Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik was gister met een vriend online aan het freeburnen toen ik hem door een billboard heen zag vliegen die ik zelf ook nog niet geraakt had. Hierna was dit bord bij mij ook verdwenen.

Voor zover ik het kon zien hielp het ook niet toen ik zelf nog een keer door de oude plek van het billboard vloog. Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad? en zou het nog kunnen dat ik hierdoor die 120 billboards wel op mijn buik kan schrijven?

quote:
Magni_NL schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:05:
Ik was gister met een vriend online aan het freeburnen toen ik hem door een billboard heen zag vliegen die ik zelf ook nog niet geraakt had. Hierna was dit bord bij mij ook verdwenen.

Voor zover ik het kon zien hielp het ook niet toen ik zelf nog een keer door de oude plek van het billboard vloog. Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad? en zou het nog kunnen dat ik hierdoor die 120 billboards wel op mijn buik kan schrijven?
Als je ff een stukkie wegrijd en dan weer terug komt hangt ie er weer :P

PSN ID: HoefMeistert PS3-TAGS

OK, dan was mijn 'stukkie' gister niet ver genoeg :)

Hij moet weer ff laden volgens mij (rode pijl)

PSN ID: HoefMeistert PS3-TAGS

Heeft iemand dit spel al op play-asia gekocht? En werkt het op de nederlandse XBOX 360?
Volgens de site van play-asia is de amerikaanse versie niet regio-protected, dus die zou het moeten doen...het scheelt wel 15 euro...

Ik heb hem besteld bij 3Busymen op 3bay voor mijn PS3 dus over een paar dagen zal ik ook wat vaker in dit topic komen. Ik vond de demo al leuk dus heb echt zin om lekker te gaan raggen in paradise city :D Tijd voor wat afwisseling van CoD4 ;)

>> Signature?

PSN ID: MicheldeL

quote:
Walkman schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:54:
Volgens de site van play-asia is de amerikaanse versie niet regio-protected, dus die zou het moeten doen...het scheelt wel 15 euro...
De US versie werkt idd probleemloos op je EU PS3, hebben vele tweakers hier (waaronder ondergetekende) al sinds de release binnen. En online speel je gewoon tegen zowel europeanen als amerikanen, vooral afhankelijk van het tijdstip..

PS3 Games: GTA4, Burnout Paradise, Warhawk, MotorStorm, Guitar Hero III, Tony Hawk's Project 8, Singstar, Rainbow 6:Vegas, Virtua Tennis 3, Ninja Gaiden Sigma

Even opletten, TimD vraagt naar de Xbox 360 versie en die is niet regiovrij volgens Play Asia (zoals alle EA games op de Xbox 360 niet regiovrij zijn :().

Gamertag: ijskonijn81

quote:
Borgoth schreef op maandag 04 februari 2008 @ 21:03:
Ben toch voor paradise gegaan en zeker geen spijt. :)

Vond alleen die eerste auto take-downen erg lastig (die roze die vrij op de weg rijd) heb toen ik hem zag er 20 min over gedaan. Wat is die eerste auto rete traag zeg. Ben gewend bij een vriend dat je ze met 3 to 10 seconde neer hebt maar hij bleeft maar weg boosten.

Heb nu bijna me B licence, moet nog 2 races.

Edit:
ik zie op sommige fora dit plaatje langskomen:
[afbeelding]

Zitten deze extra stukken er nu wel of niet in? Heb ze zelf niet kunnen vinden. ook de hele stad indeling qua wegen lijkt anders. Kan iemand iets over deze map vertellen?
Dit plaatje heb ik op meerdere fora gezien, dit schijnt dus inderdaad zoals eerder gezegd een vroege-conceptversie te zijn geweest van Paradise City.
quote:
Angeloonie schreef op zondag 03 februari 2008 @ 23:42:
Ik heb hem gehaald :P

Je krijgt voor drift ook punten, dus ik ging een beetje kloten met rondjes driften met boost, dat werkt op zich wel, maar niet met de auto die ik toen had, dus ff zitten proberen en met de Hydros Custom is het uiteindelijk gelukt in dat honkbalstadion, genoeg ruimte om rondjes te driften :P Heb 21x gehaald, maar volgens mij had ik oneindig lang door kunnen gaan :P

Die Parralel Park is trouwens nog best lastig :+ Heb hem wel maar telkens 92-98% score :+
Ik heb me laatst rot geergerd, 9x boost was mijn max, deze tip uitgeprobeerd met de Hydros Custom en inderdaad: het lukt :D
Je kunt inderdaad oneindig doorgaan, maar bij 21x vond ik het ook genoeg.

Die parralell park heb ik gehaald, eerlijk gezegd is dit bij mij meer geluk dan skill geweest, gewoon een paar keer achter elkaar proberen, ik kreeg eerst ook altijd rond de 95% maar uiteindelijk is het me toch gelukt. Vond het wel vreemd want ik vond die 100% park niet beter dan die paar van rond de 95%

Ik heb ondertussen al meer dan 370 smashes gedaan, maar de laatste zijn erg moeilijk te vinden :(

PSN id: NL_SToRM

quote:
Mr Magic schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 23:28:
Even opletten, TimD vraagt naar de Xbox 360 versie en die is niet regiovrij volgens Play Asia (zoals alle EA games op de Xbox 360 niet regiovrij zijn :().
Zie het nu ook, vervelend dat het zo veel scheelt...

Wat sta je nou te kijken!

Ik weet niet of anderen het al ontdekt hadden, maar ik zat gisteren op de PS3 versie een beetje stats te bekijken toen ik opeens mijn friendslist opende.

Aanvullend heb ik hier een handleiding. Ik geloof dat ik zelf een andere optie had gevonden, maar het kan dus erg snel:
quote:
Simply pause the game at any point, select the "Paradise City Online" menu, and press Triangle. Bam, there's your friends list, just as you remember it from the XMB. You can send and receive messages, change your comment, add, block, remove... anything you could normally find listed under the Friends icon can be found here. Although a few other titles have allowed messaging from certain menus, this is the first time it's been available during gameplay.

Shiver23 wijzigde dit bericht 07-02-2008 11:21 (66%)

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

Reg. datum: 20 maart 2004

Snapte even niet wat je bedoelde, maar je hebt het over het "paradise city online" scherm (eerst even op start drukken en ff via L1 of R1 er naartoe) als je daar op driehoekje drukt dat je dan je XMB friendslist krijgt? Wist niet dat dat kon, maar wel cool, kan je dus gewoon ingame berichten sturen en lezen.
_/-\o_ @ Criterion, mooi dat ze dat soort dingen implementeren.

Edit: misschien moet ik voortaan eerst even refreshen voor het posten, nu hebt je het er zelf al bijgezet wat je precies bedoelde :D

nioz wijzigde dit bericht 07-02-2008 11:32 (15%)

- PSN ID: Rivioz --- PC/DC/NGC/PS2/GBA/DS/PSP/Wii/PS3

quote:
Walkman schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:04:
[...]

Zie het nu ook, vervelend dat het zo veel scheelt...
Betekent dit dat ik helemaal geen xbox games kan bestellen op play-asia?
Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

Zit toch te twijfelen of ik 'm zal halen of niet. :$

Vond de demo niet echt tof eigenlijk, maar lees zoveel positieve verhalen over de retail versie, dat het toch kriebelt.

Heb wel een SDTV (100hz), zou ik dan echt enorme problemen hebben met dat kaartje enzo ? (ik kan de letters in Dead Rising nog wel lezen als ik goed kijk bv.)

Verder heb ik geen Gold abonnement en ben ik ook niet van plan dit aan te schaffen, is het offline ook tof of moet je echt online gaan spelen ?

Vanguard SoH

quote:
On_E schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:24:
Zit toch te twijfelen of ik 'm zal halen of niet. :$

Vond de demo niet echt tof eigenlijk, maar lees zoveel positieve verhalen over de retail versie, dat het toch kriebelt.

Heb wel een SDTV (100hz), zou ik dan echt enorme problemen hebben met dat kaartje enzo ? (ik kan de letters in Dead Rising nog wel lezen als ik goed kijk bv.)

Verder heb ik geen Gold abonnement en ben ik ook niet van plan dit aan te schaffen, is het offline ook tof of moet je echt online gaan spelen ?
Ik speel alleen offline, en vooralsnog vind ik het echt super d:)b

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Reg. datum: 20 maart 2004

Offline is tof genoeg hoor :) Ik zit nu op 99% complete en ben er bijna 50uur mee bezig geweest (ja, no life :D Heb vakantie, vriendin op curacao... kon elke week maar zoals deze zijn :P) Online ben ik maar heel even geweest en het voegt opzich wel wat toe (online racen is wel leuk, de challenges vind ik niet zo interessant), maar het is naar mijn mening niet zo dat je een belangrijk deel van de ervaring mist als je niet online kan.

Ik weet alleen niet of je de retail versie wel leuk zal vinden als je de demo niet zo leuk vond, maar er waren geloof ik wel meer mensen die de retail versie toch wel leuk vonden ondanks dat ze de demo niets vonden... ?

G23X 5K8Q GX2V 04B1 is de sponsor code voor "Steel Wheels GT"
Werkt in ieder geval bij de PS3 US Burnout Paradise versie, schijnt niet te werken voor de EU retail versie, maar dat kan ik niet testen.

- PSN ID: Rivioz --- PC/DC/NGC/PS2/GBA/DS/PSP/Wii/PS3

Vraag me af wat jullie gebruiken, de normale controller of een stuurtje? (aangezien dit spel meer arcade is dan simulation)

En voor diegene die misschien allebei gebruiken, wanneer is een stuurtje fijner en wanneer een controller?

quote:
Tweakdipity schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:14:
Vraag me af wat jullie gebruiken, de normale controller of een stuurtje? (aangezien dit spel meer arcade is dan simulation)

En voor diegene die misschien allebei gebruiken, wanneer is een stuurtje fijner en wanneer een controller?
Stuurtje lijkt me bijna onmogelijk met deze game... 1) je stuurtje begeeft het na 1 dag waarschijnlijk want 2) je moet zo onwijs vaak corrigeren, dat gaat gewoon niet snel genoeg met een stuur.

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

6 dagen geleden heb ik Burnout besteld en betaald bij de 3drukkemannen op E-Bay. Vandaag lag hij in mijn postvak. 6 dagen! Overtreft mijn verwachtingen!
Net dan ook even gespeeld. 2e auto gekregen( Van mijn learning licence af dus ). En nu mijn blijheid even uiten op tweakers :)

Gefeliciteerd, ik zit na 38 uur pas op 73 auto's, dus je hebt nog even te gaan ;)

PS3 Games: GTA4, Burnout Paradise, Warhawk, MotorStorm, Guitar Hero III, Tony Hawk's Project 8, Singstar, Rainbow 6:Vegas, Virtua Tennis 3, Ninja Gaiden Sigma

Grrr, kom er net achter dat ze ons de nieuwe podcasts (http://www.criteriongames.com/podcast/) voortaan alleen nog maar via iTunes willen laten downloaden. Dat is weer flinke onzin dus, want dat $^&#*& programma wil ik helemaal niet op mijn pc hebben, gebruik voor m'n iPod ook gewoon een ander programma...

Mag die mannen bij Criterion wel, maar hier zakt m'n broek wel van af.

Goed, ik zal terzake komen, want er is wel een omweggetje, ik zal 'm voor jullie hier gewoon de direct link plaatsen, ff copy pasten:
code:
1
http://www.criteriongames.com/podcast/crashfm_20_080207.mp3

Nrtje 20 alweer dus :) Ik weet niet wie ze hier nog meer allemaal gevolgd heeft, maar ik vond ze altijd wel de moeite waard. Tegenwoordig luister ik gewoon tijdens het spelen...

Enjoy!

Edit:
Hoe cool :D Mijn brief (van 23 jan) zit er eindelijk in! (44m25s) Helaas m'n adres niet in m'n mailtje gezet, anders had ik nog wat van ze gekregen ook 8)7 Ik dacht nog, laat ik niet al te voorbarig zijn en meteen al m'n gegevens sturen :X

MicheldeL wijzigde dit bericht 08-02-2008 01:55 (13%)

quote:
MicheldeL schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 00:51:
Edit:
Hoe cool :D Mijn brief (van 23 jan) zit er eindelijk in! (44m25s) Helaas m'n adres niet in m'n mailtje gezet, anders had ik nog wat van ze gekregen ook 8)7 Ik dacht nog, laat ik niet al te voorbarig zijn en meteen al m'n gegevens sturen :X
Wat zou je dna krijgen van ze? :)

PSN: Paxlie || <--- meest verrassende PSN ooit, ik weet het

quote:
Moet je luisteren ;)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws