Hoofdcategorieën
Topicacties

[X360/PS3] Burnout Paradise

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

Reageer Nieuw Topic
Gamertag: ijskonijn81
Reg. datum: 15 maart 2001

Cagney komt 10 juli, nog 8 daagjes dus :D

Reg. datum: 01 december 2003

Bijna 103% dus graag een online meeting voor de multipart challenges.
Was me eigenlijk niet duidelijk voor hoeveel spelers de nieuwe multipart challenges zijn?

giulio

Reg. datum: 23 augustus 2001

quote:
giulio schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 19:44:
Bijna 103% dus graag een online meeting voor de multipart challenges.
Was me eigenlijk niet duidelijk voor hoeveel spelers de nieuwe multipart challenges zijn?
10 challenge per aantal mensen had ik ergens gelezen. Dacht tot 101% de max was... Waar haal je de andere 2% vandaan ?

PSN ID: HoefMeistert PS3-TAGS

Reg. datum: 01 december 2003

101 % en dan verder alles doen
Dacht dat het 103 zou worden. geen idee waar ik het vandaan heb.
Ik moet nog steeds een aantal challenges doen, 2x 5 player, 5x 7 player etc
Dus hoop dat met de update weer wat betere spelers online komen.

giulio

quote:
giulio schreef op zondag 06 juli 2008 @ 16:45:
101 % en dan verder alles doen
Dacht dat het 103 zou worden. geen idee waar ik het vandaan heb.
Ik moet nog steeds een aantal challenges doen, 2x 5 player, 5x 7 player etc
Dus hoop dat met de update weer wat betere spelers online komen.
Je moet idd mazzel hebben met de mensen. Kom toch regelmatig in een room waar challenges worden gedaan en je ook nummers kan roepen welke je nog moet, beetje onder het mom van elkaar helpen :) Zelf een room hosten duurd soms lang voordat er mensen inzitten, voordeel is dan wel dat je de lamme takken kan kicken :+

Slecht nieuws voor de 360 bezitters:
The 3rd and most ambitious FREE software update for Burnout Paradise will arrive later than expected for Xbox 360 players.

We've picked up some additional bugs in our final test phase for the 360 version of Cagney and will delay until these issues are resolved.
De PS3 patch komt morgen wel vrij.

www.martinspire.nl/

Dat was toch al bekend? Dat hij de 14e zou komen?

Edit:
Oh je bedoelt dat hij nu ipv de 14e de 24e uitkomt?
Dat is wel jammer ja

Martinspire wijzigde dit bericht 09-07-2008 22:57 (46%)

Martinspire - 360 Gamertag = Martinspire

Reg. datum: 04 november 2004

Moet toch die draadloze router nu maar eens gaan installeren, ding staat er al weer een tijdje maar nog niet aan toe gekomen te installeren en zo'n update maakt he ttoch wel de moeite waard om er even voor te gaan zitten.

Compassion will be your downfall! Khaosclan

Gamertag: ijskonijn81
Reg. datum: 15 maart 2001

quote:
wheeler schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:19:
Slecht nieuws voor de 360 bezitters:

[...]

De PS3 patch komt morgen wel vrij.
Das wel jammer inderdaad, maarja ik ben pas opnieuw begonnen met Ninja Gaiden II dus ik krijg de tijd wel om :)

Reg. datum: 14 december 2004

heeft iemand de update op zijn PS3 al?

Resistance is futile
Reg. datum: 03 februari 2002

Update geinstaleerd, eerste keer meteen vastloper. Was nog het nieuws aan het lezen en drukte niet op start. Muziek speelde nog verder reageerde niets.
Na reset, alles weer ok. Heb nog geen custom muziek instelling kunnen vinden...

Who wants to life forever anyway...

Reg. datum: 22 februari 2007

Ik eerst ook niet maar je moet ingame op de analoog knop naar recht drukken en dan helemaal naar beneden voor soundtrack en dan custom kiezen.

Reg. datum: 04 maart 2007

is burnout er eingelijk ook voor op de pc? ik heb het namelijk zo gauw nergens kunnen vinden.....

Tja.. wa zou ik eens zegge

Professioneel azijnpisser

quote:
Gamer1009 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:38:
is burnout er eingelijk ook voor op de pc? ik heb het namelijk zo gauw nergens kunnen vinden.....
Windows-versie is TBA. Hij komt dus wel, maar niemand weet wanneer.

Zie playstation blog : http://blog.us.playstatio...-choppers-burnouts-bikes/

De bike's zijn dus toch gratis :D had altijd begrepen dat je hiervoor moest betalen... Niet dus :D

HoefMeistert wijzigde dit bericht 06-08-2008 07:52 (5%)

www.martinspire.nl/

Er zaten nu toch ook 2 nieuwe auto's bij? Waarom zie ik die dan niet?

De 2 nieuwe auto's zitten al in de huidige update (Cagney genaamd) en zijn alleen in de online modus in je garage terug te vinden. De komende update met motoren en dag/nacht cyclus was in eerste instantie betaalde content maar gaat nu blijkbaar ook gratis weg.

Heb nog geen spel meegemaakt waar zoveel aan gesleuteld is sinds de release, ik heb het idee dat ze dit mede doen om binnenkort een PC versie te introduceren met alles erop en eraan. Overigens wordt het nieuwe eiland wel betaalde content en wellicht blijft het hier ook bij.

www.martinspire.nl/

Ik heb ze inderdaad nu gevonden, maar volgens mij kun je die alleen online gebruiken en hebben ze allebei geen boost? Wat is dat nou weer voor halfbakken zooi. Valt me wel tegen dan, nu gebruikt niemand ze.

quote:
wheeler schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 09:38:
De 2 nieuwe auto's zitten al in de huidige update (Cagney genaamd) en zijn alleen in de online modus in je garage terug te vinden. De komende update met motoren en dag/nacht cyclus was in eerste instantie betaalde content maar gaat nu blijkbaar ook gratis weg.

Heb nog geen spel meegemaakt waar zoveel aan gesleuteld is sinds de release, ik heb het idee dat ze dit mede doen om binnenkort een PC versie te introduceren met alles erop en eraan. Overigens wordt het nieuwe eiland wel betaalde content en wellicht blijft het hier ook bij.
Eiland wordt Gratis, dit is meerdere malen aangegeven.
quote:
Martinspire schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 10:39:
Ik heb ze inderdaad nu gevonden, maar volgens mij kun je die alleen online gebruiken en hebben ze allebei geen boost? Wat is dat nou weer voor halfbakken zooi. Valt me wel tegen dan, nu gebruikt niemand ze.
Dat valt ook wel weer mee, zie toch redelijk veel mensen in de Rai-Jin rijden. Online Markmen met de olympus. Enige minpunt is dat je niet van auto kan switchen als je Markmen start.

HoefMeistert wijzigde dit bericht 06-08-2008 11:11 (26%)

Reg. datum: 29 september 2004

Rai-Jin heeft geen boost nodig. Is de snelste auto in de game. Then again, vrij lastig rijden met dat ding. Is trouwens ook mega slap, dus een tikje, en je ligt op je dak.

PSN: Sluuz

Reg. datum: 14 september 2007

Zijn er nog veel Burnout Paradise (PS3) online gamers bij gekomen na de laatste update? Het valt in ieder geval niet uit het aantal post op dit forum op te maken. Wel wordt er nog flink online gegamed.

Ik heb de game nu een maandje of 2 in bezit en speel het de laatste 2 weken wat vaker 's avonds nu ik er wat tijd voor heb. Echt een aanrader. Ik merk echter wel dat online nogal wat 'experts' aan het gamen zijn met de mooiste auto's met zilver en gouden skins en F1 bolides. Die kennen de map op hun duimpje en laten mij vaak alle hoeken van de stad zien (meestal zie ik die dan als het ware op z'n kop omdat ik net gecrashed ben of in de vangrail hang). Maar al doende leer ik het.

Zijn er nog meer rookies of intermediates op dit forum voeg dan gerust mij als 'friend' toe (experts mag natuurlijk ook maar dan kan het wel eens voorkomen dat ik een challange nog niet onder de knie heb).

PSN-ID: nielsan

Reg. datum: 18 februari 2004

vorige week ook dit spel aangeschaft ..
Zit goed in mekaar dit spel , ziet er erg gaaf uit (plasma 42")

maar ben er net pas aan begonnen

Reg. datum: 11 augustus 2007

quote:
Gunner schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:41:
[...]

Windows-versie is TBA. Hij komt dus wel, maar niemand weet wanneer.
Ik heb December 2008 gehoord, en op GameSpot staat Q1 2009, maar aangezien het EA is zal het wel gepusht worden zodat het met de feestdagen in de winkels is.

Reg. datum: 18 februari 2004

Hebben jullie ook bij dit spel dat je automatisch dichter bij de tv gaat zitten ??

Ik heb het idee als ik op normale afstand (3,5 meter) veel detail mis en dan automatisch meer crash

De tv is trouwens een plasma 42 inch .. bij dit spel zit ik dan ook op 1,5 meter

Reg. datum: 14 september 2007

quote:
McReal schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:20:
Hebben jullie ook bij dit spel dat je automatisch dichter bij de tv gaat zitten ??

Ik heb het idee als ik op normale afstand (3,5 meter) veel detail mis en dan automatisch meer crash

De tv is trouwens een plasma 42 inch .. bij dit spel zit ik dan ook op 1,5 meter
Ik ga ook wel eens dichterbij zitten om afslagen of obstakels beter te zien.
Ik gebruik ook een koptelefoon. Dan hoor ik andere auto's beter aankomen (van achteren of voren) en bij races kun je dan beter horen dat je een afslag moet nemen.

catbert wijzigde dit bericht 19-08-2008 09:34 (3%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: