveel fans, en harddisks kan ik er nog bijprikken?

Mobo: Gigabyte P35c-DS3R
CPU: Intel Quad core Q6600 (100watt) (icm Scythe Infinity, 120mm fan)
Mem: 4x 1GB Kingston PC6400 DDR2
GPU: 1x MSI HD3850 512MB
Drives: 1 x DVDrw (IDE)
HHD's: 2 x 250GB (Western digital/samsung) , en 7x 500GB samsung
USB: toetsenbord, muis en joystick, scanner,
Case: Chieftec Bigtower (incl fans 2 x 120mm (led) + 5 x 90mm)
PCI: 2x PCI LAN, firewire PCI kaart
Casefans: 1x Zalman fancontroller 5x 90mm en 2x 120mm

Op dit moment heb ik een Zalman 600watt die 4lijnen 16AMP 12volt kan leveren. (600HP)
Moet ik een nieuwe voeding kopen om de benodigde kracht te leveren?

[afbeelding]

Power specs van de 2x 250GB.
[afbeelding]

Power specs van de overige 7x 500GB

[afbeelding]
Piekstroom van de hd's samen is 18A. De vraag is verder welke connectoren op welke rail zitten aangesloten. Ervanuitgaande dat alle hd's op 1 rail zitten van 16A continu zal het er dus vanaf hangen hoe goed de zalman om kan met een piek van +2A boven continu. Lijkt me op zich geen problemen te geven, alleen wordt de piek direct bij het aanslaan van de voeding getrokken, wat me twijfels geeft.
quote:
alikebap schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 19:18:
Zou het mogelijk zijn om een xbox 360 voeding in een oude pc te stoppen?Als ik gewoon die kabel doorknip en molex kabels enzo daar op aansluit (dus gwn rood op rood,zwart op zwart...)zou dit kunnen werken?Die pc is een oude amd athlon 900mhz met integrated vga.Had dit nog gevonden maar dat is juist het omgekeerde van wat ik wil doen = http://www.hackaday.com/2...box-360-atx-power-supply/
De pagina waar je naar linkt geeft momenteel bij mij geen foto's weer dus heb er niet direct zich op. Echter als het omgekeerde reeds gedaan is, denk ik dat het goed mogelijk moet zijn. Gewoon pin lay-outs met elkaar vergelijken, achterhalen welke signalen/spanningen de respectievelijke pinnen allen dragen, en dan gewoon in elkaar knutselen.
quote:
Hitman-47- schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 14:31:
Ik ben ook van plan een nieuwe PC te kopen en ik twijfel tussen een 520 of 620 exemplaar van Corsair:

- Q9450
- Gigabyte P35 Mobo
- GeForce 8800 GT
- 4 Gig ram
- 1 optische schijf
- 3 HDD's
- Creative X-Fi Audio
- Artic Freezer 7 voor cpu
- 2 x 120 mm Nexus fan

Ik ben niet van plan om over te klokken.
Het komt niet echt naar voren wat eigenlijk je vraag is, wat net het twijfelpunt is. ;) Hoe dan ook, beide modellen zijn Seasonic-based design met kwalitatieve componenten, en zullen functioneel waarschijnlijk in niet veel meer verschillen dan in connectoren, vermogen (beiden normaal genoeg voor het systeem) en een marginaal verschil in geluidsproductie. Overigens is dit de oudste reeks van Corsair, en zijn van het merk nieuwere, lichte verbeterde reeksen te vinden (met o.a. 8 pins PCI-E connectoren welke de HX reesk nog niet heeft om een voorbeeld te geven)
quote:
ETHaaz schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 22:23:
Ik ga een nieuwe computer kopen, maar ik zet er ook 1 of 2 oude SATA HDDs bij. Nu weet ik niet helemaal welke voeding ik moet hebben want 't is me niet duidelijk met welke aansluiting de HDDs stroom krijgen. ze zitten vast met 2 zwarte een gele en rode draad. easyplug? iig niet een Sata drive power aansluiting.
Als ik naar nieuwe voedingen kijk zie ik alleen maar t aantal IDE en SATA aansluitingen, maar volgens mij gebruiken mijn harde schijven dus geen van beide. Kan iemand mij dit uitleggen?
Verder valt t me op dat de meeste nieuwe voedingen maar 2 SATA aansluitingen hebben, is dit niet wat weinig, nu nieuwe hardeschijven en dvd drives zo'n beetje allemaal sata gebruiken?
Ik ken toch alleen maar hd's sata of met IDE (peripheral) aansluiting. Indien het geen van beide is, kan je misschien een foto maken.

Codaname-47-
Reg. datum: 23 augustus 2003

quote:
disco stu schreef op zondag 10 februari 2008 @ 00:30:

[...]

Het komt niet echt naar voren wat eigenlijk je vraag is, wat net het twijfelpunt is. ;) Hoe dan ook, beide modellen zijn Seasonic-based design met kwalitatieve componenten, en zullen functioneel waarschijnlijk in niet veel meer verschillen dan in connectoren, vermogen (beiden normaal genoeg voor het systeem) en een marginaal verschil in geluidsproductie. Overigens is dit de oudste reeks van Corsair, en zijn van het merk nieuwere, lichte verbeterde reeksen te vinden (met o.a. 8 pins PCI-E connectoren welke de HX reesk nog niet heeft om een voorbeeld te geven)

[...]
:X Oeps. Ja ik zat dus te twijfelen, wanwege het vermogen. Dus ofdat 520 Watt genoeg zou zijn :)
Ik keek vooral naar de HX serie omdat die Volgens SilentPC reviews dus erg stil was :) .
Thanks iig _/-\o_

Athlon XP 1800+, GeForce 4 Ti 4200, 512 mb-ram, 17' Samsung monitor, FPS 1600, Working at Project Salvation, a HL2 MOD. More info at www.projectsalvation.tk

Als ik die kabels van die voeding bv.rood aan rood aan elkaar zet kan ik dit ook gewoon met tape doen of moet ik die echt solderen?En in die xbox 360 voeding zitten ook veel minder kabels zoals die bruine,oranje en groene er zit alleen 4xzwarte,4xgele,1xrode en 1xblauwe in?

alikebap wijzigde dit bericht 10-02-2008 15:11 (35%)

Reg. datum: 05 april 2005

quote:
disco stu schreef op zondag 10 februari 2008 @ 00:30:

[...]

Ik ken toch alleen maar hd's sata of met IDE (peripheral) aansluiting. Indien het geen van beide is, kan je misschien een foto maken.
dit is de aansluiting: http://pictures.xbox-scen...style-power-connector.jpg wordt in de topicstart geloof ik easy plug genoemd. Als je in de winkels naar de specs kijkt van voedingen worden eigenlijk alleen sata en ide aansluitingen genoemd. Of zit dit soort aansluitingen en standaard wel bij?

Reg. datum: 22 mei 2005

quote:
alikebap schreef op zondag 10 februari 2008 @ 15:03:
Als ik die kabels van die voeding bv.rood aan rood aan elkaar zet kan ik dit ook gewoon met tape doen of moet ik die echt solderen?En in die xbox 360 voeding zitten ook veel minder kabels zoals die bruine,oranje en groene er zit alleen 4xzwarte,4xgele,1xrode en 1xblauwe in?
Levert de xbox voeding dan uberhaupt wel +3.3V? Zoniet gaat het projectje niet kunnen doorgaan. Je hebt sowieso een +3.3V, een +5V, een +12V en een -12V lijn nodig (allen t.o.v. de massa), verder moet je achterhalen hoe de voeding aan- en uitgezet kan worden.
quote:
ETHaaz schreef op zondag 10 februari 2008 @ 15:48:
dit is de aansluiting: http://pictures.xbox-scen...style-power-connector.jpg wordt in de topicstart geloof ik easy plug genoemd. Als je in de winkels naar de specs kijkt van voedingen worden eigenlijk alleen sata en ide aansluitingen genoemd. Of zit dit soort aansluitingen en standaard wel bij?
Dat is dus een gewone IDE aansluiting zoals de winkels het noemen.

Reg. datum: 10 april 2007

quote:
disco stu schreef op zondag 10 februari 2008 @ 16:58:
[...]

Levert de xbox voeding dan uberhaupt wel +3.3V? Zoniet gaat het projectje niet kunnen doorgaan. Je hebt sowieso een +3.3V, een +5V, een +12V en een -12V lijn nodig (allen t.o.v. de massa), verder moet je achterhalen hoe de voeding aan- en uitgezet kan worden.

[...]

Dat is dus een gewone IDE aansluiting zoals de winkels het noemen.
Ik ben tot de ontdekking gekomen dat mijn moederbord wel Staggered spinup ondersteund. Maar nu vraag ik me af hoeveel HDD's ik er eigenlijk nog bij kan prikken met staggered spinup?
De Samsung HDD's ondersteunen ook staggered spinup, nu alleen nog kijken hoe ik dat werkend krijg.

Tevens ben ik van plan om 8 hdd's aan één sata power cable te gooien, maar zou dat veilig zijn?

Reg. datum: 24 juli 2007

Hallo mede tweakers,

Kan een Zalman ZM360B-APS voeding volgend systeem aan:

Asus M2A-VM HDMI
AMD Athlon X2 BE-2400 (verbruikt 45w)
Corsair XMS2 Twinx2X 2x1024Mb PC6400
2 x Samsung HD501LJ (Sata)
Oude segeate 60 GB (Ide)
DVD brander Benq (Ide)
2 x 120 mm fan

Kdenk dat dit ong een 100 Watt zal verbruiken.
Maar ik zou daar volgende grafiche kaart willen bij zetten.
Graphics Card Geforce 8800gt 512mb Ddr3 Pci-e (en8800gt/g/htdp/512m)

Zou die 360Watt voeding het volgende systeem kunnen trekken.

De pc zal gebruikt worden als htpc en soms eens een spelletje vandaar die 8800GT
kben van plan om call of duty 4 wat crysis te spelen daar mee

Alvast bedankt SteFFerKe

quote:
Stefferke schreef op zondag 10 februari 2008 @ 21:13:

Kdenk dat dit ong een 100 Watt zal verbruiken.
Maar ik zou daar volgende grafiche kaart willen bij zetten.
Graphics Card Geforce 8800gt 512mb Ddr3 Pci-e (en8800gt/g/htdp/512m)

Zou die 360Watt voeding het volgende systeem kunnen trekken.
Zonder die videokaart zal dat systeem wel iets meer verbruiken dan 100W, maar met een 880GT erin heb je zeker voldoende aan een 360W voeding.

Maar heeft die xbox 360 dan geen +3.3V nodig?dus de enigste kabels die erin zitten zijn 4xzwarte,4xgele,1xrode en 1xblauwe,kan dit echt niet werken??

Reg. datum: 23 november 2004

quote:
Spitie schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 01:30:
Binnenkort ook een upgrade naar een nieuw systeem:

-Core 2 Duo E8400
-Asus P5K
-2x 2gb pc6400 ddr2.
-2x peak 3870
-1 dvd brander
-2x samsung 160gb hd.
-2x 92 mm fans.

Wat voor voeding moet ik hier voor halen?
Gaat het lukken met een Cooler Master RS-460 (460 watt) voeding, met 2 12v lijnen van ieder 18A?

Bedankt voor de moeite! :)
Niemand een idee?

Life sucks, but it beats the alternative

Reg. datum: 19 november 2007

Mijn nieuwe PC (met Vista) gaat regelmatig op z'n plaat wanneer ik veel data overgooi van de SATA-HD naar de IDE-HD. Wanneer ik de IDE schijf niet aanspreek vanuit Vista, of 'm geheel niet aansluit, lijk ik de problemen niet te hebben.

Mijn vraag is dan, of die extra IDE-HD misschien net iets te veel gevraagd is van de voeding:

Voeding van Aopen:
Model Z400-08FC
Form factor: ATX 2.2 12V
+3.3V: 20A
+5V: 20A
+12V (1): 10A
+12V (2): 13A
-12V: 0.3A
+5Vsb: 2.5A

Systeem:
Proc: Intel Core 2 Duo E8200
Mobo: Asus P5K-SE
Video: Sapphire X1650 Pro 512MB
Mem: OCZ Platinum XTC 2GB(2x1GB) PC2-6400
Brander: NEC AD-7191S
HD1: Western Digital 160GB, 7200rpm, SATAII, 8MB
HD2: Western Digital 250GB IDE (oudere schijf)

Alvast bedankt voor de reactie!

Reg. datum: 12 februari 2008

Hoi,

Ik ga binnenkort een nieuw systeempje bestellen en zou dus ook graag weten of de voeding die ik op het oog had het gaat houden.

Het systeem:

Antec LifeStyle Sonata III (ATX, 500W, Zwart)
Asus P5E, X38 (ATX, PCI-e, Sound, GLAN, SATA II, RAID, 1394)
Intel Core 2 Quad Q6600 (S775, 4x 2.4GHz, 8MB, 1066MHz FSB, Boxed) (G0 stepping)
NEC AD-7191S 20x12xRAM (SATA, Dual-layer, Light Scribe, Zwart)
2x OCZ 2GB DDR2 (2x 1GB) PC6400 CL4 Dual Channel Kit Platinum XTC (OCZ2P800R22GK)
2x PEAK ATI Radeon HD3870 512MB DDR4 (512 MB, DDR4, PCI-E, DVI, D-sub, TV-out)
Samsung Spinpoint F1 HD753LJ, 750GB SATA-300, 32MB, 7200rpm
Scythe Mugen Infinity SCINF-1000 (Socket 478⁄775⁄754⁄939⁄940⁄AM2)
2x Arctic Cooling Accelero S1

En doe voeding is dus de standaard voeding in die Sonate III case. Volgens enkele mensen die ik ken is dat een degelijke voeding en moet die dat moeten kunnen volhouden zonder problemen.
Maar ik had het graag zeker geweten.

Denken jullie dat die voeding goed genoeg is?
(oja even terzijde ik ga vast wat overclocken, gaan idee of dat ook nuttig is om te vermelden dus ik doe het maar voor de zekerheid)

Bedankt alvast,
Groeten

Cuve wijzigde dit bericht 12-02-2008 18:27 (5%)

Klauwtjes uit!
Reg. datum: 31 maart 2000

Ik wil graag een voeding van tussen de 400 en 550 watt (veel meer zal ik niet nodig hebben), maar ik heb wat andere eisen dan de meeste mensen alhier: ik zou graag een voeding willen die niet al te warm wordt en bovendien heeft een voeding met 2 fans de voorkeur. Mijn cpu zit vlak tegen de voeding aan en de kast is al erg warm. Kortom, een voeding die wat meehelpt met de airflow is iets wat ik zoek. Daarnaast zijn natuurlijk dingen als modulariteit van de kabels welkom, stevige amps op de rails zijn ook ok.

In het kader van een upgrade wil ik in de toekomst een systeem met een quadcore cpu (stevig overgeclocked), twee harde schijven, 1 dvd, een videokaart (huidge kaart is een 6600 GT AGP) met een zalman koeler, twee casefans en een cpu zalman koeler.

M.v.g. Wouter.

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: