CPU: Wissellend RAM: Wisselend VGA: Wisselend PSU: Enermax infinity 720W :D
hahaha , zo dat een vriendelijk antwoord.....quote:Snot_Aap schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:02:
Wat denk je zelf?
was ook niet echt serieus bedoeld he.....omg
S-Pi 7.8 sec -------- Ministry -------- For Sale
Helaas niks kunnen doen vnadaag, omdat ik dinsdag avond een mail van school kreeg dat ik vandaag in Hoogeveen moest kommen opdraven voor een excursie. Niet gelukt uitendelijk, omdat ik op de verkeede plek wou gaan overstappen
en er dus geen bus was om verder te kommen. Kwam pas om 1 uur thuis, terwijl ik om 7 uur weg was gegaan.
Gamingclock Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread. Pleeeeeaaase
Wat mij betreft was deze contest echt een bummer 
Gevoel van contest is er niet echt geweest, behalve opt einde dan wat ook nog maar matig was
Erg jammer en maar hopen dat de volgende (als die ooit nog komt) beter zal verlopen
Is deze hierbij echt tot een einde??
Gevoel van contest is er niet echt geweest, behalve opt einde dan wat ook nog maar matig was
Erg jammer en maar hopen dat de volgende (als die ooit nog komt) beter zal verlopen
Is deze hierbij echt tot een einde??
plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl.
Leuk, daar moest ik wel 1 minuut over doen op GPRS 
En helaas ja.. Mijn kaart was na de installatie van die vapochill ook naar z'n grootje.
En helaas ja.. Mijn kaart was na de installatie van die vapochill ook naar z'n grootje.
SupermarktExpert. | Gratishosting met PHP
Ik ga m nog een keer oplappen.
En dan kan ik m weer als test kaartje gebruiken.
Maar overclocken zal ie niet meer doen.
En dan kan ik m weer als test kaartje gebruiken.
Maar overclocken zal ie niet meer doen.
Nou dan Dafut gefeliciteerd met je eerste spot ! 
Scheelde heel weinig, dat wel
Ik had je kunnen verslaan als ik toch op XP draaien ging, en de kaart het niet begaf op die vapochill 
Iedereen ook nog bedankt voor alles enzo
Ook snot_aap voor het delen van de info / mods / kennis 
Scheelde heel weinig, dat wel
Iedereen ook nog bedankt voor alles enzo
Dus de contest is nu definitief voorbij?
Maarten denkt toch te kunnen zeggen dat het niet allemaal gegaan is zoals het zou moeten gaan, en dan heb ik het niet over dat lism iets fout heeft gedaan, want hij kon er natuurlijk ook niks aan doen. De grootste fout die we hebben gemaakt is het kiezen voor Peak. Door 3 mensen een snellere core te geven (1650 Pro) moesten die kaarten omgerolen worden, en de HD 2600 Pro was ook niet veel, puur omdat ze overal op willen bezuinigen, maar ik denk dat dit ondertussen al wel bekend was dus geen idee waarom ik 't zeg. Ook jammer van de vele DOA's ( in procent dan, ik meen bij de 1650 3 van de 21 DOA?) en daarna ook nog bij de 2600. Dat het de volgende keer beter mag gaan
Maarten denkt toch te kunnen zeggen dat het niet allemaal gegaan is zoals het zou moeten gaan, en dan heb ik het niet over dat lism iets fout heeft gedaan, want hij kon er natuurlijk ook niks aan doen. De grootste fout die we hebben gemaakt is het kiezen voor Peak. Door 3 mensen een snellere core te geven (1650 Pro) moesten die kaarten omgerolen worden, en de HD 2600 Pro was ook niet veel, puur omdat ze overal op willen bezuinigen, maar ik denk dat dit ondertussen al wel bekend was dus geen idee waarom ik 't zeg. Ook jammer van de vele DOA's ( in procent dan, ik meen bij de 1650 3 van de 21 DOA?) en daarna ook nog bij de 2600. Dat het de volgende keer beter mag gaan
E6300 @ 4.03 Ghz 1.95V
2 x 1GB D9GTR @ 969 Mhz Cas 7 2.05V @ P35
255% Edit club!
Het was niet de snellere core, het ging om een core op elke kaart dat niet was met wat er op de doos of bios-uitlezen stond. We hadden in eerste instantie een 1650XT oid besteld voor een spotprijs van 43 euro via mijn werk. Later bleek het te gaan om een langzamere 1600pro core, wat dus de fout van Peak was. Na contact had ik het dus ongeacht de schade op de kaarten...
Weet je wat?
Lees anders even mijn blog op Tweakblogs.net http://lism.tweakblogs.net/blog/389/de-2600pro-contest.html
Daar staat zo'n beetje de history ook van wat ik nu probeer te zeggen
Doa's zul je altijd blijven houden helaas, bij elk product. Nu weet je dus ook waarom goedkope componenten (lees: Peak) het totaal niet uithouden op extreme clocks/voltages. Een hoop kaarten zijn stuk na het passeren van een bepaald voltage en / of clockspeed.
Weet je wat?
Daar staat zo'n beetje de history ook van wat ik nu probeer te zeggen
Doa's zul je altijd blijven houden helaas, bij elk product. Nu weet je dus ook waarom goedkope componenten (lees: Peak) het totaal niet uithouden op extreme clocks/voltages. Een hoop kaarten zijn stuk na het passeren van een bepaald voltage en / of clockspeed.
Na-ah, twee of drie mensen hadden een 80nm core bij de 1650 kaarten (RV535), en de rest had een RV530 core, ofwel 90nm
E6300 @ 4.03 Ghz 1.95V
2 x 1GB D9GTR @ 969 Mhz Cas 7 2.05V @ P35
255% Edit club!
Heeft iemand nog de originele bios voor me?
Wil de kaart weer even oplappen zodat ik m nog als test kaartje kan gebruiken.
Wil de kaart weer even oplappen zodat ik m nog als test kaartje kan gebruiken.