Hoofdcategorieën
Topicacties

GPU-Overclock contest HD2600PRO [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

Reageer Nieuw Topic
Overklokken.info redactie!
Reg. datum: 22 oktober 2006

Sodetering, wat een verhaal, en wat een legio aan pics zeg.
Maar wel erg mooi gedaan, en die temps zijn al helemaal netjes.

E6300 @ 4.03 Ghz 1.95V
2 x 1GB D9GTR @ 969 Mhz Cas 7 2.05V @ P35
255% Edit club!

Niet die Jism

Ja , leuk. Maar ik denk niet dat ik dat nog redden ga 8)7

Je mag die dingen helaas niet 'breken', anders ontsnapt het gas helaas. Zo te zien had de maker gekozen voor een koelbox met daarin het koel-element van die koelkast, waterpomp erin, water , en het water door laten stromen door naar een waterblock voor op z'n CPU. Blijkbaar was alles vastgevroren als je verder scrolde , tja en voor een videokaart is me dat iets teveel :P

Ik ga eens even kijken wat ik allemaal bedenken kan en / of vinden.

Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+

ik host images

Topic "die hard overclocking" dan is er een contest waar goede koeling een must is :P en dan vind je subzero te veel voor je videokaart 8)7

Die snap ik helemaal :P
Maar anyways wat had je dan in gedachten :P

cc_tuner wijzigde dit bericht 29-01-2008 10:53 (7%)

plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!

Reg. datum: 08 juni 2007

quote:
lism schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 05:57:
Ja , leuk. Maar ik denk niet dat ik dat nog redden ga 8)7

Je mag die dingen helaas niet 'breken', anders ontsnapt het gas helaas. Zo te zien had de maker gekozen voor een koelbox met daarin het koel-element van die koelkast, waterpomp erin, water , en het water door laten stromen door naar een waterblock voor op z'n CPU. Blijkbaar was alles vastgevroren als je verder scrolde , tja en voor een videokaart is me dat iets teveel :P

Ik ga eens even kijken wat ik allemaal bedenken kan en / of vinden.
Hij had een koelvloeistof waarvan beweert werd dat hij de -40 nog kon halen, maar wat bleek?
Bij -30 bevroor de koelvloeistof ook al....
Kern van het verhaal: zorg dat je een goede koelvloeistof hebt en dat je de temp in de gaten houd.....

ik host images

Of je haalt wat liters 100% alcohol :)
Dat bevriest bij -100 nog niet :P vandaar dat droogijs/LN2 gebruikers dat ook doen ;)

plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!

/aceton :)

E6300 @ 4.03 Ghz 1.95V
255% Edit club!

ik host images

Aceton ja :)
Alleen weet ik niet of dat in Liters nog goedkoop is 8)7 en anders "vifty vifty" moet ook werken en scheelt in de prijs...

cc_tuner wijzigde dit bericht 29-01-2008 17:02 (39%)

Niet die Jism

Het is geregeld :)

Vanaf zaterdag heb ik een Phasechange hier staan, die iets met -50 doet :+

Via een V&A'er waar ik ooit iets aan verkocht had. Iemand tips / truucs om een S462 / Phasechange-kop aan een videokaart te monteren? 8)7 Ik dacht zelf aan lijmklemmen oid. Materiaal heb ik hier niet zo 1-2-3 liggen.

Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+

Reg. datum: 25 mei 2007

quote:
lism schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:02:

Via een V&A'er waar ik ooit iets aan verkocht had. Iemand tips / truucs om een S462 / Phasechange-kop aan een videokaart te monteren? 8)7 Ik dacht zelf aan lijmklemmen oid. Materiaal heb ik hier niet zo 1-2-3 liggen.
Hangt natuurlijk van je phch mount af.

Wat voor phase unit krijg/heb je?

Reg. datum: 13 november 2006

quote:
lism schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:02:

Zo'n snijplank van de blokker (¤2 plastic geval) is stevig genoeg om als mount te gebruiken. Als je een beetje handig/creatief bent moet het wel lukken. En wat je overhoud als backplate gebuiken.

Niet die Jism

quote:
Symon-NL schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:22:
[...]

Hangt natuurlijk van je phch mount af.

Wat voor phase unit krijg/heb je?
Nog werkelijk geen idee. Wat ik wel weet is dat er er de nodige S-a klemmen en dergelijk bij komen. Hij zei 'm ooit gekocht te hebben maar z'n PC was stuk. Ik moet dus nog even afwachten hoe het precies zit.

* lism maar weinig verstand van Phasechange, op het feit na dat ze heftig koelen :+ Wat isoleert wel een beetje goed als huis & tuin & keukenmiddel ? Ducktape? _O-

J@MBEK!_

Je moest is wat topics afzoeken voor de isolatie wat de meeste gebruiken, en dan kijken wat je nog meer kan gebruiken.

Reg. datum: 13 november 2006

Neophreen (muismat)
Cel rubber (bouwplastics.nl)
Plastic spray / heel veel nagel lak + stapel wc papier.

(Goed, makkelijker, bruikbaar) celrubber is niet meer te vinden op bouwplastics.nl
Ik heb nu een bestelling geplaatst op www.technirub.nl
Hebben ze lekker veel maten. Een zelfklevende rol besteld van 50mm * 4mm * 20 Meter ----> 50/50 met lex, beide 10 meter.

E6300 @ 4.03 Ghz 1.95V
255% Edit club!

J@MBEK!_

En mag ik vragen wat het daar kost, aangezien ik geen prijzen kon vinden?

Het is uiteindelijk 20 meter geworden, zelfklevend; 50 * 3 mm
Dit koste 1.59 per meter ex btw

E6300 @ 4.03 Ghz 1.95V
255% Edit club!

Niet die Jism

GPU Oc Contest X1650XT
http://tweakers.net/ext/f/qUxaHaxmBVYle2wjYAY2j0O7/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/Uq5DxrvJTTNC1TxGx8rhHrKY/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/ieRUyTEMRVV8gPHrsgB0FzYh/thumb.jpg

Net in Almelo opgehaald via een Behulpzame tweaker :) Nadeel is dat dit systeem geen eigen PSU heeft. Gemiddeld 200watt aldus 'Stefan' op de 12V lijn. Heb opzich nog wel een 2de PSU liggen, omgerekend is 200 watt ongeveer 18A. M'n eigen PSU levert 2x17A (34A combined) maar of dat voldoende zal zijn.... :)

Nu is de vraag of het kitje dat erbij kwam (2x) gaat passen. Ik heb daarom ook de spullen los bij de kaart gelegd, ga ik later wel opmeten en desnoods een custom houdertje bouwen.

Vette shit :D

Zo te zien is het een classictvp, hij deed -50, vapochill raad 15A op de 12V lijn aan :)

Maarten-NForce wijzigde dit bericht 02-02-2008 17:39 (17%)

E6300 @ 4.03 Ghz 1.95V
255% Edit club!

Niet die Jism

Het is de 35nogwat model. Volgens mij de hoogste in z'n series. :)

http://tweakers.net/ext/f/SmG7zDyiKJkTm1VRtWSgbwyi/full.jpg

Het is voor het eerst dat ik zoiets in m'n handen heb :9

BD35F compressor bedoel je?
/Add je wel even @ msn ;) Na-ah, gaat niet lukken

Maarten-NForce wijzigde dit bericht 02-02-2008 17:40 (24%)

E6300 @ 4.03 Ghz 1.95V
255% Edit club!

Crew Member Ministry

Heejj , lijkt mijn oude vapochill XE wel, net genoeg voor een videokaart inderdaad....-36/ -38 max belast....nice

S-Pi 7.8 sec -------- Ministry -------- For Sale

Niet die Jism

http://tweakers.net/ext/f/jflcifeZdPITOIvVUt9KVF9Q/thumb.jpg

Minus 40 graden :9 Jawel.

Alleen een probleem. Zoals ik al met Maarten op MSN besprak, die leiding is niet flexibel. Ik kan 'm heel moeilijk draaien, buigen is natuurlijk geen optie 8)7 Als ik een fatsoenlijke bench-setup wil neerzetten dan vrees ik dat dat ding toch opzij moet... In de zin op z'n 'zij'. Kan dat? Is dat schadelijk?

Afijn. Van de week eens testen. :)

for the record.. Siliconen-kit + nagellak... :+

ik host images

Sweet :)
Wanneer ga je op voor de 1200 :P ?

Niet die Jism

quote:
cc_tuner schreef op zondag 03 februari 2008 @ 00:09:
Sweet :)
Wanneer ga je op voor de 1200 :P ?
Zo snel mogelijk :P Maar niet vandaag of morgen.

Wil ook eerst die isolatie goed hebben :)

Trouwens.. Iemand een idee waarom mijn boostermod niet lukken wou?
http://tweakers.net/ext/f/4NLExQJy2L5OakG1cPnhMx8Z/full.jpg

Zo was hoe ik het gesoldeerd had. Mijn systeem wou compleet niet aan. Als ik het goed heb hoort de + ook links (condensator aan de andere kant, etc).

Jism wijzigde dit bericht 03-02-2008 19:11 (37%)

Reg. datum: 25 april 2005

Ik gok erop dat ik eruit lig (en dat zonder ooit een score te maken :(), Ik heb een idee doordat ik de VGPU gesoldeerd heb, het geheel iets te warm (heet :> ) gemaakt heb (of gewoon sluiting), waardoor ik een ineens een weerstand van 0.003Kohm meet :X ...

Inmiddels heb ik de VGPU mod eraf liggen en ziet hetgeen er zo uit
http://www.hostfile.nl/images/i4ybvqztqo/327/plaatje.jpg

Lets hope for the best wanneer ik de kaart er straks nog inzet

pin_point wijzigde dit bericht 03-02-2008 20:10 (9%)

P5N-ESLI / E6600 @3.0GHz / 2GB KVR @ 333MHz / Foxconn 8800GTS @stock |specs|

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: