Hoofdcategorieën
Topicacties

[X360/PS3] Burnout Paradise

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 23 augustus 2001

quote:
Shiver23 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:59:
de teophy patch is beschikbaar voor de ps3. Tegen alle eerdere berichten in moet je alles opnieuw halen. Wat een teleurstelling.
Echt ZWAAR balen :( Zit je dan 101%... K zooi.
Miss ff mn save bacuppen en trophies scoren, ze zijn wel ERG makkelijk... Maar ja kost je toch weer heel wat uurtjes :'(

PSN ID: HoefMeistert PS3-TAGS

Het was te verwachten, bij alle ps3 games moet je de trophies halen door spel (opnieuw) te spelen dus ik vond het al knap dat zij daar iets opgevonden hadden.

Reg. datum: 13 december 2007

Het had hier gewoon moeten kunnen, aangezien je ook geen savegames kon downloaden enzo. Is wel een enorm bittere pil. Als ze maar niet denken dat ik nog een keer naar de 101% ga...

Was ervanuit gegaan dat je nog wat extra trophies kon halen voor de motorchallenges. Wat ik dan weer een goede motivatie vond om het weer te gaan spelen. Dit is gewoon kut... zeg dan niets van te voren

[Edit] Natuurlijk wel enorm veelk respect voor criterion voor de zoveelste gratis update die ze uitbrengen voor een spel dat al 10 maanden op de markt is!

Magni_NL wijzigde dit bericht 25-09-2008 13:44 (17%)

Reg. datum: 12 december 2001

ok, iemand enig idee hoe ik die day/night cycle disable?

Waiting for boinc.bakerlab.org...

Reg. datum: 15 maart 2001

Kan je gewoon in de opties doen door de tijd van de dag vast te zetten...

Reg. datum: 12 december 2001

quote:
Walkman schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:33:
Kan je gewoon in de opties doen door de tijd van de dag vast te zetten...
argh, over heen gekeken. thnx a million. dat donker trek ik niet :)

Waiting for boinc.bakerlab.org...

Reg. datum: 02 september 2008

Ja.. super.. dat heb ik ook.. als het donker is gaat het helemaal te.. f*cking snelllll

Ik was op 60% met de game maar denk dat ik gewoon even helemaal op nul begin om alle trophies meteen mee te pakken.

Reg. datum: 29 september 2004

Ben ook even opnieuw begonnen. Savegame naar een ander profiel gekopieerd, en toen bij mijn eigen profiel verwijderd. Toen dus opnieuw begonnen. Na een uurtje spelen zat ik al op 21% van de trophies. Gaat dus vrij snel omdat ze nogal makkelijk te halen zijn. Je hoeft hem niet 101% te halen om hem uit te spelen. Je hoeft bvb niet alle smash gates te halen (alleen 200) en niet alle billboards. Wel moet je je burnout license halen, en dat had ik in mijn vorige savegame nog niet eens, dus dat wordt wel ff knallen.

PSN: Sluuz

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
Sluuz schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:55:
Ben ook even opnieuw begonnen. Savegame naar een ander profiel gekopieerd, en toen bij mijn eigen profiel verwijderd. Toen dus opnieuw begonnen. Na een uurtje spelen zat ik al op 21% van de trophies. Gaat dus vrij snel omdat ze nogal makkelijk te halen zijn. Je hoeft hem niet 101% te halen om hem uit te spelen. Je hoeft bvb niet alle smash gates te halen (alleen 200) en niet alle billboards. Wel moet je je burnout license halen, en dat had ik in mijn vorige savegame nog niet eens, dus dat wordt wel ff knallen.
Je moet zelfs Elite halen voor de Platinum toch? Dan moet je alsnog alle gates en billboards halen.
Najah, zit nu weer op 24% qua trophies, maar de dikste trophies ben je echt wel een flink aantal uurtjes zoet mee. Bike 100%, al die @#$ showdowns. Denk echt niet dat ik burnout ooit op 100% krijg. Maar ja, die trophies werken wel om het spel nog eens te doen.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

Reg. datum: 23 augustus 2001

quote:
Shiver23 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 00:39:
[...]

Je moet zelfs Elite halen voor de Platinum toch? Dan moet je alsnog alle gates en billboards halen.
Najah, zit nu weer op 24% qua trophies, maar de dikste trophies ben je echt wel een flink aantal uurtjes zoet mee. Bike 100%, al die @#$ showdowns. Denk echt niet dat ik burnout ooit op 100% krijg. Maar ja, die trophies werken wel om het spel nog eens te doen.
Elite license is niet nodig. Burnout is genoeg :) Gelukkig maar, gaan toch nog wel wat uurtjes inzitten.
Platinum is alle Burnout Trophies, niet Paradise Awards...
Wordt waarschijnlijk Burnout Lic halen en dan mn oude save weer terug! Heb ik in iedergeval 101 + challenges weer terug... Blijft balen :(

HoefMeistert wijzigde dit bericht 26-09-2008 08:13 (3%)

PSN ID: HoefMeistert PS3-TAGS

Reg. datum: 08 maart 2007

Sinds gisteren ookin het bezit van Burnout, voor de PS3... Super tof spel, heb de demo gespeeld op de XBOX360.

Moet wel zeggen dat ik heel erg moet wennen aan het free roaming gebeuren, in het begin echt te chaotisch voor me. Meteen toen ik de BD erin deed de "Bike update" binnengehaald.. Super vet..Speel overigens ook online af en toe... PSN: carlhendrix

Speel m overigens met een G25, wel lachen alleen stom dat die koppeling dan ook meteen een rem is......

[PSN: carlhendrix]

known as inXs
Reg. datum: 23 december 2001

Ik heb hem nu ook een aantal dagen, fantastisch spel, vooral dat free roaming heeft wel wat. Even wennen inderdaad dat je elke keer naar een stoplicht moet rijden.. Wat ik wel heel erg mis, dat je een mode hebt waarin je een bepaalde crash moet maken en daar dus punten voor krijgt... Je weet wel, vol op een kruispunt inrijden en dergelijke. Of zie ik iets over het hoofd? Dit vond ik wel erg stoer namelijk. Ook helaas dat er geen split screen in zit.

superB

Reg. datum: 29 april 2007

Gewoon LB+RB dan krijg je het.

Turn it up loud, captain!
Reg. datum: 07 oktober 2003

quote:
thr- schreef op zondag 28 september 2008 @ 15:23:
Gewoon LB+RB dan krijg je het.
Dat is helaas alleen totaal iets anders, de Crash Junctions uit de vorige Burnouts zijn helaas niet meer in Paradise aanwezig. Daarvoor in de plaats is de Showtime mode gekomen. Showtime is verslavend, maar is naar mijn mening lang niet zo leuk als de Crash Junctions waren.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

known as inXs
Reg. datum: 23 december 2001

Ja maar dan spring je al crashend met je auto over de straten ;) Ik bedoelde echt die soort van missies zeg maar. Dat je zo stoer mogelijk op een vrachtwagen moet beuken bijv.

superB

Uitdrijvûrrrr!
Reg. datum: 13 maart 2002

Een groot gemis inderdaad, de crash modus. Showtime is haalt dat bij lange na niet.

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter

Ik ben op nieuw begonnen om alle trophies te halen, moet zeggen dat de 2de keer spelen veel sneller gaat. Komt grotendeels omdat ik de stad al aardig ken.

De motoren vallen me nu toch aardig tegen; alle challlenges haal je op je duimpje en zonder burnout is het toch rechttoe-rechtaan. Ook zijn er geen hekken en reclameborden te rammen.

Just zeros and ones.
Reg. datum: 28 november 2001

Ben bezig met de Bikes. Rijdt best lekker, geniaal zo'n gratis update. Meer van dit :D

Enige jammere is dat je na een crash soms behoorlijk gedesorienteerd kan zijn :S

I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... Like tears in rain. Time to die.

Ik geloof in GoT
Reg. datum: 08 december 2001

Net heb ik Burnout ook maar besteld. Na de bike update was ik gelijk om :) Ben benieuwd! Voor ¤25,29 kan ik in ieder geval geen bult vallen.

De gustibus non est disputandum ||| SE P800, Nokia 8910i, Nokia 8800 Gold ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

PSN ID: Mokim
Reg. datum: 20 juli 2002

Erg leuk spel vorige week gekocht. Wat een snelheid zit er in die game en 60 fps. De stad ziet er ook super gelikt uit. Beter dan die GTA4 meuk.

HDSPA is ook traag...

Hoe kan ik opnieuw beginnen met Burnout? Ik kan in het spel geen optie om overnieuw te beginnen vinden. Moet ik m'n savefile weggooien ofzo? (PS3 versie)

Nederhop teksten: http://www.zdclan.nl

Reg. datum: 18 september 2007

quote:
Meelobee schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 11:01:
Hoe kan ik opnieuw beginnen met Burnout? Ik kan in het spel geen optie om overnieuw te beginnen vinden. Moet ik m'n savefile weggooien ofzo? (PS3 versie)
Ja, je moet je oude savegame weggooien ( in het xmb ondere savedata). Ik heb het spel ook nog niet zo lang maar ik speel hem voortdurend. Echt een vette game en verslavend. Ik wil elke keer een nieuwe auto halen. En het feit dat je je eigen muziek kan eronder kan zetten is ook zeer relax. Alleen het auto's halen gaat niet zo snel. En je krijgt vaak van die aparte bakken. (roze pimpbakken, SUV of een oldtimer) Wanneer ga je echte mooie racebakken krijgen?
Ik hoop dat ze er nog eens een update maken waarin de crashmode uit Burnout2 weer terugkomt. Die was ook erg verslavend..Kunnen we niet een petitie maken ofzo naar Criterion games? :P

PSN id: PENo1

Ze zijn nog niet helemaal klaar met de content voor de patches, maar volgens mij komen er nog 1 of 2 en wellicht kan daar weer een crashmode in zoals deze in eerdere burnouts zat. In principe vindt ik de showtimes niet zo geweldige toevoeging, zeker omdat je score erg afhankelijk is van de willekeur van aantal bussen.

Criterion heeft ook Flickr account met veel materiaal

Reg. datum: 18 september 2007

quote:
wheeler schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:57:
Ze zijn nog niet helemaal klaar met de content voor de patches, maar volgens mij komen er nog 1 of 2 en wellicht kan daar weer een crashmode in zoals deze in eerdere burnouts zat. In principe vindt ik de showtimes niet zo geweldige toevoeging, zeker omdat je score erg afhankelijk is van de willekeur van aantal bussen.

Criterion heeft ook Flickr account met veel materiaal
Het zou zeer vet zijn als er een crashmode inkomt. Ikzelf betwijfel het, maar hoe tof zou het zijn om bijvoorbeeld online met zijn vieren op een kruising te staan en dan te kijken wie de meeste damage maakt?

PSN id: PENo1

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: