Gathering of Tweakers

Quicksearch
Vergeet niet dat je daarna de 101% ook nog wil halen (2 complete sets online challenges).

Ik moet nog steeds 4 3player challenges overigens.

Magni_NL wijzigde dit bericht 10-04-2008 09:15 (27%)

Reg. datum: 01 december 2003

Ik ben wel online de laatste dagen, moet je me maar inviten voor challenges.
Ben zelf veel offline bezig met (nu dus) elite halen.
Stunt runs zijn zwaar klote bij mij, op een of andere manier zie ik superjumps steeds net over het hoofd.

giulio

Stunt runs waren bij mij ook een ramp, als je ze op een gegeven moment wat meer doet wordt het steeds makkelijker omdat je de route's en locaties leert kennen (denk aan de brug, haven, spoorlijnen e.d.) en die aan elkaar kan knopen. Uiteindelijk is zelfde die 1 miljoen niet eens zo heel moeilijk meer..

Nog tips qua auto's voor stunts?

giulio

Wat sta je nou te kijken!

quote:
giulio schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:54:
Nog tips qua auto's voor stunts?
Watson Turbo Roadster

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

In een nieuwe update voor Burnout komen ook nieuwe online events:
quote:
Online Road Rage

* This is an 8-player online team event.
* At the start, everyone chooses their team (red or blue).
* One team of "runners" has to drive to a checkpoint then the finish – they can only see one checkpoint ahead.
* The other team has to take them down. These guys can see the checkpoint and finish and choose whether to wait and ambush in key locations, shortcut to the action if they get left behind or just follow the pack and cause chaos.

Online Marked Man

* We randomly choose a "Marked Man".
* There's an intense few moments, while all players wait for the selection to be made – you want to stay close to other players, so you can hit the Marked Man, as soon as he's selected but far enough away that that you can run like hell if it's you that's the Marked Man.
* The target is selected and a 90 second timer starts – you get 1 point if you survive and 1 point if you take down the Marked Man. After 90 seconds a new Marked Man is selected at random.
* If you're the Marked Man, you can't see the attacking players on the map, your car is a little slower and you don't get boost.
* The session usually consists of around 10-12 minutes of intense gameplay depending on the number of players involved.

Online Stunt Run

* This is 8-player simultaneous online Stunt Run – everyone competes for the highest score within the 2 minute time limit and you can play anywhere in Paradise City.
* An on-screen display shows all player scores, so you can easily see how you're doing.
* Earn multipliers for taking each other out but you lose your combo score, if you're taken down.
* Eliminated players are greyed out of the scoring area but can exact brutal revenge by chasing after players that have managed to keep their combos alive beyond the time-out.
* For the first time, you can drive alongside someone as they complete a billion score in Stunt Run - you can absolutely use this mode to try and show off to your friends.
Ben nog wel even druk met met GT5, R&C en einde van de maand GTAIV, maar zo blijft het spel zeker de moeite waard om nog eens in de PS3 te schuiven.

quote:
Shiver23 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 19:44:
In een nieuwe update voor Burnout komen ook nieuwe online events:

[...]

Ben nog wel even druk met met GT5, R&C en einde van de maand GTAIV, maar zo blijft het spel zeker de moeite waard om nog eens in de PS3 te schuiven.
Komt dit er echt aan?
Damn dat wordt tof.
Hopenlijk kan ik nog wat vrienden overtuigen om ook op xbox live te komen, want dan is dit echt mega tof (vooral road rage lijkt me erg vet zo!)

Dan vind ik het wel minder erg dat die downloadable content is uitgesteld want hiermee kan ik me ook wel weer ff vermaken ;)

Trouwens, is er al voor die downloadable content een datum bekend gemaakt?

greets Martinspire
Xbox 360 Gamertag = Martinspire

Vond het al jammer dat er geen beuk opties waren in burnout, nu dus wel!! lachen.

giulio

Mja kan nu niet wachten. Dit maakt het wachten op GTA al iets aangenamer ;)

greets Martinspire

Downloadable content is 24 april te downloaden! Da's dus dat extra eiland plus nieuwe wagen :)

-- Altijd blijven prutsen --

Dan komt die patch toch uit en niet dat eiland? Of is er een nieuw nieuwsbericht de deur uit?

greets Martinspire

Volgens mij is de volgende patch toch pas 1.2 en bij 1.3 zit die map toch?

greets Martinspire

op http://criteriongames.com/ staat dat bij de casey update de nieuwe game modes zijn, de volgende update voor nu is bogart :(
Er komt ook "custom soundtracks" via XMB bij PS3!!!
Maar ook dit in de volgende update, niet die van over paar dagen.
Maar die heeft in elk geval al wel de 1080 PS3 ondersteuning :(
Is misschien ook wel handig, gta IV zal waarschijnlijk volgende week meer aandacht vragen :)

giulio

misschien een domme vraag maar hoe kun je van te voren weten of je een race al gedaan hebt op die license? heb vandaag erg lang over gedaan om een race te vinden die ik nog niet gedaan had voor geloof ik me a license te krijgen.

Voor de rest super spel. maar muziek werd ik wel zat, zit eigenlijk maar 1 leuk liedje bij van miss lavigne. maar gelukkig kun je ook muziek uit dashboard spelen op de xbox

De races hebben kleuren, geel meen ik.

druk op "select" dan heb je een kaart.
Daar kun je de races, road rages etc. zien.
Als je eentje hebt gehaald zit er een vinkje op.

giulio

echt waar?? snel hd televisie aanschaffen dan maar, want ik zie alleen maar een heel erg klein bolletje haha. ik bedoelde niet specifiek races eigenlijk, gewoon event, maar toch bedankt voor de uitleg

quote:
LeVortex schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:31:
echt waar?? snel hd televisie aanschaffen dan maar, want ik zie alleen maar een heel erg klein bolletje haha. ik bedoelde niet specifiek races eigenlijk, gewoon event, maar toch bedankt voor de uitleg
Ook op mijn sd televisie was het erg goed te zien, niet op het kleine kaartje kijken maar op de grote kaart.
En je kan dus ook alleen road rages laten zien, of alleen stunt runs etc.

giulio

quote:
giulio schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:14:

Maar die heeft in elk geval al wel de 1080 PS3 ondersteuning :(
Het is 1080i he, hellaas geen 1080p. Deze mode is voor mensen met een HD tv zonder 720p maar met 1080i

PSN ID: HoefMeistert PS3-TAGS

quote:
HoefMeistert schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 07:20:
[...]

Het is 1080i he, hellaas geen 1080p. Deze mode is voor mensen met een HD tv zonder 720p maar met 1080i
En nu lees ik dus op de link die ik zelf net gaf dat de update naar 1080i/p ook nog helemaal geen datum heeft.
Ik heb zelf een 1680x1050 tft, dus had gehoopt met 1080 een betere resolutie te vangen.
maar dat zit ook al niet in de volgende update, lekker duidelijk van ze.
Beetje nieuwe gamemodes, resoluties, eilanden aankondigen en elke dag wel wat leuks en dan niets daarvan in de update van 24 april stoppen :(

giulio

Gamertag: ijskonijn81

quote:
Martinspire schreef op donderdag 17 april 2008 @ 19:32:
Volgens mij is de volgende patch toch pas 1.2 en bij 1.3 zit die map toch?
Klopt inderdaad. 1.2 = Bogart en 1.3 = Cagney. Cagney bevat de nieuwe modes en volgens mij ook het eiland. Ik heb net even rondgeneusd op de forums van criterion, en het schijnt dat de Bogart update al online staat op Xbox Live. Dalijk thuis meteen checken!

quote:
giulio schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:36:
[...]

En nu lees ik dus op de link die ik zelf net gaf dat de update naar 1080i/p ook nog helemaal geen datum heeft.
Ik heb zelf een 1680x1050 tft, dus had gehoopt met 1080 een betere resolutie te vangen.
maar dat zit ook al niet in de volgende update, lekker duidelijk van ze.
Beetje nieuwe gamemodes, resoluties, eilanden aankondigen en elke dag wel wat leuks en dan niets daarvan in de update van 24 april stoppen :(
Je weet wel dat 1080 niet gaat werken op je 1680x1050 tft?

greets Martinspire

quote:
Martinspire schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:51:
[...]

Waarom niet. De meeste nieuwe 1680x1050 schermen kunnen 1080i/p input wel goed verwerken. Zelfs met een kleine stretch is dat prima te doen. Alleen omdat het bij Burnout om een interne scaling gaat zul je waarschijnlijk weinig verschil zien.

omdat je maximaal 1050 kunt weergeven? wat 30 minder is dan 1080?

greets Martinspire

quote:
Martinspire schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:51:
[...]

Films doen het goed, ps3 menu ook, dus waarom niet?
Heb alleen geen games die ik weet die het daarop doen om te testen.

giulio

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws