Zeker die crashes, zijn echt tof:D
www.dennisbrouwer.net -- SchoolForum
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [X360/PS3] Burnout Paradise
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]www.dennisbrouwer.net -- SchoolForum
There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog
Multipliers idd. Heb de 2mln al snel daarna gehaald. Heb bv een videootje op youtube staan van een run waarbij ik alleen maar flatspins doe (en 1mln+ haal):quote:Exorcist schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:47:
Ben nu een beetje bezig met de Achievements, zit op de 180. De 100% parking is niet zo moeilijk, de barrel roll zal ook een kwestie van oefenen zijn, maar die 1.000.000 punten in stunts? Is dat in één run? Hoe moet je dan is vredesnaam bereiken..
PS3 Games: GTA4, Burnout Paradise, Warhawk, MotorStorm, Guitar Hero III, Tony Hawk's Project 8, Singstar, Rainbow 6:Vegas, Virtua Tennis 3
Heb iig al 3 'geheime' gebieden gevonden die niet op de kaart staan in het bergachtige gedeelte van PC, vooral die ene waar je door die ringen kan springen vond ik wel cool.quote:swampy schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:30:
[...]
Zonder Maphulp jazeker, en heb er erm.. 12 uur in gestoken. Okay heb maar 2 officiele races gedaan omdat ik te druk bezig ben geweest met jumps en billboards en natuurlijk de hekwerken! Gelukkig is het gebiedt opgedeelt in 6 stukken zo kun je dus zien dat je bijvoorbeeld in White Mountain nog iets van 4 te doen hebt ofzo! Ik schat nog zeker 4 uur werk in om alle jumps te halen!
Er zijn wat geheime gebieden die NOOIT op de map te zien zijn maar als je gewoon blijft rondrijden op een "rustig" tempo dan kom je snel genoeg hekwerken en rare weggetjes tegen die "nergens" naartoe leiden.
PS3 Games: GTA4, Burnout Paradise, Warhawk, MotorStorm, Guitar Hero III, Tony Hawk's Project 8, Singstar, Rainbow 6:Vegas, Virtua Tennis 3
- PSN ID: Rivioz --- PC/DC/NGC/PS2/GBA/DS/PSP/Wii/PS3
Dat is hoe je het moet doen!quote:MicheldeL schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:47:
Cross post:
[...]
Heb iig al 3 'geheime' gebieden gevonden die niet op de kaart staan in het bergachtige gedeelte van PC, vooral die ene waar je door die ringen kan springen vond ik wel cool.
Net trouwens m'n Burnout License gehaald en de credits scrollen over het scherm. Nu kunnen we nog verder op voor een Elite License (114 wins vereist, met 120 events is dat dus zo'n beetje alles).
Ben benieuwd hoe lang ik daar over ga doen, heb er nu zo'n 20 uur opzitten volgens het systeem, maar ik leg m'n controller nog weleens weg, dus denk dat wel zo'n 5-10% hoger is dan ik daadwerkelijk heb gespeeld
There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog
Ik doe niet aan rustig rondrijdenquote:swampy schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:01:
Dat is hoe je het moet doen!
Er zijn hekken overal, gewoon "rustig" rondrijden dus
MicheldeL wijzigde dit bericht 30-01-2008 16:19 (7%)
jullie komen best ver in zo'n korte tijd dat het spel uit is!quote:MicheldeL schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:47:
Cross post:
[...]
Heb iig al 3 'geheime' gebieden gevonden die niet op de kaart staan in het bergachtige gedeelte van PC, vooral die ene waar je door die ringen kan springen vond ik wel cool.
Net trouwens m'n Burnout License gehaald en de credits scrollen over het scherm. Nu kunnen we nog verder op voor een Elite License (114 wins vereist, met 120 events is dat dus zo'n beetje alles).
Ben benieuwd hoe lang ik daar over ga doen, heb er nu zo'n 20 uur opzitten volgens het systeem, maar ik leg m'n controller nog weleens weg, dus denk dat wel zo'n 5-10% hoger is dan ik daadwerkelijk heb gespeeld
Ik heb Burnout sinds maandag maar heb nog lang niet zoveel gegamed als sommige hier....quote:Marko1974 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:24:
valt het nu mee, het racen en navigeren op dat kleine kutkaartje? ik ben een echte burnout-fan, maar twijfel nog steeds...
Je moet geen game kings kijken, die gasten zijn gewoon nurts, want als je niet met dat kaartje kunt navigeren ben je gewoon een wijf en offline kun je zelfs mid-race gewoon op select drukken om de kaart erbij te pakken en je route nog even uit te stippelen..quote:Marko1974 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:24:
jullie komen best ver in zo'n korte tijd dat het spel uit is!valt het nu mee, het racen en navigeren op dat kleine kutkaartje? ik ben een echte burnout-fan, maar twijfel nog steeds...
dus...overtuig me en haal me over!!
- PSN ID: Rivioz --- PC/DC/NGC/PS2/GBA/DS/PSP/Wii/PS3
PSN: Sluuz
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
360: Zabato
There realy was a cake.
PSN: Sluuz
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
Nee, volgens mij kun je idd alleen van punt naar punt (met evt. checkpoints) racen. Marked Man online zou misschien nog wel cooler zijn zelfs ipv road ragequote:Shiver23 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:51:
Ik heb ook nog geen mogelijkheid gevonden voor een take-down race online. Of zie ik dingen over het hoofd.
quote:WALMART - unlocks Wal-Mart Racer
BESTBUY - unlocks Hunter Bestbuy Oval Champ
CIRCUITCITY - unlocks Carson Circuit City HotRod
GAMESTOP - unlocks Kitano GameStop Sport
Als ik zeg dat het klopt dan zal dat waarschijnlijk niet waar zijn -_-
Demo al gechecked ?quote:SpoTs schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:13:
Lo mensen
Ik ben in het bezit van alle voorgaande delen van Burnout.
Nu hoor ik hier echter verschillende meningen over deze game, maar heb toch intresse (hou van auto's beuken.. maar dat kan niet irl)
Kunnen jullie misschien een aantal pro's en neg's neerzetten?
Alvast bedankt.
PSN ID: HoefMeistert PS3-TAGS
Mijn Xdoos zit niet aan het internet gekoppeld Speel dan ook puur offlinequote:
Als ik zeg dat het klopt dan zal dat waarschijnlijk niet waar zijn -_-
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [X360/PS3] Burnout Paradise
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona