Reg. datum: 13 december 2007
Als je de community site bedoeld, waar je je voortgang online kan zien is het: http://burnout.ea.com/community/
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [X360/PS3] Burnout Paradise
Pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Shiver23 wijzigde dit bericht 10-03-2008 14:06 (14%)
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
HoefMeistert wijzigde dit bericht 10-03-2008 14:01 (17%)
PSN ID: HoefMeistert PS3-TAGS
Terr wijzigde dit bericht 10-03-2008 14:37 (89%)
ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!
Angeloonie wijzigde dit bericht 11-03-2008 18:40 (5%)
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
Compassion will be your downfall! Khaosclan
greets Martinspire
Xbox 360 Gamertag = Martinspire
giulio
giulio
Music is my drugs... It wanna make me dance all night long!
Voor sommige billboards heb je inderdaad snelle auto's voor nodig, een tip:quote:giulio schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 17:52:
Hee, ik zit met een paar billboards die maar niet lukken.
Kom maar niet dichtbij genoeg, die ene bij dat drukke plein kom ik niet ver genoeg met de auto's en bij het beach in de buurt kom ik ook al niet dichtbij genoeg (vanaf garages beide).
Moet ik nou een speciale auto hebben (die ik dan ws. nog niet heb) om in korte tijd snelheid te maken en zover te komen?
Iemand tips welke?
Heb met nog 3 andere borden zelfde probleem dus 5 erbij als ik een passende auto weet te vinden.
Ik zal mijn stats online gooien zodra ik wat minder aan het klooien ben, gaat snel sinds ik me heb voorgenomen minder takeouts te doen.
Er komen overigens een hele rits eilanden bij als downloadeble content, kaarten waar je ws je billboards enzo op kan zien etc. etc.
Buggy & jumps ala Crackdown DLCquote:Shiver23 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:54:
De jongens bij Criterion zijn druk met nieuwe dingen voor Burnout.
Hier een lijst met dingen waar ze mee bezig zijn. http://www.operationburno...burnout-paradise-changes/
Even kort een aantal veranderingen: Horns, Sirens and Online Modes, Freeburn 2.0, Replays, Custom Soundtracks (PS3).
Ook komen er nieuwe eilanden (de EA-methode).
[video]
Even afwachten wat dit financieel allemaal gaat betekenen....
giulio
“If there’s a top ten list of topics a man never wants to discuss with another man, I’d bet ‘Sorry I slept with your mom’ ranks number two. Right after ‘Sorry I slept with your dad’.”
Nikt te dankenquote:Goliath17 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 19:48:
hallo beste user het lukt mijn niet om de steel wheels car te unlocken ik heb een ps3 de eurpese versie van burnout alvast bedank
giulio
Die rare gedachte had ik net ookquote:technoaddict schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 10:59:
Heb zo'n idee dat ik heel lang ga doen over al die bill boards en hekken.
Denk dat voor dat ik alles kan vinden er allang een andere nieuwere game zal zijn die ik dan meer speel.
giulio
Die codes zijn toch op diverse sites te vinden. Let op de hoofdletters en spaties!quote:Goliath17 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:13:
[...]
ik wil het graag weten ik heb het al geprobeerd
PSN ID: HoefMeistert PS3-TAGS
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [X360/PS3] Burnout Paradise
Pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea