Gathering of Tweakers

Quicksearch
PSN ID: MicheldeL

quote:
Alieunited schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:08:
Sinds vorige week rij ik ook rondjes door Paradise City, heerlijk! Soms wat events afwerken en soms een beetje bilboard omver rammen. Ken nog lang niet alle plekjes. Doe hard mn best.

Ik heb wel twee vraagjes...
1. Als je tijdens een event een hek smasht, een billboard doorkruist of een super jump neemt tellen die dan ook mee? Of moet je deze tijdens het rondcruisen nog een keer nemen?
Ze tellen altijd mee, zelfs als je ze online pakt (al dan niet tijdens een race) :)

PS3 Games: GTA4, Burnout Paradise, Warhawk, MotorStorm, Guitar Hero III, Tony Hawk's Project 8, Singstar, Rainbow 6:Vegas, Virtua Tennis 3, Ninja Gaiden Sigma

Gamertag: ijskonijn81

Heb toevallig net trouwens dit gevonden:
quote:
These are codes that will work only for the PAL version of the game. If you aren't in that region or don't have a PAL version of the game, these codes will not work.

* GameStop Car - B179 8M20 XA09 80FF
* Steel Wheels GT - Z891 4K88 IN25 79AA
Iemannd al geprobeerd of deze codes wel werken?

Ik ga straks als ik thuis ben eens proberen! :)

edit: Geprobeerd, ze werken, die Steel Wheels GT is vet 8)

ijskonijn wijzigde dit bericht 12-02-2008 08:55 (6%)

Nou.. na twijfelen en nadenken heb ik hem dan toch maar eindelijk gekocht! vanavond is even lekker met me vriendin wat auto's in de prak rijden ^^

Waiting for Diablo 3 :)

quote:
SpoTs schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:09:
Nou.. na twijfelen en nadenken heb ik hem dan toch maar eindelijk gekocht! vanavond is even lekker met me vriendin wat auto's in de prak rijden ^^
Je kan niet in split-screen he :P

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Jup i know :) maar omstebeurt :)het is toch free roaming :).

Trouwens.. las ik nou goed dat je ook moet tanken?

Nee, er zijn wel gas-stations maar die dienen om je boost weer volledig op te laden, maar dit kan ook door bv driften/springen/tegen verkeer inrijden e.d.

Ah, jammer ^^ " droomt nog even over Lotus "

Reg. datum: 20 maart 2004

quote:
Duuvel schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:36:
Heb toevallig net trouwens dit gevonden:

[...]

Iemannd al geprobeerd of deze codes wel werken?

Ik ga straks als ik thuis ben eens proberen! :)

edit: Geprobeerd, ze werken, die Steel Wheels GT is vet 8)
Afaik zijn er totaal 5 sponsor cars voor de US retail versie op dit moment:
quote:
MicheldeL schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 00:08:
[...]
Voor de mensen die 'm vanuit de states hebben geimporteerd, hier nog wat codes als je deze auto's eens wilt proberen (met name de Walmart racer natuurlijk!):

WALMART - unlocks Wal-Mart Racer
BESTBUY - unlocks Hunter Bestbuy Oval Champ
CIRCUITCITY - unlocks Carson Circuit City HotRod
GAMESTOP - unlocks Kitano GameStop Sport
quote:
nioz schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:43:
G23X 5K8Q GX2V 04B1 is de sponsor code voor "Steel Wheels GT"
Nadat ik de game afgelopen donderdag op 99% heb gekregen (die 40x stunt multiplier mag oprotten :P) heb ik de behoeft om ff te racen niet meer gehad. Ik vind online echt weinig toevoegen om eerlijk te zijn.

nioz wijzigde dit bericht 12-02-2008 18:12 (9%)

- PSN ID: Rivioz --- PC/DC/NGC/PS2/GBA/DS/PSP/Wii/PS3

Voor mij is de single player nog zo leuk dat ik niet online ga. Sterker nog, ben nog geen enkele keer online geweest met de game. Maar goed, ik heb ook pas een class C License en 6 auto's ofzo.. Dus ben nog maar net begonnen. Maar voor mijn gevoel hoef ik binnenkort ook nog niet online te gaan met deze game.

Je brengt het net alsof het een hele grote moeite is om online te gaan. Het is gewoon 2 drukken op de knop naar rechts... En of en toe beetje vrienden van de weg af knallen is best vermakelijk hoor :)

Je kan online namelijk ook gewoon doorgaan met het zoeken naar smashes/jumps/billboards

Dat is op zich idd wel leuk.. of lekker cruisen met een hoop vrienden lijkt mij ook ontzettend leuk :) beetje RPG ervan maken ofzo ^^

heb nu eigenlijk nog nooit online tegen nederlanders gespeeld (ok ik kan ook absoluut niet horen wat mensen door de headset zeggen dus veel verschil maakt het toch niet) maar beetje met zijn alle zitten kloten in de stad is me wel bevallen. En qua spel veranderd er niet echt veel of je nou online of offline door de stad scheurt. Behalve dat je online soms nog wel is leuke foto's kan zien als je iemand van de baan af werkt :P

Op elk potje past een dekseltje en anders een ander potje / Dagboek van een reiziger

quote:
RPG_Fan schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:02:
heb nu eigenlijk nog nooit online tegen nederlanders gespeeld (ok ik kan ook absoluut niet horen wat mensen door de headset zeggen dus veel verschil maakt het toch niet) maar beetje met zijn alle zitten kloten in de stad is me wel bevallen. En qua spel veranderd er niet echt veel of je nou online of offline door de stad scheurt. Behalve dat je online soms nog wel is leuke foto's kan zien als je iemand van de baan af werkt :P
Gisteren even geprobeert, werkt echt zeer lachen. Maar nog geen mug shots gezien.... Werkt dat alleen als je je eigen eye aan hebt staan?

PS Network ID: TjaBBe

quote:
TjaBske schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:10:
[...]

Gisteren even geprobeert, werkt echt zeer lachen. Maar nog geen mug shots gezien.... Werkt dat alleen als je je eigen eye aan hebt staan?
Nope, zodra iemand een PS-Eye / Eye-Toy aangesloten heeft en je klapt hem.haar van de weg krijg je zijn/harr mugshot.. Werkt erg leuk.. Worden ook opgeslagen zodat je ze nog eens na kunt kijken
quote:
RPG_Fan schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:02:
heb nu eigenlijk nog nooit online tegen nederlanders gespeeld (ok ik kan ook absoluut niet horen wat mensen door de headset zeggen dus veel verschil maakt het toch niet) maar beetje met zijn alle zitten kloten in de stad is me wel bevallen.
Deze ervaring heb ik niet, ik kan iedereen altijd goed verstaan door de headset. Zodra je challenges gaat doen (b.v. tegelijk een barrelrol) is het wel handig om ff af te stemmen :P

HoefMeistert wijzigde dit bericht 13-02-2008 14:17 (37%)

PSN ID: HoefMeistert PS3-TAGS

Gamertag: ijskonijn81

quote:
HoefMeistert schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:15:

Deze ervaring heb ik niet, ik kan iedereen altijd goed verstaan door de headset. Zodra je challenges gaat doen (b.v. tegelijk een barrelrol) is het wel handig om ff af te stemmen :P
Ik heb deze ervaring wel, lijkt wel alsof het stemvolume bij dit spel lager is dan andere spellen (was het stemvolume in COD 4 maar zo laag :P )

quote:
Duuvel schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:52:
Ik heb deze ervaring wel, lijkt wel alsof het stemvolume bij dit spel lager is dan andere spellen (was het stemvolume in COD 4 maar zo laag :P )
Het volume valt op twee manieren aan te passen in de PS3 versie. Eerst bij de normale options (voip volume), maar daarnaast kun je in het spel ook gewoon bij de XMB instellingen van je headset, deze zijn te vinden bij 'Under The Hood' -> Audio Device

* MicheldeL heeft net z'n Elite License gehaald 8)
http://homepage.uvt.nl/~S827758/thumb.jpg

46,5 uur alweer gespeeld en heb bijna alles gehaald dat ik wilde doen (het nieuwe Showtime kan me echt niet boeien, ik denk niet dat ik dat nog uit ga spelen, zo graag hoef ik die teller ook weer niet op 100% te hebben..
Nu even met de Krieger Racing WTR een Marked Man event doen :D
Edit: Done, was niet zo moeilijk als je zou denken :)

PS3 Games: GTA4, Burnout Paradise, Warhawk, MotorStorm, Guitar Hero III, Tony Hawk's Project 8, Singstar, Rainbow 6:Vegas, Virtua Tennis 3, Ninja Gaiden Sigma

quote:
MicheldeL schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:04:
[...]

Het volume valt op twee manieren aan te passen in de PS3 versie. Eerst bij de normale options (voip volume), maar daarnaast kun je in het spel ook gewoon bij de XMB instellingen van je headset, deze zijn te vinden bij 'Under The Hood' -> Audio Device

[afbeelding]

46,5 uur alweer gespeeld en heb bijna alles gehaald dat ik wilde doen (het nieuwe Showtime kan me echt niet boeien, ik denk niet dat ik dat nog uit ga spelen, zo graag hoef ik die teller ook weer niet op 100% te hebben..
vet! :) dus je hebt 'em nu in feite offline uitgespeeld? hoeveel % heb je?

edit: ik zal je binnenkort eens toevoegen op PSN :) ok?

Marko1974 wijzigde dit bericht 13-02-2008 15:34 (3%)

ik heb het met elk spel (xbox360) dat ik echt blij mag zijn als ik iets hoor (ook via de TV zelf hoor ik gewoon niet wat iemand zegt). Zal wel weer iets verkeerd ingesteld hebben staan. Maar ik ben het er mee eens dat in dit spel overleggen wel makkelijk zal zijn.

Maar eigenlijk heb ik nog geen flauw idee hoever ik ben :P Heb pas 7 auto's ofzo en online ook altijd de lelijkste auto. Maar alsnog kan je gewoon mee doen en dat is wel cool gedaan. Je hoeft niet het spel uit te spelen om online goed mee te komen.

Op elk potje past een dekseltje en anders een ander potje / Dagboek van een reiziger

Reg. datum: 20 maart 2004

quote:
MicheldeL schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:04:
[...]

[afbeelding]

Dat showtime gedoe valt nog verrassend snel te halen, ik vond het alleen wel saai omdat je het beste zo snel mogelijk richting de drukkere straten kan rollen: in principe zijn er dus wel 64 straten om showtime op te doen, maar in de praktijk rol je bijna altijd over dezelfde drukke straat. Ik vind het in ieder geval een beetje een goedkope manier om de game te verlengen, ik had liever crash junctions gehad.
En die Krieger WTR race was inderdaad niet zo lastig. Ik stond echt te kijken tijdens die race, ik heb die zwarte auto's namelijk maar 1 keer gezien, terwijl ik met die burnout revenge wagen nog werd ingehaald terwijl ik vol aan het boosten was :?

Anyway: gratz met je license! :)

- PSN ID: Rivioz --- PC/DC/NGC/PS2/GBA/DS/PSP/Wii/PS3

quote:
nioz schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:03:
[...]

Dat showtime gedoe valt nog verrassend snel te halen, ik vond het alleen wel saai omdat je het beste zo snel mogelijk richting de drukkere straten kan rollen: in principe zijn er dus wel 64 straten om showtime op te doen, maar in de praktijk rol je bijna altijd over dezelfde drukke straat. Ik vind het in ieder geval een beetje een goedkope manier om de game te verlengen, ik had liever crash junctions gehad.
En die Krieger WTR race was inderdaad niet zo lastig. Ik stond echt te kijken tijdens die race, ik heb die zwarte auto's namelijk maar 1 keer gezien, terwijl ik met die burnout revenge wagen nog werd ingehaald terwijl ik vol aan het boosten was :?

Anyway: gratz met je license! :)
Mja beter was geweest om gewoon de crashes met crashbreaker te hebben zoals in revenge en de andere delen. En dan zo'n crash junction activeren op de plekken waar je ook races activeerd maar in plaats van de linker en rechter trigger indrukken doe je dan de bumpers ofzo.

greets Martinspire - Xbox 360 Gamertag = Martinspire
http://martinspire.nl/weblog/verhaal/gaming-occasionally-together-plan

quote:
Marko1974 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:33:
vet! :) dus je hebt 'em nu in feite offline uitgespeeld? hoeveel % heb je?

edit: ik zal je binnenkort eens toevoegen op PSN :) ok?
Prima, online is altijd wel cool als je ook echt kunt samenwerken met de challenges.
Heb uiteindelijk pas 82% omdat ik showtime en road rules niet echt interessant vond. Daarnaast moet ik nog 3 superjumps en 2 smashes (wil geen kaartje gebruiken), dus daar zal ik nog wel goed naar op zoek moeten...

Wat sta je nou te kijken!

Road rules kan ik je aanbevelen overigens. Ook online een leuke bezigheid.

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

quote:
Shiver23 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:55:
Road rules kan ik je aanbevelen overigens. Ook online een leuke bezigheid.
Had je het bollboard nou nog te grazen kunnen nemen? Of heb je niet meer gespeeld?

Compassion will be your downfall! Khaosclan

Wat sta je nou te kijken!

quote:
Cyclonus schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:40:
[...]

Had je het bollboard nou nog te grazen kunnen nemen? Of heb je niet meer gespeeld?
Ja is gelukt en inmiddels heb ik ze allemaal gevonden. En alle smashes en roadrules. Ik moet nog twee jumps en dan heb ik dat ook compleet. Ik heb nog altijd een b-license dus van het weekend maar weer verder met wat races e.d.

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

quote:
Shiver23 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:37:
[...]

Ja is gelukt en inmiddels heb ik ze allemaal gevonden. En alle smashes en roadrules. Ik moet nog twee jumps en dan heb ik dat ook compleet. Ik heb nog altijd een b-license dus van het weekend maar weer verder met wat races e.d.
Ik heb alle jumps en smashes maar moet nog 2 billboards die ik niet kan vinden, rijd er waarschijnlijk steeds langs want heb de gebieden echt uitgekamt, moet er 1 in Downtown en 1 in Mountains. Zijn er misschien 2 die overduidelijk aanwezig zijn want heb sommige gevonden die echt goed verstopt zaten.

Compassion will be your downfall! Khaosclan

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws