Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik lees trouwens in het artikel wat Shiver23 aanraad dat het erg dood is op de straat? houdt dit in dat er weinig tot geen activiteit is? want ik vind het altijd wel leuk om wat te spelen met andere auto's :P

Als ik zeg dat het klopt dan zal dat waarschijnlijk niet waar zijn -_-

Ik heb zelf geen andere burnouts gespeeld maar het schijnt wel iets rustiger te zijn op de weg als in voorgaande delen.

Maar omdat je zelf moet navigeren om je weg te vinden, en je dus aandacht moet hebben voor meer dan de weg en daarop rijdende auto's alleen, rijden er voor mij in ieder geval genoeg rond om tegenop te knallen :)

quote:
SpoTs schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:53:
[...]

Mijn Xdoos zit niet aan het internet gekoppeld Speel dan ook puur offline :)
Ja das jammer, je krijgt met de demo in iedergeval een beetje een indruk van de gamne
quote:
SpoTs schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:21:
Ik lees trouwens in het artikel wat Shiver23 aanraad dat het erg dood is op de straat? houdt dit in dat er weinig tot geen activiteit is? want ik vind het altijd wel leuk om wat te spelen met andere auto's :P
Er lopen iedegeval GEEN mensen, er rijden wel diverse auto's/busjes.

Verder ben ik persoonlijk erg te spreken over de game, kan heerlijk rondkrullen en verkennen events tussen door doen. Dat je een event niet kan herstarten is jammer maar in mijn ogen niet meer dan dat, Als je voor de elite lic gaat (120 events) zou het wel irri kunnen worden :) Grafisch ziet het er zeker goed uit, loopt lekker soepel. Het is geen GranTurismo.
Ben je helemaal weg van de "oude" crash events zul je wellicht teleurgesteld zijn in de nieuwe ShowTime mode.

Anders eerst ff huren, of afspreken dat je de game binnen een X aantal dagen kan teurg brengen als je het nix vindt...
Het is wel zonde als je de game alleen offline speelt imo, de online mode is zo goed geimplementeerd..

PSN ID: HoefMeistert PS3-TAGS

Reg. datum: 13 juni 2002

Ik heb bijna al die hekwerken gevonden, moet er nog 33 ofzo :S
Ik heb toch bijna elk gebied gechecked nu :(

Hij gaf wel een melding dat in een bepaald gebied alle hekken gevonden waren!

Sony KDL-40V3000 + PS3

quote:
knny schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:32:
Ik heb bijna al die hekwerken gevonden, moet er nog 33 ofzo :S
Ik heb toch bijna elk gebied gechecked nu :(

Hij gaf wel een melding dat in een bepaald gebied alle hekken gevonden waren!
Je kunt als je op start druk zien in welk gebied je nog hoeveel hekken moet...

Reg. datum: 13 juni 2002

quote:
HoefMeistert schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:49:
[...]

Je kunt als je op start druk zien in welk gebied je nog hoeveel hekken moet...
ah kijk dat is beter;) thnx voor de tip

Sony KDL-40V3000 + PS3

Ik kon het niet laten....
Na 10x de demo gespeeld te hebben toch maar het hele spel gekocht:P
Heerlijk:D

Nutteloze mededelingen kun je ook laten, dat houdt het topic lekker overzichtelijk.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 02-02-2008 20:46 (31%)

www.dennisbrouwer.net -- SchoolForum

Reg. datum: 20 maart 2004

@hawah: add erop los zou ik zeggen, als mensen het niet willen zetten ze hun PSN ID's waarschijnlijk toch niet in hun sig.

Ik heb trouwens het idee dat het op straat iets drukker is geworden sinds ik mijn burnout license heb gehaald, best vreemd. Waarschijnlijk zal het er wel aan liggen dat ik gewoon in snellere auto's rij en constant boost, dan vliegt alles wat sneller langs ;)
Ik heb nu 55/75 (59 incl sponsor cars) auto's
Ik vind het toch wel het leukste om lekker alle auto's te unlocken, maar dan mag ik straks dus ook hekjes en billboards gaan hunten, ik weet nog niet of ik daar echt zin in heb, er zitten in ieder geval wel genoeg uurtjes gameplay in deze game.

- PSN ID: Rivioz --- PC/DC/NGC/PS2/GBA/DS/PSP/Wii/PS3

quote:
HoefMeistert schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:11:
[...]

Ja das jammer, je krijgt met de demo in iedergeval een beetje een indruk van de gamne

[...]

Er lopen iedegeval GEEN mensen, er rijden wel diverse auto's/busjes.

Verder ben ik persoonlijk erg te spreken over de game, kan heerlijk rondkrullen en verkennen events tussen door doen. Dat je een event niet kan herstarten is jammer maar in mijn ogen niet meer dan dat, Als je voor de elite lic gaat (120 events) zou het wel irri kunnen worden :) Grafisch ziet het er zeker goed uit, loopt lekker soepel. Het is geen GranTurismo.
Ben je helemaal weg van de "oude" crash events zul je wellicht teleurgesteld zijn in de nieuwe ShowTime mode.

Anders eerst ff huren, of afspreken dat je de game binnen een X aantal dagen kan teurg brengen als je het nix vindt...
Het is wel zonde als je de game alleen offline speelt imo, de online mode is zo goed geimplementeerd..
Het lijkt mij op zich een machtige game. maar het probleem is dat ik vooral op mijn pc online speel. en heb daarnaast geen zin om ook nog 60 euro voor Xdoos Live te betalen voor 1 game.
Maar jij geeft dus aan dat het online gedeelte het juist leuk maakt?

Dan kan ik misschien toch beter overslaan..

Cheers.

Als ik zeg dat het klopt dan zal dat waarschijnlijk niet waar zijn -_-

quote:
SpoTs schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 08:45:
[...]

Het lijkt mij op zich een machtige game. maar het probleem is dat ik vooral op mijn pc online speel. en heb daarnaast geen zin om ook nog 60 euro voor Xdoos Live te betalen voor 1 game.
Maar jij geeft dus aan dat het online gedeelte het juist leuk maakt?

Dan kan ik misschien toch beter overslaan..

Cheers.
Nee je mist imo wel een gedeelte van de pret als je alleen offline speelt. Neemt niet wel dat je vele uren met de game druk zal zijn. Jumps/Billboars/Gates en natuurlijk de challenges.
Online is de game OOK gewoon erg leuk, lekker freeburnen afwisselen met Online challenges...

Ik zou zeggen huur/leen de game en kijk of je hem wilt aanschaffen. Als je hem koopt en je vindt het nix kun je em altijd nog op marktplaats gooien :+

Door pushen van een vriend heb ik hem ook gekocht. Bij de 3 drukke mannen op e-bay. 45 euro inc verzendkosten. Netjes dacht ik zo. Verwacht hem over een weekje :)

Hier hebben wij niets aan, post het dus ook gewoon niet.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 02-02-2008 20:46 (17%)

Heb je met de versie van 3BusyMen niet het nadeel dat je alleen op US servers kunt spelen? Ben aan het twijfelen om hem ook daar te bestellen, goede ervaringen mee.

AMD X2 4200+ | A8N-SLI Del. | 1 Gb (2x512) Corsair TwinX3200C2PT | Gigabyte 7600GT SilentPipe II | Samsung Spinpoint P120 250Gb | Seasonic S12-430 | Benq DW1655 | Antec SLK3000B

zojuist gescoord op marktplaats voor 37,50 incl :)

in het weekend zal ik mijn bevindingen posten..

Post dan gewoon in het weekend, en niet nu zoiets als dit.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 02-02-2008 20:47 (26%)

PSN ID: MicheldeL

quote:
Msniekers schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:53:
Heb je met de versie van 3BusyMen niet het nadeel dat je alleen op US servers kunt spelen? Ben aan het twijfelen om hem ook daar te bestellen, goede ervaringen mee.
De spelers hosten zelf, je komt dus gewoon in games met europeanen en amerikanen, ligt er maar net aan rond welke tijd je aan het spelen bent :P

PS3 Games: GTA4, Burnout Paradise, Warhawk, MotorStorm, Guitar Hero III, Tony Hawk's Project 8, Singstar, Rainbow 6:Vegas, Virtua Tennis 3

quote:
Msniekers schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:53:
Op de website van 3busymen zie je bij burnout staan "Region Free". Dat zal wel zo iets betekenen als "maakt geen drol uit waar je woon" :)

quote:
technoaddict schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:29:
[...]

Op de website van 3busymen zie je bij burnout staan "Region Free". Dat zal wel zo iets betekenen als "maakt geen drol uit waar je woon" :)
Je hebt bij PS3 games REGION FREE voor het spel (alle spellen zijn Regio vrij), games kunnen echter wel online regio locked zijn (bv motorstorm). Andere mogelijkheid is ook nog dat er voor een bepaalde regio eerder een patch uitkomt (bv COD4) waardoor je niet tegen of met spelers met een game uit die regio kan spelen.

Prijs technisch is importeren intressant, let echter wel op bovenstaande.

bij Burnout Paradise maakt het geen drol uit uit welk werelddeel je game komt. Die van mij besteld via 3BM en heb de aziatische versie gekregen, maar al tegen wat GOT-ers online geraced. No problemo!

PSN: Sluuz

Azie is zoiezo dezelfde regio (PAL) als hier ;)

greets Martinspire
Xbox 360 Gamertag = Martinspire

Reg. datum: 20 maart 2004

- PSN ID: Rivioz --- PC/DC/NGC/PS2/GBA/DS/PSP/Wii/PS3

Turn it up loud, captain!

quote:
Martinspire schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 14:56:
Azie is zoiezo dezelfde regio (PAL) als hier ;)
Azië heeft alleen bij het DVD-Video formaat dezelfde regiocode(regio 2) als Europa. De regiocodes van DVD hebben verder helemaal niets met de regiocodes van spelcomputers of, zoals hierboven genoemd, Blu-Ray te maken.

Overigens hebben ze in Azië sowieso geen PAL, maar NTSC als TV formaat.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Sorry, my bad ;)

greets Martinspire
Xbox 360 Gamertag = Martinspire

Is anyone there?

Zit te twijfelen tussen TDU en burnout paradise. burnout heb ik al bij een vriend gespeeld en vind ik erg leuk, maar de TDU demo was ook wel cool. Alleen vind ik het schadevrij proberen te rijden niks, dus het word waarschijnlijk burnout. :)

360: Zabato
There realy was a cake.

Matthijs

Erg leuke game dit. Twijfelde bij de demo, maar de full valt absoluut niet tegen!
Je blijft van alles zien, stunts proberen, events starten etc. etc. Wat mij betreft een aanrader!

Weet iemand of er een kaart is met alle junkyards. Heb er nu 4 gevonden maar kan de laatste niet vinden!

404 error: File not found

Is anyone there?

quote:
The_Bash schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 20:26:
Erg leuke game dit. Twijfelde bij de demo, maar de full valt absoluut niet tegen!
Je blijft van alles zien, stunts proberen, events starten etc. etc. Wat mij betreft een aanrader!

Weet iemand of er een kaart is met alle junkyards. Heb er nu 4 gevonden maar kan de laatste niet vinden!
hmm vond dit ergens anders.
quote:
De dichbijzijnste junkyard en de burning route voor jou auto staan altijd aangegeven op je minimap
Mischien is hij zo makkelijker te vinden. :)

360: Zabato
There realy was a cake.

10100111001

Modbreak:
Ik heb net een aantal replies aangepast, waar nogal veel nutteloze mededelingen in stonden. Mag ik jullie eraan herinneren dat dit topic over Burnout Paridise gaat, en niet over jouw nieuwe aanschaf oid? :)

qed

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws