Verwijderd
Al zie ik wel dat ze geen 150Kohm hebben? is dan een 100Kohm of 200Kohm beter?
hmmmz
Ik doe het hier met een 250K ohm (spindel) trimmer, heb 't er alleen nog maar opgesoldeerd, nog niet mee gespeeld e.d.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:21:
Tnx...
Al zie ik wel dat ze geen 150Kohm hebben? is dan een 100Kohm of 200Kohm beter?
hmmmz
Zolang het niet minder is als 150K ohm moet het goed zijn.
Verwijderd

De koeler van de kaart in kwestie. Een VF1000 met zoals je ziet 2 extra fans om de kaart full-cover te koelen.

het draadje waarmee ik m'n Vgpu uit lezen kon... Ook had ik eerder al die boostermod gesoldeerd, zoals op deze pic:

maar helaas heb ik dat 3 keer moeten overdoen, want het maakte blijkbaar kortsluiting

Uiteindelijk zat het hele zaakje op dit systeem:

Met nog een fan om de achterkant van de kaart inclusief Capacitors af te koelen, op 2.15V.
Het systeem waarmee ik gebenched had was een A64 / X2 3800+ @ 2.65GHz (iets met 9x MP werkt niet, 8x wel), 330MHz HTT, 530MHz geheugen, een WD raptor 36GB / 10.000 Rpm en natuurlijk 2048MB geheugen
nog eentje om het af te leren

Ik moet zeggen ik heb de hoogste score nog steeds en snel zakken zal ik niet doen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 20:21 ]
Ownee, ga je niet snel zakken?Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:17:
Mooie plaatjes enzo![]()
Ik moet zeggen ik heb de hoogste score nog steeds en snel zakken zal ik niet doen
=]

213,8
edit:
nog ietsje beter:

214,4 (1,85V)
[ Voor 36% gewijzigd door Dafut op 12-01-2008 00:17 ]
=]

=]
Verwijderd
Anyways... Dafut, binnekort gaat Lism's kaartje dus naar mij en dan kan ik ff spelen met subzero dus misschien dat ik dan (buiten de contest om) de strijd met je aanga
iig hoop ik nog wel een subzero run van je te zien die vapo staat er natuurlijk niet voor niets... uiteraard met picca's zodat zoiezo snot_aap ook ff wat verder gaat enzo
En de rest natuurlijk ook

Volges mij zit het kaartje toch al aardig op z'n max enzo?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 11:03 ]
Ja kaartje zit redelijk op zijn max, met wat meer kou moet het nog wel wat verder kunnen. Heb 2V geprobeerd met 1100MHz maar dat wilde niet. Sloeg vast na 20 seconden. Sub-zero gaat nog wel gebeuren denk ik, maar ben druk met school (project moet afVerwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:59:
Gehehehehehe Lism, told ya![]()
Anyways Dafut binnekort gaat Lism's kaartje dus naar mij en dan kan ik ff spelen met subzero dus misschien dat ik dan (buiten de contest om) de strijd met je aanga
Anyways hoop ik nog wel een subzero run van je te zien... uiteraard met picca's zodat zoiezo snot_aap ook ff wat verder gaat enzo
En de rest natuurlijk ooknog meer mensen met een respons op deze FPS
?
Volges mij zit het kaartje toch al aardig op z'n max enzo?
=]
Jammer, ik denk dat ie nog best wel wat potentie had, maar helaas.
Succes verder allemaal. Ik zal dit topic nog wel even blijven volgen, kan nog wel eens spannend worden
teambitstorm.nl
Verwijderd
Maar je hebt niet alle caps vervangen zie ik, Dafut? Ik ga m'n kaartje doorsturen naar CC_tuner, wellicht dat er hoger te halen valt met subzero koeling. Moet wel. Maximale voltage was bij mij 2.15 t/m 2.20V. Bij 2.25 begon je het te horen knetteren
Verwijderd
Geladen met het weer gerekend op 1 a 2 graden nachttemperatuur op vrijdag 18 januari, ga ik m'n schuur opzoeken
Ik had een tip gekregen dat je het geknetter voorkomen kan door er vaseline op te smeren. Ik ben van mening dat ook die 2 FPS meer , voor mij makkelijk te halen moet zijn. Wellicht dat mijn stiefpa nog iets staan heeft omwille harde koeling, hij was vroeger koel-expert geweest met vriezers & koelkasten, die weet vast wel voor een short-run iets
Dus Dafut,, je score gaat verbeterd worden!
Sorry Cpec, ik kom er achter dat ik makkelijk de 215 halen kan, zelfs 220 als het moet. Je kaartje doet er dan ook even wat langer over
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
En laat die 0.5 fps nu net de doorslag weer zijn
Zie Lism z'n antwoordVerwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:18:
Uuhm voor zover ik weet heeft de rest van een systeem niks te maken met het aantal FPS in de nature test hoor
De verschillen in deze contest bij de leidende figuurtjes zijn extréém klein. Geef die ouwe een C2D en Dafut is kansloos, dat weet ik zeker. Bij mij scheelde 1000MHz CPU iets van 3FPS, van 1600 naar 2600MHz. Dus het kan wel!
Verwijderd
Des te meer kans hij z'n kaartje sloopt en ik niks heb/krijg
Dus Lism zoek het lkkr uit

Nee grapje hoor

Verwijderd
Wat me trouwens gisteren wel opviel, is dat er nu kaal op die kaart zo'n lekkere brandluchtje hangt
Ik ga alleen m'n koelkast niet opofferen om de hoogste score te halen. Wellicht dat ik ergens nog een vriezer vinden kan, zo'n compact modelletje waarin een moederbord en toebehoren prima past. Van te voren al erin leggen, voltage correct zetten, fannetjes aan (niet echt nodig in een vriezer maar goed), zorgen dat dat ding luchtdicht wordt en raggen maar.
Offff... Ik heb het weer straks enorm mee ergens, en ik zou het wel halen. M'n hoogste OC was 2.9GHz met m'n A64 en met benchen stond deze op 2.6GHz, maar dan lever ik wel weer in op geheugensnelheid. Of het is het 1 of de ander.
kuch...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 17:10 ]
Verwijderd

Dankzij Heephstan gaan we het kaartje binnenkort onder hevige temperaturen nemen
Verwijderd
Met -50 hoef je ook gelijk het kaartje niet meer te koelen
Ding-dongC0llo schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:56:
Ik ben bang dat er niet veel leven in mn kaartje zit. dus voor mij is het voorbij.
Jammer, ik denk dat ie nog best wel wat potentie had, maar helaas.
Succes verder allemaal. Ik zal dit topic nog wel even blijven volgen, kan nog wel eens spannend worden
Verwijderd
Dan wil ik wel nog even kwijt dat:
Degene die de contest bedacht heeft, Lism dus even een dm stuurt naar de mannetjes die geen f*ck uitvoeren niet egt actief zijn in dit topic
Met name:
THEDARKEST
T98D
Free-Luck
Empie
Freeze_XJ
Powrskin
Om even te zeggen dat ze wat meer in dit topic moeten komen aangezien het zo wat gezelliger word... En nee niet met smoesjes aankomen dat ze het druk hebben, want ik heb het ook druk maar de avond is lang en je kan altijd wel even 5 minuten vrijmaken op een avondje ofzo om een reply te posten
En deze 2 hieronder ook even... want ze hebben wel een DOA (zal vast wel iemand vergeten zijn) maar ondanks dat is het toch gezelliger als ze de club ff joine en blijven posten
Tmmbomb
Maarten-NForce
ps: voor degene die ik net genoemd heb... niet boos worden, probeer de boel alleen maar gezellig te maken/houden

Verwijderd
Wat de anderen ermee gedaan hebben, tja... Ik heb geen idee, en ik ga verder ook niet meer over de RMA's en dergelijk, dan moet je bij de webshop zijnde zijn waar die is aangeschaft. Voor mij ligt het eventjes stil voor nu, over 2 weken ga ik met phasechange en / of een waterchiller verder.
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Verwijderd
Suc6 jongens WINNEN DIE CONTEST!
Bastiaan v Berkel
Als je de omega drivers gebruikt werkt het wel onder Win2K.
Verwijderd
Omega. Ik heb hetzelfde probleem gehad. Je kan de laatste versie gebaseerd op 7.11/7.12 van omega gebruiken. Kan je zo aan de slagFreezeXJ schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:40:
Tja ik word gepest doordat catalyst-drivers gewoon niet onder win2K werken (laten we het maar niet over Linux hebben). Geen zin om XP aan te schaffen, dus voorlopig moet ik het hebben van afwachten... An sich zijn de clocks netjes, maar tegen die sub-zeros kan ik toch niet opMisschien met nieuwe hardware, ik ga nog eens kijken... heb nog een paar weken he
Als je ook maar een beetje kunt lezen, kun je zien dat ik al 2 x heb gepost dat mijn kaart dood is.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:50:
Nog even een vraagjewat doe jij eigenlijk met al die kapotte kaartjes behalve ze aan de muur te hangen
Degene die de contest bedacht heeft, Lism dus even een dm stuurt naar de mannetjes die geen f*ck uitvoeren niet egt actief zijn in dit topic
Met name:
THEDARKEST
T98D
Free-Luck
Empie
Freeze_XJ
Powrskin
Om even te zeggen dat ze wat meer in dit topic moeten komen aangezien het zo wat gezelliger word... En nee niet met smoesjes aankomen dat ze het druk hebben, want ik heb het ook druk maar de avond is lang en je kan altijd wel even 5 minuten vrijmaken op een avondje ofzo om een reply te posten
En deze 2 hieronder ook even... want ze hebben wel een DOA (zal vast wel iemand vergeten zijn) maar ondanks dat is het toch gezelliger als ze de club ff joine en blijven posten
Tmmbomb
Maarten-NForce
![]()
![]()
ps: voor degene die ik net genoemd heb... niet boos worden, probeer de boel alleen maar gezellig te maken/houden
www.koopeendroom.nl
Die worden weer opgelapt en doorverkocht natuurlijk!Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:50:
Nog even een vraagjewat doe jij eigenlijk met al die kapotte kaartjes behalve ze aan de muur te hangen
Nee.. Die hangen mooi hierzo. Al moet ik zeggen dat die van Maarten_Nforce echt haast niet te redden is met de hoeveelheid vaseline die erop zit.

Verwijderd
Lmao... als jij ook nog kon lezen, ma blijkbaar niet, dus geef ik het hieronder nog even aanMaarten-NForce schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:01:
[...]
Als je ook maar een beetje kunt lezen, kun je zien dat ik al 2 x heb gepost dat mijn kaart dood is.
In 2 zinnen is dat dus:Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:50:
![]()
![]()
[i][small]ps: voor degene die ik net genoemd heb... niet boos worden, probeer de boel alleen maar gezellig te maken/houden[/small][/i]![]()
Want ze hebben wel een DOA maar ondanks dat is het toch gezelliger als ze de club ff joine en blijven posten
Mij hoor je niet zeggen dat je kaartje nog leeft en er geen f*ck mee doet hoor

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 19:39 ]
Er komt nog een leuke score van me met volt-mod dat beloof ik, of het buiten de contest is of niet. Dat boeit me niet.
Verwijderd
Zonder v-mod kom je niet ver vrees ik, als je nog een denderende score plaatsen wilt
Verwijderd
Ik ben Free-luck, dat heb ik ook al menig maal aangegeven maar kenelijk is het moeilijk om mijn naam te veranderen in de TS waar ik al een paar keer om heb gevraagd, zowel in het vorige draadje als in het 1600pro draadje.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:50:
Met name:
THEDARKEST
T98D
Free-Luck
Empie
Freeze_XJ
Powrskin
Tmmbomb
Maarten-NForce
![]()
![]()
Daarbij heb ik ook al een paar keer aangegeven dat mijn kaart toch echt naar de kloten was door een niet zo slimme actie...Ik was volgens mij zowat de eerste die eruit lag nog voordat ik echt kon beginnen.
Daarnaast moet ik zeggen dat het hier nog nooit echt levendig is geweest. De enige run die ik aan hebt gemeld staat nog steeds 8e in de lijst. Die run draaid ik nog totaal stoc(zonder mods doel ik op) en binnen 15 minuten.
Dat ik niet laatste sta(op de doa's na dan) zou ik me eerder over verbazen als ik jouw was. Hoe moeilijk kan het nou zijn om je kaart boven 800/805 te clocken?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2008 09:19 ]
Verwijderd
pffff... de helft doet niks, heeft geen tijd, of probeerde het kaartje goedkoper te krijgen
Daarom maakte ik dat bericht zodat Lism ff een DM naar hun toe kon sturen zodat ze ff na gaan denken van oowja ik moet nog vmodden enzo
Gesnapt? mooi
Da's maar goed ook, want die van mij hangt aan de muur bij xtresisVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:35:
[...]
Mij hoor je niet zeggen dat je kaartje nog leeft en er geen f*ck mee doet hoor
Tenminste, ik neem aan dat je die zin sarcastisch bedoelde, zo niet, excuses
Maargoed, dan ga ik het hier maar gezellig maken: Yeah woot go go go Dafut en Lism

[ Voor 23% gewijzigd door Maarten-NForce op 16-01-2008 10:58 ]
www.koopeendroom.nl
Verwijderd
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maarten-Nforce ga zo door
Dan wil ik nu eigenlijk wel is wat opheldering in de TS van wie er nu nog wel en wie er nu niet meer in de race zitten
spelfoutje verwijderd hoor
Edit: Aangetikt
[ Voor 19% gewijzigd door Maarten-NForce op 16-01-2008 17:13 ]
www.koopeendroom.nl
Kaart weer weten te reanimeren dan?framaster schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:31:
Heb op het moment geen tijdproefwerken stage alles tegelijk bah.
Tsja, mijn kaartje op het moment doet ook niets, maar ik inderdaad ook niets, vanwege tijd enzo
Ik ga nog een poging wagen hem te reïncarneren, maar als dat niet lukt geef ook ik het op (maar dan pas!!!)
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
Verwijderd
Had je niet die SMD kapotgesoldeerd? How about je soldeert 'm eruit? (OVP-bypass #2
Erna je voltage opmeten (GPU), en opdraaien tot 1.3v om 'm iig weer tot leven te wekken.
Ongeveer 1.5 week nog eerdat iemand met een Water-chiller + Phasechange even langs komt zetten. Gaat een leuke middag worden. Wordt ook gebruik gemaakt van een C2D setup.

Toen heb ik dus de trimmer direct er op gesoldeerd (wel met draadjes ertussen, maar geheel zonder SMD componentje zeg maar).
In theorie moet het nog werken als ik twee draadjes op de aansluitingen van dat componentje krijg, maar 't is allemaal zo klein hè
Ik moet het nogmaals oversolderen (met alleen de trimmer dus) en dan hopelijk werkt 'ie weer en kunnen we verder klokken

En veel plezier met je waterchiller / phase change setup
[ Voor 4% gewijzigd door EMP op 18-01-2008 09:53 ]
My anime addiction.
Verwijderd
Fucked up eigenlijk. Soms krijg ik een blackscreen op 790/790 als ik van idle (100/110) naar 3D-modus ga, dat lijkt hij niet zo leuk te vinden. Koeling is onderweg, daar kunnen we nog wel wat leuks mee gaan doen. Sharkoon is het niet geworden, en die Hexeditor heb ik nog geen tijd voor gehad
Heb net alles goed en wel op de kaart gemonteerd, koeler goed en stevig vast (intel s775 koeler).
Weerstandjes vorige week d'r al op gesoldeerd, en denk dat die nu "ergens" sluiting maakt maar waar
Ik ga nog ff kijken wat het kan zijn...
Wanneer men plaatjes wil van hoe het kaartje d'r nu bijstaat, just ask.
Verwijderd
Ik heb het ook gehad met die booster-mod. Moederbord ging echt 0.2s aan, en direct weer uit. Duide dus op kortsluiting (handig zo'n beveiliging
Trouwens een S775koeler raad ik af. Je hebt meer baat bij een koelblok dat een dunne base heeft, daarmee kan je met een krachtige fan de warmte sneller afvoeren.
Verwijderd
Ik kan zo weinig zien op de printplaat zelf. Ik zie wel dat je de caps gelaten hebt. Als je 'm in het systeem doet start deze dan wel? Piept ie? Wat is het voltage dat je meet van de GPU? Staat deze niet onder / boven 1.4V waardoor de OVP ingrijpt? Als dat zo is kan je het beste die even bruggen (
Lijkt me opzich vreemd dat de OVP nu al ingrijpt, aangezien ik beide trimmers op hun hoogste waarde heb staan.
Piepen doet ie ook niet (psu fan 'tikt' wel
Zal het geheel straks eens doormeten.
Vond 't net echt niet tof :x ... zet 't systeem aan doet niets, neee!!
[ Voor 6% gewijzigd door pin_point op 20-01-2008 16:24 ]
Verwijderd
Ik weet niet wat voor een soldeerbout je hebt? Hopelijk wel 1 met een kleine kop. Daarmee kan je prima die SMD eraf knikkeren, en een mooi propje tin tussen die 2 pinnetjes solderen waar die OVP-SMD zit. Let wel op dat je niet morst oid met je tin, dat het niet andere dingen gaat aanraken dan dat het hoort.
Als je dat hebt, dan moet je de kaart erin steken en je vGPU opmeten / opdraaien totdat je ongeveer 1.3V hebt. Daarna systeem uit, en weer aan. Dan moet je kaart als het goed is doen.
Vgpu weerstand is 235K (250K max), ook d'r af gehaald (nu maar weer zien dat ik 'm d'r weer op krijg, contact puntje van smd is bijna op

(heeft weller WP nogwat)
Edit:
GPU 0.8V
[ Voor 34% gewijzigd door pin_point op 20-01-2008 16:59 ]
www.koopeendroom.nl
Hmm ja, eerst weer eens 't topic onder ogen nemen hoe nou ook alweer preciesVerwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 19:22:
Nu weetje iig wel dat je kaartje nog te redden is
Ik trek soldeer morgen eerst de weerstandjes eraf, kan ik dat uitsluiten.
Stiekem is pinpoint blij dat hij van z'n pa teflon draad gebruiken mag
Verwijderd
Ik weet niet zeker of dat met die phasechange nog door kan gaan. Ben nu ook in overleg. Als dat niet werkt dan laat ik het eventueel liggen of verzin ik zelf nog iets, ken nog iemand die zo'n grote diepvrieskist overhad toevallig

Zullen de sluitingsdatum overigens op half februari houden?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 14:15 ]
Reanimatie mislukt, patient overleden...
SMD solderen is niet mijn sterkste kant is gebleken... 't lag op het randje maar na anderhalf uur prutsen wordt het alleen maar erger vrees ik... (concreet: nu ligt ook de smd naast die van de GPU voltmod er naast
Ik geef de strijd op.
Iemand nog een (voor goed solderende tweaker te reanimeren) HD2600Pro'tje kopen voor weinig?
Serieus.. anders gooi ik hem weg
[ Voor 9% gewijzigd door EMP op 24-01-2008 22:08 ]
My anime addiction.
Verwijderd

Wat dacht je van gewoon "grote" weerstanden der op solderen, met stukje draad er aan? Dat soldeert wat makkelijker denk ik. Is niet zo netjes maar zou moeten werkenEmpie schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 22:07:
Helaas helaas...
Reanimatie mislukt, patient overleden...
SMD solderen is niet mijn sterkste kant is gebleken... 't lag op het randje maar na anderhalf uur prutsen wordt het alleen maar erger vrees ik... (concreet: nu ligt ook de smd naast die van de GPU voltmod er naast)
Ik geef de strijd op.
Iemand nog een (voor goed solderende tweaker te reanimeren) HD2600Pro'tje kopen voor weinig?
Serieus.. anders gooi ik hem weg
=]
* Tomfish Meld zich weer...
Weggooien doen we niet, we hangen hem hier gewoon aan de muur!
Weet iemand hier hoe ik vaseline moet verwijderen? Ik zal geen namen noemen, maar ik heb hier toch een kaartje liggen.. Krijg het er niet fatsoenlijk af
[ Voor 24% gewijzigd door Tomfish op 25-01-2008 22:15 ]
Verwijderd

Maare iemand nog nieuwe resultaten oid

Jaa, want als je naar de hoeveelheid kijkt dat erop is gesmeerd, dan moet het wel vaseline zijn.
Verwijderd
Aangezien mijn stiefpa pro in koeling was (koelmotoren en dergelijk) ga ik hem eens vragen wat hij nog staan heeft voor dit kleine project!
En anders ga ik in de schuur staan met dezelfde koeling nogmaals maar een oc'ed systeem
Verwijderd
En dan samen met je stiefpa een vapochiller maakt?
Verwijderd

De heatsink voor de northbridge zat half scheef.. Hij maakte geen contact meer. Vond het al zo raar dat soms dat hele ding vastsloeg. 2de kwestie is is dat m'n ouders morgen pas terugzijn ivm vakantie. Ik heb wat rondgevraagd maar eigenlijk blijft een vriezer een enorm gevaarlijke klus.
Ik moet er eerst wat documentatie over vinden eerdat ik eraan beginnen ga.. Immers is de PSU-kabel nog geen 20CM lang, en ik ga geen PSU in een vriezer leggen
Verwijderd
Bijna alles wat er in een phase-change zit zit ook in een vriezer
Een vriezer slopen kun je vast wel

Zie je wat eruit komt als je een vriezer sloopt
Maar wel erg mooi gedaan, en die temps zijn al helemaal netjes.
www.koopeendroom.nl
Verwijderd

Je mag die dingen helaas niet 'breken', anders ontsnapt het gas helaas. Zo te zien had de maker gekozen voor een koelbox met daarin het koel-element van die koelkast, waterpomp erin, water , en het water door laten stromen door naar een waterblock voor op z'n CPU. Blijkbaar was alles vastgevroren als je verder scrolde , tja en voor een videokaart is me dat iets teveel
Ik ga eens even kijken wat ik allemaal bedenken kan en / of vinden.
Verwijderd

Die snap ik helemaal
Maar anyways wat had je dan in gedachten
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 10:53 ]
Hij had een koelvloeistof waarvan beweert werd dat hij de -40 nog kon halen, maar wat bleek?Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 05:57:
Ja , leuk. Maar ik denk niet dat ik dat nog redden ga
Je mag die dingen helaas niet 'breken', anders ontsnapt het gas helaas. Zo te zien had de maker gekozen voor een koelbox met daarin het koel-element van die koelkast, waterpomp erin, water , en het water door laten stromen door naar een waterblock voor op z'n CPU. Blijkbaar was alles vastgevroren als je verder scrolde , tja en voor een videokaart is me dat iets teveel
Ik ga eens even kijken wat ik allemaal bedenken kan en / of vinden.
Bij -30 bevroor de koelvloeistof ook al....
Kern van het verhaal: zorg dat je een goede koelvloeistof hebt en dat je de temp in de gaten houd.....
Verwijderd
Dat bevriest bij -100 nog niet
www.koopeendroom.nl
Verwijderd
Alleen weet ik niet of dat in Liters nog goedkoop is

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 17:02 ]
Verwijderd
Vanaf zaterdag heb ik een Phasechange hier staan, die iets met -50 doet
Via een V&A'er waar ik ooit iets aan verkocht had. Iemand tips / truucs om een S462 / Phasechange-kop aan een videokaart te monteren?

Verwijderd
Hangt natuurlijk van je phch mount af.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:02:
Het is geregeld
Via een V&A'er waar ik ooit iets aan verkocht had. Iemand tips / truucs om een S462 / Phasechange-kop aan een videokaart te monteren?Ik dacht zelf aan lijmklemmen oid. Materiaal heb ik hier niet zo 1-2-3 liggen.
Wat voor phase unit krijg/heb je?
Zo'n snijplank van de blokker (€2 plastic geval) is stevig genoeg om als mount te gebruiken. Als je een beetje handig/creatief bent moet het wel lukken. En wat je overhoud als backplate gebuiken.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:02:
Het is geregeld
Via een V&A'er waar ik ooit iets aan verkocht had. Iemand tips / truucs om een S462 / Phasechange-kop aan een videokaart te monteren?Ik dacht zelf aan lijmklemmen oid. Materiaal heb ik hier niet zo 1-2-3 liggen.
Verwijderd
Nog werkelijk geen idee. Wat ik wel weet is dat er er de nodige S-a klemmen en dergelijk bij komen. Hij zei 'm ooit gekocht te hebben maar z'n PC was stuk. Ik moet dus nog even afwachten hoe het precies zit.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:22:
[...]
Hangt natuurlijk van je phch mount af.
Wat voor phase unit krijg/heb je?
/me maar weinig verstand van Phasechange, op het feit na dat ze heftig koelen

Cel rubber (bouwplastics.nl)
Plastic spray / heel veel nagel lak + stapel wc papier.
Ik heb nu een bestelling geplaatst op www.technirub.nl
Hebben ze lekker veel maten. Een zelfklevende rol besteld van 50mm * 4mm * 20 Meter ----> 50/50 met lex, beide 10 meter.
www.koopeendroom.nl
Dit koste 1.59 per meter ex btw
www.koopeendroom.nl
Verwijderd
GPU Oc Contest X1650XT | ||
![]() | ![]() | ![]() |
Net in Almelo opgehaald via een Behulpzame tweaker
Nu is de vraag of het kitje dat erbij kwam (2x) gaat passen. Ik heb daarom ook de spullen los bij de kaart gelegd, ga ik later wel opmeten en desnoods een custom houdertje bouwen.
Vette shit
[ Voor 17% gewijzigd door Maarten-NForce op 02-02-2008 17:39 ]
www.koopeendroom.nl
Verwijderd

Het is voor het eerst dat ik zoiets in m'n handen heb
/Add je wel even @ msn
[ Voor 24% gewijzigd door Maarten-NForce op 02-02-2008 17:40 ]
www.koopeendroom.nl
Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging
Verwijderd

Minus 40 graden
Alleen een probleem. Zoals ik al met Maarten op MSN besprak, die leiding is niet flexibel. Ik kan 'm heel moeilijk draaien, buigen is natuurlijk geen optie

Afijn. Van de week eens testen.
for the record.. Siliconen-kit + nagellak...
Verwijderd
Zo snel mogelijk
Wil ook eerst die isolatie goed hebben
Trouwens.. Iemand een idee waarom mijn boostermod niet lukken wou?

Zo was hoe ik het gesoldeerd had. Mijn systeem wou compleet niet aan. Als ik het goed heb hoort de + ook links (condensator aan de andere kant, etc).
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2008 19:11 ]

Inmiddels heb ik de VGPU mod eraf liggen en ziet hetgeen er zo uit

Lets hope for the best wanneer ik de kaart er straks nog inzet
[ Voor 9% gewijzigd door pin_point op 03-02-2008 20:10 ]