Gathering of Tweakers

Quicksearch
Demo gespeeld, briljant spel:)
Zeker die crashes, zijn echt tof:D

www.dennisbrouwer.net -- SchoolForum

Coconut + Swallow = ?

Damn deze game is top, nu ik heb geen burnouts hiervoor gespeeld dus ik weet geeneens wat ik miss maar het blijft leuk met veels te snel je door een bocht te laten glijden en daarna een jump maken om te landen op een weg ver eronder en daar een barrel rol te maken. Yup allemaal mogelijk!

There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog

PSN ID: MicheldeL

quote:
Exorcist schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:47:
Ben nu een beetje bezig met de Achievements, zit op de 180. De 100% parking is niet zo moeilijk, de barrel roll zal ook een kwestie van oefenen zijn, maar die 1.000.000 punten in stunts? Is dat in één run? Hoe moet je dan is vredesnaam bereiken..
Multipliers idd. Heb de 2mln al snel daarna gehaald. Heb bv een videootje op youtube staan van een run waarbij ik alleen maar flatspins doe (en 1mln+ haal):
http://www.youtube.com/watch?v=Apr-k7tyefM
(kwali is wel belabberd, gewoon digicam op hdtv gericht)

PS3 Games: GTA4, Burnout Paradise, Warhawk, MotorStorm, Guitar Hero III, Tony Hawk's Project 8, Singstar, Rainbow 6:Vegas, Virtua Tennis 3

Cross post:
quote:
swampy schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:30:
[...]
Zonder Maphulp jazeker, en heb er erm.. 12 uur in gestoken. Okay heb maar 2 officiele races gedaan omdat ik te druk bezig ben geweest met jumps en billboards en natuurlijk de hekwerken! Gelukkig is het gebiedt opgedeelt in 6 stukken zo kun je dus zien dat je bijvoorbeeld in White Mountain nog iets van 4 te doen hebt ofzo! Ik schat nog zeker 4 uur werk in om alle jumps te halen!

Er zijn wat geheime gebieden die NOOIT op de map te zien zijn maar als je gewoon blijft rondrijden op een "rustig" tempo dan kom je snel genoeg hekwerken en rare weggetjes tegen die "nergens" naartoe leiden.
Heb iig al 3 'geheime' gebieden gevonden die niet op de kaart staan in het bergachtige gedeelte van PC, vooral die ene waar je door die ringen kan springen vond ik wel cool.

Net trouwens m'n Burnout License gehaald en de credits scrollen over het scherm. Nu kunnen we nog verder op voor een Elite License (114 wins vereist, met 120 events is dat dus zo'n beetje alles).
Ben benieuwd hoe lang ik daar over ga doen, heb er nu zo'n 20 uur opzitten volgens het systeem, maar ik leg m'n controller nog weleens weg, dus denk dat wel zo'n 5-10% hoger is dan ik daadwerkelijk heb gespeeld :P

PS3 Games: GTA4, Burnout Paradise, Warhawk, MotorStorm, Guitar Hero III, Tony Hawk's Project 8, Singstar, Rainbow 6:Vegas, Virtua Tennis 3

Reg. datum: 20 maart 2004

Ik heb vanmiddag ook eindelijk mijn burnout license gehaald, wel een relaxte bak die je dan krijgt (carson concept) zit nu op iets van 50% completed geloof ik, dus heb nog wel even te gaan :D

- PSN ID: Rivioz --- PC/DC/NGC/PS2/GBA/DS/PSP/Wii/PS3

Gamertag: ijskonijn81

Ik ga hem na het werk even halen, demo veel gespeeld en deze was vet, afgelopen week geen tijd gehad maar vanaf vandaag wel weer :)

Coconut + Swallow = ?

quote:
MicheldeL schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:47:
Cross post:

[...]

Heb iig al 3 'geheime' gebieden gevonden die niet op de kaart staan in het bergachtige gedeelte van PC, vooral die ene waar je door die ringen kan springen vond ik wel cool.

Net trouwens m'n Burnout License gehaald en de credits scrollen over het scherm. Nu kunnen we nog verder op voor een Elite License (114 wins vereist, met 120 events is dat dus zo'n beetje alles).
Ben benieuwd hoe lang ik daar over ga doen, heb er nu zo'n 20 uur opzitten volgens het systeem, maar ik leg m'n controller nog weleens weg, dus denk dat wel zo'n 5-10% hoger is dan ik daadwerkelijk heb gespeeld :P
Dat is hoe je het moet doen!

Er zijn hekken overal, gewoon "rustig" rondrijden dus

There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog

quote:
swampy schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:01:
Dat is hoe je het moet doen!

Er zijn hekken overal, gewoon "rustig" rondrijden dus
Ik doe niet aan rustig rondrijden :P Die boost zit er niet voor niets op he ;)
Die 3 gebieden heb ik ook gewoon op full speed gevonden, had al snel door dat de grote groene gebieden op de kaart gewoon toegankelijk waren toen ik de game net had en lekker door de bergen aan het driften was...

MicheldeL wijzigde dit bericht 30-01-2008 16:19 (7%)

quote:
MicheldeL schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:47:
Cross post:

[...]

jullie komen best ver in zo'n korte tijd dat het spel uit is! :) valt het nu mee, het racen en navigeren op dat kleine kutkaartje? ik ben een echte burnout-fan, maar twijfel nog steeds...

dus...overtuig me en haal me over!! :)

quote:
Marko1974 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:24:
valt het nu mee, het racen en navigeren op dat kleine kutkaartje? ik ben een echte burnout-fan, maar twijfel nog steeds...
Ik heb Burnout sinds maandag maar heb nog lang niet zoveel gegamed als sommige hier.... ;)
Vind het een fantastische game, maar dat kaartje is inderdaad nog het enige waar ik aan moet wennen.....

quote:
Marko1974 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:24:
jullie komen best ver in zo'n korte tijd dat het spel uit is! :) valt het nu mee, het racen en navigeren op dat kleine kutkaartje? ik ben een echte burnout-fan, maar twijfel nog steeds...

dus...overtuig me en haal me over!! :)
Je moet geen game kings kijken, die gasten zijn gewoon nurts, want als je niet met dat kaartje kunt navigeren ben je gewoon een wijf en offline kun je zelfs mid-race gewoon op select drukken om de kaart erbij te pakken en je route nog even uit te stippelen..

Ik ben ook een echte burnout fan, maar ben eigenlijk wel blij dat ze nu wat nieuws hebben gedaan. Als ik Burnout 3 of 4 wil spelen pak ik die wel op. De mannen bij Criterion Games hebben zeker wel de juiste keuzes gemaakt met deze game (tuurlijk, iedere game heeft z'n flaws), ongeacht wat alle zogenaamde 'fanboys' op het internet schreeuwen. Gewoon kopen die game! _/-\o_

Ik heb er nu 23 uur opzitten volgens de in-game timer, maar ken echt nog niet elk achterweggetje in de game..
Wij spelen btw al sinds dinsdag (22 jan), toen kwam die in de states uit.

Reg. datum: 20 maart 2004

Ik zit nu op 13uurtjes Burnout, zat de eerste dag volgens mij al op 10uur :D Het is dat ik even een weekendje ben gaan snowboarden in Oostenrijk, anders had ik minstens het dubbele gehad, want het is echt een super game. Ik deel echter wel de mening dat via het kaartje navigeren niet echt ideaal is, maar zoals MicheldeL al zei: je kan offline gewoon op select drukken en dan krijg je een fullscreen map. Ik stippel aan het begin van de race gewoon mijn route uit en check soms halverwege even of ik goed rij, na een tijdje ken je de hoofdwegen toch wel een beetje.
Als je net speelt is de open stad bij races denk ik een nadeel door het lastige navigeren, maar als je wat meer uurtjes in de game hebt zitten, dan is het juist leuk als je de stad een beetje kent, dat je dan je eigen route kan kiezen.

Hoe verder ik in de game zit en hoe sneller de auto's worden, des te meer ik het ouderwetse burnout gevoel ook weer krijg 8)

- PSN ID: Rivioz --- PC/DC/NGC/PS2/GBA/DS/PSP/Wii/PS3

Wat sta je nou te kijken!

Hou het nuttig. Als je iets ziet wat je niet bevalt, plaats dan een topic report

Terr wijzigde dit bericht 30-01-2008 22:03 (74%)

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

He MicheldeL, zat volgens mij net met jou online! Was te merken dat jij er wat meer uurtjes in hebt zitten dan ik...

Toch leuk dat ik nu weet dat je ergens uit het zuiden des lands komt ;)

PSN: Sluuz

Ik zat daar ook bij. Toch nog even wat challenges kunnen doen. Maar wat je er aan hebt?

http://www.youtube.com/watch?v=zOf7ARg-JV8

Altijd leuk om wat challenges te halen met mede-tweakers. Hier doen Shiver23 en ik de Bridge Jump waarbij je elkaar in mid-air moet raken :)

Is anyone there?

Speel dit spel nu al een paar tussenuren bij een vriend van me op de PS3, moet zeggen dat het me erg bevalt. Weet alleen nog niet of ik hem zelf ook ga kopen. (voor de 360)

360: Zabato
There realy was a cake.

He Shiver23, ja inderdaad!

Ik snap het nut alleen niet echt van sommige challenges. Ik bedoel "Drift 75 yards". Dat is echt peanuts en slaat nergens op! Had liever wat meer van die bridge jump dingen gehad, hoewel er natuurlijk al wel 50 verschillende zijn per hoeveelheid spelers. Jullie zaten er ook nog om te lachen hoorde ik, die 75 yards hehe. Toch ook maar eens een headsetje aanschaffen...

PSN: Sluuz

In de lijst met 50 challenges per spelersaantal staan ook heel veel meetings. Dat wil dus zeggen: ga met z'n allen op het dak van een parkeergarage staan ofzo. Misschien dat er een aantal lastig te bereiken plekken zijn, maar de 'challenge' hiervan ontgaat me. Ik had hier toch liever wat andere challenges gezien.
Ik heb ook nog geen mogelijkheid gevonden voor een take-down race online. Of zie ik dingen over het hoofd.

quote:
Shiver23 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:51:
Ik heb ook nog geen mogelijkheid gevonden voor een take-down race online. Of zie ik dingen over het hoofd.
Nee, volgens mij kun je idd alleen van punt naar punt (met evt. checkpoints) racen. Marked Man online zou misschien nog wel cooler zijn zelfs ipv road rage :D

Voor de mensen die 'm vanuit de states hebben geimporteerd, hier nog wat codes als je deze auto's eens wilt proberen (met name de Walmart racer natuurlijk!):
quote:
WALMART - unlocks Wal-Mart Racer
BESTBUY - unlocks Hunter Bestbuy Oval Champ
CIRCUITCITY - unlocks Carson Circuit City HotRod
GAMESTOP - unlocks Kitano GameStop Sport

Lo mensen :)

Ik ben in het bezit van alle voorgaande delen van Burnout.
Nu hoor ik hier echter verschillende meningen over deze game, maar heb toch intresse (hou van auto's beuken.. maar dat kan niet irl :( )

Kunnen jullie misschien een aantal pro's en neg's neerzetten?

Alvast bedankt.

Als ik zeg dat het klopt dan zal dat waarschijnlijk niet waar zijn -_-

quote:
SpoTs schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:13:
Lo mensen :)

Ik ben in het bezit van alle voorgaande delen van Burnout.
Nu hoor ik hier echter verschillende meningen over deze game, maar heb toch intresse (hou van auto's beuken.. maar dat kan niet irl :( )

Kunnen jullie misschien een aantal pro's en neg's neerzetten?

Alvast bedankt.
Demo al gechecked ?

PSN ID: HoefMeistert PS3-TAGS

Lees dit artikel maar even. Dat vertaalt behoorlijk mijn eigen ervaringen met het spel.

quote:
Mijn Xdoos zit niet aan het internet gekoppeld Speel dan ook puur offline :)

Als ik zeg dat het klopt dan zal dat waarschijnlijk niet waar zijn -_-

Reg. datum: 29 januari 2008

BO heeft me ook aangenaamd verrast. De demo vond ik maar meh maar ben blij dat ik de fullgame heb gekocht. Het is een heerlijk gevoel om eindeloos en doelloos rond te rijden en wat aan te klooien. Graphics zien er goed uit, ondanks de ietwat grauwe sombere sfeer in de stad.

@PS3 spelers: Zou ik zo brutaal mogen zijn om wat PSNers te adden om wat rond te racen? Online met onbekende halve zolen is toch een stuk minder. Mijn PSN is Hawah.
Zie jullie in Paradise City, met het groene gras en mooie vrouwtjes

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws