Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+
GPU-Overclock contest HD2600PRO [Deel 2]
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
Reageer Nieuw TopicRosetta@Home, 'cause we are worth it!
plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!
Fucked up eigenlijk. Soms krijg ik een blackscreen op 790/790 als ik van idle (100/110) naar 3D-modus ga, dat lijkt hij niet zo leuk te vinden. Koeling is onderweg, daar kunnen we nog wel wat leuks mee gaan doen. Sharkoon is het niet geworden, en die Hexeditor heb ik nog geen tijd voor gehadquote:
Rosetta@Home, 'cause we are worth it!
Heb net alles goed en wel op de kaart gemonteerd, koeler goed en stevig vast (intel s775 koeler).
Weerstandjes vorige week d'r al op gesoldeerd, en denk dat die nu "ergens" sluiting maakt maar waar
Ik ga nog ff kijken wat het kan zijn...
Wanneer men plaatjes wil van hoe het kaartje d'r nu bijstaat, just ask.
Ik heb het ook gehad met die booster-mod. Moederbord ging echt 0.2s aan, en direct weer uit. Duide dus op kortsluiting (handig zo'n beveiliging
Trouwens een S775koeler raad ik af. Je hebt meer baat bij een koelblok dat een dunne base heeft, daarmee kan je met een krachtige fan de warmte sneller afvoeren.
Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+
Ik kan zo weinig zien op de printplaat zelf. Ik zie wel dat je de caps gelaten hebt. Als je 'm in het systeem doet start deze dan wel? Piept ie? Wat is het voltage dat je meet van de GPU? Staat deze niet onder / boven 1.4V waardoor de OVP ingrijpt? Als dat zo is kan je het beste die even bruggen (
Lijkt me opzich vreemd dat de OVP nu al ingrijpt, aangezien ik beide trimmers op hun hoogste waarde heb staan.
Piepen doet ie ook niet (psu fan 'tikt' wel
Zal het geheel straks eens doormeten.
Vond 't net echt niet tof :x ... zet 't systeem aan doet niets, neee!!
pin_point wijzigde dit bericht 20-01-2008 16:24 (6%)
Ik weet niet wat voor een soldeerbout je hebt? Hopelijk wel 1 met een kleine kop. Daarmee kan je prima die SMD eraf knikkeren, en een mooi propje tin tussen die 2 pinnetjes solderen waar die OVP-SMD zit. Let wel op dat je niet morst oid met je tin, dat het niet andere dingen gaat aanraken dan dat het hoort.
Als je dat hebt, dan moet je de kaart erin steken en je vGPU opmeten / opdraaien totdat je ongeveer 1.3V hebt. Daarna systeem uit, en weer aan. Dan moet je kaart als het goed is doen.
Vgpu weerstand is 235K (250K max), ook d'r af gehaald (nu maar weer zien dat ik 'm d'r weer op krijg, contact puntje van smd is bijna op
(heeft weller WP nogwat)
Edit:
GPU 0.8V
pin_point wijzigde dit bericht 20-01-2008 16:59 (34%)
E6300 @ 4.03 Ghz 1.95V
2 x 1GB D9GTR @ 969 Mhz Cas 7 2.05V @ P35
255% Edit club!
plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!
Hmm ja, eerst weer eens 't topic onder ogen nemen hoe nou ook alweer preciesquote:cc_tuner schreef op zondag 20 januari 2008 @ 19:22:
Nu weetje iig wel dat je kaartje nog te redden is
Ik trek soldeer morgen eerst de weerstandjes eraf, kan ik dat uitsluiten.
Stiekem is pinpoint blij dat hij van z'n pa teflon draad gebruiken mag
Ik weet niet zeker of dat met die phasechange nog door kan gaan. Ben nu ook in overleg. Als dat niet werkt dan laat ik het eventueel liggen of verzin ik zelf nog iets, ken nog iemand die zo'n grote diepvrieskist overhad toevallig
Zullen de sluitingsdatum overigens op half februari houden?
Jism wijzigde dit bericht 23-01-2008 14:15 (10%)
Reanimatie mislukt, patient overleden...
SMD solderen is niet mijn sterkste kant is gebleken... 't lag op het randje maar na anderhalf uur prutsen wordt het alleen maar erger vrees ik... (concreet: nu ligt ook de smd naast die van de GPU voltmod er naast
Ik geef de strijd op.
Iemand nog een (voor goed solderende tweaker te reanimeren) HD2600Pro'tje kopen voor weinig?
Serieus.. anders gooi ik hem weg
EMP wijzigde dit bericht 24-01-2008 22:08 (9%)
Steun de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting via de Sponsoractie 2008!
Zie ook deze .Plan
Wat dacht je van gewoon "grote" weerstanden der op solderen, met stukje draad er aan? Dat soldeert wat makkelijker denk ik. Is niet zo netjes maar zou moeten werkenquote:Empie schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 22:07:
Helaas helaas...
Reanimatie mislukt, patient overleden...
SMD solderen is niet mijn sterkste kant is gebleken... 't lag op het randje maar na anderhalf uur prutsen wordt het alleen maar erger vrees ik... (concreet: nu ligt ook de smd naast die van de GPU voltmod er naast)
Ik geef de strijd op.
Iemand nog een (voor goed solderende tweaker te reanimeren) HD2600Pro'tje kopen voor weinig?
Serieus.. anders gooi ik hem weg
Intel Core 2 Duo E8400 - Asus Commando - 2x1GB PC8500 Crucial - Sapphire HD2900XT Crossfire - Phase Change Cooler
* xtresis Meld zich weer...quote:
Weggooien doen we niet, we hangen hem hier gewoon aan de muur!
Weet iemand hier hoe ik vaseline moet verwijderen? Ik zal geen namen noemen, maar ik heb hier toch een kaartje liggen.. Krijg het er niet fatsoenlijk af
Xtresis wijzigde dit bericht 25-01-2008 22:15 (24%)
| Op zoek naar erotische schilderijen? | Fiesta XR2I opknappen! | Join Whatpulse AMD! |
Maare iemand nog nieuwe resultaten oid
Jaa, want als je naar de hoeveelheid kijkt dat erop is gesmeerd, dan moet het wel vaseline zijn.quote:
| Op zoek naar erotische schilderijen? | Fiesta XR2I opknappen! | Join Whatpulse AMD! |
Aangezien mijn stiefpa pro in koeling was (koelmotoren en dergelijk) ga ik hem eens vragen wat hij nog staan heeft voor dit kleine project!
En anders ga ik in de schuur staan met dezelfde koeling nogmaals maar een oc'ed systeem
En dan samen met je stiefpa een vapochiller maakt?
De heatsink voor de northbridge zat half scheef.. Hij maakte geen contact meer. Vond het al zo raar dat soms dat hele ding vastsloeg. 2de kwestie is is dat m'n ouders morgen pas terugzijn ivm vakantie. Ik heb wat rondgevraagd maar eigenlijk blijft een vriezer een enorm gevaarlijke klus.
Ik moet er eerst wat documentatie over vinden eerdat ik eraan beginnen ga.. Immers is de PSU-kabel nog geen 20CM lang, en ik ga geen PSU in een vriezer leggen
Bijna alles wat er in een phase-change zit zit ook in een vriezer
Een vriezer slopen kun je vast wel
Zie je wat eruit komt als je een vriezer sloopt
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last